Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    super lief.. mijn a.s. kwam gister thuis nadat hij van half 9 tot 10 uur had gewerkt :S ze hadden zieken op het werk...

Dus de mijne was zielig omdat hij zo moe was :)

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Aaaah dat is ook een hele lange dag ja!!! Dus jij hebt je in je panty's gehezen en hem laten ontspannen? whahah ok ik bent te direct whahahaha Ik ga nu echt inpakken en douchen!!!!! Kom zo nog wel ff kijken!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou jojo... als je primolut slikt mag je geen onveilige seks hebben... ;) en aangezien a.s. condooms niets vind heeft hij nu pech... nu wachten op mijn ongi... en daarna begin volgende week hoop ik, dan bespring ik hem wel weer :D

4. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo veel plezier!!!!!! En wat lief van je man zeg, wat een romanticus!

Sab veel plezier vandaag met je echo, laat je het ff weten hoe het is geweest?

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Meiden,

even een kort berichtje van mij. Ben zo druk de afgelopen dagen.....
    Wilde alleen even melden dat ik morgen ga testen. Heb de afgelopen dagen rare buikpijntjes en ben zooooooooo moe.......... Kan niet meer lanegr wachten.
    Jullie horen van mij!

XX

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja, morgenmiddag ga ik testen (heb nachtdienst) dus hoeven jullie niet vanaf morgenvroeg het topic in de gaten te houden:D

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Waaaaah super, zo spannend!!! Ik hoop het zo voor je :D

8. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh, en kom je ook gezellig eind februari naar onze 'bijeenkomst'?? :D

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Sab, veel plezier bij je echo. Ook wij zijn natuurlijk reuze benieuwd!
    Jojo, wat een lieve man heb jij zeg! Veel plezier ook!!

10. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Oh en Krisje: hoe is je gesprek gegaan??? Ik heb aan je gedacht hoor!!
    Spannend dat je het aan iemand moet gaan/gaat vertellen... Ben benieuwd naar de reactie en of er bij jou een lastvan je schouders valt.
    Gefelciteerd met papa, fijn dat hij weer een jaar ouder is!

Natuurlijk had ik dit alles in één berichtje kunnen zetten, maar ik zit op mn werk en kan elk moment iemand binnen komen, haha. Zenuwpees :D

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: zat al even op mn rooster te kijken. Ik kan 10 januari maar 27/28 febr is mijn werkweekend weet alleen nog niet wat vor dienst ik heb. Kan niet vrij nemen (wegens personeelstekort mag ik geen vrij nemen in mijn werkweekend). Ik wacht dus gewoon maar even af welke datum jullie uiteindelijk kiezen en dan kijk ik wel of ik kan of mogelijk een dienst kan ruilen.

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super ik lees dat je bijna kan testen, spannend, merk je misschien al iets???

Zo ik ga naar de supermarkt, boodschappen doen en dan lekker naar huis en onder de warme douche, heb net alvast de kerstboom opgezet op kantoor, ben gelijk doodmoe.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Ik kom hier maar even de stress van me af typen hoor..pfff..ben zenuwachtig zeg..blehhh..

@ Jojo..je bent al op weg, maar heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier in Newcastle..

@ Krisje..hoe ging je gesprek?? Je mag ook bij ons komen werken hoor, schijnen er twee zwanger te zijn, dus werk genoeg..

@ Mutzie..voor jullie ook spannende tijden en heerlijk dat je mannetje mee werkt.. goed afgericht, haha..

@ Super..goed dat je morgen gaat testen, mijn duimen zijn bijna opgelost door al die tijd te duimen voor je..Spannend... maar ik weet de uitslag al hoor..POSITIEF....

Verder ben ik het even kwijt... Sorry..komt door de zenuwen..

Ik laat vanavond wel even weten hoe het was...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina: En en en en en en???? Nu duim ik voor jou hoor!! Spannend, hoop dat je snel wat laat horen.......

