Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    mwahahahah...nee hoor zal niets doorvertellen...

2. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zal ook niets vertellen goed hihi.... MRS OBSTINATIE!! zal de vk morgen voor je komst waarschuwen!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

pfufff.. ga proberen te reageren maar 4 pagina's op 1 dag is wel erg veel... En dat met tranen in mijn ogen, door al jullie steuntjes/tips en de mooie woorden van Manon... Voor jou ook weer zoveel respect/knuffels/complimentjes!! knap hoe je er over praat... :D bij mij is alles nog k*t en kl*te en de woorden heb ik nog niet gevonden :D
    Op jullie advies vanavond (eindelijk) hét gesprek met mijn vriend aan... Heb vanmiddag wel even de medicijnen weer opgehaald die de gyna voor streef voor een volgende maand. duss alles staat open van mijn kant uit... Vind het wel moielijk hoor :S mijn a.s. is niet zo open en praterig en klapt vaker dicht... Dan moet je alles uit hem trekken en dat is ook zo pusherig vind ik altijd :S

@ sab... obstibatie.. balen zeg! hopen dat het snel over gaat met veel kiwi's, lijnzaad, uien, melk en dat soort dingen... Enne, pest je zus niet zo ;)

@ bietje... Wat goed dat het goed gaat met lynn op school. Met mika komt het vast ook helemaal goed :) Waar je je mannejte van de week?? En ook voor jou een waarschuwing zussen pest je maar live ;)

@ mutz... spannend vrijdag gyna.. .Ben wel benieuwd hoe ze het bij jou aanpakken...

@ manon... laat je vriendin lekker mee komen kletsen... Wij bieden wel steun hoor :) En zoals al een aantal hebben gezegd... Nieuw jaar, nieuwe wegen, nieuwe kansen! :D
    George is dood... vond het zo erg!?! vond hem kei leuk in de serie... zal hem missen.. :(

@ gelukkig... fijn dat je je beter voelt, en ook ik hoop dat de emo buien een symptoom zijn.. Duim voor jou de komende dagen

@ jojo.. wat leuk dat het gezellig was en dat je flink verwend bent. Jij ook een gossip girl fan.. :D vind het echt een hele leuke serie waar je niet over hoeft na te denken...

@ super.. snap best dat je met deze spannende dagen weer terug pakt naar de sigaretten... elke maand lijkt het mij ook steeds spannender te worden... :S Duim ook voor jou hoor!

Morgen met mijn liefste collega naar de margriet winter fair.. Jaja, die collega waar ik al maanden mijn mond voorbij wil praten.. :S Heb wel zin in wat afleiding... :)

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    krisje..veel succes vanaaf...praten is echt het beste. Eigenlijk doen we dat allemaal te weinig. We kletsen veel op het forum tegen mensen die we niet kennen omdat dat makkelijker is. Terwijl we hier de dingen zeggen die we juist tegen onze geliefden en vrienden moeten zeggen. Pfff..ik ben wel diep vandaag...weet ook niet waar het vandaan komt hoor...sorry...
    Mijn vent is ook zo'n binnenvetter. Klapt ook dicht. Maar ik heb geleerd toch in ieder geval altijd mijn zegje te doen. En ja vaak is dat wel als ik er al een tijdje mee rondloop en ik eerst al heel de dag sjaggerijnig ben en hij aan me vraagt wat er is:D
    Als we dan eenmaal praten, moet ik daarna zijn reactie ook uit hem trekken. Hierna zijn we beide opgelucht en blij dat we hebben gepraat, altijd zeggen we dat we dat voortaan meteen moeten doen maar toch gaat het altijd zoals hiervoor beschreven. We leren er dus nooit van:D
    Mijn punt is, je hoeft je niet pusherig te voelen, het is heel normaal, ik denk dat de meeste mannen zo werken.
    En ook probeer iemand in vertrouwen te nemen waar je dit ook mee kunt delen, dan kun je voortaan kiezen wat je aan wie verteld en zo hoef je hem niet steeds met allerlei vrouwendingen te belasten waar hij toch geen verstand van heeft:p
    Laat je snel weten hoe het is gegaan....

Vond het wel onwerkelijk dat George dood ging en niet Izzy. Een tweede graads melanoom in je hersenen overleven is toch teveel van het goede...

