Mutz: ben benieuwd wat je van de film vindt. Ik heb het boek gelezen (inderdaad heeeeel hard brullen) maar de film nog niet gezien. Veel plezier. En alvast bedankt voor de stoppen met roken steun...... Krisje: lekker druk ben je weer!!!! Ga maar lekker genieten van je erg dikke tijdschrift. Lijkt mij leuk om af te spreken met zn allen. Het maakt mij niet zoveel uit weekend of door de weeks. Ligt een beetje aan mijn rooster. Sabrina: Leuke dag gehad????
Meiden even een kort berichtje! Ben kapoooot!!! Diep respect voor Bietje die zwanger is én 2kids heeft pfffffffffffffffffffff en niet te vergeten in een mega verbouwing zit!!!! Het was wel super gezellig! Net bij mijn zus op de weegschaal gestaan, omdat ik erg benieuwd was hoeveel ik ben aangekomen in de zwangerschap (die van ons is stuk) Nou ik schrok eigenlijk een beetje, want ik ben 6kg afgevallen... Opzich niet erg natuurlijk maar nu is de tijd aangebroken dat ik moet gaan aankomen! Kan ook zo zijn dat ik nog meer kwijt was en dat het er nu weer bijkomt, maar dat weet ik dus niet. Volgende week nog maar eens wegen! Stiekem ook wel lekker, want wat er niet aan komt hoeft er ook niet af!!! Ik reageer later op de rest, want ik wil ff de uitslag van t beste idee kijken!!!
nee mutz... wij wilden vanavond ook naar er komt een vrouw bij de dokter maar vanmiddag was het al uitverkocht nu gaan we hier thuis (illigale versie ) 2012 kijken... volgende keer naar er komt een vrouw bij de dokter... Hier dus ook tranen met tuiten gejankt bij het boek... Mijn a.s. was ook erg onder de indruk van het boek en wil dus de film ook graag zien... jojo.. rust lekker uit... en 6 kilo is toch ook wel fijn.. Je komt vanzelf wel aan haar Ok... welke maand gaan we plannen? januari/februari... februari kan ik trouwens niet met carnaval weekend van 14 februari.. Dan zijn we op vakantie naar egypte... konden het niet laten omdat we van de zomer niet weg gaan nu door de bruiloft... En 30 januari zijn wij jarig dus dan vieren we hier feest... Dus ter inventarisatie... weekend van 9-10 januari (kan ik zaterdags de 9e niet) 16-17 januari 23-24 januari 30-31 januari (kan ik niet) 6-7 februari 13-14 februari (kan ik niet) 20-21 februari 27-28 februari Dus zeg maar wie wanneer kan... anders blijven we maar mauwen om niets... Plannen kunnen we beter goed doen haha
Haha, ik moet erg lachen om de reactie van Krisje, gewoon doen! Ik zou zeggen, we kopieren het lijstje allemaal en schrijven onze naam erachter wanneer we NIET kunnen. Hopen dat er een weekend overbljft die wel allemaal kunnen Dus ter inventarisatie... weekend van 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e) 16-17 januari (Mutz) 23-24 januari (Mutz) 30-31 januari (Kris, Mutz) 6-7 februari 13-14 februari (Kris) 20-21 februari 27-28 februari Ik werk om het weekend en in januari zijn dus de vrije weekend al volgepland (behalve zondag de 10e). Februari kan ik nog wel elk weekend, als ik het van te voor weet dan rooster ik me vrij in mijn werk weekend. Oh, de film. Ik zal er niet te veel over zeggen, aangezien vele hem nog gaan zien. Even kort mijn mening zonder veel te verklappen: Ik vond de hoofdrollen fantastisch gespeeld, wat komt de emotie goed over in hun gezichtsuitdrukkingen/houding. Daarnaast is de film een korte versie van het boek, ik mis stukken, boek vind ik toch iets mooier. Tis wel weer een typisch Nederlandse film, denk dat jullie snappen wat ik bedoel als je hem hebt gezien (misschien zo ook al ) Tja, en natuurlijk moest er gebruld worden... Ben benieuwd hoe snel we zijn met het lijstje @jij: 6 kilo afgevallen! Idd niet zo erg, maar je moet natuurlijk niet blijven afvallen. Maar wat er niet aankomt hoeft er gelukkig niet meer af nee, haha. Leuk he, kids? Gelukkig ben je geen moeder van een peuter van de één op de andere dag en groei je daar dus in
