Jojo wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha.. en ik weet hoe het is, samen zwangeren.... gefeliciteerd... @ Krisje..hier ook nog steeds niet fit, maar toch gewerkt he.. nog twee dagen dan is het weekend, dan heb ik tijd om op de bank te hangen.. nog even doorbijten dus voor mij... Heb vandaag mijn andere twee collega's ingelicht over mijn zwangerschap..die vonden het helemaal leuk. Maandag ga ik het aan mijn directice vertellen...
leuk jojo!! Ook ik weet hoe het is om inderdaad samen te zwangeren nu haha. Alleen het allerleukste komt er wel bijna aan en dat is dat het van sab ook wereldkundig gemaakt wordt. Kunnen we er tenminste openlijk over praten, klagen, mopperen etc..... Hier nog steeds niet fit, heb ook ernstig last van de hormonen; opstandig, moe, huilmomenten pffff helaas voor Sab, maar denk niet dat ik morgen ga werken....wil nl wel heel graag bij het kerstfeest zijn volgende week... Heb a.s vrijdag een etentje met wat vriendinnen van de adjuncten opleiding, ben bang dat ik die ook ga afzeggen. Wordt wel gek van de vier muren in mijn huis, maar voel aan mijn lijf dat het gewoon ff (st)op is....
tante jojo: gefeliciteerd!!! wat ontzettend leuk nieuws zeg. En dat heb je goed aangevoeld. Bijzonder zeg...... Bietje: denk inderdaad dat ik nog wel even wat onzeker blijf, maar moet zeggen dat ik wel kan genieten. En ook steeds een beter gevoel erover krijg... wat vervelend dat je zo beroerd bent. En dan ook nog eens al die hormonen, zucht! Rustig aan hoor lekker op de bank hangen....goed dat je je eigen grens aan voelt. Sabrina: leuk dat je iedereen nu een beetje inlicht! Heerlijk om te vertellen natuurlijk. Hier weinig nieuws. Ben helemaal kapot. Slaap al twee nachten voor geen meter. Kan gewoon niet in slaap komen terwijl ik wel erg moe ben. Zag het vannacht weer 02;00 uur worden en om 05:15 uur ging mijn wekker. Iemand nog tips?????
Bietje luister idd goed naar je lichaam, dat is het belangrijkste, wat niet gaat gaat niet. Soms is dat vervelend maar het is niet anders. Super ik heb niet echt tips voor je, misschien voor het slapen een warme douche, wil bij mij nog wel eens helpen, heb er eigenlijk weinig last van dat ik niet in slaap kan komen, val 9 van de 10 keer al weg op de bank. Fijn dat je zo geniet van je zwangerschap, zo hoort het ook! Sbrina wat leuk dat je het beetje voor beetje aan het vertellen bent, groot nieuws natuurlijk! geniet van die momenten. Ik heb om 9 uur een gesprek met mijn baas om mijn verlof vast te leggen en als het goed is ook hoeveel uur ik straks als ik terug kom wil werken, 24 uur is het matje hoor, 3 dagen dus. Vind ik echt genoeg...Hopelijk verloopt het gesprek goed, de laatste tijd is hij niet zo goed gehumeurd. Ach het hoort er allemaal bij hoor, daar moet hij zich maar bij neer leggen!!! Jullie horen nog van me hoe het is afgelopen...wordt vervolgd!!!
Nathalie..succes zo met je gesprek. En inderdaad hij doet het er maar mee..het hoort erbij zoals je zegt. Laat je niet in hoeken dringen waar je niet wilt zijn. Ik ben (net als Bi trouwens) ziek thuis.. heb waarschijnlijk buikgriep, bleeehhh... ga zo maar wat proberen te eten, kijken of het erin blijft.. Voor iedereen die gaat werken vandaag... Werkse..
