@ Mutzie...wat een stoere vent heb jij... zonder mokken een potje vullen en dit wegbrengen en jou "lekker" laten slapen...lief hoor ... en mijn respect.. @ Kris.. je bent vandaag toch ook wel rustig aan aan het doen he??? Goed uitzieken hoor, anders blijf je ermee lopen... @ Jojo..aan het werk nu denk ik?? Gaat het een beetje met je maag... en luister goed naar je lichaam... @ Bietje.. goed zeg van die prijs.. aan zo'n leerkracht heeft een school tenminste wat...die zet zich goed in zeg, hahaha... Probeerde je net te bellen, maar kreeg weer als gewoonlijk het antwoordapparaat... En nee voel me eigenlijk nog steeds verrot, maar ja.. we will go on... Zoooooooo vanmorgen flinke discussie gehad met mijn mams, over mijn broer en schoonzus... pfffff...het blijft haar beertje hoor, haha... Nu ga ik even eten, want ik rammel.... @ SUper.... hoe is het met jou??? Al gewend aan het (weer) zwanger zijn??
Oh ja nog even antwoord geven op Mutzie haar vraag... Wij gaan eerste kerstdag naar Jas zijn ouders... tweede kerstdag komt de hele meute hier, maar dat had Bietje ook al geschreven... Heb vandaag toch leuke cadeautje gekocht voor het spel...hopelijk win ik ze zelf, hihi
@sab, ja dat klopt, de telefoon lag boven (mika gedaan terwijl hij zijn kamer ging opruimen) dus die hoorden we weer eens niet natuurlijk. En dat over die leerkracht...ach soms hebben ze een zetje nodig van de directie he WHAHHAHHA...en ben benieuwd naar de discussie...maar dat hoor ik vast nog wel.
hoi hoi girls, ben ik ook weer even... niet helemaal naar juf sab geluisterd... sorry :S heb net 2 uur lesgegeven... Wilde even de deur uit en met gesnot en gekraak in mijn stem gewoon lesgegeven... was wel even lekker... Maar ben wel blij nu weer thuis te zijn, dus beter is het niet echt...zucht wil niet ziek zijn!!! ben in ontkenning Onze kerst... nog raadselachtig 1e kerstdag bij mijn schoonouders thuis.. .Wonen achter ons (voor diegene die het waren vergeten) en we waren aan het overleggen waar we zouden zijn, bij ons of hen.. Maar ja, ben hen mag er gerookt worden en ja de 3 van de 4 rokers daar hadden meer stem .. Sorry super met mijn verhalen over roken... :S ben je trouwens nog gestopt?!?!? met de + misschien een extra steun! @ bietje... Wat fijn van die prijs.. Altijd lekker, en dat vooral voor een kleine dorpsschool En wat goed dat je was weg is.. Hier ook, alleen de strijk nog.. :S maar dat komt morgen/donderdag wel ofzo... Jaja, gelukkig was het ook donker, zat er niemand naast ons, maar zou me anders ook zo opgelaten voelen... @ sab... luister jij ook naar juf kris... morgen ziek melden in bed kruipen en aan je wormpje (zo heet hij/zij toch nog ) denken! En goed gedaan met die prijs! dat is pas een goede juf @ super... fijn dat je het ook met iemand kan delen. Ik heb het mijn collegaatje nou ook vorige week verteld en dat is ook wel lekker.. nu weten 2 vriendinnen het... zondag weer met de ander daten dus dan kan ik weer lekker over haar kindje van ruim 3 maanden praten en al mijn verhalen weer doen :S haha... Oja, nog een nieuwtje.. Onze vakantie Egypte wordt of geannuleerd of omgeboekt. Heb nu natuurlijk werk op dins-, woens- en donderdagen en de 3 voor de carnavalsvakantie zouden wij al naar Egypte gaan.. Geen optie dus... School kon ook niet regelen naturlijk, ik ben al een invaller en dan een invaller voor de invaller mmmm :S Spreekt voor zich he Dus ben benieuwd, hoop dat we het geld gewoon terug krijgen. Ze begon over mijn annulerlingsverzekering maar die heb ik als het goed is wel, dus vanavond (of morgen) de papieren even opzoeken..
