Bietje: ze gaat volgens mij drie dagen. Vrijdag t/m zondag... gezellig hoor de kerstboom. Wij hadden vorig jaar voor het eerst een echte en dat wil ik dit jaar weer. Volgende week maandag gaan we er eentje kopen...jeuhhhhh.... Sabrina: na drie uur werd het aardig droog hier, zelfs een zonnetj gezien. Wel vanaf mn enkels tot mn middel onder de modder hahahaha net lekker maar even een warme douche genomen. Nu lekker hangen op de bank.....Hopelijk gaat het werken morgen een beetje!!
Hey meiden, Ik lees wel mee, maar ik heb weer eens last van mijn RSI, dus kan even niet reageren.. Sorry... Als ik op mijn werk achter mijn comp zit en alleen ben hoop ik wel even te kunnen reageren. Liefs Ing
Hey meiden wat een gezellig geklets hier! Ik lees dat overal zo'n beetje de kerstboom uit het stof of van de winkel wordt gehaald gezellig hoor! Hier nog even niet, want ik weet gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen! Misschien donderdag want dan zijn manlief en ik EINDELIJK weer eens samen vrij, maar ook dan druk, intake kraamzorg, kast voor de babykamer ophalen en 's avonds partnerles yoga hahaha! Ach moet altijd een gaatje te vinden zijn! Kris doe je rustig aan druktemaker!!!! Is er al enig teken van een ongi of ben ik te vroeg met vragen??? Hopen dat je niet ziek wordt! Bietje dat klinkt gezellig zeg die sinterklaasavond van jullie!!!! Leuk hoor al wat oudere kids!!!! Mutzie wat naar die RSI doe maar rustig aan dan! Krijg je daar geen fysio voor ofzo??? Nou wij kletsen wel door en jij leest maar gewoon lekker even mee! Super heb je t allemaal weer overleefd die nachtdiensten? Voor hoelang ben je er nu vanaf??? Sab lekker hoor pyjama dagje!!!! Vanmorgen en vanmiddag hebben wij gebruncht bij van der valk met mijn schoonfam. Was lekker weer!!!! Later in de middag zijn manlief en broertjelief deel 1 van de babykamer op gaan halen bij mijn ouders. Ik ben met schoonzusjelief naar de babydump geweest voor een piekstok, waar ik mijn mooie Babouche klamboe aan op kan hangen. Het staat echt heel erg leuk allemaal! Nu alleen de kast nog, lamp en plankje ophangen en de kast inruimen en dan is het echt bijna klaar! Oh ja ook nog een mooie tekst komt er op de muur, maar dat doen we in januari. Zit nu wel apatisch op de bank zo moe ben ik! De dagen Engeland hebben er toch wel ingehakt... Vooral de korte nachtjes pffff. Moet gelukkig alleen maar maandag dinsdag vrijdag en zaterdag werken dus het is lekker verdeeld deze week! Woensdag moet ik een paar uur op mijn lieve nichtje passen dus dan ben ik ook gewoon lekker thuis en kan ik lekker rommelen terwijl zij een tukkie aan het doen is! Nou meiden ik ga mijn mandje opzoeken en ik spreek jullie vast morgen nog wel weer!!!! doeiii
Jojo: ik kan ook pas de 14de een boom halen! Je bent dus niet de enige. Altijd lekker van der Valk. Zo te horen schiet je kamertje al erg op! Leuk hoor. Ik heb de nachtdiensten net aan overleefd. Ze vielen mij wel zwaar. Maar nu ben ik er tot de kerst vanaf en dan heb ik met de kerst nog 2x een nacht van 20:00 uur tot 04:00 uur(is iets minder erg dan de gewone nacht). En als alles dan goed gaat ga ik het 30 december vertellen aan mn chef en in het nieuwe jaar van straat Mutz: wat vervelend van je RSI....Dat speelt toch af en toe weer op? Nou rustig aan, en niet reageren op mn vraag als het niet gaat he??? Krisje: hoe voel jij je? heeft de griep doorgezet? Wanneer mag je eigenlijk beginnen met je nieuwe baan?