mensen lieve... gewoon al 3 zieken thuis vandaag!!! :S bietje, sab en ik ook... :S jullie ook beterschap meiden!!! en inderdaad als het lichaam op is dan zegt het vanzelf stop... Maar was niet blij dat mijn lichaam dat deed hoor Naat... ben benieuwd hoe je gesprek is gelopen.. zullen het vast later vandaag horen.. Vind jullie kamertje ook al zo mooi.... MIsschien komt dat gewoon door het witte... of omdat ik het al bij ons in de tweede slaapkamer aan het zetten ben haha Super.... als ik niet kan slapen helpt bij mij om tv op bed te kijken, engels programma waar je ondertiteling moet lezen, of natuuurlijk een boek pakken, en dan lezen totdat je ogen zo moe zijn dat ze dicht willen.. Dan alles snel uit zetten en ik val dan wel in slaap.. :S Succes met werken trouwens (al lees je dit natuurlijk niet meer )
gezellig al die zieke idd. Voel me wel al beter dan gisteren, dus misschien toch de mex. griep prik of gewoon dinsdag te veel gedaan...wie zal het zeggen. Ga het in ieder geval dinsdag weer gewoon proberen. Ga het etentje met vriendinnen afzeggen, wel jammer, maar verstandig. Super, ik doe net als Kris, ik lees in bed en dan vallen mijn ogen vanzelf dicht (meestal al na 2 regels volgens Mark hahaha) Kris dus ook nog steeds thuis....ben je al klaar met het staren naar de muren pffff....ziek zijn is denk ik niemands ding helemaal niet voor de drukke types die we allemaal wel zijn op dit forum... (alhoewel ik collega's heb, die wel erg snel en vaak ziek zijn....herken je ze Sab?) Jongens hoe zou het met Manon zijn??? al een tijd niets van gehoord he! Misschien leest ze soms wel mee, dus Manon als je dat doet, laat je eens weten hoe het is?
nou bietje... de muren zijn niets voor mij... ben ziek maar doe toch altijd te veel dan... :S was al gedraaid, wc gedaan, en net zelfs (schaam schaam schaam) boodschappen gedaan (dat is niet het schaamdeel hoor) IN PYJAMA... had geen zin om me om te kleden.. gewoon laarsen aan, broek in laarzen en hop naar de winkel, 4 stappen verder ok, 4 huizen dan Gister de kerstkaarten geschreven, vandaag de zegels en adresstickers geplakt dus die kunnen ook al weer op de bus... Nadat ik een aantal huisnummers heb gevonden En bietje/sab wat doen jullie in je zieke dag??
uuuuuh, ben ook al even snel naar de winkel gereden (kerstkadootje voor de kinderen halen), gezogen, keuken opgeruimd (had manlief gisteravond op zijn man's gedaan hihi, dus niet naar mijn tevredenheid) en op de laptop wat voor mijn werk gedaan...Ga nu ff een broodje eten en dan toch een uurtje op de bank pitten, ben nu namelijk wel gebroken. Sab voelt zich flink beroerd, dus ik neem aan dat die ligt te pitten en probeert iets binnen te houden. In pyama boodschappen doen hahahaa....ik heb gisteren gewoon de hele dag geen bh omgehad (heb ik wel nodig, zeker nu) maar had er echt geen zin in. Dan is het wel lekker hoor zo'n wijde jas...
Nou Kris..ik ben vandaag vrienden met de wc pot.. dus behalve naar de wc toe rennen doe ik eigenlijk weinig. Probeer nu een broodje naar binnen te krijgen, heb wel trek namelijk ben benieuwd of het erin blijft. Hoop dat ik me morgen wat beter voel, heb me in ieder geval al ziek gemeld voor morgen. Dat doe ik echt zelden..pfff moest er gewoon van huilen, zullen ook wel de hormonen zijn.... Zaterdag moet ik helemaal beter zijn, want dan zwemt mijn kleine nichtje af en ik heb een vet leuk kadootje gekocht.. Maar Jas en ik hebben al afgesproken, als ik me nog niet fit voel, dan gaat hij alleen en daarna gaan we dan samen kadootje brengen.. Waar je je al niet druk om kunt maken, haha...
heb ik ook hoor sab... maak me nu ook druk om kleine dingen ik moet morgenavond trainen, volgende week nk voor de groepen... Maar zaterdag heb ik nk met het duo.. Heerlijk 2 weekenden :S:S dusss moet daar ook fit voor zijn... ben benieuwd hoe dat gaat werken...
