Meiden, heb niet hoeven testen want ben gisteren al ongesteld geworden. Jammer, maar vol goede moed de volgende ronde in! Ben er weer vandoor. Ben erg druk met het huis poetsen, zondag vieren we me vent zijn veraardag.
Gelukkig: Wat een domper zeg! Ik had toch wel wat verwacht!!!! Wel erg jammer hoor. Krisje: Wat jammer dat je het niet bent geworden. Maar ze waren wel erg positief over je, moet ook een goed gevoel geven... Hoe voel je je verder, beetje uit je dip? Nathalie: Lekker hormoontjes zo te horen! Goed dat je toe geeft aan de vermoeidheid hoor!!! Lekker alles op je eigen tempo en zoals jij het wilt.......jij bent tenslotte zwanger Bietje: dat soort dingen heb ik nou ook altijd....dat ze je vergeten of dubbel plannen......wel balen dat je nu nog even moet wachten. Mutz: duim voor je dat je afspraak goed verloopt! Spannend..... Ja mijn NOD komt dichterbij. Ben erg druk geweest de afgelopen dagen en ben zeker tot zondag ook druk dus dan gaan de dagen iets sneller. Smits: lekker uiteten geweest???? Echt super hoor Grey's......... Nou wat ik nou weer had vannacht! Ben uit bed gevallen!!!!!! Aan het voeteneind nog wel (ja lach eerst maar even). Was zo aan het dromen dat ik weg moest duiken ofzo en toen een harde knal, en pijn aan mn pols en enkel, en ik lag op de grond hahahahahaha wat ben ik toch een kneusje af en toe! Vertelde het vanmorgen op mn werk (niet handig) dus ben de hele dag gepest.........
Hoi hoi, Zo heerlijk weekend..ben er wel weer aan toe.. @ Mutzie..heel veel succes zo bij de gyn..en natuurlijk positief denken..alles komt goed. @ Nathalie..is toch niet erg als je op tijd naar bed gaat.. Juist goed dat je naar je lichaam luistert... @ Gelukkig...potverdorrie..ik was er van overtuigd dat het raak was voor je... Echt balen.. @ Jojo..heel veel plezier..en niet teveel geld uit geven he... @ Kris..jammer dat je het niet geworden bent..en helemaal jammer dat ze je er niet echt een goede reden voor konden geven..Nu duimen voor je andere sollicitatie.. @ super...haha..sorry hoor... zou mij ook kunnen gebeuren..misschien droomde je wel over die spannende achtervolging van van de week... Ben nog steeds voor je aan het duimen... @ All...gister bij de vk was het goed hoor.. was mega zenuwachtig natuurlijk, maar ik ben nou eenmaal een stresskippie.. vlak voordat ze mijn bloeddruk ging meten, vertelde ze me doodleuk dat ik ook nog even 8 buisje bloed moet afgaan laten tappen.. was niet echt heel slim van haar.. het gevolg was dat mijn bloeddruk 140 om 88 was, hahah... na twee keer stopte ze er maar mee, haha... Vanochtend gebeld voor een echo.. de vk had gezegd wordt waarschijnlijk over een week of drie vier...maar.........ik mag donderdag al..om 18.55 uur... heb er zin....
hehe Sabrina, dacht al waar blijf die reactie! Fijn dat alles goed was. Ja, logisch dat je bloeddruk gelijk hoog was, maar was dat verder een probleem? Mijne was 120/70, was prima zei ze. Wat goed dat je donderdag al kan voor de echo, spannend zeg! Hebben ze ook naar het hartje geluisterd of deden ze dat nog niet? @Super; Hahahaha wat grappig dat je uit bed gevallen bent, verder niets ernstigs aan overgehoduen hoop ik. Meid ik duim zoooo voor je dat het deze ronde raak is. Wanneer zou je kunnen testen? @Gelukkig; Pfff wat jammer meid, ik d8 eigenlijk ook dat het deze ronde raak zou zijn bij jullie. Jammer hoor! Kop op naar de volgende ronde meis! Hier gaat het wat beter, nog wel last van die bandenpijn, beetje zeurderig bah! Maar goed je weet waarvoor het is he! Vanmorgen weer misselijk maar gelukkig niet overgeven. Heb vandaag m'n vitamines weer binnen een kiwi & sinaasappel jammie...zo lekker naar huis toe, eindelijk weekend. Lekker uitslapen en relaxen. Fijn weekend allemaal.
