Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp....zo ik heb weekend. Jeetje wat een zieken die thuis zitten! Bietje, Krisje en Sabrina beterschap! Naat: jeetje wat en $%$#@$%$$% die baas van jou! Natuurlijk ben je iets anders nu je zwanger bent, lijkt mij nogal logisch. Jij doet nog steeds hetzelfde alleen verander je. Hoop dat je je weer iets beter voelt! Manon: Goed weer van je te horen! Ja goed he dat ik weer zwanger ben. Kan het soms gewoon niet geloven hoor. Ben bes wel een beetje bang af en toe maar toch voelt het allemaal wel goed aan. Spannend og 3 weken voor jou en dan je afspraak voor IVF. Hebben jullie samen de diagnose een beetje kunnen verwerken? Hoop zo dat het voor jou ook snel raak mag zijn..En ik ga er vanuit dat ook jij je gewoon kan aanmelden voor onze afspraak hoor!
@ Super bedankt... word er nu al gek van, heb zo'n hekel aan de buikgriep, dan ben ik liever verkouden hoor, dan kan ik tenminste nog bewegen, haha. Heb je de vk eigenlijk al gebeld, of is me dat ontgaan?
Hey zieke dametjes beterschap allemaal en laat de boel nou lekker de boel en denk aan jullie zelf!!!!!!! Naat meid wat een lul die baas van jou zeg bah! Hij moet het zelf maar eens ervaren hoe het is om zwanger te zijn. Heeft hij zelf kinderen? Zo ja dan is hij zeker gescheiden! Bah dikke knuffel! Manon wat goed om weer van je te horen! Ik duim voor je dat de 3 weken snel om zijn! En wat betreft het uitje... Natuuurlijk mag je mee!!!! Ik ben er zelf ook later bij gekomen hoor dus dat maakt echt niks uit! Ben je wel een beetje uit je dipje gekomen??? Balen van die migraine zeg is zo vermoeiend en je voelt je er zoooo beroerd door! Sterkte! Smits ik ben totaal vergeten wat je hebt geschreven i'm sorry!!!! Super lekker hoor weekend! Ik mag nog 2 dagen bah! Begint me steeds zwaarder te vallen! Maar ik ben een zeur hahaha! Zwangere meisjes ik voel me een beetje alleen met mijn buikfoto's op hyves. Ben zoooo benieuwd naar die van jullie!!! Dus maak jojo blij en zeg je buik erbij!!! (jajaja ik heb de sint nog in mijn hoofd!) Onze kast staat nu ook dus het kamertje is compleet! Zondag plankje en lamp ophangen en decoraties neerzetten en dan is het af!!!!!! Vanavond moeten manlief en ik naar de yoga, een partnerles. Hij heeft nu al de slappe lach dus dat wordt nog wat zometeen! Ik denk dat ik vanavond wel even laat horen hoe het was! Nog bedankt voor alle felicitaties voor mijn zwangere zus!!!! Het gaat hier trouwens gelukkig weer beter. Maag is weer rustig en de harde buiken blijven tot nu toe ook weg, maar ben dan ook 2 dagen vrij geweest dus dan doe je het ook iets rustiger aan! Tot later!