mmm Kris, dat is wel gek hoor! Je reis stond toch al geboekt, kun je dat niet gewoon zeggen op de school? IK zou hem niet annuleren, maar misschien wil je het ook wel gewoon natuurlijk. Maar ook wij hebben wel eens een invaller voor een invaller gehad, want weet je; invallers kunnen ook gewoon ziek worden! (of hun vakantie al geboekt hebben natuurlijk ;0)
had het al gevraagd... heb al gecheckt en heb een annuleringsverzekering.. Volgens het reisbureau krijgen we het bedrag terug als het zeker is dat de baan niet in het vooruitzicht was op moment boeken.. Nee was niet, en/of als het langer dan 6 maanden zou zijn... :S dat is dus niet.. dus ze zoeken het even uit... Ik denk ook meer dat de school graag mij hebt, vooral ook omdat het pas de 3e schoolweek voor mij zou zijn, en die kids moeten dan al toch wennen.. ik heb ze volgende week een uur mag even invallen voor mijn zwangere
Kris: wel jammer dat je moet annuleren. Maar het is voor een goed doel!! Wel spannend lijkt mij om aan je nieuwe baan te beginnen! Lekker als je met iemand over je kinderwens en al het gedoe eromheen kunt praten. Sabrina: Moet nog wel wennen hoor....denk af en toe; oh ja, ik ben zwanger!! Maar wet wel weer. Merk wel dat ik best bezig ben met het feit dat ik weer een mk zou kunnen krijgen. Probeer het wel los te laten en van nu te genieten. Maar af en toe wel lastig, hormonen???? Slaap echt heeeeel erg slecht 's nachts. En ik ben nog wel zo moe...lig maar te draaien en te woelen pfffff hoop dat het vannacht beter gaat. Oh ik heb net mn vriend gesmst (die is aan het werk). Of hij op de weg naar huis een frikandel speciaal voor mij mee neemt. mmmmmmmmmmmmmm
en super nog steeds gestopt met roken? vind het wel onwijs spannend allemaal hoor... :S toch 8,5 jaar vastigheid die ik heb weggegooid... voor iets onbekends.. weer druk deze dinsdagavond
weet je super, ik denk dat die angst (is niet lullig bedoeld natuurlijk) nog wel even bij je blijft. In ieder geval totdat je de 10 weken voorbij bent. Toen ik zwanger was van Lynn, was ik continu bang dat zij nog vroeger zou komen als Mika (31 weken) dit bleef zo tot aan de 31 weken...het zal dus altijd in je achterhoofd blijven mee spelen. Het enige wat je kunt doen, is inderdaad positief blijven denken en daarin doen we natuurlijk met zijn allen met je mee. Het is in ieder geval niet raar dat je die gedachten hebt!!!
aanvulling op bietje... bedenk dat we met zijn allen voor jullie duimen.. 1 x zoiets ergs meemaken is genoeg... Geniet meis! je bent zwanger
Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk weet ze dat Kris, hahha.. Hebben net 50 min aan de telefoon gehangen... Oh ik ga naar bed toe... wil ik morgen nog een beetje fit op ut werk verschijnen.... Truste....
Om een lang verhaal kort te maken: Hetging over mijn broer en schoonzus...die wel informatie over mij/ons aan mijn moeder vragen,maar dus niet even de moeite nemen om mij persoonlijk te contacten...grrrrrrrrr.... is niet de eerste keer hoor, zo gaat het altijd...(oke bijna altijd... 9 van de 10)...en nu ga ik er echt vandoor.... doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
en tien minuten later ben je nog niet weg... Ga slapen sab!! vervelend zulke broers.. die van mij komt gemiddeld 1 x per jaar hier... Maar ja, ik ben 2 x per week bij mijn ouders thuis waar hij nog woont haha dus ik zie en spreek hem genoeg!
Zooo wat is hier veel geklets de afgelopen dagen zeg...kan het allemaal niet zo goed meer onthouden hoor. Net ff reactie geplaats op Hyves. Lekker he een frikandel Super!!! Heerlijk!!! Meiden die niet lekker zijn, rust lekker uit en denk aan jezelf!!! Hier gister geslaagd voor mijn EHBO cursus. Straks ff bellen voor een spraak ivm 20 weken echo...
naat zie reactie op de hyves... Enne ben wel benieuwd wanneer je mag komen, daar had ik nog niet op gereageerd hier dus nog steeds niet lekkler.. schor, snotterig en hoesten.. Maar ga toch maar wat doen... trainen voor het nk zaterdag en daarna bijeenkomst van mijn nieuwe school en daarna nog lesgeven... :S puff... ben nu al moe :S
hier ook balend op de bank...pfffff gisteren tweede mex griep prik gehaald. Nu pijn in mijn hoofd en moe en lamlendig. Weet niet of het van de prik komt, hoop het stiekem wel. Ben er een beetje klaar mee....
Meiden even ego bericht ik ben in stuiterstand!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net op mijn nichtje gepast en ik vond mijn zus er slecht uitzien. Erg moe en afwezig. Nu heb ik gisternacht gedroomd (echt waar) dat ze zwanger was en dit gister ook in de kerstkaart geschreven. Ik heb het haar gevraagd, maar ze zei dat het niet zo is. Nu komt ze net mijn nichtje weer ophalen en ze zegt iets als "toen ik maandag bij de vk was...blablabla" Nou dus mijn antennes op full speed!!! ZE IS ZWANGER!!!!!! Ze wilde het 2e kerstdag pas vertellen, maar ik had het gevoel al zo erg en zij verlulde zich! Ohhh ben zooo blij! Nu ben ik nog 3,5maand samen met haar zwanger! Ze weet alleen niet hoever ze is, want ze is nooit ongesteld geweest (menstruatie bleef maar uit) en de testen zeiden tot 28nov negatief! Dus nu mag ze maandag gelijk voor een echo! Ik vind het zooo leuk zit hier hyper achter de computer hysterisch te janken hahah! Mag het tegen niemand zeggen maar moet het toch echt met jullie delen!