@ nathalie..nee hoor ze maakte er niet zo'n probleem van.. ze zei laten we het maar zitten, komt de volgende keer wel. Geen harte geluisterd, zij heeft apparatuur waarmee je vanaf 12 weken kan luisteren..dus de volgende keer.. die afspraak is 7 januari.. Goed dat je vitamines eet.. ik eet me ook scheel aan fruit, heb 's avonds nooit zo'n trek en moet natuurlijk wel mijn vitamines binnen krijgen he...
Hey ladies, Daar ben ik dan. Pfff, als dat elke keer zo lang moet duren... Liep een uur (!) uit! En dan ben je 15 min binnen... Trouwens wel een leuke gyneacoloog. Scheelt toch weer. Oh ja, jullie willen misschien wel weten hoe en wat in de die 15 minuten Eerst een hoop vragen, hoe mijn cyclussen waren, of ik medicijnen gebruik, operaties aan mijn buik heb gehad en of ik SOA's heb (gehad). Allemaal niet dus. Zijn conclusie: geen eisprong of heel weinig kans daarop in ieder geval (misschien 3 keer per jaar ). Ook vragen over vriendlief, ook allemaal nee. Kwam gelijk het gevreesde potje tevoorschijn, jaja, "zwanger worden doe je samen" (de woorden van de gyn ). Daarna een inwendige echo, dat stelt niks voor. Was niks bijzonders op te zien, misschien aan de linkerkant wat meer eiblaasjes, maar niks om me zorgen om te maken. Dus vervolg: zaad wordt getest, mijn bloed nog een keer en dan terug naar de gyn voor medicijnen. Hij schatte de kans groot dat het gewoon helemaal goed gaat komen! Joehoe! Zit nu fijn met twee plakkers op mijn armen, want nadat ik geprikt was (oh, ik ben daar ook geen held in...) mocht ik nog even terug komen, want ze had het verkeerde buisje gepak... Grr, andere arm.. Fijn Maar nu even jullie: @Sab: wat fijn dat je al zo snel een afspraak hebt voor een echo!! Tja, dat bloedprikken, zoals gezegd: ook niet mijn ding. @gelukkig: getver, getver wat balen zeg! Ik had zo voor je gehoopt! Daar gaat ons motto weer: positief de volgende ronde in! @super: sorry, maar ik moest wel even lachen natuurlijk Fijn dat ik visueel ben ingesteld en dus in beelden denk. Zag je al liggen, haha! @Naat: vervelend die bandenpijn... Lekker uitrusten en bijkomen van het weekend!! @All: wat zijn de plannen dit weekend?? Ik heb nog geen plannen en dat bevalt me wel! Lekker en vriendlief en ik samen. We zien wel wat er komen gaat. Fijne avond allemaal alvast, want ja, het is weer vrijdag en dus zal er naar de kroeg gegaan worden, dus denk niet dat er nog veel reactie van mijn kant komt...
he meiden, @super, ik lach dus echt in een deuk, ben ook wel een beelddenker, dus zag je al liggen daar midden in de nacht en dan wakker worden en denken uuuuh wat doe ik hier nou??? @Kris; de volgende sollicitatie komt vast goed, maar het blijft balen dat ze dan zooooo superpositief zijn en je bent het net niet (en ook niet aan kunnen geven waarom niet) @Gelukkig; ik was er echt HEILIG van overtuigd dat het raak was bij jou....echt vet jammer; dan maar de volgende maand (wordt het een septemberkindje, is een mooie maand om jarig te zijn) @naat; ik blijf ook bij tijd en wijlen misselijk hoor, bij jou is het denk ik alleen ietsje erger...ik hoop echt dat je er straks helemaal van af bent! @Mutz; dus weer een spannende periode met die testen allemaal, maar wel fijn dat de gyn. zo positief was!! Gaat gewoon goed komen dus! @Jojo genieten in newcastle heerlijk in de kerstsfeer al, ik benijd je!! @Sab: ach, 8 buisjes wat is dat nou.....zei ze heel stoer! Heb al aangeboden om met je mee te gaan, maar ja dat wordt een beetje lastig. Voor wanneer moet je dat eigenlijk gedaan hebben? En moet je nog naar schoonmama vanavond?? @all, hier gisteren weer een lange dag gewerkt met een best intensief gesprek aan het einde van de dag. Dat merk ik dus meteen, pijn in mijn buik. Savonds rustig aan gedaan, maar vandaag dan weer een beetje misselijk. De hele dag mijn vader en mijn oom over de vloer om een nieuwe trap te maken voor de vliering boven onze nieuwe slaapkamer. Later op de middag nog mijn mams, schoonzus en broer dus druk druk. Nog even op pad geweest voor wat 5 dec. kadootjes en kadootje voor Sabje want die viert morgen haar 30 ste verjaardag. Met Lynn naar de tandarts geweest, moest een stukje kies weggehaald worden en een gaatje gevuld...arme ziel, moest drie prikken, maar was reuze stoer. Daarna natuurlijk beloond (ook nog voor haar rapport) Nu lekker ff relaxen, mannetje is weer eens op pad (hoe zag hij er ook al weer uit??) Morgen weer druk aan de klus (iedereen dan behalve ik hihi) met sab naar een open les van zwangerschapspilatus, zwemles met dochterlief en daarna verjaardag van Sab. zondag maar weer eens rustig aan doen, wil ik maandag nog een beetje kunnen functioneren....pffff is het alweer vakantie???????
