Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    en weg is sab weer...

Ben (nog) niet zenuwachtig... :) heb gewoon veel zin... en meer als ons best doen kunnen we ook niet doen natuurlijk :D

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    hoe zijn jullie kansen? Heb je de concurentie bestudeerd???

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nummer 1 heeft 86,35
    wij nummer 2 hebben 85,75
    nummer 3 85,35
    nummer 4 85,10
    nummer 5-6 85,00

maar diegene die boven ons staan hebben de laatste wedstrijden lagere punten gehaald als ons.. Maar ja, het ligt allemaal wel erg dicht bij elkaar...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    zo dat gaat dus echt heel erg spannend worden!!! Leuk hoor! Moet je neit gaan slapen dan!!! Je moet fit zijn!!!

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ben al niet fit :D haha

ga zo.. nog even wat kleine cadeautjes voor onze andere meiden inpakken.. er is namelijk nog 1 duo en 2 solo's geplaatst dus had een klein pakketje gemaakt :D een chocolade kerstman, rol mentos, pakje dextro voor de energie, douchegel voor na het optreden en een kaars voor het geluk :) wat ben ik weer lief :p

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou inderdaad zeg! jij denkt ook aan alles!!! Wel heel erg leuk voor die meiden om te krijgen! Moet ze vast de juiste motivatie geven!!!!

Nou i kga ook afsluiten en lekker naar bed! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes voor morgen!! Laat je weten hoe het ging??? Ik duim door voor je!
    Slaap lekker!!!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    dat wordt pas zondag, of morgen heel laat....

Ik ga ook mijn bedje opzoeken... :D

slaap rustig vannacht he!! en anders yoga toepassen :p met de bevallingsdans ofzo toch ;)

8. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he kris, heel veel succes vandaag he!!! Ik duim ook meteen VOOR mijn dochter en ook met ze, want zij mag vandaag afzwemmen voor B diploma, zelfde tijd dus dubbelduimen...

Jojo, lieve schat troost je; ik vind de bevalling, de momenten daarna en het moeder zijn ook 10 keer zo leuk als zwanger zijn....sommige mensen kunnen er heel lyrisch over doen, maar het is inderdaad niet altijd helemaal leuk. Natuurlijk zijn er ook geniet momenten, zoals de schopjes voelen, de leuke dingen uitzoeken, de complimenten van andere mensen, maar het allermooiste moment komt straks bij de bevalling als je voor het eerst jullie kleine meisje in je armen mogen houden!! Dat kan ik je gewoon beloven.

Jij moet mij 1 ding beloven trouwens; je MOET rustig aan doen, ik maak me ongerust over je. Ook ik had bij Mika veel harde buiken en zoals je misschien onthouden hebt, of niet hoor, maar hij kwam 9 weken te vroeg! Dus doen hoor, lieve schat. JE MOET!!!!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Krisje: Heel veel succes vandaag. Zal hard voor je gaan duimen.

Bietje: Spannende dag vandaag voor je dochter. Hier laten ze de leerlingen stiekem afzwemmen en daarna krijgen ze het nieuws dat ze de week erop mogen afzwemmen. Haha die arme zielen zijn dan dood op van de zenuwen terwijl ze hun diploma al binnen hebben.

Sab: Ben je erbij vandaag ( bij het afzwemmen) of gaat het nog niet lukken?

Jojo: goed dat je heb ziekgemeld en volg de raad op van bietje. Wanneer moet je weer voor controle?

Naat: hoe was de kerstmarkt? Wanneer wordt eigenlijk jullie kamertje geleverd? en moeten jullie nog veel opknappen in het kamertje?

Vanavond hebben we een feestje van mijn tante en oom in kasteel Heemstede met een heerlijk diner en daarna een overnachting in hotel Houten. We hebben er ontzettend veel zin.