Bietje, Sab en Kris heel veel beterschap. Hopelijk voelen jullie je snel weer top fit. En dames niet te veel doen he. Dan blijven jullie maar kwakkelen. Reageer vanavond verder, doeiiiiiiiii
Hey meiden, Wat heb ik jullie verwaarloosd!!!!!...ben weer aant werk en ook aan het klussen geslagen in huis. Afleiding he... maar wel druk druk druk en heel eerlijk ook ff niet zo'n zin gehad. Beetje down geweest. 31 december pas weer de volgende afspraak dat duurt zoooooooo lang + mijn migraine is erger dan eerst, afgelopen week 3X!!pff. Vannacht ook weer dus zit weer thuis vandaag. Maar gelukkig wel weer tijd om op jullie te kunnen reageren. En nee Bietje, niet meegelezen dus moest meer dan 20 pagina's bij lezen, en wat een leuke berichten lees ik allemaal!!! Daar wordt ik weer helemaal blij van. Nieuwe mama's, tantes, banen enz....!!!!!!!! Ik ga snel op jullie reageren: Sabje: beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 30 is altijd toch weer een mijlpaal! wat leuk dat je de kleine weer hebt gezien en het hartje hebt gehoord. Jij bent weer in de zevende hemel en 28 december schiet ook al aardig op. Bietje: leuke kids heb je hoor!! Allemaal lachend op de foto. Zo te zien ben je een goede mama voor ze. Geweldig van die bordjes met 30 erop bij Sab, ik heb hardop zitten lachen!! Balen van je bloeddruk, maar in het ziekenhuis bevallen is wel een stuk veiliger weer. Jojo Newcastle leeggekocht, ik Groningen en jij gaat Dusseldorf leegkopen Jojo: wat leuk dat je mag oppassen op je kleine nichtje. En wat leuk dat je nog even samen kunt zwangeren met je zus. Mijn schoonzusje is zwanger en ik hoop zo dat ik ook nog even met haar samen kan zwangeren. En wat een leuke kamer hebben jullie voor de kleine!! En genoten in Newcastle lees ik, lijkt me leuk om ook een keer te doen. Ik kan heel goed shoppen heheh!!! Naat: Ook een leuke kamer uitgezocht. geweldig, ik ben ook gek op witte meubeltjes En gefeliciteerd met je neefje. Succes met je gesprek vandaag. ben je trouwens nog steeds zo misselijk of gaat dat al wat beter. En hoe is het met je tante? SUPER: Heb met spanning jouw berichtjes zitten lezen..en wat SUPER voor je...GEFELICITEERD....je verdient dit echt!!!! Wat een leuke cadeaus geeft die ouwe Sint toch af en toe he Enne stoppen met roken moet nu zeker lukken met zo'n stok achter de deur. Krisje: Jij ook gefeliciteerd maar dan met je baan he. Wat goed zeg dat ze jou gekozen hebben. Hier krijgen ze geen spijt van zo'n spring int veld haha. vastigheid is belangrijk maar plezier en genoegdoening van je werk ook. Goed dat je hebt gekozen waar je hart naar uitgaat en een beetje rust is ook niet weg natuurlijk. Wel jammer van je reis maar Egypte loopt niet weg. Smits: Jeetje grote verbouwing in januari, ik hoop dat het niet al te koud zal zijn met je kozijn(+ radiator!) eruit! Hoe is het verder met je? Mutz: Zo, ook de molen in... ja het is niet altijd een pretje. Bloed prikken, op rare tijden moet je vent presteren..maar allemaal voor een goed doel. Hopelijk zijn alle testen goed. Starfish: Leuk om weer even wat van je te horen en te horen dat alles goed gaat. @ziekenboeg: BETERSCHAP. Oh en mag ik ook inschrijven op de afspreekdatum of is het alleen voor meiden die hier vanaf het begin opzitten. Ik ben wel heel benieuwd naar jullie in het eggie maar ik wil me niet opdringen dus zeg maar eerlijk hoor. Nou ik ben vanaaf thuis en mijn ventje gaat trainen dus ik zal wel hier te vinden zijn. Ik hoop dat er iemand van jullie is vanaaf. Als ik een beetje van mijn bonkende hoofdpijn afben(net alsof er een olifant op staat te dansen) dan ga ik denk ik ook mijn kerstkaarten schrijven. Pff ja en moet zo ook nog boodschappen doen met dit hoofd, denk dat ik ook maar in pyjama ga
Als we het over de duvel hebben he bietje daar is ze dan! onze manon! Meid, je wachten wordt beloond... Nog maar een 3 weken... Dat red je wel.. En anders gewoon lekker al je frustraties eruit gooien... Hoe kan het nou dat je meer migraine hebt dan anders? door het stoppen met de pil of gewoon stress en spanningen???