Meiden hier een snelle stiekeme reactie van mij vanaf mijn werk. Ben nog niet naar Newcastle hoor haha ga donderdag pas! Ben morgen vrij en dan weer 3 dagen! Leuk hoor minder werken, jammer dat ik er niks van merk! (ok merk het wel maar deze week dus niet!) Ff een snelle reactie. gelukkig wat balen joh! Ik was er ook weeeer heiiilig van overtuigd dat het raak was!!! Sab leuk donderdag al voor de echo! Spannend hoor!!!! Naat bah bah bah die misselijkheid! Hoop dat t nu echt snel over is. Hou week 16 in gedachte! Super spannend hoor nog maar 8 dagen! Wanneer ga je testen??? En ik heb gebruld van het lachen hier om je bed verhaal hahahaha ben ook behoorlijk visueel ingesteld (remember de politie piemel hahahah) bietje wat een super leuke kids heb jij!! Heel stoer! Je mag er met recht trots op zijn!!! Hoe vinden ze het eigenlijk dat ze grote broer en zus worden???? Mutz er komt een spannende tijd voor je aan! Wel fijn dat je gyn zo positief en hulpvaardig is!!! Hahah laat maar vullen dat potje!!!! Kris balen van je sollicitatie! Wanneer moet je nu op gesprek voor de zwangerschapsverlof periode???? Spannend succes! Hoest met Smits???? Zo uit t blote hoofd heb ik zo volgens mij iedereen gehad! gister eerste yoga les gehad was erg relaxed en leuk! Moest wel wennen aan het zweverige hahahhaa dank kan ik niet anders dan de slappe lach krijgen. Gelukkig t meisje wat naast me lag zat opgevouwen lag ook hahahhaa!!!!! Nou ik ga weer verder werken! Morgen hele dag op mijn kleine nichtje passen! OOOOH ik vergeet te zeggen dat de vrouw van mijn broer is bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een meisje en ze heet.... Odie..... Ja de naam is discutabel maar ik vind het eigenlijk wel mooi! Nou doeiiiiiiiii
ff snel op jojo reageren. De kids vinden het erg leuk, duurt natuurlijk wel lang voor ze, want ze weten het al vanaf week 5. Over drie weken weten ze of het een broertje of zusje wordt, dus nog leuker. De naam, tja ik zou er zelf niet voor kiezen. het is in ieder geval origineel. (ik moest meteen denken aan dat hondje van garfield, die heet volgens mij ook zo) is het een afkorting of zo?
