Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Wat een zieke trouwens! Ik merkte het al op het werk: veel ziekmeldingen... Ook eentje met de mexicaanse griep en nogwel zwanger ook!! :D Ligt dus in het ZH in quarantaine...
    Beterschapjes allemaal!!

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Mutzie Hoelaat mag je vrijdag naar de gyn? Wat denk je zelf wat ze gaan doen? Waarscheinlijk medicijnen slikken? Ben benieuwd.

3. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik mag vrijdag om 15 uur. Ik denk dat ik eerst een hoop vragen krijg en dan verwacht ik wel dat ik medicijnen krijg. Als ze maar iets gaan doen, ben het wachten en de onzekerheid nu wel beu!

4. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,
    weer een hoop gekletst. Ik lees wel altijd mee, maar stort savonds zo enorm in dat ik geen puf heb om te reageren. Nu even snel de tijd (voordat ik een oudergesprek heb over dochterlief).
    Kris: net als de andere meiden hier; verwoord je gevoel naar verloofde lief toe. Lijkt me wel heel moeilijk, het is tenslotte geen vrouw. Ik heb zelf heel lang een derde kindje gewild, hebben we best lang over gepraat, maar hij wilde het echt niet (kon hem ook niet overtuigen en ik denk dat dat bij vrouwen toch veel gevoeliger ligt) zo ook in jouw geval! Maar blijf in ieder geval wel praten met elkaar. En anders is het misschien toch wel een idee om e.e.a te delen met iemand dicht bij je.

@Gelukkig; meid, jij bent gewoon zwanger hoor, ik twijfel daar echt NIET aan!
    Manon; heerlijk dat je even hebt kunnen genieten en misschien bijtanken! Je gaat een heftige tijd tegenmoet, maar wij zij er om je erdoor heen te slepen en natuurlijk blijven we positief. Wat betreft je vriendin, ik heb het wel gelezen (ben trouw lid van Linda) wat mij betreft is ze welkom hoor. Denk trouwens dat het laten vallen van vrienden, vooral te maken heeft met een stukje onmacht en het niet herkennen van de situatie. Mensen weten in zo'n geval niet hoe ze om moet gaan hiermee. (hoor je toch ook wel eens met mensen die ernstig ziek zijn) enne uit eigen ervaring; in tijden van nood leer je je vrienden kennen...dat is dus echt waar.

Super; hahaha jij wel bij de politie en je kinderen niet hihi, dat wordt nog wat om ze daarvan te weerhouden hoor!
    Mutzie; ik ben noooooooooooooit gestopt in mei met de pil ook niet heeeeel vroeguh en toch mag ik erbij, lief van jullie hoor...
    spannend trouwens oo kvoor jou hoor a.s vrijdag!

Jojo, waar ben je hoe was je sintfeestje????? Leuke babystuff gekregen?

en nu weet ik het natuurlijk ff niet meer. Hier alles zijn gangetje, Sab heeft last van obstipatie en beide hebben we last van obstinatie...gezellig joh op ons werk hahahahaha...
    ik mag morgen weer naar de vk, ben benieuwd, maar ga ervanuit dat alles goed is. Ga alleen dit keer want mijn mannetje is vanaf vanavond tot en met vrijdag avond van huis...gezellig hoor NOT. Mika en Lynn vinden dat ook vreselijk, maar ja het is ff niet anders!

was het weer even, misschien tot vanavond, het is tenslotte dinsdag.

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon dat wordt een heftig jaar, maar kan ook -en daar gaan we gewoon vanuit- bij een heftig maandje blijven. Jezelf prikken lijkt me zo eng. Gelukkig krijgen jullie les hierin. Weet je Manon ik lees met veel respect je berichten hierop het forum. Vind het zo rot voor jullie en vind het zo knap hoe je ermee omgaat.
    De Linda heb ik liggen, maar moet hem nog lezen. De kop "Ben je nou alweer zwanger" geeft me de (verkeerde) kriebels. Tuurlijk is je vriendin welkom hier.

