Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Vol spanning natuurlijk of super een mooi cadeautje voor sinterklaas krijgt :D Ben zooo benieuwd! Ligt natuurlijk nog heerlijk bij te slapen van dr slaapdienst....

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Super waar blijf je nou! We zijn benieuwd, klinkt veel belovend hoor je klachten! Ben zo benieuwd.

Sab wat fijn dat alles goed is. Nou wij kunnen pas weer met de 20 weken voor een echo. Maar misschien gaan we al eerder een echo zelf regelen voor de geslachtsbepaling:D Ik moet ook de 28e weer terug om 10:20 uur. Spannend hoor.

Krisje, jij dus ook kerstsfeer creeren dit weekend! Leuk!

Ga ff lunchen op 't werk. Groetjes

3. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Klopt :) Af en toe lees ik snel even wat door om een klein beetje op de hoogte te blijven hoe het met jullie gaat. Echter heb ik verder op dit moment weinig behoefte om te forummen, daarnaast heb ik er ook echt gewoon geen tijd voor. Vraag me soms af hoe jullie dat doen ;)

Maar met mij gaat verder alles goed en met de kleine spruit ook, leuk dat je aan me dacht Muts! :)

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Starfish: toch leuk om weer wat van je te horen... Jammer dat je weinig tijd hebt (en ook niet zo veel zin misschien). Wens in ieder geval veel succes toe met de kleine in je buik en natuurlijk hoop ik dat het ons laat weten als de kleine er is.

En tja, waar halen we de tijd vandaan? Misschien is het maar net hoe je je vrije momentjes indeelt. Twee minuutjes dit berichtje typen en ik kan weer verder met mijn bezigheden.. Strijken bijvoorbeeld :D

Voor de rest: later vandaag meer!!!

5. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Ik zit hier op de bank te trillen als een rietje, ben spuugmisselijk en kan alleen maar huilen en lachen door elkaar ik lijk wel geestelijk niet helemaal in orde......... Heb voor geen meter kunnen slapen na mijn nachtdienst en tijdens mijn dienst rolde ik zowat om van de slaap.

Maar het geeft allemaal niks heb namelijk een dikke vette positieve test in mijn handen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh wat spannend allemaal..................... jeetje kan het bijna niet geloven......Volgens mij moet ik spugen:D

6. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    #4386 super80, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
    Oh, ik ga voor krisje even proberen wat op hyves achter te laten. Dus als er van alles ontregeld is op de hyves komt het door mij....................................
    Hyves wil niet lukken.....kan iemand het voor mij op hyves zetten, voor krisje...

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OLE OLE OLE OLE OLE

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Krijg helemaal traantjes voor je..

Wat top Super..maar oh zo spannend..

Dikke knuffel....

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik zet het erop voor je... (op de hyves).....

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    YES YES YES SUPER voor super!!!!! we trillen met je mee en zijn zoooooooooo blij voor je!!!!
    knuffel van Bi

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :D:D:D:D:D

Dank jullie wel!!!!!!!!! Heb net eerst maar eens een flink stuk met de hond gewandeld om een beetje bij te komen. Jeetje wat geweldig dit!
    Nu snel de test inpakken......... sinterklaas kado voor mn vriend:)

11. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    JAAAAAAAAA!!! JIEHAAAAA!!! HOERAAAAAA!!!

Jeetje super, wat ben ik blij voor je!!! :D:D:D

GEFELICITEERD!!!!!

12. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super...ik mag toch hopen dat je het kadootje vanavond geeft, of kun je nog wachten tot morgen pakjes avond???

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hier volgt een doorgegeven bericht voor Super van Krisje...

feliciteer even op het topic... ik doe het vanavond zelf ook nog wel maar dan weet super het ook!!!

zet er ook maar even bij dat ik voor 2,5 dag die zwangerschapsverlof mag gaan vervullen vanaf januari

groeten mij

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje....wat goed dat je die baan gekregen hebt. Gefeliciteerd..toppie Heb je het nog aan je baas verteld??

15. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kris ook super gefeliciteerd. Wat een feestdag vandaag voor sommige onder ons. Kunnen we ook wel weer eens gebruiken toch!!!

16. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Ik heb even op hyves gereageerd. Ik ga nu 'gezellig' bij mijn schoonouders eten, haha!

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Mutz...die foto's die volgen nog..moet ze even scannen op mijn werk.. maar het apparaat was kapot..is nu weer gemaakt, dus als ik het niet vergeet scan ik ze maandag even in.... Kunnen jullie ook ons garnaaltje bekijken....

18. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wat een goeie dag vandaag!!

Krisje: gefeliciteerd, goed gedaan hoor. Bedankt voor je felicitaties..

Mutz: bedankt voor je blijheid!!!!! Nu weet ik waarom ik zo moe was de afgelopen dagen en nergens meer zin in had.:D

Sabrina: heb meteen toen vriendlief thuis kwam twee positieve testen in zijn handen geduwd, had niet eens meer het geduld ze in te pakken. Hij was natuurlijk super blij. Morgen is officieel mijn NOD dus die wachten we nog even netjes af voor we het gaan proberen te geloven.

Jojo: wat jammer dat je nu het weekend weg bent (lekker voor jou natuurlijk) nou ja je leest wel bij als je er weer bent.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Haha...Super...zo zou ik ook zijn hoor... Ben zo blij voor je.. Het is je zo gegund... Zelfs mijn mannetje wist wie je was.. hoezo ik ben er mee bezig.. Geniet er lekker van en morgen groot feest voor jullie...

Beeb...houd je goed vast.....

20. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Super80 GEFELCITEERD, echt helemaal geweldig voor jullie! Kan me voorstellen dat het voor jou nu extra spannend is/wordt!! Probeer er lekker van te genieten.

Deel Deze Pagina