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dames :D dank je wel voor jullie steun!

goed nieuws... we gaan door met de medicijnen :D hij was heel makkelijk zelfs.. We doen waar jij je fijn bij voelt :) en ik zei dat ik liever door wilde gaan met de medicijnen om zwanger te worden maar het belangrijkste vind ik dat ik weet wanneer mijn lichaam op de medicatie gaat reageren...

Lucht erg op hoor! dus bedankt van jullie (diepe manon ;)) hulp!

ZO, nu opschieten om naar de winterfair te gaan!

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Zo wat een gepraat hier zeg!!! Heb veel gemist. Had niet veel tijd om op 't forum te komen. Ben ook zo moe en vanaf gister weer heel erg misselijk, ook weer spugen...pffffff...
    Maandag een heel drukke dag gehad en dat heb ik gister gemerkt, ik kon niet meer. Had last van m'n buik, denk bandenpijn (links onderin).

Krisje wat fijn dat jullie doorgaan met de medicijnen. Lief dat hij jou respecteert! Veel plezier op de beurs!

Sabrina je bent er ook weer meid! Bijna naar de verloskundige, spannend hoor. Krijg je dan ook gelijk een echo?

Manon je vriendin is van harte welkom van mijn kant hoor:D wat vervelend zeg wat ze allemaal heeft meegemaakt. Ik zie dat je 31-12 naar de gyn mag, spannend zeg. Ben benieuwd.

Mutzie jij vrijdag naar de gyn! Succes hoor.

Super jij zit in je wachtdagen, hoop dat ze snel voorbij gaan en dat je snel een + test in handen hebt.

Ik moet maandagavond weer naar de verloskundige om 19:20 uur. Spannend weer. Als het goed is gaan ze dan proberen naar het hartje te luisteren. Hoop zo dat alles goed is. Wordt ook gewoon onzeker van die pijn/steken...het zit aan 1 kant echt raar. Jojo jij had toen toch ook zo'n last van bandenpijn?

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris wat fijn dat je aanstaande zo makkelijk reageerde! Heerlijk voor je!!! Nu een goed resultaat en het kan niet meer stuk! Knap dat je het gesprek bent aangegaan, blijft toch altijd moeilijk!!!

Manon wat een mooie woorden en helemaal waar. Ik vind je ontzettend sterk en dat siert je! Je mag hier natuurlijk ook je verdriet tonen, want ook daar zijn we voor!
    Wat de andere dames ook zeggen 2010 moet en zal jullie jaar worden!!!!

Dames hormona ik heb weer smakelijk om jullie gelachen hahaha!!! Leuk zo 2 zussen ik heb ook een hele lieve zus en mijn tegenpool hahah!
    Bietje fijn dat Lynn het zo goed doet! En toch ook goed dat niet alles perfect is op school hahah wordt zo saai! En met Mika zal het idd wel goed komen, is misschien de leeftijd een beetje??? Kan je geen foto's van je kiddies op hyves zetten? Ben zooo benieuwd naar ze! Of is dat iets te privé?

Super heb je genoten van je vrije dagen??? Als je werkt gaan ze sneller he? Vind ik altijd wel helemaal in de wachtdagen hahah spannend hoor!

Gelukkig en? Heb je je sterk gehouden door niet te testen??? Ik duim me suf voor je!

Naat wat balen dat je weer zo beroerd bent. Doe maar rustig aan voor zover dat gaat en anders gewoon lekker een dagje ziekmelden hoor!!!
    Ik had en heb idd ook onwijs last van bandenpijn. Was even weg tussen de 15e en 20e week maar nu!!! Hahah word er 's nachts wakker van en ben dan bang dat t weeën zijn hahah maar ik ben ook een drama queen hoor dus waarschijnlijik valt t wel mee!
    Heb je nog gekeken voor die geslachtsbepalende echo??? Je kan m daar ook los doen en dan kost het €55 en krijg je er foto's bij! Ben benieuwd!

Hoe gaat t verder met de ziekenboeg????

Ik moet vandaag weer werken tot 23uur en dan morgen een dagdienst... Niet zo lekker ingedeeld, maar ja. Mijn man zou vrij zijn vandaag, maar werden vanmorgen gebeld dat de vrouw van zijn collega aan t bevallen is dus hij moet werken! Wel spannend voor ze hoor!!!!
    Volgende week ga ik lekker 3 dagen met mijn beste vriendin naar Newcastle zoooo'n zin in!!!