hoi girls... Lekker veel gekletst vandaag, wat een verschil met gister zeg!!! Naat... wat balen dat je misselijk was vandaag.. Maar luister goed naar je lichaam... neem je rust wanneer nodig en ga dus gewoon naar bed als je dood moe bent! Gelukkig, balen dat het niet raak is.. .Op naar de volgende ronde... Zal weer voor je duimen Super... Jaja... ik heb even moeten lachen.. A.s. vroeg gelijk waarom ik zo door de computer in een deuk kon liggen Zag je dus al helemaal liggen.. En dan dacht ik dat ik onrustig kan slapen lig schijnbaar altijd dwars in bed als mijn a.s. naast me komt liggen haha... Jojo.. veel plezier morgen en geniet van je vrije dag!!! odie... :S mmm... dan denk ik gelijk aan oddie, van die kinderserie.. Of oderex die deo... :S maarja ieder zijn smaak.. vind jullie naam lekker hoor jojo Joga is dus ook niet voor mij besteed.. Kan echt niet opgevouwen liggen én dan serieus doen :S haha... Bietje... Neem jij ook eens je rust... tjongetjongejonge... zo word je nog een overspannen zwangere haha... Ben benieuwd wat je sab gaat geven morgen.. Maar zal dat vast wel te horen krijgen, misschien zelfs in 2voud Schiet de verbouwing wel op...? of valt het allemaal nog tegen? En wat wordt er precies verbouwt? volgens mij de zolder uitgebouwt tot slaapkamer?? of verkeerd visueel beeld? Sab.. 8 buisjes.. Dat is toch niets... Ik heb er inmiddels voor de gyna bezoeken 12 gehad.. Ok, niet allemaal gelijk maar wel 4 per keer... 3 keer dus... Jaja, juf kan rekenen Logisch dat je bloeddruk dan hoger is... Wat kan je al lekker snel voor je echo!! gaat je vriend ook mee? Enne, veel plezier met je verjaardag morgen! Heb je trouwens op bietje na al meer mensen verteld van je zwangerschap!?! Mutz... zo ging mijn eerste gynabezoek ook... En ja de echo stelt niets voor.. Zelfs de eendenbek is nog te doen (voor de dames die het uitstrijkje nog moeten halen ) Alleen het buisje niet gekregen toen... Maar voor ons is dat gewoon niet te doen.. :S kan alleen dinsdag of donderdag tussen 8-9 inleveren. Zaad mag niet te lang in het buisje zitten, max een uur dusss daar zitten we al.. Vriend gaat om 7 uur weg hier... En om dan net voordat hij de deur uit stapt nog even aan zijn ding hijsen ook niet bevoordelijk voor zijn libido haha!! volgens mij nu iedereen gehad die een stukje had geplaatst de laatste 2 dagen.. Hoop dat het met smits en manon ook goed gaat.. Hier vandaag gewerkt van 7 tot 4, toen snel boodschappen gedaan, gegeten bij mijn ouders, half 6-half 7 zumbatomic (kidsversie) gegeven en daarna van 7 tot half 10 getraind... DUsss ben helemaal op.. heb voor morgen alles afgebeld... Moet even naar mijn lichaam luisteren... :S en dan ben ik niet eens zwanger... mmmm... Merk wel dat ik door de primolut wel zo'n bleehh gevoel heb... Zwaar hoofd, snotterig, geirriteerde buik... bah! Oja, jullie vragen.. Nee we gaan het niet veilig doen tot aan de bruiloft... we gaan met de flow mee.. zien wel waar het schip stand... donderdag 14.30 gesprek voor de zwangerschapsverlof... Oja, dames.. van de week de zwangere in kwestie gezien (kei leuke meid overigens ) die had me toch een leuke buikband..Met zo'n streepjescode.. En dan boven de streepjescode stond, tenminste houdbaar tot.. en daaronder haar uitgerekende datum... zo leuk... ze vertelde ook dat ze door die band tenminste die datum niet steeds hoefde te zeggen.. tipje dus!?!? nu dus nog tot en met dinsdag primolut, dus 1-3 dagen wachten... dus woensdag, donderdag vrijdag dag 1... en dan op dag 10 echo laten maken weer... dus op precies rond het weekend van 12 december heb ik de tiende dag.. dus vrijdag ervoor of maandag erna waarschijnlijk dus een echo... :S ben bang dat ik dus mijn baas toch maar eens moet gaan vertellen hoe de vork in de steel zit... denk niet dat hij het anders blijft pikken :S