Zo nu ga ik eerst eens even reageren op al jullie berichten: Jojo: Wat een ontzettend lief kamertje is het geworden. Mooi strak hemeltje! Mag ik vragen waar je deze gevonden heb? Wat leuk dat je zus weer zwanger is, gefeliciteerd! Jojo ik zal snel een foto van mijn buikje maken. Mijn omgeving begint het te zien (tenminste mensen die het weten) dus durf nu wel die ontspanknop in te drukken. Veel plezier vanavond bij de yoga. Nathalie: Ook jij heb een leuk kamertje gekocht! Had heel wat anders gedacht bij je. Vervelend zo'n onredelijke baas. Probeer het idd naast je neer te leggen, je weet zelf beter. In januari dus je 20 weken echo, spannend he. Gaan jullie de pretecho nog doen? Mutz: Jouw mannetje is echt een held. Moe en dan nog alleen een potje vullen, helemaal super van hem. Wordt voor jullie spannend maandag, maar zal vast helemaal goed komen. Goeie smoes trouwens. Sab: Buikgriep aaaarrrrrgh. Ik haat dat. Kan je alweer iets binnenhouden? Bianca: Wijs dat je je afspraken afzeg. Is nooit leuk om te doen. Hopelijk wordt je beloond met een energiek tweede en derde en vierde trimester. Loopt de verbouwing volgens plan? Jullie doen wel mega veel zeg. Manon: Tuurlijk mag je ook komen. Wat hormonen allemaal wel niet kunnen veroorzaken in je lichaam. Lijkt me vreselijk migraine. Ook voor jou Beterschap. Wat gaat de tijd toch langszaam voorbij als iets heel graag wil. Nog even volhouden en dan is echt 31 december. Krisje: Wat lief dat je schoonvader de tegeltjes heeft geplakt. Leuk is dat he, lelijke dingen verwijderen en er is moois van maken. Haha ik ben dan net een klein kind, moet steeds gaan kijken naar hetgene we nieuw hebben. Voel je al iets beter? Super: Wanneer mag je bij de vk komen? Heb helaas geen slaap tips voor je. Sorry als ik iemand vergeet of vergeet om op iets te reageren, weet het ff niet meer. Sinds gisteren voel ik de kleine heel duidelijk bewegen. Zo mooi, het leek wel een voetbaltraining. Verder ben ik gewoon druk met van alles en nog wat. Heb dinsdagmiddag wat overuurtjes terug gepakt en ben de stad in geweest voor positiebroeken. Kan mijn broeken -op een na- niet meer aan. Ineens is het dan zover, hihi. Maar goed wat en drama zeg die positiekleding. Hopelijk vind ik binnenkort wat mooier broeken. ben zo terug.....
smits: wat geweldig dat je de kleine begint te voelen. Lijkt me wel heel bijzonder! Kan niet wachten tot ik wat voel. Morgen ga ik bellen met de vk en dan maak ik een afspraak. Jojo: leuk naar de yoga! Ben benieuwd wat je er van vindt. En wat je vriend er van vindt natuurlijk, succes!!! Krisje: volgens mij vroeg jij het en nog iemand maar dat weet ik niet meer. Maar ben vorige week maandag gestopt met roken. Gaat erg goed. Wel heel moeilijk geweest en was erg chagerijnig. Maar de positieve test die ik vrijdag had heeft heeeeel goed geholpen. Geen sigaretten meer voor mij. Morgen gaan we lekker een weekend weg. Maandag komen we weer terug. Krisje let op!! ik kom jouw omgeving onveilig maken.. Afgelopen nacht weer zo belabberd geslapen. Ben zo onrustig..... nou ja ben nu zo moe dat ik vannacht haast wel moet slapen...
hoi meiden.. nou het is officieel.. Het is rustig in ons huis.. normaal ben ik een kletser... (wat jullie vast weten) maar na mijn 2 uur zumba net, ben ik dus stemloos :S wordt rustig morgen op het werk jaja... ga maar werken, kan moeilijk ziek zijn met het uitwerken vond ik :S Naat... wat een hoop heisa... Mannen kunnen zo stom reageren! tsss... ik zit me nu helemaal op te fokken op de bank om jou... Moet ik maandag eens komen helpen Veel plezier met het shoppen morgen... Super.. GOed dat je gestopt bent...! alles voor het kindje he Houd het vol he!!! En ik zal op de uitkijk zitten hoor al moet ik zaterag naar almere, bijna 2 uur rijden :S voor het nk... Maar zondag wel gewoon in brabant hoor Smits... Volgens mij zijn de meeste positie kleding niet heel erg mooi... Of je moet er kei veel voor betalen, en hallo dat geven wij liever uit aan de aanstaande kinders toch zou ik wel hebben! zal zo eens kijken of je foto al op hyves staan... Jojo.. Kom komt goed meid! nog maar 2 dagen en dan kan je je benen omhoog doen, en je man je laten helpen.. DUs klaag en zeur hier maar van je af hoor Ben benieuwd naar je yoga les... Manon.. Ik hoor dat wel vaker ja, dat migraine met de pil weggaat.. Daarom vreog ik het ook.. Hoop dat je huisasrts iets voor je kan doen.. Want migraine (gelukkig heb ik dat niet) lijkt me zo vervelend, en dan vooral als je het zo vaak hebt! Succes duss... Sab... Wil je maandag ook wel duimen voor mij ik mag dan weer terug voor mijn follikelmeting dus hoop dat er dan een eitje aan het groeien is... of moet ik nog een ronde hormonen slikken, omdat je als je zwanger bent maar voor een kan duimen haha Kan je al wat meer binnenhouden??? Meiden, volgens mij zijn we allemaal toch vrij vroeg in het begin bij deze topic gekomen.. Ok, starfish is altijd de eerste geweest natuurlijk maar wij kwamen toch allemaal vrij snel daarna???
