Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Superrrrrrrrr wat een ontzettend goed nieuws. Gefeliciteerd! Ben helemaal blij voor jullie.

Ga nu even mijn gemak teruglezen

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Sab: Wat heerlijk dat je je kleintje heb gezien en het hartje heb gehoord. Wat leuk dat je zo snel alweer voor echo mag. Wanneer ga je het aan iedereen vertellen? of heb je ze al allemaal ingelicht?

Krisje: Wat goed dat je bent aangenomen. Gefeliciteerd! Hoe was het verder vandaag?

Gisteren in de bios zaten me er toch een stel schaamteloze vrouwen (tuurlijk weer net naast ons). Ongelooflijk, ze lachen gewoon dubbel van het lachen tijdens de ergste scenes van "komt een vrouw bij de dokter" en heel de film door hard op praten. Zo respectloos.

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits...wat irritant zeg van die vrouwen naast je... Heb je er nog wat van gezegd of je alleen lopen ergeren?? Was de film verder wel mooi??

Tot nu toe weten nog maar weinig mensen het. Ik wil het de donderdag voor de kerstvakantie in de klas gaan vertellen..dan ben ik bijna 12 weken..daarna zal het vuurtje wel snel gaan.... Wordt wel steeds moeilijker hoor om mijn mond te houden...

4. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :D:D:D:D:D:D
    Weer een positieve test.....hihihihihihi en geen ongi te bekennen. Ik denk dat het toch echt waar is. Tijd om mijn banner aan te passen:)

Zo de nachtdiensten vallen mij wel zwaar. Ben constant beroerd en moe, maar slapen 's ochtends ho maar. HEERLIJK:) hahahaha ben weer blij met mn sympies.....

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    WHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! OOOH SUPERRRR GEFELICITEEERD!!!!!!!!!!!! Ik zit hier met tranen over mijn wangen te lezen!!! Meid wat is het jou gegund zeg!!!! OH jee kan even niks meer uitbrengen ben zo blij voor je dat ik wel kan kotsen! Ik denk dat het komt doordat we toen het helaas de vorige keer mis ging even ver waren. Oh meid alsik je kon knuffelen zou ik dat doen en dan heeeeeeeeel hard hahaha!!!! SUPER SUPER SUPERRRR GEFELICITEERD!!!

HOU JE VAST KLEINTJE!!!!!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super...wat heb je een prachtige banner... En natuurlijk test je positief... dat blijf je vanaf nu nog 36 weken doen hoor...

Jojo..Hoe was het in New Castle??

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo nu even een reactie van een kalme jojo hahah!
    Newcastle was erg leuk! Echt een aanrader om een keer te doen, maar niet in het weekend want dan zit je met al die achtelijke engelsen aan boord! Newcastle zelf is echt leuk! En 1 dag shoppen is dan ook echt te weinig! Heb ook niet zoveel gekocht hahaha geen enkel kledingstuk voor manlief, babylief of voor mezelf hahah Heb wel 2 heeeele mooie kussens voor op de bank (a 6pond per stuk wat hier zeker 30 euro zou kosten) Een heel strak dekbedovertrek (a 9pond!!!!) nagellak in allerlei mooi kleuren ennnn een horloge!! Originele prijs was 180euro maar doordat t batterijtje leeg was, mocht ik hem voor 30euro hebben! Nou gillen toch!!!!
    Ben wel kots misselijk geweest 's nachts op die boot hahah en dan zeggen ze dat we heel rustig weer hebben gehad hahah nou ik ga nu nog heen en weer op mijn benen hhahaha!
    Maar zeker de moeite waard om met een vriendin heen te gaan! Of met je man/vriend/aanstaande als ze maar van shoppen houden! Het is een shopping walhalla!!!!

Kris wat super dat je die verlof kan gaan overnemen!! Is toch 16 weken vastigheid en wie weet een opstapje naar meer!!! Helemaal top! Gefeliciteerd!!!!