Super balen dat je met kerst ook nachtdiensten hebt zeg!!! Ik heb net foto's gemaakt van ons kamertje so far! Ik ga ze nu ff op de computer zetten en dan op hyves!!!! Ben zo benieuwd wat jullie er van vinden! Maaar hij is nog lang niet af he!
hoi meiden, ben mijn eerste "zieke" maandag aan het doorkomen. Erg vreemd om niet te werken. Kids zijn wel aan het overblijven, wat weer lekker doorwerkt op mijn schuldgevoel. Mams zit gewoon lekker thuis en zij moeten de hele dag naar school. zucht het leven van een moeder gaat niet altijd over rozen. Hier staat de kerstboom en vanmiddag met de kids samen de versiering erin hangen, ben benieuwd of het blijft hangen met de kat?! Ga zo ff op hyves gluren naar Jojo's kamertje! En super lekker dat je "voorlopig" tot aan kerst geen nacht meer hebt. Zoals al eerder gezegd, het lijkt mij zoooo zwaar. Mutzie, alleen lezen is inderdaad ook prima he, rustig aan met de RSI! Kris is waarschijnlijk still on the run, die heeft geen tijd om ziek te zijn of worden (hoe herkenbaar denk ik voor de meeste onder ons) En hoe is het met naat? al nieuws bij schoonzus?
Jojo: ach de diensten met kerst vind ik niet zo erg. Mocht dit jaar zelf kiezen of ik met kerst of oud&nieuw wilde werken. En daar is gehoor aan gegeven. Ben met neiuwjaar dus lekker thuis. Verder is het met kerst werken altijd wel erg gezellig. De sfeer is toch wel anders en speciaal. Bietje: Toch wel lekker ook een dagje rust voor jou? Kan me ook wel voorstellen dat je je schuldig voelt. Heerlijk de kerstboom optuigen....
Whaaaaaa Super wat lees ik!! Je bent zwanger. Wat leuk zeg! Ben zooooo blij voor je. Helemaal leuk. Heb verder even geen tijd om hier reacties te plaatsen, vanmorgen wel al gedaan op hyves! Ons neefje is vandaag geboren, van me schoonzusje. Hij heet Delano en weegt 2810 gram & 48 cm lang. Ze zijn alweer thuis, straks dus even ons kleine neefje bewonderen en ook nog een verjaardag, dus drukkies. Om half 4 naar huis, lekker een uurtje eerder.
nou bietje... op de run :S heb gewoon mijn lessen van vanavond afgebeld... Helemaal niets voor mij... maar he, het ging gewoon niet anders, snotterend, hoestend en keelpijnerig les geven is ook niet alles... :S dus op de bank vanavond... Jojo en naat: zie reactie hyves...!! voor diegene die .... kamer (naam hier maar niet noemen he ) nog niet heeft gezien! super mooi hoor!! Super... ik denk dat ik ook liever met kerst als oudjaar zou willen werken.. Kerst lijkt me ook minder druk en incidenten als met oudjaar.. of heb ik het nu helemaal mis??? Vreemd hoor... vandaag mijn vaste collega's verteld dat ik weg ga, ze vonden het allemaal vreselijk... wel leuk voor mij dat ze me zo leuk vinden natuurlijk maar ze zeiden dat ze mijn vrolijkheid zouden gaan missen Tegels zijn ook klaar! morgen alleen de sluier (nee, niet van mijn trouwjurk maar zo noemt schoonpa het, die witte laag van het inwassen) nog er af wassen maar dan moeten de voegen echt helemaal droog zijn...
Nou Kris doe maar rustig aan dan! Klinkt als een beginnend mexicaantje hahaha! Hoop het niet voor je hoor! Ik ben ook eerder naar huis gegaan vanavond. Werd ineens zoooo beroerd met heel veel pijn in mijn maag en daarbij harde buiken dus helemaal niet lekker! Heb nu steeds het gevoel dat ik moet spugen! Ga dan ook maar lekker naar mijn bedje bah! Hopen dat het morgen over is!
Mag ik me ook aansluiten bij de rij van niet fitte personen... Ben vandaag vrij, maar mijn linkerkant van mijn nek is helemaal opgezet en heb knallende pijn in mijn koppie...blehh... Beterschap Jojo en Krisje....