Nathalie: ik voel (sinds vandaag) echt van alles. Misselijk, moe, buikpijn, een hoop gerommel in mijn buik...........ik voel me zwanger maar of dat ook echt zo is???? Nog 1 nachtje slapen.....uhhh werken en dan slapen morgenochtend en dan testen.... Jij nog steeds vermoeid dus??? Leuk nu al een kerstboom op kantoor. Ik hoop dat het snel morgenochtend is, kan ik lekker naar mijn bedje...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Daar ben ik weer....

Alles was goed en we hebben de kleine garnaal gezien hoor.. Ook het hartje gehoord.. zo bijzonder..... 28 december mogen we weer... leuk leuk leuk..

Super..ik ga weer voor je duimen hoor....

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina: wauw!!!!! wat fijn dat het goed was allemaal! Was al erg nieuwsgierig.... 28 december klinkt dan wel weer erg ver weg he? Nou morgen horen jullie meer:$

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou ik ben allang blij dat ik nog een keer mag.. Ik ging ervan uit dat ik pas weer bij de 20 weken echo zou mogen komen... Dus ik bof maar...

Oh ik hoop het zo voor je morgen.. het wordt nu wel weer tijd voor een zwangere erbij hoor.. duim duim duim

18. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    28 dec dat is al over 24 nachtjes toch, om even in de kinderterminologie te blijven. En super: spannend!!! Ik duim ook. Ik hoop wel dat je er ook bij kunt zijn het laatste weekend van feb hoor! Lijkt me erg gezellig.

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    aahhh sab... wat heerlijk dat je je kindje (ownee garnaal haha wat een benaming :D) hebt gezien.. Wat vond je vriend ervan?? zeker ook helemaal stil!?!

Naat... leuk he, al die kerstzooi zetten... :D hier zondag een dagje kerstspullen inruimen gepland :D haha

Super... spannend..zal voor je duimen... wil je het ook even op de hyves zetten... ga vanuit mijn werk namelijk naare mijn ouders en dan kan ik het tenminste ook lezen.. kan namelijk niet in hun browserbalk www.zwangerschapspagina.nl typen zonder dat ze gaan vragen ;) en via hyves kan het natuurlijk wel :D haha... zal voor je duimen tijdens mijn lunch...

Bietje... zoals je zegt... wat is nou 24 nachtjes.. Wel fijn trouwens sab dat je nog een extra echo hebt.. :)

Hier veel gebeurd vandaag.. haha...

1 gesprek ging wel goed... was wederom de eerste kandidaat... op zijn laatst begin volgende week zou de directeur iets laten weten...

2 ging vandaag boodschappen doen en ben natuurlijk nu al aan het zenuwen om mijn baas morgen aan te spreken :S haha.. Jullie dat al gemerkt ;)?? was natuurlijk mijn liefste collegaatje aan het werk... ikke het verhaal gelijk aan haar verteld.. ze was zo lief... kreeg ook later nog een smsje, vertel het aan niemand hoor, snap helemaal dat je het even kwijt moest :) zo lief!!
    Maar aahhh... ben zenuwachtig (dus die ongi zal wel overmorgen komen ipv morgen door al die zenuwen :D)

3 de tegels zijn al binnen! shcoonpa gaat morgen die vervleokte spiegelplaat eraf halen en beginnen!! jeaah!!!

20. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend weer Kris, weer ff wachten tot je wat weet over de sollicitatie. Had je er een goed gevoel bij??

Enne dan morgen; je hebt al meer adviezen gehad en ik sluit me erbij aan; gewoon niet al te veel uitweiden, helemaal niet nodig. Tís tenslotte ook nog een man en die komen van een andere planeet, remember!

En lekker je tegels...toch je zin gekregen he hahahahaha (want je vriend vond de spiegels toch nog wel mooi?) wat zijn wij vrouwen toch goed in staat om op slinkse wijze de dingen voor elkaar te krijgen gna gna....zo ga mijn bedje in....ben moeeee en morgen sint op school, toch ook weer intensief, maar wel leuk.

Deel Deze Pagina