Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    oja en jojo... je foto';s zijn wederom erg mooi... :) wat ben ik jaloers zeg!!! :p

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ha die Kris...gewoon om drie uur je bed uit en nu nog wakker zijn??? Dan ben je echt in stuiterstand.. Inderdaad spannend dat je je vaste baan laat schieten, maar zoals je zelf ook schrijft, je gaat nu wel werk doen, waar je voor geleerd hebt...

En wat lekker dat de wand bijna af is... Knapt altijd lekker op...

En wat die sint kadootjes betreft...ik heb een heel mooi kadootje in mijn buik... dus ik heb genoeg...

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wrijf het er maar in sab ;) mijn a.s. maakte toe net ook een grapje... Reden langs een bekende die een kindje op de arm had, heuhh heeft ze een kindje gekregen?? aghh pas 3/4 jaar geleden ;) Ik zo, je mist gewoon alle zwangeren in de buurt... Hij zo, mag ik nu een gemeen grapje maken :p Kan vandaag veel hebben ;) (morgen met 150 gram clomid waarschijnlijk niet meer :D) Daarom heb ik jou ook gekozen, mis ik helemaal niets...

Gemeen he?!?!

Super moest jij niet werken???

enne sab... stuiterstand is wel ver over hoor.. oogjes vet klein maar wil wel van mijn kerstboom genieten :D

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Kris, mijn opmerking was niet gemeen bedoeld hoor...sorry als het zo is over gekomen... was gewoon over mijn kadootjes aan het nadenken.....

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    haha... was je ook gewoon aan het pesten hoor ;)

Kan vandaag heeeel veeeeel hebben ;)

Al voelt het wel vreemd dat ik nu een zwangerschapsverlof ga vervullen voor iemand die waarschijnlijk rond de tijd dat wij (in april) zijn gestopt met de pil zwanger is geworden... vreemd hoor :S

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat is inderdaad wel vreemd ja... gewoon niet teveel bij nadenken.. en tegen de tijd dat haar verlof is afgelopen, loop je zelf met een dikke buik rond...

En je mag mij niet pesten, haha

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    :D dan heb jij geen buik meer muts! dus kan jou niet pesten :p

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nee ik niet...jij hebt dan een buik... haha..ik ben je kwijt..of ik sta uit, dat kan het ook zijn....

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ik kan jou niet pesten dan.. want jij bent dan juist buikloos... ;) beetje blond van jezelf :p of gewoon zwaar zwanger :D haha... dan pest jij me met mijn buikje :)

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    laten we het maar op allebei houden..heb ik mezelf alvast ingedekt voor als ik bevallen ben, haha...

Nou ga de laptop uitzetten...fijne avond nog en vannacht gewoon lekker doorslapen hoor, niet teveel malen...

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    malen is voorbij... ga ook zo slapen.. trusten alvast sab!

12. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppp...nog een half uurtje en dan mag ik hopelijk naar huis. Ben op!!!! Mn collega vroeg net of ik soms een blaasontstekking heb, omdat ik zo vaak moest plassen:D.......

Ikke? blaasontsteking? nee hoor............ben gewoon een zeikerd....

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,
    lekker gekletst weer gisteravond! Gelukkig niet ontzettend veel nieuws maar een hoop slap ge...... hahaha. WIj hier natuurlijk wel pakjesavond gevierd. Begon nog vroeger dan gepland, want onze dochter kreeg het idee dat de kadootjes dit jaar misschien wel op de zolder zouden staan, dus hup onder leiding van Lynn gingen mijnheer en mevrouw naar boven. Nou gillen natuurlijk want daar stonden ze....ik snel de vaatwasser vullen, tafel afruimen en het feest kon beginnen. Erg leuk om de blijde hoofdjes weer te zien en vandaag natuurlijk de hele dag in pyama spelen. Had mezelf de dvd van Nick en SImon in Ahoy kado gedaan (was ik ook geweest met Lynn, dus erg leuk) en seizoen 5 van gooise vrouwen. Heb nu alle seizoenen compleet dus ben tijdens mijn verlof niet aanspreekbaar. Heb namelijk alleen seizoen 1 gezien. Verder hoop ik met kerst verrast te worden, want kadootjes zijn natuurlijk het leukst als je ze niet zelf hebt gekocht.