Hey bah Sab dat is niet lekker! En ook nog eens op je vrije dag! Nou doe maar rustig aan! Ik voel me wel ietsjes beter vandaag. Nog niet top, maar ga wel werken en dan kijk ik wel hoe t gaat. Ben morgen en donderdag vrij dus dan heb ik alle tijd om rustig aan te doen.
uche uche uche... blijf wel hoesten hoor... Gelukkig ietser beter dan vanmorgen, maar dat is meestal de middag toch?? Sab... jij ook rustig aan.. En zoals mijn a.s. heel de tijd zegt, veel vitaminen eten! Jojo succes met werken... Hier zijn trouwens de tegels klaar super mooi zo met die voegen.. Ik ben dolgelukkig... Ben benieuwd wat vriendlief vanaaf zegt... Enne ben je nog niet geweest: ga naar de film er komt een vrouw bij de dokter! zo heftig weer, herbeleefde het hele verhaald weer zoals in het boek. Ok iets minder uitgebreid maar heb wel weer in de donkere zaal (handig ) zitten janken hoor..haha
Zo, eindelijk kan ik even reageren. Ben alleen op kantoor, dus kan wel even tussendoor. Nu heb ik net geen pauze gehad, dus voel ik me ook niet zo schuldig.. Eerst even ego Vanmorgen heeft vriendlief zijn potje weggebracht! Hij liet mij liggen, das wel weer lief. Had me blijkbaar niet nodig Kon natuurlijk niet meer slapen, haha. Heb nadat hij terug was de gyn gebeld en de nieuwe afspraak staat voor volgende week maandag. Heb even lopen denken, maar ik ben eruit wat ik op kantoor moet gaan zeggen, haha. Had vd week nl. last van een schimmel, daar blijf ik dus nu even over klagen tot vrijdag. Dan zeg ik tegen baas en collega's dat ik echt pas maandag om 10.30 uur terecht kon bij de dokter. Opgelost! Met mijn arm gaat het wel weer iets beter. Heb er een tijd geleden wel fysio voor gehad, maar met aanpassing op het werk en niet meer met mijn laptop op mijn schoot zou t beter moeten gaan. Dat gaat het ook, alleen op mijn andere werk staat de comp niet zo goed, dus dan heb ik vaak gelijk last... Maar dat komt wel weer goed!! Hoe is het hier allemaal! Wat een hoop zwangeren ondertussen! Helemaal super en de niet zwangeren onder ons gaan voor een 2010 beebje (of zwangerschap) natuurlijk! @Naat: nogmaals gefeliciteerd! Heerlijk, weer een neefje erbij. Lekker knuffelen!! Heb je hem al gezien? @jojo: vervelend dat je je zo rot voelde gister. Fijn dat het dan nu weer wat beter gaat! Je kamertje is geweldig! Lief hoor! @Kris: ook een snotterig... Vind je het gek met jouw rooster? Ben jij ook wel eens thuis?? Wanneer begin je met de vervanging? En wanneer stop je bij je andere baas? @Sab: ook een beetje jammer dat je ziekjes bent op je vrij dag... Heb je je nieuws nu al een beetje rond verteld of wacht je tot na de volgende echo? Al vragen/opmerkingen in die richting gehad? @bietje: maandag is dus je nieuwe vrije dag? Misschien wel een lekker dag om 'ziek' te zijn.. Kan me wel voorstellen dat je je een beetje schuldig voelt t.o.v. je andere kids, maar je moet ook goed voor hun brusje zorgen toch?? @super: lekker zeg, tot kerst geen nachtdiensten meer. Wel leuk om te lezen dat jij de 'korte' nachtdiensten ook fijner vindt dan de 'lange'. Dat zegt mijn vriend ook altijd. Alleen is een korte bij hem van 20 tot 5, bij jou tot 4 toch? Hij werkt ook bij de ME en dus is het altijd raak met o&n, maar gelukkig dit jaar tot 23 uur.. Dus dan is ie net op tijd weer thuis. Kerst lekker vrij Ben ik dan wel blij mee. Heb je je nieuws al met iemand anders gedeeld dan met je vriend? Ik zou zo moeilijk met mond kunnen houden tegen vriendinnen, haha. Hihi, jullie zijn allemaal vroeg me kerst! Oh nee, ik ben gewoon altijd een beetje laat Vind het geweldig als het staat hoor, maar het opzetten is niet echt mijn ding.. Gelukkig vindt vriendlief het een stuk leuker. Hebben jullie nog leuke plannen met kerst? Of wordt het ook ouders en schoonouders (wat ook leuk kan zijn natuurlijk! ) Nog ideeen misschien om erop uit te gaan? Ik heb Manon ook al even niet meer gezien. Zal wel genoeg aan haar hoofd hebben nu... Ben wel benieuwd hoe het met haar is en wat de volgende stappen zijn... Ik hoop dat ik weer een beetje bij ben! Had ook al even op hyves reageerd. Moest erg lachen om onze brutale uitnodiging
Smits, sorry, ik vergeet jou gewoon! Moest ook even zoeken naar je laatste berichtje.. Druk? Zag dat je een grote verbouwing hebt in januari, wel heel gaaf hoor, zo'n pui! Was je sintcadeautje uit Duitsland nog optijd?? Ben natuurlijk ook wel benieuwd wat het was wat niet in NL te verkrijgen is... Hoe vond jij de film 'Komt een vrouw bij de dokter?' Zo, nu hoop ik echt even iedereen gehad te hebben
zo mutz... ga op mijn knieen! wat wist jij nog goed wat wij allemaal meemaken... of heb je 10 keer terug gelezen Ik stop per 1-1-'01 bij mijn ene baas. Val dan hooguit 3 weken in en dan de week van onze verjaardag (a.s. en ik zijn gelijk jarig op 30 jan) start ik dinsdag de 26e. Goede smoes Mutz! ga even hyves checken nu
Tja, ondanks dat ik niet kan typen, lees ik wel mee en onthoud ik zo veel mogelijk... Alleen Smits moest ik wel even opzoeken...