Zo meiden jullie zijn lekker actief geweest hier, had heel wat bij te lezen. Ik voel me gelukkig weer goed. Afgelopen donderdagavond ineens uit het niets begon heel de wereld weer te draaien en tja die maag van mij kan daar echt niet tegen. Door het vele overgeven kon ik gisteren geen eten of drinken verdragen. Ben wel langs de HA gegaan, geloofde namelijk niet dat dit nog steeds van vocht achter mijn trommelvliezen komt. En idd mijn oren zijn helemaal schoon. Waardoor het evenwichtsorgaan geprikkeld wordt weten ze niet. "sommige mensen hebben deze aandoening" waren de worden van de arts. Nou ben eigenlijk niet van plan om daar bij te horen. Hoop van harte dat dit echt de laatste keer was. Het etentje woensdag was erg gezellig. Ik kreeg nog een erg leuk rompertje ( zet het wel ff hyves). Zo nu genoeg over mij. @Super: hihihi moest wel gelijk lachen om je verhaal. Aah jij valt uit bed (stom gevoel is dat he), ik regelmatig van de trap. @Gelukkig: Nou zeg dacht toch echt dat het raak was bij je. @Sab: Je hebt een druk daagje vandaag met de voorbereidingen van je 30ste verjaardag. Ben benieuwd of er nog gekke dingen worden uitgehaald. Veel plezier. Wat goed dat je al snel voor de echo kan komen. @Bietje: Heb je renschoenen de laatse dagen aan? Zondag mag je alleen nog maar op de bank zitten hoor. @Krisje: Jammer van je sollicitatie, maar van de week de herkansing. Ze kunne daar toch eigenlijk niet meer om je heen?! Msschien wodt het idd toch maar eens tijd om je baas in te lichten. Zal ook wel opluchten dat je dan niet steeds smoesje hoeft te verzinnen. @Jojo: ooooo je gaat donderdag pas op pad. Haha en wij denken dat je al flink aan het shoppen ben. @Mutz: Goed om te lezen dat de Gyn er alle vertrouwen in heeft. Is toch wel fijn om dit te horen uit de mond van een prof. Wat vind vriendlief van het potje?
Goedemorgen!!! Heb vannacht over jullie gedroomd whahaha! Dat we af hadden gesproken en dat er een soort bijeenkomst was. Was super gezellig! Stom dat je over digitale mensen droomt he! OH ik wilde nog ff tegen Naat zeggen dat je je urine misschien moet laten controleren. Bandenpijn en een blaasontsteking lijken in je zwangerschap heel erg op elkaar. Een blaasontsteking hoef je niet te voelen nl. En als je het verwaarloosd kan het een nierbekkenontsteking worden! Dus ik zou het voor de zekerheid even laten doen! Ik heb het ook laten checken en bij mij was het niet zo, maar het stelde me wel gerust dat ik zeker weet dat t bandenpijn is! Sab veeeeeel plezier met je 30e verjaardag! Wanneer ben je officieel jarig?? Of heb ik dat gemist??? Ben ook benieuwd of er nog spannende dingen gepland staan voor je! Smits balen die duizeligheid en misselijkheid joh! Heeft de ha je bloeddruk nog opgenomen? Als hij erg laag is dan kan je ook erg dizzy worden. (heb ik zelf nog regelmatig last van) Hopen dat t snel over is! Heb je trouwens al het idee gehad dat je je kleintje gevoeld hebt????? Ik voor haar nu elke dag! Soms heeft ze de hik en dat is zo'n gek gevoel!!!! Kris ik ken die buikbanden leuk zijn ze he!!!!! Spannend als je het je baas gaat vertellen joh, maar het zal wel meer begrip opleveren! En suuuuupper dat jullie gewoon met de flow meegaan!!!!!! Nou ik ga me snel aankleden en het huis ombouwen tot speeltuin, want de kleine prinses op de erwt komt zo! Gaan cakejes bakken en vanavond lekker patatjes met een frikandel eten. Moet toch feest zijn bij tante jojo!!!!
@Jojo: Nou zo'n tante wil ik ook. Leuk hoor een lekker dagje tutten met je nichtje. Vond dat zelf ook altijd geweldig. Sinds donderdag heb ik het idee dat ik beweging voel. Twijfel wel of dit echt de kleine is, maar het gevoel zit wel op de juiste plek. Gezellig die bijeenkomst. Waar was het?