Gaan jullie vanavond nog wat doen aan sinterklaas?? Toen ik vanmorgen thuis kwam had mijn lieve man in elke schoen die ik bezit een cadeautje gedaan! En een grote bos rozen op de tafel met een heeeele lieve kaart! Ik ben zoooo blij dat ik met hem getrouwd ben :D:D(L)

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een rust hier zeg! Iedereen is vast gezellig sinterklaas aan het vieren! Arme ik zit helemaal alleen thuis terwijl we vandaag een half jaar getrouwd zijn, 2 jaar gepartnerschapt en het is pakjesavond :(
    Dan ga ik maar weer eens een buikfoto maken en op hyves zetten! Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Ik vind hem niet zo snel groeien!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Super!!! Gezellig!!!!

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: wat fijn dat je er weer bent! En wat een heerlijke reactie van je:D. Ik denk ook dat het komt doordat we in eerste instantie gelijk liepen. Vind het zo spannend allemaal. Maandag ga ik lekker de vk weer bellen :)...... hopelijk mag ik snel voor een echo (zou nu eerder heen mogen) Wat een super sinterklaaskado zeg!!!! Klinkt goed new castle... wij gaan volgend weekend naar Landal in n-brabant, lekker weekendje bijkomen...

Sabrina: Hahahaha ja wil het toch steeds weer met eigen ogen zien op de test;). Maar begin al langzaam te wennen dat ik weer zwanger ben hihihihi....

Geen sinterklaasfeest voor mij. Nog 1 nachtdienst, zucht, en dan voorlopig even niet meer. Met kerst nog 2 nachten en dan als alles goed gaat ga ik op 30 december naar mn chef en ga ik de binnendienst in. :D:D

Mutz: hoe is het met jou? druk weekend? jouw mannetje moet er ook heel wat voor over hebben. Wel lief dat hij zo zijn best doet...

Smits: ik ga de 23ste naar komt een vrouw bij de dokter. Ben benieuwd, heb het boek ook gelezen.

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Hey JOJO; arme jij:( helemaal eenzaam en alleen...

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja zielig he hahah!!!!!
    Ja weet wel zeker dat je nu al eerder mag voor een echo! Meestal rond de 6 weken toch???? Spannend hoor, want dat betekend dat je nog maar 2 weken in onzekerheid hoeft te zitten!!!!
    Balen die nachtdiensten! Je hele ritme is dan in de war he!
    Ik voel me ook echt suf, maar dat komt door slaapgebrek hahaha kon niet slapen op die boot, omdat ik zo misselijk werd van de deining die 's nachts veel erger leek te worden elke keer pffff

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh trouwens jammer dat je niet op hyves kan! Had graag je mening over mijn buik gehoord! Kan m altijd nog mailen hoor!!!! Of kan dat ook via een prive bericht??? Ik ga ff kijken!

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Volgens mij kan dat ook via pbtje... even knippen en plakken denk ik.

Ja erg vermoeiend de nachtdiensten. Zit natuurlijk ook de hele tijd te dromen hihi en heb veel buikpijn (mn darmen) dus ben blij als ik morgenochtend weer in mijn bedje lig.
    Vervelend dat je slecht kon slapen op de boot. Zou ik ook niet tegen kunnen die golven.
    Voel je je verder wel goed?

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah leuke nieuwe avatar!!! Je moet even bij mijn profiel kijken en dan mijn foto boek ik heb net wat foto's geupload van een aantal weken buik hahaha!

Ja verder voel ik me goed, heb alleen erg veel last van maagzuur! Mijn bekken gaan wel ok de laatste tijd dus ja ik mag echt niet klagen!!! Voel jij je misselijk???

16. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh maagzuur is wel vervelend, bah.
    Ja ben wel misselijk, gelukkig gaat het weg als ik wat eet. En wat buikpijn en vermoeid maar gelijk onrustig, haha lekkere combi.....

Ga even je foto's zoeken.

17. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Wauwie mooie foto's!!!!!!!!!! En een super mooie buik hoor! Oh kan niet wachten tot de mijne ook gaat groeien....

Ga nu even lekker douchen en me klaar maken voor mijn nachtdienst. Sterkte vanavond in je eentje ;).

Tot morgen

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel!!! Heel veel succes met je nachtdienst! Balen dat je zo misselijk bent, maar het is voor een heeeeeeel goed doel he!