Oke, ik vind het erg lastig om nu al te weten hoe mijn agenda er over 2 maanden uitziet. Maar goed let's give it a try: de volgende data zijn bij mij al gevuld. Zijn er niet zoveel, dus voor mij veel opties. Wat ik me wel af vraag; wanneer is jojo eigenlijk uitgerekend, want volgens mij komt eind feb aardig dichtbij toch? weekend van 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e) 16-17 januari (Mutz)(Bietje) 23-24 januari (Mutz) 30-31 januari (Kris, Mutz) 6-7 februari 13-14 februari (Kris) 20-21 februari(Bietje) 27-28 februari
Hey Girls! Hier net terug van een drukke dagdienst! pff ben kapot!!!! Leuk dat we gelijk een datum gaan prikken!!!!! Moeten het lijstje misschien ook ff op hyves zetten, want Marlies zit niet meer hier op t forum! Ik heb mijn rooster van februari nog niet maar januari kan ik invullen. (na 14feb heb ik verlof ) weekend van 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e, Jojo de 9e en 10e) 16-17 januari (Mutz)(Bietje) 23-24 januari (Mutz, Jojo de 23e) 30-31 januari (Kris, Mutz) 6-7 februari 13-14 februari (Kris) 20-21 februari(Bietje) 27-28 februari Het zijn maar weinig dagen vrees ik! de 30e en 31e januari ben ik een weekend naar Limburg met manlief! Epen om precies te zijn Het ziet er trouwens nu al naar uit dat het lastig wordt aangezien bietje de 9e niet kan en ik een hele boel andere niet hahaha! Moet gewoon lukken! En ik laat zsm februari horen wanneer ik kan. Ga nu ff douchen want voel me vies bah!
aloha... Even een korte reactie van mij... Ben gister heerlijk verwend, denk alleen dat het iets te laat geworden is, want ik ben al de hele dag verrot..blehhh... Over de data van het weekend.. volgens mij kan ik elke datum,want ik ben niet zo'n uithuizig tiepie..hahah... weekend van 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e) 16-17 januari (Mutz)(Bietje) 23-24 januari (Mutz) 30-31 januari (Kris, Mutz) 6-7 februari 13-14 februari (Kris) 20-21 februari(Bietje) 27-28 februari Morgen wel weer even een langere reactie.. (hoop ik)
Oh ik ben na jojo's bericht weer in de war hoor.. we moesten toch achter de data dat we niet kunnen onze naam zetten???
hahah ik heb het verkeerd begrepen hoor Sab! Ben ook zo moe dan kan ik niet meer nadenken Nog een keer dan maar: weekend van 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e) 16-17 januari (Mutz)(Bietje)(jojo) 23-24 januari (Mutz)(jojo niet de24e) 30-31 januari (Kris, Mutz, jojo) 6-7 februari (jojo, misschien wel 1 van die dagen) 13-14 februari (Kris) 20-21 februari(Bietje) 27-28 februari
Zou nu natuurlijk leuk zijn als er geen namen achter het eerste of laatste weekend van februari zouden komen..
Goed zo bietje! dat is zo.. nu duimen dat die dagen vrij blijven haha... Hier vanmorgen getraind, vanmiddag gepoetst en toen 2 uur moeten slapen.. Helemaal op... ben ook erg warm (zegt a.s. als ik tegen hem lig) en heb het zelf totaal niet warm... mmmm misschien ziek aan het wordne?!?! daar heb ik geen tijd voor hoor!