Smits wat leuk dat je het al begint te zien! Mag nu ook wel met 18weken toch! Leuk hoor ben erg benieuwd! Het hemeltje is van Babouche. Nieuwprijs is zo rond de 129euro... Ik heb hem voor 20euro via marktplaats!!! Staan er meerdere op hoor dus gewoon goed zoeken, even wassen, strijken en je hebt een prachtig mooi hemeltje! En weet je wat het is, je kunt er wel zoveel geld voor betalen, maar hij hangt er maar even, want zodra ze gaan grijpen moet hij eraf omdat het gevaarlijk is! Kris wat balen dat je nu echt geen stem meer hebt! Doe nou rustig aan anders mis je straks het NK en dat wil je echt niet toch? Als je nu rustig aan doet ziek je het goed uit en kun je nog een week keihard trainen, nu blijft het in je lichaam zitten! Super ik heb vandaag op de yoga een super slaap tip gekregen! Je vriend moet je er bij helpen. Ok komt hij, je gaat achterstevoren op een stoel zitten en hangt daar lekker overheen (evt kussentje in je buik) Je vriend gaat op zijn knieën achter je zitten en "aait"je vanaf je schouder tot je teen in een vloeiende beweging. Dit 3x, dan de andere kant 3x en dan met beide handen tegelijk 3x. Echt aan de zijkant van je rug! Waarom weet ik niet, maar het schijnt te werken! Probeer het eens! De yoga was erg leuk. Veel goede tips gekregen voor de bevalling ook voor manlief. En ik mocht even op een baarkruk zitten! Helemaal top! Net of je op de wc zit! Lijkt me veel makkelijker aangezien we het niet gewend zijn om in bed te poepen hahah is het misschien natuurlijker om dit op zo'n kruk te doen hahahah! Ik ben voor! Ik had gedacht dat manlief de hele tijd in een deuk zou liggen maar het was andersom hahahah we moesten de weeën dans doen en ik stikte zowat van het lachen! Tranen over mijn wangen en ik kon genant genoeg bijna niet stoppen met gieren haha heb ik weer! Maar we hebben weer lekker gepuft en ik ben door manlief gemasseerd! Ook tegen hoofdpijn en mijn buik en rug heeel lekker! Ook geleerd hoe hij kan helpen bij rug weeën helemaal super!!!! Rustig hier trouwens!
Smits ik heb even voor je gekeken en een paar advertenties met dezelfde of bijna dezelfde klamboe/hemel gevonden! Op marktplaats! Ik heb er zelf een piekstok bij gekocht voor 30euro bij de babydump, om hem aan op te hangen! Ben benieuwd of t wat voor je is! Advertentienummer: 303794738 Advertentienummer: 302564367 Advertentienummer: 300826605
Wat zijn jullie lief en begripvol!!! Ik ben wel weer lekker rustig hoor, heb het naast me neer gelegd en doe gewoon me werk. Meer kan ik niet doen. Jojo wat leuk Yoga, mijn vriend is daar allemaal niet zo van, soms wel jammer. Sabrina wat vervelend dat je zo'n last hebt van buikgriep, bah! Beterschap! Super dat is toch best logisch dat je het soms wat eng vind na wat je hebt meegemaakt, ik weet zeker dat alles nu goed gaat verlopen Weet je al wanneer je naar de verloskundige mag, je kan toch altijd eerder als je een mk hebt gehad? Veel plezier met je weekendje weg! Smits, Ja het is anders dan we zelf eerst wilden halen, maar we vonden het zo'n leuk kamertje zijn er echt blij mee. Jaja 25e januari de 20 weken echo, schiet al op Tot 12 uur werken en dan dus shoppen op de kerstmarkt, heb er helemaal zin in met mijn mamsie.
Jojo wat lief van je!!!! Dank je. Ik denk dat ik de voorbeelden aan mijn moeder laat zien, zodat zij er het hemeltje kan maken. Moeders kan dit erg goed en vind het helemaal leuk om te doen. Naat: Leuk de kerstmarkt. In jouw woonplaats is die toch altijd zo mega groot? @Ziekenboeg: Hoe is het met jullie? Kris is je stem alweer een beetje terug.