Gossie we hebben trouwens wel pech dit jaar met de kerstverlichting. Vorige week hadden we bijna brand. Het snoer had ik net uit de klit gehaald en lag op de vloerbedekking, hup stekker in het stopcontact en alles deed het, totdat het ineens wel heel vreemd rook. Stond gewoon een lampje in de brand. Wist niet hoe snel ik het snoer van de vloerbedkking moets trekking. Vanochtend heeft een snoer in de boom het begeven aaaaaaahhhhh niet leuk.
    Maar ach onze twee konijntjes hebben de leukste weken van het jaar nu. Zo lache ze zijn rennen helemaal vrolijk door het huis en de kerstboom is een grote snoepwinkel. Ook wel handig hoor, de tandloze nijn is net een stofzuiger. alle naaldjes smult zij op.

Meiden veel plezier dit weekend en take it easy.

10. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus Smits, je kunt beter een konijn hebben dan een kat!? Die van ons haalt de boom steeds leeg....pfff maar goed, de plantenspuit doet zijn werk. Smits veel plezier vanavond he!! En dat afzwemmen komt vast wel goed. Het gebak is in ieder geval in huis.

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje lief dat je zo bezorgd bent, maar ik heb nu ook ingezien dat het zo niet gaat en dat ik echt rust moet nemen. Daarom vandaag een heerlijk lummel dagje. Ben lekker kleertjes aan het uitzoeken en opvouwen en dan in de mooie kast aan het leggen. Heel ontspannend. Heb ook met mezelf afgesproken en aan Ro moeten beloven dat ik meer ga eten. Dat afvallen lijkt me nl ook niet zo goed. Kreeg net wel een broek binnen van de wehkamp in een maat kleiner en die zit heerlijk dus ben ook wel weer blij. Ook een Poncho besteld erg leuk!
    Heeeeel veel succes met het afzwemmen van Lynn!!!!! Ze doet het vast geweldig! Weet ze al op welke sport ze hierna wil???

OH Smits wat eng met die kerstverlichting! Beter kapot dan in de fik denk ik dan maar toch? Wat leuk dat je konijnen los door het huis huppelen! Eten ze niet alle stroomdraden kapot???
    Ennn uuuhh waar blijft je foto van je buik??? Ben zooooo benieuwd!!!!!

12. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Ik moet de foto nog maken Jojo. Hoop dat dat morgen gaat lukken. Wonderbaarlijk blijven de snoeren heel hier. Kwestie van opvoeden ;)

duim, duim, duim, duim voor Lynn en Kris

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,
    nou het B diploma is binnen hoor...bloedheet in dat zwembad en mega druk, maar deze zwangere doos had een stoel...YES. Lynn is nu vreselijk verwend met leuke kadootjes en hebben lekker gebak. Ze zit al op ballet en staat op de wachtlijst voor paardrijden, echte meiden dingen dus. En dat heeft ze echt niet van haar moeder! Jojo goed dat je verstandig aan het worden ben, blij te horen!

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    GEFELICITEERD VOOR LYNN!!! En ook voor jou natuurlijk Bietje!!! Leuk hoor! Ze zal wel apetrots zijn!
    Is Sab genoeg opgeknapt om erbij te zijn??? Ik hoop het!

Nu lekker feest vieren!!!!!!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    goed gedaan die lynn zeg! :D gefeliciteerd bietje!

Hier 4e van nederland... en wat balen we :D haha... Gewoon met 0,4 punten net niet op het podium... :S zuchtt... maarja kan niet alles hebben..
    ben nu wel meer vastbesloten dat ik zwanger wil worden hoor.. ;)haha.... ben benieuwd morgen... Vandaag lekker praten met mijn net bevallen vriendinnejte, die dus van onze situatie afweet, duss dat is ook wel eens lekker....

Jojo... rustig aan doen he!

Naat... hoe was het shoppen

Smits (en super) heel veel plezier met je weekendplannen... ;)

Sab.. Al wat beter??