Ik vermaak me wel hier! En zo niet dan ga ik lekker naar bed! En uuh alleen zijn we niet meer he! hhaha Ik zit hier met z'n 2tjes en jij ook zo op je werk!!!!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hier nog een waar sinterklaas niet langskomt....arme wij..we zijn wel heel lief geweest hoor...misschien volgend jaar wel weer...

@ Super...ik dacht al...wat is er nou anders...maar dankzij Jojo weet ik dat het je avatar is.. En wat betreft dat testen...volgens mij heb ik er een testje of 10 tegen aan gegooid...dus je valt nog mee, hahah...Werkse en hopelijk blijft het rustig...

@ Jojo..wat vervelend dat je zo misselijk bent geworden op de boot..maar natuurlijk super dat je het zo naar je zin hebt gehad.. Prachtige foto's heb je weer gemaakt.. Mijn buik begint ook uit te zetten, zullen waarschijnlijk mijn darmen zijn maar toch... zou blij zijn als iedereen het weet en ik niet meer de hele dag die buik in hoef te houden...

Ga nu weer ff vrder bankhangen....

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi girls...

sorry heel druk gehad gister en vandaag :) geheel in stuiterstand overigens!

Gister dus tegen de avond te horen gekregen dat ik die verlof mag gaan doen :) daarna zumba les gegeven en zelf getraind...

GIster trouwens niet met mijn baas kunnen spreken maar heb s avonds met mijn a.s. een gesprekje gehad en we hebben besloten dat het voor mijzelf gewoon beter en rust geeft als ik die anderhalve dag laat schieten en ontslag neem bij die baas... Dusss weg vast contract maar wel werk op HBO niveau... Dussss dat is wel fijn.. Natuurlijk vannacht daar over lopen piekeren :S dusss was om 3 uur alweer uit bed :( van alles en nog wat gedaan en geregeld vannacht. Mailtjes gestuurd, muziek voor zumba opgezocht e.d. :) duss wel nuttige nacht gehad ;) Vandaag boodschappen gedaan, lekker vroeg dus. Daarna met mijn mama even naar de stad geweest. Tussendoor de kerstboom ver aangekleed en 3 uur les gegeven bij de majorette... Daarna bij mijn schoonouders gegeten en de kerstzooi afgemaakt.. heerlijk gezellig weer... :D En ook naar mijn baas gegaan om ontslag te nemen. Per 1-1-10 stop ik daar dus met werken en heb nu gezegd wel in december een aantal dagen mee moet gaan lopen met mijn duo partner (jaja, moet de gyna bezoekjes wel verantwoorden ;)) en dat was geen probleam... Hij was erg blij voor mij er reageerde er leuk... gelukkig :) wel vreemd om na 8 jaar de veiligheid te laten vallen en voor het onbekende te kiezen :s Maar ook heel spannend! dus vandaag ook gelijk 2 paar nieuwe laarsen gekocht :p moet wel representatief voor de dag komen straks haha :D

Oja, en mijn schoonpa is (nu nog steeds :S) bezig met de tegels.. De spiegel is er al af en de wand is nu voor 2/3 getegeld... Dusss morgen voegen en ik heb mijn zin :D haha...!!

Nu jullie....

Super... Wat gaaf zeg... +++++++++++++++++ wat spannend weer... :D hoop dat alles goed blijft gaan, zit met 2 duimen in mijn mond (na dit bericht dan ;)) en met de kaarsjes aan... :D
    Waar in Brabant gaan jullie precies heen ;) Ik ben Brabantse he :)

Jojo... fijn dat je er weer bent... Ik wil ook wel naar New Castle... ;) kunnen ook ons dagje weg plannen in New Castle eind feb... haha ;) nee hoor, shoppen in het buitenland vind ik ook altijd erg leuk...

Sab... Hier ook niets gekregen van Sinterklaas.. Terwijl ik erg lief ben geweest :( O trouwens niet liegen.. Mijn schoonpa is dus al bijna de hele dag GRATIS aan het tegelen.. ;) en ik heb natuurlijk een belachelijk dure trouwjurk gekregen afgelopen maand ;)

Deel Deze Pagina