En misschien nog één van de dagen van het weekend van 6-7 februari mocht die andere dagen toch nog vol raken.. Morgen weten we meer (drukke dinsdagavond...)
10 januari heb ik een optie staan. Jaja er worden meer bezoekjes gepland op deze manier. 27-28 februari heb ik in ieder geval nog vrij. 9-10 januari (Kris de 9e, Mutz de 9e, optie10e) 16-17 januari (Mutz)(Bietje)(jojo)(birgit) 23-24 januari (Mutz)(jojo niet de24e) 30-31 januari (Kris, Mutz, jojo) 6-7 februari (jojo, misschien wel 1 van die dagen) (birgit) 13-14 februari (Kris) 20-21 februari(Bietje) 27-28 februari Sab: Wanneer ben je nu echt jarig? Bietje: Heb je gisteren rustig aan gedaan of was het bankzitten toch te moeilijk? Krisje: Alweer bij gekomen. Niet ziek worden hoor. Even een flinke dosis vit c naar binnenwerken. Bij mij helpt ossillococcimun (onthouden voor scrabble) altijd erg goed.
@ Smits...morgen ben ik echt jarig.. Kom ik vandaag thuis..hebben twee onverlaten, mijn ramen volgeplakt met 30 bordjes..bedankt het Bi....
haha sab.. je wordt ook maar een keer 30! nou helemaal bijgekomen ben ik nog niets hoor smits... Ben bang dat ik het eigenlijk rustig aan moet gaan doen.. maar daar heb ik geen tijd voor haha Jullie nog nieuws??
Hoi lady's, ff een kort berichtje, heb het giga druk op de zaak en thuis ook...dus iets minder tijd voor 't forum. Wel even een data van mij: Ik kan alleen op 16 januari en24 januari. Volgens mij is dit wel iets heel lastigs om in te plannen...ik heb altijd zo'n drukke agenda whahaha. Sabrina nog van harte met je verjaardag meis, een leuk drukke dag gehad??? Bijna je echo he, spannend hoor! Wij hebben gisteravond het hartje gehoord, dat is zo mooi he(L) Alles was goed, bloeddruk was goed, alleen lager dan de vorige keer, 110/60, maar ze vertelde dat het goed was, dat zal dan wel neem ik aan. Verder nog allerlei vragen gesteld en antwoord gekregen, is idd bandenpijn die steken waar ik last van had. Nu moet ik 28-12 weer om 10.20 uur voor het derde bezoek. heb papieren gekregen om de 20 weken echo te regelen, dat ga ik van de week dus eventjes doen! Spannend!
Happy Birthday!!! Gefeliciteerd Sab, alweer 30!!! Pfff.... Fijne dag en we horen natuurlijk graag hoe je dag was en wat je nog allemaal hebt gekregen! Jammer dat toch blijkt dat niet iedereen het laatste weekend van februari kan... Tja, we hebben maar drukke agenda's... Maar in maart afspreken is denk ik geen optie.. Misschien toch proberen om met zoveel mogelijk af te spreken het laatste weekend van februari? Wel jammer dat Naat er dan niet bij zou kunnen zijn... Oh, hier gister even een baalmomentje.. Vriendlief had naar het ziekenhuis gebeld. Kan alleen 8 en 15 december 's morgens terecht om zijn potje af te leveren.. Nu komt hij beide dagen uit de nachtdienst, dus is dan dood als hij om half 8 thuis is en om dan nog te presteren.. Maar goed, natuurlijk gaat hij zijn best doen (en ik ook met mijn kousen vroeg in de morgen, haha) dus ik hoop dat hij geen plankenkoorts heeft Handig hoor, zwanger worden m.b.v. het ziekenhuis...
Oh Naat, super trouwens dat je het hartje hebt gehoord!! En de 20 weken echo, gaaf dat je dat al kan plannen. Zou het wel jammer vinden als je enige bent die er niet bij kan zijn als we gaan afspreken... Ben natuurlijk reuze benieuwd naar je buik (en jou natuurlijk, haha).