Nou Smits als je denkt dat je het voelt is het meestal ook zo hoor!!! Voelt als darmplopjes maar dan lager! Leuk joh! Wel opschrijven he wanneer het was is leuk voor later!!!! Ik heb een dagelijkse zwangerschapskalender en elke dag als er iets bijzonders gebeurd schrijft of Robin of ik er iets bij. OH het is zo gezellig met die kleine dame! Ze ligt nu lekker te slapen. Heb super leuke foto's gemaakt, zal ze vanavond wel ff op hyves zetten! De bijeenkomst was met allemaal vage mannen en waar het over ging weet ik niet hahahha, maar wel dat het was alsof we elkaar al jaren kende hahah grappig he! Misschien toch maar eens een date plannen met z'n allen hhahaha! Hebben jullie nog plannen dit weekend?? Ik ga vanavond languit op de bank als ik mijn nichtje thuis heb gebracht en morgen heb ik dagdienst bah! Van 8.30uur tot 16.30uur. Geen tijd voor een Hollander!!!! 's Avonds gaan we even op kraamvisite bij de collega van Ro die donderdag bevallen is!
@bietje: tja, wat rustiger aan doen zou niet gek zijn, haha. Maar kan me ook wel voorstellen dat dat niet makkelijk is als je al twee kids hebt, een huishouden, een baan en een man die er niet altijd is... Morgen is je rustdag! @jojo: nou je kan in ieder geval niet zeggen dat we vergeten zijn dat je naar Newcastle gaat Dat we een week mis zitten vergeten we dan maar even voor het gemak Balen dat je toch nog best veel moet werken... Hoe zit het met de dinsdagavond? Want als er nu al gedroomd wordt over bijeenkomsten, dan moeten we er maar eens aan geloven! Dag: dinsdag Plaats: jojo's place (tja, toch de beste kok onder ons denk ik) Tijd: etenstijd Haha, ik vind het een mooi plan! Je bent dus weer tante geworden! Gefeliciteerd!! Tja de naam... Zou ook niet mijn keuze zijn.. Wel origineel. Veel oppasplezier vandaag! @krisje: fijn dat jullie mee gaan met de flow! Zou toch zonde zijn na al de pillen en testen (vooral al dat bloed!! dat staat mij toch niet te wachten???). Vriendin van me had ook die buikband, erg stoer! Spannend, donderdag gesprek. We gaan weer voor je duimen! @Smits: wat vervelend dat je je zo duizelig voelt! Niet te hopen dat je tot de groep mensen hoort die dat 'gewoon' hebben... Misschien idd je bloeddruk.. Maar ik neem aan dat ze dat ook wel getest hebben?? Zo even naar je rompertje kijken! Zijn altijd zooo schattig! Oh vriendlief moest wel lachen om het potje. Gelukkig is hij deze week elke ochtend vrij, dus dat inleveren moet goed komen. Moet inderdaad 's ochtend vroeg tussen 8-9 uur. Ben trouwens van de week nog wezen shoppen in een kinderwinkel voor mijn kleine neefje. Daar verkopen ze merkkleedjes van o.a. Lief en Noppies. Mijn zus is helemaal los gegaan, want het was uitverkoop (40-50% korting). Heb ook een heel gaaf truitje gekocht van Lief. Grijs met lange mouwen en opdruk 'Lief'. Zooo gaaf. Hebben nog wat zwangeren om ons heen en anders hou ik het lekker zelf (al verzoek ik liever niet de goden...). Ga maar eens aankleden en wat doen vandaag. Bij jullie ook zulk rotweer?? We gaan 'gezellig' even naar Ikea