Kris, jou geef ik een dikke vette knuffel...

..... voel je hem al? Lieve meid hoop dat verloofdelief doorkrijgt hoe dit voelt voor je. Blijf erover praten en krop het niet op. Enne op ons reageren hoeft niet, als je je ei maar kwijt kan.

Naat: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

JoJo: Zit je in Spanje...........of ben je toch lief genoeg geweest

Mutz: spannend vrijdag. Jammer dat je vriend niet meekan. Volgende keer beter.

Gelukkig: sluit me aan bij Bietje. Je bent gewoon zwanger! Ben benieuwd wanneer je gaat testen. Leuk dat je weer zo vaak op het forum bent!

Super: pfff met al dat wachten wordt je geduld behoorlijk op de proef gesteld. Duim weer voor je mee.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Smits Dat ik weer zovaak op het forum ben komt omdat ik nu (ziek)thuiszit, en ook wel omdat ik in de spannende wachtdagen zit.
    Vanaf morgen ga ik weer werken, en heb een leuk maar druk weekend voor de boeg, dus dan zal ik er wel weer minder zijn hoor. Maar nu verveel ik me zo erg.

Weet je wat ik ook sinds zaterdag heeeeel erg heb....Jankbuien!!! Denk dat het komt omdat ik ziek was, maar zelfs vandaag huilde ik toen ik een sms van me zus kreeg die alleen maar vroeg of ik al beter was. En gisteravond, we keken naar de film van sikse de rat. Vond het zo zielig hoe dat jochie werd behandeld, moest toen ook al me tranen wegslikken hahah.
    Stom he???
    Hoop wel dat die emobuien snel weggaan, staks moet ik morgen ineens huilen op me werk ofzo haahaha, zou wel raar zijn!

Waar is iedereen? Verveel me dood.

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelukkig meid jij bent zoooo zwanger!!!!! En je wordt niet emo als je niet zo lekker bent hoor hahaha! Heb je een sensitest?? Dan kan je wel testen want dan is het nu 4dagen voor NOD!!! Spannend meid!

Kris een hele dikke knuffel voor jou. Je zit in een moeilijke situatie, maar probeer de communicatie open te houden net zoals de andere meiden zeiden.

Manon inderdaad wordt het een heftig jaar voor jullie. Mijn schoonzus zit in het zelfde pakket en weet dat het zwaar is. Zolang je goed met je partner blijft praten komt het zeker goed!
    En natuurlijk is je vriendin hier welkom! Heb het niet gelezen maar haar verhaal grijpt me erg aan. Moeilijk hoor!

Mutzie spannend hoor je afspraak ben heeeel erg benieuwd!

Super spannend he! Voel je al wat???? En dat roken daar stop jij zo weer mee als je positief test weet ik zeker!!!!

Oh jee ik weet t verder niet meer.....

Bietje ouderavond als ik het goed heb vanavond toch??? Spannend doet Lynn het goed op school?? En uuuh waar blijven je buik foto's????? zelfde geldt voor Sab, Smits en Naat!!! Mijn buik voelt zich alleen!!!!!

Nee hoor ben niet meegenomen in de zak! Ik ben heeeuuuull lief geweest! Heb een mooie grijze leren tas gekregen, een bakvorm en siliconen tieten eeuuuh nee muffin vormpjes ;) Verder voor de kleine nog allemaal leuke dingen echt leuk! Het was wel echt belachelijk druk dus maandag heb ik mezelf lekker opgesloten met de serie van gossip girl!

OH super je vroeg of we er al uit zijn met de naam. Jazeker!! heb het op hyves gezet maar dat lees je natuurlijk niet dus ik stuur je een pb'tje!!!!