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jeetje, wel 4 pagina's bij moeten lezen!!!! Jeuhhhhhhhh eindelijk weer een hoop geklets hier.....

Manon: allereerst bedankt voor je lieve en mooie woorden! Ben blij dat we hier het een en ander kwijt kunnen!! Wat deden die koeders vroeger zonder internet! Wat een stress alleen. Jij verdient ook een hele dikke knuffel! Het is allemaal niet niks. Ik heb ook echt wel mijn momenten dat het even niet gaat. Maar dan toch weer dat stemmetje met hou vol!!!

Gelukkig: Wauwie!!!! dat klinkt wel heel goed allemaal......begrijp dat je de griep nog even "gebruikt"voor de symptomen maar ik heb wel goede hoop!!!! Duim voor je...

Smits/Manon: Weer een super aflevering he? Grey's........zucht snik

Mutz: ook voor jou spannende dagen. Ja dat wachten pfffff.... helemaal voor jou als je niet helemaal weet wannneer je ongi moet komen. Hoop dat ze vrijdag met wat goeds komen.

Jojo: ik heb heerlijk genoten van mijn vrije dagen. Heb veel bijgeslapen want was erg moe.

Allen: voor een ieder die wilde weten of ik al wat voel. Nou niet echt nee, beetje vroeg ook. Gister moest ik niezen en toen had ik hele harde steek links onderin mn buik. Heb ik nog nooit gehad. Vandaag ook wat lichte steekjes onderin mijn buik.....nou ja wachten wachten wachten

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: merk je trouwens al een verbetering in je rooster (op vandaag/morgen na dan). Hoop dat je wat meer rust hebt!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Krisje...oke oke....sorry zal het niet meer doen, haha... Wat fijn om te lezen dat je verloofde ook nog achter de medicijnen staat, maar goed ook, anders was ik hem even op komen zoeken...haha
    Hoe was de winterfair??

@ Manon...praten in een relatie is inderdaad heel erg belangrijk, dat heb ik wel geleerd uit mijn vorige relatie.. Gelukkig kan ik bij mijn mannetje alles kwijt...alleen een beetje jammer dat als ik jusit iets niet kwijt wil, hij meteen aan mijn gezicht ziet dat er wat is...haha

@ Nathalie..nee krijg geen echo, alleen intake..hoop dat ik dan voor volgende week of die week daarop een afspraak bij de echoscopiste kan/mag maken... Wat vervelend dat je weer misselijk bent.. ik vind dat zo ontzettend rottig als ik dat heb..blehh

@ Jojo..pff wat een werkdagen in het vooruitzicht.. doe je wel rustig aan op je werk?? En dan naar Newcastle...heerlijk..daar zal het vast al in de kerstsfeer zijn

@ Super... ben nog steeds voor je aan het duimen hoor... *duim duim duim*

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hey Bietje ook online... Alweer bijgekomen van je vergeten afspraak????

12. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina: nog 10 dagen duimen ;) en non stop he!?

Krisje: helemaal vergeten (? symptoom hahahaha) nee even serieus. Knap van je dat je het gesprek bent aangegaan. En natuurlijk super dat de uitkomst ook naar je zin is. Nu hopen dat je lichaam het snel op mag pakken.

13. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Manon/Super: zat maandag nog net niet in de beeldbuis:D Wat een aflevering.

Sab: Alles goed hier hoor. Had gisteren niet zoveel te melden. Druk met werken (maandag 13 uur) en daarvan bijkomen, hahaha. Vanavond lekker uiteten met 2 vriendinnen.

Krisje: Dat is denk ik wel een opluchting voor je dat je vriend erachter staat. Hoe was de fair vandaag, niet uit je jasje gewaaid.

Naat: Jemig meid had gehoopt dat je misselijkheid over zou zijn. Het mag dan voor een goed doel zijn, maar prettig is het niet.

Mutz: Je pakje is onderweg. Lang leve sites als greetz etc, naar de brievenbus gaan is gewoon niets voor mij. Rij er minstens 5 keer voorbij op een dag, maar vergeet gewoon te stoppen. Zo stom!

Jojo: fijn rooster heb je, notttttttttt. Succes morgen, je zal wel bekaf zijn.

14. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bietje, je bent toch niet je afspraak bij de verloskundige vergeten?!?

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Smits, neeee zo erg is het niet...ze waren mij vergeten, hadden een dubbele afspraak ingepland. Dit is dus al de tweede keer, want bij de echo ben ik ook een keer vergeten..(ben ik zo'n grijze muis of heb ik gewoon pech???) maar goed, nu had ik toch al vrij, dus vond het niet heel erg. De vorige keer had ik echter mijn kinderen eerder van school gehaald en had mijn mannetje vrij genomen, dus dat was meer balen!
    Mag nu volgende week woensdag. (als het goed is haha)

@Jojo, zal ff wat foto's van Mika en Lynn op de hyves gooien dan, heb je er eindelijk een beeld bij hihi. Net als de andere meiden; rustig aan he wat werken betreft.

@Naat; ik heb tot week 12 of zo, heel veel last van steken en bandenpijn gehad. Had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook. Hoort er dus gewoon bij. Ik ga trouwens nog door de grond als ik moet niezen..kan ook lekker steken. Wel k@##^&te voor je dat je nog misselijk bent. Ik ben er wel zo goed als vanaf, al blijven er wel momenten van misselijkheid.

@Super...we wachten allemaal met je mee, en ja wachten duuuuurt lang.

@Kris; super dat je het gesprek bent aangegaan, enne stom is dat he; dan heb je bepaalde verwachtingen (ook een stukje angst natuurlijk) over hoe iemand reageert en dan blijkt het heel vaak toch mee te vallen. Fijn dat je mannetje to be begripvol is.

@Gelukkig; ik had al 6 keer getest in jouw geval hahaha...je houdt ons wel in spanning!

@Manon, je bent een schatje!!

@Sab, ja bijgekomen dusssss volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen en jij nog 1 nachtje slapen....spannend!!

16. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Krisje Wat een goed nieuws zeg! Ben echt blij voor je. Dus nu gaan jullie verder met de medicijnen om je ongi en eisprong op te wekken? En dus klussen voor een beeb? Of blijft dat nog ff op een laag pitje?

Bietje Jeetje, das balen zeg dat ze je vergeten zijn in te plannen bij de verloskundige. Nou, dan volgende week woensdag maar!

Sab Jij heel veel plezier morgen bij de verloskundige.

Natalie Toen ik ziek was en dus echt wel 15 keer gekotst heb, moest ik aan jou denken. Ik zei nog tegen me vent, als ik dit tijdens een zwangerschap zou hebben dan blijft het maar bij 1 kind hahah. Zo beroerd voel je je dan op dat moment. Veel sterkte.

Jojo Nee, heb nog niet getest! Weet ook niet of ik wel wat voel. Denk het elke maand maar tot nu toe nog niet zwanger, dus ga mezelf deze keer maar niet gek maken (probeer ik dan)!!!

Smits Leker uit eten met vriendinnen. Daar zou ik nu ook wel zin in hebben zeg!

Super80 Die 10 dagen vliegen vast snel voorbij, gewoon die dagen volplannen met leuke dingen. Maar die steek....wie weet!!!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hi girls...

even snel voordat ik weer ga invallen jullie reactie geven :D

@sab... heel veel plezier bij de vk!

@ bietje... wat balen dat ze je vergeten waren.. Volgende week gewoon eerst bellen, mag ik nu alleen komen :p??

@ jojo... denk aan je hoor! vandaag nog een heftig werkdagje... maar newcastle in vooruitzicht.. Mijn a.s. is daar ook geweest en vond het een leuke stad! ben benieuwd naar een vrouwelijk reactie :D mannen kijken anders naar steden volgens mij ;)

@ gelukkig/super... Wachten duurt lang... zit hier met 2 duimen in mijn mond (goed voor de mex griep haha :)) 1 voor elk van jullie!!

@ naat... Misschien dat je wel weer zo misselijk was door je drukke verjaardag??? hopen dat je nu weer nergens last van hebt... :S en de bandenpijn natuurlijk ook snel weg blijft...

@ mutz... nog 1 nachtje slapen :D bijna naar de gyna!! spannend...