Jeetje, ons halve clubje geveld door het niet lekker zijn virus . Hopelijk voelen jullie je allemaal snel beter. Mutz: zo je hebt weer aardig aan je RSI gewerkt! Flink verhaal....Wauw at is je vriend goed bezig geweest vanmorgen...lief dat ook hij er blijkbaar veel voor over heeft! Hij heeft goeie diensten met kerst en o&n....Ik heb het nieuws tot nu toe alleen gedeeld met mn beste vriendinnetje (zij heeft ook een kinderwens). Zij heeft mij ook geweldig opgevangen tijdens mijn miskraam, dus ze kon wel wat goed nieuws gerbuiken. We hebben samen staan springen van blijdschap. Krisje: fijn dat de tegels naar je zin zijn!!! Ik ga de 23ste naar komt een vrouw bij de dokter. Blij dat iedereen zo enthousiast is!!
zo leestijd zie ik hieronder hihi...idd mutz maandag is nu mijn nieuwe "vrije" dag. Ben nog even zoekende, maar mijn wasmand is in ieder geval sinds tijden leeg. Had nu wel een rete drukke dag op mijn werk en dan morgen weer vrij....pfff ben wel nog zoekende naar de balans. Weer een spannende week voor jou mutz...wachten tot maandag en een goed verhaal erom heen verzonnen! Sab al wat opgeknapt??? en anders gewoon ziekmelden, morgen is tinus er waarschijnlijk toch wel haha... Wij gaan voor de kerst naar dusseldorf met zijn viertjes. 1e kerstdag brengen we thuis door met kadootjes, lekker eten en heel waarschijnlijk in pyama en dvdtjes....heerlijk chillll, tweede kerstdag zijn we bij sab, we doen dan met ons paps en mams en broertje+schoonzus het sinterklaasspel...erg leuk altijd. Iedereen neemt iets te eten mee en waarschijnlijk doen we ook nog wel een spelletje daarna, bijv. party en co waarbij sab en ik nooit samen mogen omdat we een te sterk team vormen en altijd winnen HAHAHAHA geen geintje is gewoon echt waar!! Ik ga bewust NIET naar komt een vrouw bij de dokter, weet gewoon zeker dat ik daar zo ontzettend ga zitten janken, dat ik hem voor mijn en de veiligheid van andere wel thuis een keer kijk. Kan ik tenminste ongeneerd huilen... Kregen vandaag ook een ontzettend leuke verrassing op het werk. Vorig schooljaar heeft de groep van sab meegewerkt met het "cleanteam" ze gingen met de gemeente de wijk in om op te ruimen en zo...nu hebben we daar dus een prijs mee gewonnen. Een geld bedrag van 2500 euro. Ik meteen enthousiast YESSSS dan kunnen we veel boeken aanschaffen eindelijk eens voor in de bieb en/of doc centrum....uuuuuh was het officieel de bedoeling dat het besteed wordt aan het plein of aan iets in de buurt of met buurtfunctie...mmmm maar de mijnheer in kwestie zou kijken of hij iets voor me kon regelen...dus stille hoop dat het misschien goed komt. Ben er zoooo blij mee!! zo een hoop ego geklets van mijn kant uit...maar dat komt door de lange werkdag waarin een hoop is gebeurd denk ik...