ZO'n man als Jojo zoek ik ook nog....zoooooo leuk in elke schoen een kadootje....de mijne is ook heel lief hoor, maar dat idee zal nooit in zijn hoofd op komen hihi.
    Leuk dat het leuk was in Newcastle, maar de bootreis is wel iets dat mij tegenhoudt. Mark is half engels en wil mij ook graag mee nemen naar engeland, prima maar alleen vliegen dan. Ben ooit een keer naar Noorwegen geweest met de boot. Never again!!! wat was ik ziek zeg...
    Super je zal wel in je bedje liggen nu na die nachtdienst...pfff zou niks voor mij zijn. Voor Kris wel, want die is toch snachts uit bed, die draait haar eigen nachtdiensten!
    Maarre Kris wel allemaal leuke dingen toch....vervanging en daaaarnaaaa gaat Kris gewoon met zw. verlof!!

Ben wel benieuwd super wanneer je voor een echo mag hoor!

14. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan trouwens eind december naar dusseldorf (gewoon met de auto) naar de kerstmarkt,, met 1 overnachting in hotel. Met zijn viertjes, gezellig hoor. Heb er zin in.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi hoi,

Nou die nacht over te hebben geslagen is nu dus te merken :S Kan geen lopende zinnen meer goed typen merk ik :S en ook mijn afweersysteem is naar de gort... :( Snotverkouden, keelpijn, hoesten.. mmmm... Zou ik nu toch ziek worden?!?
    en moe dat ik nu ben... vanmiddag maar een middagdutje doen denk ik ... ;)

Bietje dusseldorf is echt mooi.. ben er een aantal jaar geleden ook naar de kerstmarkt geweest met mijn moeder :) heel leuk.. En ook leuk om als gezin te doen bietje!
    Gooische vrouwen... Nooit helemaal gevolgd, maar de afleveringen die ik heb gezien vond ik wel leuk!
    En wat lijkt het mij leuk om sint te vieren met je kids... :)

En soms is gewoon slap gelul goed om de avond door te komen :) hier lag a.s. namelijk voor pampus op de bank :D zijn allebei niet helemaal lekker...

Super... slaap mama slaap... daar buiten loopt een rendier ;)

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    het regent het regent, maar kris zit droog binnen voor de tv.. Laptop op schoot, kerstboom in het oog :D heerlijk!!!

jullie allemaal iets leuks met vriend/man of de baby dingen :S zeker?

17. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Krisje: jij zit er goed bij zo te horen......... Ik heb net een uur gewandeld met de hond en een vriendin met haar hond. Lekker even flink uitgewaaid, heerlijk. Nu ben ik aardig wakker....... Wij krijgen volgende week maandag pas een ekrtsboom. Eerst nog het weekendje weg. We zitten bij Overloon ??? Lekker wandelen en ontspannen.....

18. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bietje: zo te horen heb je een leuke sinterklaas gehad! Leuk dat je naar Dusseldorf gaat. Mijn vriendinnetje gaat daar ook heen 18 december. Ik ben ook erg nieuwsgierig wanneer ik voor een echo mag. Morgen de vk bellen en een afspraak maken. Kom maar op m et die verwijs brieven voor de echo :D

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,
    wij hier ook vandaag een lekkere luie dag. Gewoon heerlijk in pyama. Straks na het eten de boom naar beneden halen (ja ja ook een nepperd) Mika gaat hem in elkaar zetten en dan morgen samen versieren. Zoooooo heerlijk zo'n grote zoon!

Hoelang gaat je vriendin? Wij gaan namelijk ook in dat weekend maar dan de 20e en 21e grappig hoor.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hier ook een pyama dag..nou ja joggingbroek dan... De kerstboom staat en de kaarsjes branden..gezellie.. Er liggen zelfs al kadootjes onder de boom...

Morgen weer werken..helemaal geen zin in..ben zo moe...bleh..gelukkig dinsdag een dagje vrij...

@ Super..heerlijk even uitwaaien..hadden jullie geen regen?? Hier is het de hele dag al klootjes weer...

Share This Page