Mutz... nog 1 nachtje slapen!! :D

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi Hoi,

Daar ben ik ook weer. Het gaat goed met me hoor. Donderdag was de ergste dag, vrijdag ging het wel weer aardig, maar nog wat slapjes en 's avonds weer wat last van me maag.

Gister natuurlijk naar Lynn geweest...al had ik moeten kruipen, haha.. Mijn neefje en nichtje zijn mijn alles, dus daar doe ik extra mijn best voor. Ze deed het zo goed, wederom een trotse tante.. Het cadeautje vond ze ook nog super leuk dus dat is mooi.
    Morgen gewoon weer werken, heb er ook wel weer zin hoor.. heb frisse lucht nodig, haha..

@ Kris.. Jammer net geen podium, maar 4e vind ik ook erg goed hoor... toch gefeliciteerd..veel plezier bij je vriendin vanmiddag..

@ Smits ...heemstede..dat is in mijn provincie..hihi... Hebben jullie het leuk gehad???

@ Super..hoe was je weekend?? Niet te misselijk geweest hoop ik?? En wat zei de vk? Wanneer mag je komen??

@ Jojo..goed dat je je heb ziek gemeld en dat je rustiger aan doet..volgens mij is dat voor ons allemaal een probleem...gelukkig kunnen we elkaar daar zo nu en dan op aanspreken...

@ Mutz...hoe is het met de zenuwen voor morgen?? Nog een beetje vol te houden..

Oh verder weet ik het even niet meer...

17. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Jojo doe je lekker rustig aan meis, als je lichaam het aangeeft gewoon doen!!! Ik moet nog een weekje en dan 2 weken vakantie ben er echt zo aan toe.

Bietje van harte met het diploma van Lynn!!!

Krisje wat balen zeg en dan zo weinig verschil, maar ach als je het maar leuk gehad heb.

Smits lekker die kerstverlichting van jou..kijk maar uit...hier ook helemaal lekker in kerstsfeer, heerlijk deze tijd van t jaar.

het shoppen op de kerstmarkt was leuk alleen zo druk...stapvoetssss ging nog te snel...zijn er halve wegen vanaf gegaan werd helemaal gekkkk van de drukte. In de winkel wel alvast wat cadeautjes gekocht en ook nog ff bij me schoonzusje geweest bij Delano wat een poepie zeg echt een kleintje..hij heeft alleen veel last van buikkrampjes echt zielig..nou ga alvast met t eten beginnen straks krijgen we visite...en dan morgen weer werkennn blehhh echt geen zin, gelukkig laatste weekje

18. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Daar was ik ook weer eens :D Heb wel meegelezen, maar weinig puf/tijd en gehad om te reageren. Had eindelijk een vrij weekend, maar dat heb ik een beetje verknald met mijn eigen domheid... Alcohol.. Ik lijkt de laatste tijd wel zo'n puber met mn stappen.. Ach, het is wel gezellig, alleen was die kater zaterdag echt niet grappig.. Ik word oud denk ik ;) Ook vriendlief deed gezellig met me mee...

Eerst even op jullie reageren:

@Bietje: gefeliciteerd met Lynn, goed gedaan!!

@Kris: balen van de 4e plek, al vind ik het super goed hoor, maar ik snap dat net naast het podium een beetje jammer is...
    Ik ga ook voor jou duimen hoor morgen!
    Dat jij zo''n last hebt van je hormonen sinds je bent gestopt met de pil. Ik heb helemaal nergens last van... Ben juist afgevallen en huil bijna nooit meer.. Ook vreemd misschien.. Maar jij bent nu natuurlijk al aan de Clomid hormonen. Ben benieuwd wat die doen met mij als ik ze krijg natuurlijk...