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Smits...hetzelfde voel ik voor een aantal van jullie..we zitten hier niet voor niets. We hebben elkaars steun nodig. Zo vind ik Super fantastisch. Het is niet niks zo'n miskraam en ze pakt alles zo goed weer op, althans zo lijkt het. Zo op 'papier' ziet iemand er zo sterk uit, maar je weet niet hoe diegene zich echt voelt. Ook veel respect voor Krisje hier die door moeilijke tijden gaat. Ook natuurlijk Mutz die nog in veel onzekerheid zit en Gelukkig die na toch alweer een aantal maanden nog niet zwanger is (of nu toch wel misschien:().
    Iedereen hier verdiend respect…ook degene die nog steeds de andere steunen ondanks dat zij al wel zwanger zijn. En ook al ben je zwanger dan kan je ook rotperiodes hebben, ziek voelen, humeurig, emotioneel, moe....
    Als ik voor mezelf mag spreken…ik laat alles achter me…het klussen en testen e.d. was leuk. Ik had het niet willen missen. Maar die tijd is gewoon niet meer. Ik ben door een rottijd gegaan na de uitslag. De grond valt onder je voeten weg…maar slaan we een nieuwe weg in, een nieuw hoofdstuk en wil ik die rottijd afsluiten. Vol goede moed erin zeg maar. Ik zie het hetzelfde als toen ik stopte met de pil en zie er daardoor zelfs al een beetje de lol van in…je gaat toch een kindje maken dus ik kan niet nog steeds treuren om wat niet is, ik wil blij zijn om wat gaat komen. Dus ik wordt steeds enthousiaster wat betreft het IVF. Zo van Yes we gaan een kindje maken!!!!kom maar op!!

Enne Smits..je hebt gister toch wel Grey’s gezien he...:D:p

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    o,o,o,o ik ben naat vergeten! Van harte alsnog, hoop dat het een gezellige dag was!!

Ja Lynn doet het super op school. Vindt alles makkelijk en huppelt er door heen. gevaar hierbij wel, dat ze er soms te makkelijk over denkt en slordigheidsfoutjes maakt. Maar het is gewoon een slimme meid en een prettig kind in de omgang. (als zit er soms wel een kop op, maar over het algemeen is ze erg gezellig)
    Met Mika gaat het even iets minder op school, hij kan het ook allemaal wel, maar hij begint een beetje achteruit te gaan. We (meester en wij) weten niet precies waar het aan ligt (desinteresse, te moeilijk, te makkelijk, nieuwe brusje etc) zijn cito toetsen maakte hij wel altijd prima, dus die wachten we nu weer even af. Hopelijk is het een fase, want ook Mika is wel een slim kind. (wel slim niet snugger he sab)

Enne Kris, nog vergeten te zeggen; je mag hier toch gewoon ego zijn en niet reageren op van alles, dat weet je toch!!

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Manon, mooie woorden van jouw kant uit! Sluit me bij je aan. Enne wat een prachtige datum trouwens om te starten met het IVF traject! laatste dag van een hectisch jaar en na 12en het begin van voor jullie (dat moet!) een mooi jaar!!

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    even een snelle reactie...en dan ga ik lezen...

Gelukkig...ik zeg SYMPTOOM!!!!!

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    Zo Manon....wat een mooi en goed stukje tekst heb jij geschreven zeg! Je schrijft precies zoals het is. Daarom is dit forum zo fijn, en dan vooral dit topic. Je deelt hier een hele hoop met elkaar! Vind het ook zo knap van je dat je vol goede moed het traject ingaat. Dat je na een diep dal het positieve er weer van inziet.

Bietje Fijn dat je kids het zo goed doen op school! Ze vinden het zeker helemaal geweldig dat ze een broertje of zusje krijgen? Hoe oud zijn ze nu? Ik was 10 toen ik nog een zusje kreeg, weet nog heel goed dat ik zooooo trots was, en nog steeds ben hoor! Blijft toch altijd me kleine (ze is nu 19) zusje voor mij!!!

Jojo Ja, heb een sensitest......maar ga hem echt nog niet gebruiken. Op zijn vroegst vrijdagochtend! Had nu net met afvegen weer heel veel slijmverlies. Ga haast denken dat me ei eraan komt hahaha. Straks is dat echt zo.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    #4273 sabrina79, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Oh jeempie...het wordt echt moeilijk nu, hihi...Heb zoveel gelezen...