De winterfair was erg leuk... Heel gezellig en te veel gekocht natuurlijk ;) maar zeker een aanrader...!!
    Maandagavond 10 uur trouwens opgebeld door de basisschool waar in sollicitatie had... éindelijk!!! 4 kandidaten.. 2 vielen gelijk af.. Ik hoorde bij een van de toppers... Was erg positief over mij, leuke sprankelende persoonlijkheid, spontaan en met een humoristische noot! Stond sterk in mijn schoenen, over het algemeen en hield de vaart in de vrije les. Ze wisten niet zeker hoe een 'normale' rekenles zou verlopen maar verwachten daar ook wel een goede juf te zien... máár :S ze kozen toch voor de andere leerkracht en ze kon niet echt specifiek aangeven waarom ik het dus net niet werd :S

Maar volgende week donderdag weer een gesprek voor 3 dagen per week, voor een zwangerschapsverlof...

enne girls... WANNEER GAAN WE NU ETEN MET ZIJN ALLEN!!!??? ;)

18. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Krisje wat jammer zeg van je sollicitatie, heb je nu nog andere sollicitaties lopen?

Sab, hoe was het bij de verloskundige en weet je al wanneer je een echo krijgt?

Jojo veel plezier in Newcastle, ben even kwijt wanneer je nou precies weg ging...sorry!

Ja, de bandenpijn is wel minder, als dat het is...maar denk het wel. Lekker warme douche genomen en dat verlicht echt. Lag gister weer om half 9 op bed, niet zo leuk voor m'n vriend, die kwam op 8 uur thuis van het klussen, maar goed moet naar m'n lichaam gaan luisteren, anders hou ik het niet vol hoor, ben gewoon echt op! Zal het wel even bespreken maandag bij de verloskundige. Mijn mamsie heeft alles gestreken en m'n pa heeft de ramen gezeemd, wat lief he! Overigens vond mijn vriend het niet erg dat is elke keer zo vroeg ga slapen, barstte gewoon in huilen uit gister...om niets, nouja om niets voor mij natuurlijk wel...maar Pas had zoiets je hoeft toch helemaal niet te huilen...Vanmorgen weer misselijk geweest, alleen gelukkig niet overgegeven. Morgen een feestje van de oom&tante van Pascal, ga eerst lekker ff dutten voordat we erheen gaan hihih;)

Nou het was gister wel heeeeeeeeeeeeel erg rustig hier zeg!

19. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Nog twee uurtjes en dan mag ik naar de gyn, dus mooi de tijd om even te reageren hier. Ben stiekem wel een beetje zenuwachtig... Ga uit van goed nieuws, positief, das ons motto!!

Had een hoop bij te lezen, dus ik hoop dat ik alles nog weet...

@Krisje: wat fijn dat jullie gewoon verder gaan met de medicijnen! Gaan jullie het dan tot de bruiloft veilig doen of zien jullie wel?
    Balen van je sollicitatie, gelukkig wel positief over je. Is goed voor je zelfvertrouwen toch? Hopen dat de andere sollicitaties wat gaan worden.

@bietje: fijn dat ze je elke keer vergeten!!
    Leuk om ook wat te lezen over je andere kids! Ben benieuwd naar de foto's op hyves.

@Sab: hoe was het bij de verloskundige? Al een datum kunnen plannen voor een echo?

@Smits: ik heb je pakketje ontvangen hoor! Super lief, dank je wel :)

@jojo: Veel plezier in Newcastle! Heerlijk er even tussenuit! Zal wel gaaf zijn daar zo vlak voor kerst. Niet te veel shoppen he?? ;)

@Naat: goed naar je lichaam luisteren hoor! Je vriend weet gelukkig ook dat het voor een goed doel is. Toch fijn te weten dat hij je begrijpt.

@gelukkig: ik vind het nu zelfs wel erg spannend worden hoor!! Wanneer ga je testen of heb je al getest vandaag?? Laat het ons weten!!

@super: jouw NOD komt langzaam dichterbij, spannend hoor!!

@Manon: ik kreeg kippenvel van je stukje, was echt super mooi. Je hebt helemaal gelijk. Ik vind je er stoer en wij zijn er ook om jou hier doorheen te slaan. Gaat helemaal goed komen!

Ok, ik hoop dat ik iedereen nu wel een beetje heb gehad. Nog 1,5 uur en een beetje, hihi.
    Jullie horen van me als ik weer thuis ben!

20. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutzie succes straks en we horen het wel van je. Duim voor je op goed nieuws!

Deel Deze Pagina