EVEN EGO! SORRY!!! pfff wat heb ik een rot gesprek achter de rug zeg! In het begin ging het dus over mijn verlof, dat ging allemaal prima, ik ga vanaf maandag 10 mei 2010 met verlof (5 weken vooraf en 11 weken na de bevalling). Dat was prima! Nu het vervolg...Ik ben/gedraag me anders sinds ik zwanger ben en volgens mijn baas doe ik mijn werk ook niet voor de volle 100%. Nou ten eerste doe ik gewoon alles wat me gevraagd wordt, misschien gaat het niet zo snel als voorheen maar het wordt dus wel gedaan, ik was dus ook helemaal over de zeik niet direct bij mijn baas want hield me goed. Toen ik terug kwam op m'n plek (andere ruimte) brak ik, gelukkig heb ik een heel lieve vrouwelijk collega, met wie ik het goed kan vinden, die me gesteund heeft en ze vertelde dus dat het bij haar precies hetzelfde ging tijdens haar zwangerschap...zei kon ook niets goed doen en kreeg de wind van voren...Ook was er een contract niet goed gemaakt...waarvan ik dus helemaal niet op de hoogte wordt gesteld betreft de wijzigingen die erin aangebracht moeten worden...dus hoe zou ik dat kunnen weten...ook hebben wij een stagiaire en die moet ik dat andere gebouw blijven en is niet vrij voor ons (collega en ik) dus dit komt dus allemaal van die collega's in dat andere gebouw...voel me nu weer wat beter...ik denk zoek het allemaal maar uit blehhhhhhh ik doe mijn werk en dat voer ik correct uit en meer kan ik er niet van maken! Heb wel door gegeven dat ik drie dagen wil gaan werken als ik terug kom, dat was goed. Verder nog niet besproken welke dagen, dat komt nog wel. Mijn collega snapte er niets van en zegt dat ik mijn werk gewoon goed uitvoer alleen dat wij nu sinds oktober apart zitten en wij zijn gewoon een goede prooi... Maarja al met al bezorgt die je wel heel de dag een rot gevoel en het aller belangrijkste is toch het kleintje dat in me groeit en ikzelf (m'n lichaam). Morgenmiddag ben ik gelukkig lekker vrij, ga shoppen met mijn mamsie op de kerstmarkt en dan gelukkig nog maar één weekje werken...ben er nu helemaal aan toe aan die vakantie!!!! Sorry voor mijn Ego verhaal hoor, maar moest het ff kwijt. Nu even reageren: @Manon; de misselijkheid blijft af en toe, niet elke dag en niet altijd overgeven...leuk he een nieuw neefje. Alles gaat goed met hem, ga van het weekend weer eventjes langs. @alle zieken; rust lekker uit!!!! Nou ga weer ff verder......!!
@ Naat: hmmmm je baas is zeker een MAN!!!!!!!! Trek het je niet aan joh, hij snapt er niks van. Degene die niet goed zijn werk doet is hij want dan zou hij weten dat hij rekening moet houden met zwangere vrouwen. Die zijn nou eenmaal vergeetachtiger en hebben gewoon andere dingen aan hun hoofd zoals misselijk zijn e.d. Ik wens hem dan ook een keer een zwangerschap toe dan weet hij hoe het is, maarja dat zal nooit gebeuren he @krisj: Mijn migraine hangt samen met hormonen. Ik kreeg het bij mijn allereerste ongesteldheid en tijdens het slikken van de pil was het weg. Nadat ik gestopt was kwam het terug. 2 x in de maand ongeveer. Bij eisprong en ongi. Tijdens het slikken van de pil had ik het heeeel af en toe bij heel veel stress. Dus denk dat het toenemen ervan nu ook samenhangt met stress. Ik wilde een afspraak maken met mijn dokter vandaag maar heb me verslapen dus moet dat morgen doen.
Jeetje Naat wat een verhaal en wat een bal gehakt zeg. Zoals Manon zegt, laat die man lekker denken wat hij wil, hij weet niet wat er allemaal verandert als je zwanger bent.. Kerelsssssssssssss grrrrrrrrrrrrrrrrrrr @ Manon..wat fijn om weer van je te horen. En logisch toch dat je het even gehad had..zijn geen makkelijke dingen...maaaaaaar het is over drie weken alweer de 31ste dus de duimen kunnen dan weer uit het vet. Eerst maandag voor Mutz en daarna kunnen we voor jou en Kris aan de slag... En wat betreft het uitje wat we proberen te plannen... Natuurlijk mag je mee.. Van mij dan he, haha.. Zou niet weten waarom niet. Ben er ook niet bij vanaf het prille begin hoor... je hoort toch gewoon bij ons groepje..maakt het nou uit wanneer je erbij gekomen bent... Zo ga ik nu weer verder relaxen.. bleeeeh
Ja idd een man!!! Ik laat het ook maar gaan, maar toch voel je jezelf heel de dag rot door zo'n rot gesprek en ik weet gewoon dat ik zelf alles goed doe, dus dat stel ik bovenop en wat niet gaat gaat niet toch! Ik hou rekening met me kleintje en mezelf. Lief dat jullie er voor me zijn. Zat vanmorgen dus gewoon te uit te janken bij m'n collega....tis tich wat...hormonen denk...