Eerst even Manon... Wat knap dat je er nu zo over denkt en het zo kunt relativeren, zoals Bietje ook al heeft geschreven..een mooie datum...een eind en een nieuw begin.. 2010 gaat jullie jaar worden...Wat betreft je vriendin...natuurlijk is ze welkom..ik zelf ben ook niet in mei gestopt hoor...

@ gelukkig...erg he..ziek thuis en je vervelen..dat heb ik nooit(dus wel)... gelukkig werkt mijn mannetje ook in het onderwijs dus als ik langer dan een dag vrij ben..(dus vakantie) is hij dat ook.. En al jouw klachten..je hebt geen griep hoor..je bent gewoon zwanger

@ Super..goede keuze..dat je kinderen niet bij de politie mogen..zo mogen mijn kinderen niet voor de klas..al die rotouders, haha...

@ Kris..dikke knuffel voor jou..logisch dat je er de balen van hebt en dat je niet op ieder wilt/kan reageren, maakt niet uit hoor..kom maar lekker "klagen" hier, maar blijf ook met je mannetje praten..

@ Jojo..heerlijk verwend dus...Wil ik ook... nou ja ik vier dan geen sint, maar wel a.s. zaterdag mijn verjaardag dus dat komt wel goed.. en je buik voelt zich alleen..ik voel me met mijn pens op dit moment een heel gezin, whaha..

@ super..jij ook weer in de wachtdagen..ik ga voor je duimen..4-12 is je NOD he...komt allemaal goed deze ronde..HET MOET!!!

Ohw...ik weet het niet meer... ga weer even lezen...

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @gelukkig, Mika is 9 (wordt van de zomer 10) en Lynn is 7 (wordt van de zomer 8) ik ben begin mei uitgerekend, dus zij zijn dan bijna 8 en 10...beetje het zelfde dus. Ik weet ook nog dat mijn broertje en zusje werden geboren, jajaja sab dus...ik was 5 dat mijn broertje werd geboren en 7 dat sab werd geboren. Toen was het wel altijd mijn kleine zusje, maar nu merk ik dat verschil eigenlijk niet meer. (over wie dat iets zegt laat ik in het midden haha)

Enne jojo, buikfoto's mmmmm weet ik niet hoor. Ik heb dat bij Mika wel gedaan, bij Lynn al niet meer geloof ik....maak wel ff een foto van Lynn haar buik, die is nog mooi plat....ga er even over nadenken, maar ben er niet zo van ben ik bang...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutzie..jou helegaar vergeten..voor jou ook spannende dagen..vrijdag gyn..hoop zo dat er wat duidelijkheid voor jullie komt..dan kun je gericht..(wat klinkt dat stom) aan de slag...

@ Smits..hoe is het met jou?? Je reageert wel op iedereen, maar vertelt weinig over jezelf, alles gut?????\

@ Hormona...moet je mij hebben vandaag...:p

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hihi...die Sab...last van alzheimer..:p
    Weet je wat ik doe...open een tweede scherm met dit topic. Zo kun je op het ene scrollen en op het andere je antwoorden tikken.

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat nah, hormona the second

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    hmjah..leuk he..zussen/zusjes...ik heb er ook 1..hihihihihi:D

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon..het is verschrikkelijk hoor..pff wordt er gek van..en dan moet ik het onthouden van mezelf, en dan nog vergeet ik het... ik open soms kladblok ernaast.. nou ja heb iedereen weer gehad... op een na....

NATHALIE.........ALSNOG VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Manon...even onder ons...dus niets door vertellen...maar als er een iemand last heeft van haar hormonale humeur..dan is het bietje wel.. Ik snap wel dat haar man een paar dagen weg gaat, whahahahaha...Verder is ze wel lief hoor

Deel Deze Pagina