Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat fijn dat je an terecht kan voor een echo Super, even geduld komt goed in deze feestmaand! Staat je boom???
    Leuk dat je een goed weekend gehad hebt.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

ben benieuwd hoe het bij mutz was... hoop vanavond wel iets van je te lezen hoor!

Super, wat fijn dat je ook zo snel voor een echo kan. En met de feestdagen voor de deur zijn die 3 weken zo voorbij...

bij mij was er wel wat te zien. Er zijn meerdere eitjes wat groter, rond de 8-9 mm gem. 1 eitje is wat groter, zo rond de 10-11 mm gem. Maar het is nu nog te weinig. Donderdag weer terug (woensdag moet ik werken in de groep die ik na de vakantie ga draaien) en dan kijken of er dus iets aan het rijpen is. Ze had het er ook over dat er misschien wel meerdere gaan rijpen maar dat is dus ook afwachten... redelijk positief, maar dat waren ze tot nu toe elke maand al :S

3. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Zo de boom staat, gezellig hoor! Nu lekker languit op de bank. Straks lekker Grey's anatomy kijken!!!!

Krisje; wat spannend weer deze week. Lijkt me best wel zenuwslopend steeds weer heen om te kijken hoe het ervoor staat. Ga voor je duimen dat er straks een heleboel rijpe eitjes te zien zijn:D. Hoop dat je de dagen een beetje door komt. Zo te lezen heb je het druk genoeg. Al nerveus om in je klas te beginnen?

Mutz: Hahahahaaha lekker toch even helemaal los!!! En ja daar betaal je dan de rekening voor. Dit was mijn vrije weekend. We zijn het weekend naar brabant geweest bij landal. Ben voor je aan het duimen hoor........hoe was het vandaag???? Nieuws???? oh hoop zo op goed nieuws.

Nathalie: jammer dat het zo druk was op de kerstmarkt. Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Krijg dan echt de neiging om iedereen aan de kant te duwen.

Sabrina: hoe ging het vandaag op je werk? Hopelijk voel je je weer helemaal goed. Bij mij is de misselijkheid uit te houden gelukkig. Hoop dat het zo blijft.

Bietje: heerlijk weer een diploma binnen!! Dat heeft ze goed gedaan.... Ben jij ook alweer beter?

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Bietje: Wat goed van je dochter! Gefeliciteerd. Vandaag lekker rustig aangedaan?!

Krisje: Jammer de vierde plaatst, maar toch nog een hele prestatie!
    Het gaat steeds beter he met je eitjes. Hopelijk deze maand een echt eisprong!

Mutz: Waar blijf je nou???????????????????????

Naat: Goed vooruitzicht twee weken vrij. Ga je nog leuke dingen doen (naast kerst en oud&nieuw).

Ons weekend was helemaal leuk. Oja Sab, Kasteel Heemstede ligt heel apart niet in Heemstede maar in houten. Onwijs mooi hotel met heeeerlijke bedden, een fantastische badkamer met rainshower en twee persoonsbad. Whaaaa ik wil terug.
    Het kasteeltje is een plaatje en wat kunnen ze daar lekker koken, was weer helemaal genieten.

Donderdag ga ik met moeders naar de vk. Ze is helemaal in gloria dat ze mee mag, zo leuk. De kleine voel ik nu iedere dag bewegen. Zijn echt geniet momenten.

Oja Super: 3 januari schiet gelukkig al op. Fijn hoor dat je echt zwanger voel. Voelt het nu ook anders?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jaa! mutz online... vertel!!

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Jaaa Mutz... zit ook met spanning te wachten op je verslag, hopelijk alles goed.

Kris..mooi dat er eitjes groeien, hoop dat ze deze keer wel gaan springen.

Smits..leuk dat het zo gezellig was.. en logisch dat Kasteel Heemstede niet in Heemstede ligt, haha..

Super..ook al zo'n lekker weekend gehad.. mooi zo..

Hier vandaag weer gewerkt..alles ging goed hoor, ben wel alleen erg moe, maar dat zullen de hormoontjes ook wel zijn.
    Vandaag ook aan mijn baas verteld, ze vond het helemaal leuk. Morgen zijn de kinderen in mijn klas aan de beurt, ben benieuwd...

7. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Hey meiden,

Daar ben ik dan eindelijk.. Pfff, wat een dag vandaag! was vanmorgen behoorlijk zenuwachtig voor de uitslag en daarna was het gekkehuis op mijn werk; kerstpakketten uitdeeldag, dus iedereen kwam zijn pakket ophalen en 'gezellig' even kletsen.. Doodvermoeiend! Daarna nog even bij mijn ouders gegeten.

Nou goed, vanmorgen dus de uitslag.. Ik was dus zenuwachtig voor de uitslag, maar vooral die van mijn vriend. Ik ging er namelijk van uit dat mijn hormonen ok waren aangezien die al getest waren. De uitslag van mijn vriend liet wel een kleine afwijking zien, maar de machine die het getest heeft test globaal. Goed=altijd goed, niet zo goed kan ook goed zijn.. Snappen jullie hem nog?? Dus mag hij het nog een keer inleveren (hij blij, not :x) en dan gaan ze het 3 uur lang onderzoeken... Kans groot dat er niks aan de hand is...
    Tja, toen bleek het bij mij niet helemaal ok te zijn met mijn hormonen. Blijk te veel prolactine (hormoon dat de borsten aanzet tot melkproductie) aan te maken waardoor de eisprong wordt geremd... (merk niks van eventuele melkproductie, maar dat zal dus wel niet altijd hoeven).
    Was er dus totaal niet op berekend dat het nog meer aan mij kon liggen... Vervolg: opnieuw bloed geprikt (grrr) want dat testen we natuurlijk nog een keer! :( Als het echt zo blijkt te zijn dan krijg ik medicijnen die de aanmaak van dat hormoon afremt. Dan zou mijn cyclus weer op gang moeten komen... Dit hoor ik volgende week dinsdag...
    Baal dus enorm... Op internet is er wel wat info te vinden. Er zijn ook meiden die het hormoon in grote mate aanmaken en zij hebben een tumor, maar dat heb ik niet hoor.
    Het heet trouwens hyperprolactinemie. Lees anders deze site maar eens: hyperprolactinemie - Kinderwens

Nou goed, ik baal natuurlijk wel een beetje... Misschien is het zo opgelost, maar ik weet niet precies hoe lang het duurt wanneer mijn cyclus weer normaal is. Zal ik dinsdag wel eens vragen...

Ik reageer later even op jullie, vriendlief moet gaan werken, dus nog even momentje bank samen.
    Dank jullie voor het aan me denken :D

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    He...Mutz,
    Dat valt inderdaad wel even tegen. Je gaat er toch stiekem vanuit dat gewoon alles goed is... Vervelend zeg, hopelijk is het inderdaad allemaal makkelijk op te lossen en is het potje van vriendlief de volgende keer in orde..

We blijven dus nog voor je duimen

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mutz... wat balen zeg!!! hopen dat het allemaal 'makkelijk' te behandelen is... ga gelijk wel denken of dat bij mij ook niet zo zo kunnen zijn... :S dat is ook niet getest bij mij denk ik... alleen de eerste 'normale' testen, die had jij toch ook gehad mutz??

wanneer moet je nu terug? dinsdag weer testen of dinsdag terug voor de uitslagen?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    sab... wat leuk trouwens dat je het morgen gaat vertellen.... kids zullen wel door het dolle zijn :D haha

11. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mutz, he gets wat een tegenvaller zeg!! Maar aan de andere kant, is er tenminste "iets" ontdekt...toch?? Ga me later ff verdiepen in de terminologie, maar hoop voor nu dat het idd "makkelijk" te verhelpen is. En balen voor vriendlief dat hij nu nog een keer "moet".

@Kris het moet er toch eens van komen dat bij zo'n spring in het veld als jij er ook eens een ei springt toch!!??? Maar als ik het goed begrijp zit er wel vooruitgang in?

@Super, lekker dat je hebt genoten van je weekendje, altijd lekker ff bijtanken he! Wij mogen volgend weekend al, ook al is het maar 1 nachtje...toch leuk

@Sab, spannend morgen....blijf wel een beetje in de buurt, kan ik reacties peilen. (uuuuuh oh ja mijn kamertje is er tegenover)

@Smits, ook jij dus een gezellig weekend gehad. Hier ook al regelmatig leven te voelen, herkende het meteen. Leuk hoor!