hoi meiden, nog ff voordat ik richting Sab ga. Vanochtend samen met sab even gekeken naar zwangerschappilatus, we hadden gehoopt dat er les werd gegeven, maar er was niemand. Maar even zitten babbelen met de juf, wat het precies inhield enzo...maandag gaan we voor het echie, het klonk in ieder geval leuk. Dochterlief heeft net te horen gekregen dat ze over 2 weken mag afzwemmen, dus nog 2 keer naar dat warme zwembad en dan zijn we er de komende 5 jaar vanaf. (jaaaa zwangere dames, dat krijgen jullie ook nog allemaal!) Morgen inderdaad een rust dag voor mij hoor...voel me nu namelijk al gebroken (gisteren ook al, en dan zo moe zijn dat je niet kunt slapen grrrrr) Wat zijn we aan het verbouwen, nou Kris hou je vast: wij hebben een schuur aan ons huis (berging) die wordt omgebouwd tot slaapkamer. Daar stond echter ook mijn wasmachine en droger en de cv ketel hing daar. Die komen nu in een aparte ruimte in de hal, die ook gemaakt moet worden. Dan is de zolder aan de beurt, daar slapen wij nu, maar dat wordt Mika's kamer. Daarna gaat Lynn naar Mika's kamer=dus jongens kamer moet meisjes kamer worden en als laatste komt dan de baby kamer. Als het een meisje wordt, doen we daar voorlopig even niets aan (is al roze met wit en pas gedaan) als het een jongetje wordt is het een ander verhaal en kunnen we wel aan de slag. Al zei een collega van mij, dat het kind er in het eerste jaar toch geen last van heeft hahaha. Kris, wanneer hoor je nu van dat verlof?? Ben wel benieuwd hoor! En jojo, gezellig hoor met je nichtje, het lijkt mij ook heel leuk om tante te worden....dat ben ik wel al, maar die neef (19) en nicht(16) zie ik nooit, is van Mark zijn broer. Dus een klein neefje of nichtje gezellig!! Volgens mij ben je net zo'n tante als Sab, hahaha mijn kinderen worden ook altijd ontzettend door hun oom en tante verwend!!! Meiden, het lijkt mij ook heel gezellig om eens wat af te spreken, weet alleen niet of een doordeweekse dag voor iedereen onder ons haalbaar is....volgens mij woont jojo wel bij ons in de buurt dacht ik toch??? ga ik ff checken op hyves en volgens mij is kris degene die het verste woont. Maar het komt er vast een keer van...lijkt mij wel leuk! was het weer even, ga even mijn nieuwe positie kleding passen en dan 'op visite'
Fijn dat ik jullie allemaal aan het lachen heb gebracht met mijn kneusjes verhaal.... Gelukkig inderdaad niks aan over gehouden. wel waat spierpijn hier en daar maar daar kan ik mee leven. Vannacht gewoon in bed blijven liggen!!! Hahahaha..... Vanavond lekker sinterklaas vieren met vriendinnen. Gezellig dobbellen om kado's. Jojo: volgens mij vroeg jij wanneer ik wil gaan testen. Nou op zijn vroegst vrijdag. Alleen als ik tegen die ijd wat dingen merk. Moet zeggen dat de zijkanten van mijn borsten iets wat beurs aanvoelen en mijn tepels zijn gevoelig!! Maar hou mezelf voor dat het niks is.......Ga donderdag nieuwe testen kopen dus als ik het vol hou test ik vrijdag. Kris: Spannend dat je weer op gesprek mag komen! Hahaha lekker dwars liggen in bed. Ik ben ook regelmatig aan het praten en druk aan het doen in mijn slaap. Smits: oehh voorzichtig op de trap Bietje: leuk dat jullie samen naar pilates gaan. Wel zo gezellig! Mutz: fijn dat het goed was bij de gyna...is toch maar weer afwachten of zo iemand je ligt of niet. Hopelijk zijn de testen allemaal goed en kun je met medicijnen snel superzwanger raken... Sabrina: zou ook een hoge bloeddruk krijgen van 8 buisjes bloed!!! Fijn dat het goed was bij de vk. En erg spannend dat je al snel voor de echo mag. Zo lekker boerenkoolstampot maken, mmmmmmmmmmmm....... morgen lekker een relaxdag....Heerlijk. Oh dames, vanaf morgen stop ik weer met roken dus jullie mogen mij in de gaten houden (jullie kunnen mij toch niet zien hahaha, nee serieus). Het is zonde dat ik weer ben begonnen...