@Smis: hoe is het feestje in het kasteel geweest? Klinkt sjiek hoor!
    Het zit je niet mee met de verlichting zo! Wel handig zo'n konijn! :)

@jojo: nu ga ik ook niet nog eens zeggen dat je rustig aan moet doen hoor ;) Kan me niet voorstellen hoe het voelt om zwanger te zijn, heb ook totaal geen last van hormonen op dit moment.. Maar kan me wel voorstellen dat het vervelend is om je niet helemaal jezelf te zijn.. Nog een paar maandjes en je bent alles vergeten :D

@Sab: fijn dat je je weet wat beter voelt! Kan je weer fijn aan het werk van de week :p Zou je zus wel gezellig vinden.

@Naat: beetje jammer dat de kerstmarkt zo druk was... Ben daar ook helemaal niet van!
    Genieten he, zo'n klein neefje? Ik kon ook net bij mijn neefje vandaan, helemaal in love weer thuis, haha.
    Fijne baas heb je trouwens! Heeft zeker slecht ervaringen met zijn zwangere vrouw? (die vast niet meer bij hem is :p)

@Manon: natuurlijk ben je van harte welkom eind februari! We zijn nog even een lokatie aan het bedenken, maar we hebben nog even.
    Vervelend dat je zo'n last hebt van je migraine...
    Spannende laatste dag van het jaar zeg! Hopelijk met een super goed en positief gevoel het nieuwe jaar in.

@super: dit was je werkweekend toch? Volgens mijn werk je tegen mijn werkweekend in.. Goede diensten gehad. Nog even en dan alleen nog bureaudiensten.. Lekker zo in de winter ;)

Zo, hoop dat ik iedereen weer een beetje heb gehad. Nu mezelf nog even..
    Best een beetje zenuwachtig voor morgen, zo ook vriendlief.. Maar het kan toch niet zo zijn dat zowel ik als hij iets 'mankeert' ? Nee, we blijven positief, dus als jullie ook nog even een hoop positiviteit zenden komt het goed :D
    Ik ga na de afspraak weer terug naar mijn werk, dus denk geen tijd om voor 18 uur te reageren.. Maar jullie horen van me!

Werk ze van de week allemaal!!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hi girls...

nou mutz we mogen weer bijna... jij alleen een uurtje eerder haha :D zal aan je denken hoor!
    ben wel benieuwd of die 150 gram nu wel aanslaat.... :S Enne mutz, zoveel last van het stoppen met de pil heb ik niet hoor. Ja, ben wat aangekomen, maar dat schommelt bij mij toch wel 2 kilo zo wie zo... Dus 2 -4 kilo eraan... Enne als ik clomid slik ben ik gewoon een paar dagen niet helemaal top, wat draaierig enzo. Maar volgens mijn a.s. ben ik dan ook wel sneller geirriteerd ofzo.. Maar verder valt het wel mee hoor, oja, soms huilbuien. Maar dat is alleen in de clomid periode hoor :D haha

@ jojo.. hoe gaat het nu?

@ werkse sab! hoop dat het goed gaat. Wat had je gekocht voor onze diploma zwemster Lynn.???

@ bietje... vandaag weer thuis, zonder kids... Ben benieuwd of je het nu al 'fijner' vind...

@ naat... jammer van die drukte... Snap dat je het dan niet heel leuk vind om te shoppen... :S Gister leuk geweest met het bezoek?? en nog maar 5 daagjes werken en je hebt vakantie!

@ super.. Hoe was het weekend brabant?

@ smits.. hoe was jouw weekendje??

@ manon... Zie je meid, weer een weekend voorbij. Dus nog maar 2,5 wachten... begint al op te schieten... ;)

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    He meiden,

ik ben er weer. Even kort wat vragen beantwoorden en dan ga ik me op de kerstboom storten.
    Brabant was heerlijk. Lekker ontspannen en gezellig. Helaas 's avonds steeds buikpijn (mn darmen denk ik). verder voel ik me goed zwanger :D. Vrijdag de vk gebeld, ga ik 4 januari heen en ik mag 6 januari voor een echo. Ze zat helemaal vol tot het einde van het jaar, nou ja even geduld dan maar............

Deel Deze Pagina