Bedankt allen voor de felicitaties voor mijn kleine meissie, was natuurlijk een makkie hahahaha...wel lekker dat we er voorlopig vanaf zijn. Over 5 of 6 jaar mogen de papa's met deze spruiten gaan zwemmen...

Voel me wel wat beter, maar vandaag dus ontzettende koppijn, werd er vannacht al mee wakker en een paracetamol helpt dan niet. Wel een heel druk, maar gezellig weekend gehad, dus misschien ligt het daaraan. Of aan het feit dat het weer vriest of zo. Hoop dat het morgen over is.

Oh ja enne Sab, smokey eyes niet gevonden bij DA en Dio, volgens de laatste inf was het bij de Douglas....maar dat vond ik iets te ver...dussss

12. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Mutz, dat viel tegen begreep ik uit je berichtje, logisch. Wat vervelend zeg hopelijk is het gauw opgelost.

Bietje; Hoop dat je hoofdpijn minder is meis!

Vandaag een lange dag te gaan...werken tot half 5 en dan tot 7 uur vanavond kerstpakketten uitreiken...dus ben even zoet...doe wel lekker rustig aan hoor!!!

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    HEy Mutz balen zeg dit was niet wat je had verwacht natuurlijk... Maar ja beter 1 keer te veel onderzocht dan 1 keer te weinig toch! We gaan gewoon uit van goed nieuws de volgende keer!

Kris jammer dat je 4e bent geworden! Wel heel goed natuurlijk maar je had beter gehoopt toch?

Sab hoe reageerden de kids???

OH weet het ff niet meer ik reageer later verder heb een druk programma! Moet nieuwe laarzen cadeautjes voor kers en controle bij de opticiën en vanmiddag de boom eindelijk optuigen! Dus ik denk tot vanavond!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    allemaal weer druk vandaag... gelukkig kan ik op mijn gemak lezen :D

jojo goed beizg met je programma... maar hadden wij niet gezegd dat je het rustiger aan moet doen!!!

Naat, wel leuk kerstpakketten uitdelen hoor.. .En goed dat je het op je gemak doet... Laat je baas maar mauwen! die werkt vast niet tot 7 uur hiervoor :p

Hoe is het met de hoofdpijn bietje??

En morgen 2 vk bezoekers... bietje en jojo voor haar 3d/d4 echo.. .Ben benieuwd hoor...
    Ik mag donderdag weer, half 9 met daarna samenlevingstest als het eitje goed gegroeid is...

Vandaag speciaal onderwijs gestaan... pffff... wat een hectiek... 2 ruzies uit elkaar moeten halen, tuurlijk ook nog een vrije situatie gepland : gingen schaatsen.. Dus was me een druk dagje, zo lesgeven en dan mama op de koffie.. .Dus tot later vanavond pas!

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Mutz: jeetje dat was eigenlijk niet het nieuws waar ik op hoopte (laat staan waar jullie op hoopte natuurlijk) dat valt wel even tegen. Wat balen dat je mannetje nu nog een keer zn best moet doen. Er wordt weer veel geduld van jullie gevraagd. Kan me voorstellen dat je even flink baalt. Hopelijk komt er heel snel beter nieuws of een goeie oplossing! Sterkte meis.

Naat: zo lange dag voor jou!!! Nou als het goed is ben je nu klaar. Heb je veel kerstvreugde kunnen verspreiden?:D

Krisje: voel je al wat groeien?;) Hopelijk staat er een flink ei op springen donderdag! Veel plezier met je mams.

Jojo: alles voor elkaar gekregen?? druk druk maar weer

Bietje: heerlijk hoor even een weekendje weg. En voor jou komend weekend lekker 1 nachtje weg. Geniet ervan!!!

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is het stil hier voor een dinsdagavond zeg!! Kris ik had nog niet gereageerd op je NK schap!! Maar idd balen net naast het podium...maar ja, ik zou zelfs niet naast het podium komen hoor, dus vind het allang knap.

