oke chef, ik zal je meteen laten weten hoe of wat....Mama mag alleen mee MET SOK IN DE MOND .....ga nu mijn laptop uitdoen, op tijd naar bed...(denk ik....mmmmmmmm)
Haha...goed idee... Slaap lekker en succes... en natuurlijk is mijn bloeddruk meter goed.. Dat hoop ik tenminste want op die had ik een normale druk en bij de vk een mega mega mega hoge... Niet druk maken...alles komt goed schatje
Op het eerste oog lijkt het goedaardig, maar het wordt wel op kweek gezet en dan weet ze pas over 2 weken meer! Ben wel ff boos op haar geworden dat ze niks heeft gezegd terwijl ze zaterdag nog hier was! Gelukkig ging mijn tante met haar mee naar het ziekenhuis, want ik was vrij vandaag en had ook mee gegaan als ze alleen moest. Sab wat zeg je nu? Met die bloeddrukmeter was je bloeddruk goed, maar bij de vk heel hoog?????? OH jee dan moet jij dus ook rustig aan doen en zo niet dan kom ik jou ff neerknupp(ff)elen!!!! Dan tellen we tot 3 en dan slaan we elkaar Knock Out! Is dat wat?? Bietje slaap lekker en ik ben benieuwd hoe het bij de vk is morgen! Laat je het weten??? (als ze je niet vergeten zijn grrrr) Oh de lamp hangt!!! De veel besproken lamp van karwei!! Zooo leuk staat het! Kamertje is helemaal klaar nu! Is erg lief en vrolijk geworden vind ik! Heb foto's gemaakt maar die moet ik nog op de comp zetten, maar aangezien ik rustig aan moet doen van jullie komt dat wel want anders moet ik opstaan whahahah
jojo.... snap dat je je helemaal wezenloos schrikt bij het nieuws van je stiefmoeder... Hopen dat de kweek positief uitpakt.. Soms snap je gewoon je dierbaarste niet... Zo kan mijn pa soms ook dingen (volgens zijn eigen zeggen) gewoon even vergeten te zeggen als het niet zo goed is... :S lekkere l*llo dus... haha... Sterkte hoor meid! Ben benieuwd naar de foto's van de echo. BIj mijn collega was heel duidelijk het gezichtje te zien. Daar hebben we dus ook haar neusje kunnen koppelen aan de vader en dat was ook echt zo na de bevalling.. heel mooi! veel plezier... Bietje en sab. ALs jullie nou eens minder ruzie maken is jullie bloeddruk lager omdat je je dan rustiger houdt haha Bietje, rustig blijven... Alles komt wel goed bij de vk. Moeders niet naar luisteren, die zijn helemaal zenuwpezen (als ik aan mijn moeder denk met zulk soort dingen haha)... DUs niet naar luisteren en dan gewoon aan rustgevende dingen denken... Sab. Leuk dat de kids zo enthousiast reageerden. Inderdaad mis je kamp dan, maar je krijgt er iets moois voor terug he Speciaal is voor mij ook alleen wat voor inval op dit moment hoor. Vind het vreselijk dat ik de kids niet heel veel verder kan blijven. Deze kids waren dus op én gedrag én leervlak niet heel sterk... zaten bijv. in groep 6 boeken te werken in groep 7. Alles klassikaal doen en dat soort dingen :S pfffhhh... Maar dadelijk mijn groepje zien, dan boodschappen doen, tshirts voor mijn leerlingen halen, lesgeven, eten klaar maken... Druk druk druk.. Heerlijk Kris is weer beter (met nog steeds snot hoor haha )
Jojo jeetje wat heftig zeg van je stiefmoeder, logisch dat je door dit schokkende nieuws niets meer kunt onthouden. Doe rustig aan meid. Opzich beter dat het niet kwaadaardig is. Bietje en Jojo succes vandaag met jullie 3D/4D echo's! Geniet ervan. Krisje; Leuk hoor ruzie's uit elkaar halen, intensief werk heb je en dan ook nog eens op de schaats...doe maar fanatiek! Wij hebben bij ons ook een kerstijsbaan, zo onwijs leuk maar dit jaar zit het er voor mij niet in, ach dan maar warme chocomel drinken daar op de verwarmde terrassen van 't weekend. Zo de kerstvreugde is weer verdeeld gisteravond, was rond 19:15 thuis, dus mooi op tijd. Lekker gedouchte en op de bank geploft..vanavond wat boodschapjes doen en morgen uit eten met het werk van mijn mannetje en vrijdag een halve dag werken en dan EINDELIJK VAKANTIE...waaaaaaaaaaar ik heeeeeeeel erg naar uitkijk...lekker relaxen!! Nou tot strakkies denk...
hoi naat, ff snel hoor; ik hoef vandaag alleen maar naar de vk...heb volgende week een gewone 20 weken echo. Alleen jojo doet de 3d4d echo vandaag. waarvoor natuurlijk veel plezier jojo!!!!
Jojo: wat een slecht nieuws zeg! Bah dat is allemaal niet niks. Sterkte ermee en hopen op heeeeeeeel goed nieuws over 2 wk. Veel plezier vandaag bij de echo. Bietje: jij natuurlijk ook veel plezier bij de vk. Sabrina: ik voel me wel goed. Wel steeds wat misselijk maar dat is goed te doen. En natuurlijk moe. Krisje: leuke maar drukke dag heb je weer vandaag!!! Succes met je groep! Nathalie; lekker hoor bijna vakantie!!! Ik heb vandaag een groepsdag van het werk. Ga om 12 uur weg. We gaan erg leuke dingen doen. Eerst naar de amsterdam dungeons dan naar de ijsbar en daarna eten en naar boom chicago! Wordt een lange vermoeiende dag vol met leugentjes. Gelukkig weet 1 collega ervan af dus kan zij mij helpen met liegen........