Naat hoe was de kerstmarkt???? Smits leuk hoor als je moeder dat kan! Ben heeel benieuwd! Hier 3x klote (sorry voor de groffe mond) vannacht amper geslapen door harde buiken en bandenpijn! Kon me niet eens omdraaien in bed bah bah bah! Ben wel gaan werken, maar nu dus weer naar huis gegaan en me morgen ook ziek gemeld. Als Kris Bietje en Sab voor zichzelf kunnen kiezen en rustig aan doen dan moet ik dat ook maar gewoon gaan doen. Dus morgen ga ik helemaal nikkkks doen en lekker hangen en relaxen, denk ik! Waar is iedereen??????
hi girls... hier nog steeds stemloos.. En helaas jojo kan ik niet uitrusten.. want heb én morgen nk (voor het duo) en volgend weekend voor de groepen.. haha maar keelpastilles, water en al het fruit wat we in huis hadden al klaar liggen haha... Nou verder weinig nieuws hier... Jullie nog wilde weekendplannen??? Oja, meiden, allemaal wel 2 duimen (en partner erbij dus 4 in totaal oja, en bietje haar kindersen weer 4 extra ) in je mond tussen 2 en 4 morgenmiddag... dan mag ik namelijk optreden met het duo.. .En dan s avonds 8 uur hopelijk de prijsuitreiking :S in Almere dus... zucht... maar ja, wel eluk!!!
OH spannend Kris!!! Ik zit te duimen en mijn dochter kan ook al duimen dus ik zal vragen of ze ook wil duimen voor je! Ik dacht dat het volgende week pas was joh! Wel baaaleeen dat jeje stem nog niet hebt! Gelukkig hoef je niet te zingen!!!
gelukkig niet... mag 2 weekenden... morgen almere met het duo en volgende week zaterdag mijn leerlingenteam en in de middag/avond ikzelf weer 2 x met de groepen (van hyves ) Nu geen harde buiken meer jojo??
nee gelukkig niet vanavond op het werk nog 1 en nu lig ik heel rustig op de bank. Voel me ook een beetje down komt door de hormonen denk ik bah word er niet goed van. Heb nog niet die energie piek gehad waaar ze het over hebben... Zwanger zijn is niks voor mij denk ik. Ik zou liever deze 9maanden in een diepe winterslaap zitten. Ben super dankbaar dat het zo snel raak is hoor begrijp me niet verkeerd, maar als ik me zo voel dan vind ik er geen moer aan! Heb ook totaal geen zin om de kerstboom op te tuigen en dat is ook niets voor mij! Ben mezelf ff niet!
dat ben ik ook niet... en dat komt bij mij ook na het stoppen van de pil hoor... ten 1e: het moet haast wel, ben gewoon 4-5 kilo aangekomen vanaf april en eet niets anders dan eerst ten 2e: emo buien ten 3e: kan snel geirriteerd zijn.. ten 4e: met de clomid pillen ben ik helemaal van mijn padje af :S vooral deze ronde met die 150 gram voel ik me helemaal blehhh daardoor.... Maar ik wil best een paar daagjes ruilen
ja jij hebt natuurlijk ook ontzettende last van de hormonen! Ik wil best een paar dagen ruilen hoor! Dan kan je even genieten van de schopjes die je voelt en kan ik even genieten van het feit dat ik er niet uitzie als een zeug maar mooi slank ben!!! Ik stuur je mijn lijf op ok?? hahaha
kom maar op wil zo graag een zwanger buikje hebben.. maar daar kan ik dus nog wel van terug komen haha
joh wie weet vind jij het wel heerlijk!!! Dat ga je vast heeel snel ervaren Ik vind het ook vaak heel leuk hoor! Vooral als er mensen complimenten maken over je buik en wanneer ik me goed voel, maar wanneer de hormonen me in hun macht hebben ben ik niet meer zo blij hahah! Ben je erg zenuwachtig voor morgen? Ik zou helemaal hyper zijn! Al zie ik mezelf nu niet dansen!! hahaaha
hey Sab is er ook! Hoe gaat het meid alweer een beetje opgeknapt??? Hou je t nog binnen allemaal? Ik hoop het!!!