Hier nog een beetje hoofdpijn, vandaag overdag veel last van gehad. Net lekker in bad geweest....morgen weer naar de vk .Mams gaat mee, ben benieuwd. Heerlijk dat Sab haar zwangerschap ook bekend heeft gemaakt, kunnen we er eindelijk openlijk samen over kletsen etc....

17. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    Enne Sabrina NOEM JIJ MIJ HELEMAAL NIEMAND TSSS TSSS tis weer lekker met je!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje idd rustig hier!

Bietje komt het door je bloeddruk die hoofdpijn?? Daar kan je erg veel hoofdpijn van krijgen heb ik gehoord, dus doe jij maar rustig aan he!!! Veel plezier morgen bij de vk spannend toch altijd weer vind ik!

Ik ben echt een zeef! Weet niet meer wat er geschreven is en moet zelfs nadenken wat ik vandaag gedaan heb. Net ook schokkend nieuws gehad... Mijn stiefmoeder had een knobbel, soort puist, op haar borst en dit blijkt huidkanker te zijn... Nu is het gelijk weg gehaald en ze heeft gewoon niks gezegd. Ben me kapot geschrokken, aangezien ik mijn echte moeder ook aan kanker ben verloren. Denk dat daardoor de vergeetachtigheid ook weer toeslaat. Ff toooo much!

Verder wel een lekkere dag gehad. kerstcadeautjes gekocht en nieuwe laarzen. Controle bij de opticiën was goed dus mag mijn lenzen gelukkig weer in. (had op beide ogen beschadigingen)
    Vanmiddag de kerstboom opgetuigd.. wat een kanon van een ding is het pfff maar wel gezellig weer. Zou nu eigenlijk stoofperen moeten maken, omdat mijn schoonmoeder morgen komt eten, maar zie het even niet zitten dus doet manlief het vanavond laat nog als hij uit zijn werk komt. Lief he!

Ben wel weer nerveus voor de echo van morgen hoor! Ben zo benieuwd of er al een echt eigen gezichtje te zien is bij ons meisje!

19. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje Jojo, weet je wel of het goedaardig was? of gaan ze dat nog onderzoeken? Snap dat je hierdoor ff van slag bent natuurlijk!
    Weet niet of het door hoge bloeddruk komt. Ik heb elke dag mijn bloeddruk bijgehouden en hij was elke keer niet echt hoog. De hoogste onderdruk die ik heb gemeten was 88 (da's dus wel hoog) maar de rest zat er onder. Nu weet ik ook niet of het apparaat betrouwbaar is, maar dat merken we morgen, want ik neem hem gewoon mee!!

Lijkt me ook spannend zo'n 3d echo maar wel ontzettend leuk, dus wel genieten he!!!

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    #4560 sabrina79, 15 dec 2009
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
    Hier komt dan de volgende zeef Jojo..
    Dat is zeker schrikken zeg, maar is nu alles goed of gaan ze het goed in de gaten houden?? Jij blijft lekker rustig aan doen hoor, anders ben ik genoodzaakt om naar je huis toe te komen om je neer te knuppelen, haha..
    Veel plezier morgen bij de echo... leuk leuk

Bietje..ik wist toch niet dat je op het forum was, dacht dat je op hyves was.. Succes morgen bij de vk, maak je niet druk he en stop mams een sok in haar mond, kan ze je ook niet zenuwachtig maken. Laat je wel even METEEN weten hoe het was??

Kris..speciaal onderwijs he..dat moet echt je roeping zijn.. al vind ik gedragproblemen aantrekkelijker dan leerproblemen, maar dat komt misschien omdat ik een beetje streberig ben..

Nathalie..alles gelukt met de pakketten??

Super..hoe voel je je??

Vandaag dus aan de kinderen verteld dat ik zwanger ben.. Ze reageerden erg enthousiast, vooral een paar meiden raken er niet over uitgepraat en hadden 's middags meteen een kaartje mee en tekeningen op het bord gemaakt..
    Ze vinden het dan wel weer jammer dat ik niet mee ga op kamp en niet bij het afscheid van groep 8 ben, maar dat overleven ze wel..ik moet ze toch een keer loslaten, haha..

Nu ga ik even teruglezen, want volgens mij vergeet ik op de helft te reageren..

Deel Deze Pagina