Super evel plezier vandaag met je volgeplande leuke drukke dag! geniet er lekker van en liegse! Oeps verkeerd begrepen Bietje, veel plezier dan bij de VK. Hopelijk is je bloeddruk nu lager dan vlede keer.
Jojo:Bha van zulke dingen zit de schrik er gelijk goed in. Gelukkig handelen ze gelijk en is 9 van de 10 keer de uitslag positief. Begreep van mijn collega (waarbij in het verleden melanoom is geconstateerd) dat wanneer het echt foute boel is het plekje er een zwart-achtig uitziet. Hopelijk stelt dit je een beetje gerust. Heel veel plezier bij het bewonderen van je dochter!! Bietje: Hoe was het vanochtend?? Mutzie: Jakkes niet echt de gedroomde uitslag gekregen. Zal me nog eens verdiepen in de materie.. Wel fijn dat ze het allemaal dubbel checken. Ik heb het in mijn hoofd gehaald om onze deuren en sponningen opnieuw te verfen en ben daar gisteravond mee begonnen. Het is wel weer meer werk dan ik had verwacht, maar ach zo gaat het volgens mij altijd. We zijn van de straat zullen we maar zeggen.
he meiden even heel kort, vandaag erg verdrietig nieuws gehad. Ons kindje leeft niet meer. Moet morgen naar het ziekenhuis dan horen we meer.
Jezus Bietje dit meen je niet... Tranen lopen over mijn wangen hoe is dit mogelijk! Weet niet wat ik moet zeggen... Jezus wat een klote zooi meid ik wou dat ik bij je was om je te knuffelen, ookal heeft het geen zin. wat oneerlijk...
Zit hier verslagen en in shock op de bank, hoe kan dit nou. Jemig Bietje ontzettend kl*te. Hier zijn geen woorden voor. Sorry kan geen woorden vinden die je misschien een beetje kunnen troosten. De tranen lopen over mijn wangen. Heel heel heel veel sterkte. Dikke knuffel Sab ook voor jou een hel dikke knuffel. Wou dat ik wat kon doen...........................
Jojo..het is echt een klote zooi he.. Het enige wat ik vanmiddag heb kunnen doen is huilen..blehh.. vind het zo ontzettend oneerlijk...
Nou Sab idd. Dit geloof je toch niet??? Ik denk dan gelijk kan het niet aan de apparatuur liggen dat die kapot zijn ofzo??? Heeft ze ook nog een echo gehad om het te bevestigen?? Hoe gaat het met haar? En met jou??? Denk aan jullie!
sorry trouwens voor mijn blije bericht op hyves... vreselijk ongepast, maar had dit verschrikkelijke nieuws nog niet gelezen sorry!
Wil wel even het verhaal vertellen, want ik denk dat Bi voorlopig hier niet te vinden is. Ze ging vanochten naar de vk voor haar bloeddruk. Eerst gingen ze hartje luisteren, de vk kon het hartje niet vinden, maar maakte er niet heel veel van. Ze zag aan Bi dat die er natuurlijk niet helemaal gerust op was, dus tegen Bi gezegd dat ze naar A'dam noord kon voor een spoed echo tussendoor. Ze kon tussen 12.30 uur en 16.30 uur komen. Bi haar man uit zijn werk gebeld en om 12.30 uur kregen zij het verschrikkelijke nieuws.. Geen leven meer. De kindje zag er volgens Mark ook niet goed uit, Bi heeft er niet zo goed naar gekeken en alles in een roes beleefd. Pffff daar zit je dan op je werk..ik bellen of ze al wat wist..kreeg ik dus Mark...GVD.... Wij zijn vanmiddag meteen naar hen toe gegaan..super verdrietig en ontzettend boos en onbegrijpelijk.. Morgen gaan ze om 16.30 uur naar de gyn en dan zullen ze verder horen hoe het zal gaan. Op zijn vroegst kunnen ze het vrijdag laten komen... Pfffffffff besef het nog steeds niet...alle plannen... alle voorpret..zo..huppakee de vuilnisbelt op... Het leven is soms zo oneerlijk...
Bi hoopt dat ze aan de placenta misschien kunnen zien wat er mis is gegaan... Ze was er zo ontzettend blij mee... haar laatste kans zoals ze zelf zei...Vind het echt kut.. Hoe het met mij is?? Verdrietig, onzeker bang en gewoon booooooooooosssssssssssss
Jeetje Sab dit is echt verschrikkelijk... Nu moet ze natuurlijk bevallen van een levenloos kindje dit gun je je ergst vijand niet... Ik vindh het zo ontzettend oneerlijk, dit verwacht je niet na bijna 20weken zwangerschap... Ik weet dat dit voor jou hartverscheurend is, maar lieve schat probeer je rustig aan te doen en aan jouw kleintje te denken? Als je de kracht hebt wil je ons dan op de hoogte houden? Zou nu zo graag iets voor haar willen doen, maar weet niet wat en er is ook niks wat je kunt doen. Sab voor jou ook heel veel sterkte verschrikkelijk...