Hoi meiden! Hier een oververmoeide kris... doe vandaag helemaal niets meer... net een dik tijdschrift trouwen 418 pagina's dik naast me liggen... jaja, had eerst bijna jonge ouders of iets dergelijks genomen, maar ja, mama gaat mee om boodschappen wat zou die wel niet denken haha Morgenochtend extra trainen voor de majo... over 4 weken nederlands kampioenschappen en mochten we eerst worden mogen we naar het ek.. dus er is strijdlust Dan s middags hier het huis maar eens poetsen.. weer té lang geleden... Voor onze bijeenkomst... Klinkt zo niet gezellig jojo... wat vind je van kiss and see date ... off live see date... meer ideeen!?!?! Door de week is het wel wat moeilijker.. In het weekend kan ik makkelijker op zondag omdat a.s. dan voetbalt... Maar ik kan ook een keer vrij nemen, op maandag, dinsdag of zaterdag.. De andere dagen geef ik les bij de dansvereniging waar mijn pa voorzitter is, en om dan een rede te geven dat ik niet kan komen is ook zo moeilijk haha... bietje, voor mijn zumba cursus heb ik ook ruim 300 km gereden dus no problem.... bietje... lekker gefeest.. mogen we dan nu eindleijk weten wat je sab hebt gegeven net?!?! Puuff.. dat is geen kleine verbouwing, maar een mega verbouwing! maar dan heb je wel gelijk alles goed verbouwt en hoef je dat de komende jaren niet te doen... mutz... mm... ben gewoon vergeten wat je hebt verteld.. even lezen hoor oja het bloedprikken... meid, je prikt bloed om te weten of er een eitje is gesprongen.. In mijn geval mochten ze wel 20 buisjes bloed nemen om te weten of het deze ronde was gelukt valt reuze mee dus!!! Jaja, shoppen.. dat kunnen wij vrouwen wel.. maarre kinderkleding is het mooiste wat je kan kopen...! vind het ook altijd zo schattig die mini broekjes, mini shirtjes, mini rokjes... super... goed dat je weer gaat proberen te stoppen... En ik ben ook door jullie uit het dalletje gehaald dusss heb je moeilijke momenten gewoon hier je frustratie kwijt doen.. @ jojo... waren de frietjes lekker??? mijn nichtjes/neefjes zijn allemaal al te oud.. denk dat ik het kindje van onze vrienden straks vaker ga kapen hoor als ze willen natuurlijk of gewoon zelf snel kids krijgen oja, heb vanmiddag tegels voor onze keuken besteld.. :S kei leuk hoor, maar a.s. wilde het liever niet... haha... we hebben nu namelijk een spiegelwand die hij super mooi vind, en ik totaal onpraktisch!!! maar nu hij een aantal weken terug een laptop heeft gekocht (terwijl we er 2 hebben, ok 1 uit het jaar 0 maar toch!) vond ik dat ik wel tegels kon bestellen.. Zijn laptop is gewoon meer dan het dubbele van mijn tegels.. En ze zijn zo mooi!!! haha... Ik ook mijn zin vond ik wel kunnen
@Sabje: ik was gewoon helemaal vergeten je een fijne verjaardag te wensen, maar volgens mij heb je vandaag niet echt tijd gehad om bij te lezen, dus bijdeze alsnog: fijne verjaardag! @Bietje: jij ook een leuke feestje! Hoor wel goede verhalen over zwangerschapspilates (en -joga). Gezellig dat jullie het samen kunnen gaan doen! Jeetje, wat een monsterverbouwing, maar wel helemaal gaaf hoor. Een kamer erbij is wel super. Zou ik hier ook wel willen, dan konden we hier nog wel even blijven wonen.. @super: we gaan je natuurlijk steunen in het stoppen met roken! Elke dag even laten weten of je hebt gerookt, dan wordt je óf overladen met compimentjes óf met boze/teleurgestelde berichtjes Maar vanaf vrijdag stop je vanzelf wel weer als je een positieve test in handen hebt! Een betere stok achter de deur kan je niet hebben @Krisje: ja dat was een beetje dom van me.. Had natuurlijk wel kunnen weten dat ze bloedprikken om te kijken je een eisprong hebt gehad... Ben gewoon beetje een schijtert als het gaat om bloedprikken... Zo, je hebt het weer lekker druk gehad?? Ook een keer lekker genieten van je rust he, in je weekend Je hebt gelijk dat je de tegeltjes hebt besteld! Door de weeks afspreken is idd niet echt heel erg makkelijk. Ik moet helaas ook wel een eindje rijden, dus daar heb ik dan wel even de tijd voor nodig (nu ben ik op dinsdagmiddag wel vrij, maar ik moet dan ook weer terug). Sommige van ons werken natuurlijk ook in het weekend (waaronder ikzelf), maar als we misschien een eind van te voor afspreken valt er wel wat te regelen bij de bazen... Zou natuurlijk wel een keertje erg leuk zijn, toch?? Net terug van Ikea, wow, wat was het druk!! Maar gevonden wat we zochten Vanavond ga ik naar "Komt een vrouw bij de dokter". Iemand al gezien? Boek gelezen? Ik heb t boek wel gelezen en dat was brullen natuurlijk, eens zien hoe ze het hebben verfilmd...