Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prit

Prit Lid

8 jun 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ super 80: in februari gestopt, maar heb 2x een hele onregelmatige cyclus gehad (33 en 53). Deze cyclus heb ik geschat aan de hand van vruchtbaar slijm 2 weken geleden.

Ben in 1e instantie gestopt omdat ik me niet prettig meer voelde bij de pil (veel last van stemmingswisselingen, vaak neerslachtig etc.) en was er al 10 jaar aan.

Ik heb het hele topic nog niet doorgelezen, maar zijn er al meer meiden zwanger?

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Voor zover ik weet is er 1 iemand zwanger. Die was, geloof ik, gestopt in april.

@prit; wanneer ga je weer testen?

3. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

@ prit

ik ben eind mei gestopt met de pil. heb toen 3 mei 2 dagen een bloeding gehad en sindsdien niet meer...ben nu 11 dagen overtijd en ik heb 2 dagen na mijn nod dag een test gedaan maar die gaf negatief aan...ik hoop dat ik zwanger ben maar t kan ook het ontpillen zijn....ik ga denk ik vanavond nog een test halen. ik lees ook veel op internet dat sommige pas na 3 weken een positieve uitslag gaven! dus er is nog een beetje hoop :)

4. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg

@Annelies48; Ik zag dat je al een test gedaan had hè? Nou, bij Ties hebben we er 9 maanden over gedaan zeg maar....En de maand dat ik dacht, nou ja ik ga de volgende maand wel temperaturen en niks verwacht had was ik zwanger.....Al die andere maanden had ik verschillende klachten zoals duidelijke aders op m'n borsten, misselijkheid, duizelig en veel plassen. En toen ik echt aantelde....niks! Geen een klachtje...Alleen toen ik de test heb gedaan toen kreeg ik gespannen borsten. Verder helemaal niks! Ook nooit ziek geweest of moe......
    Nu voel ik trouwens ook weer vanalles terwijl ik m'n vruchtbare dagen nu pas ga krijgen. Je lichaam kan rare dingen met je doen hoor!:( Veel succes!!!! Hoop voor je dat het raak is.
    Trouwens, toen mijn moeder van mij zwanger was heeft ze verschillende keren een test gedaan die nega was. Pas na 3 maanden overtijd, (dus 3 ongi's overgeslagen!) een positieve test, dussssss.....Er is nog hoop :)
    x Bullie

5. Prit

Prit Lid

8 jun 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ super: ik denk morgenochtend. Dat is 3 dagen na mijn 1e test, dus als ik zwanger ben zou je zeggen dat de streep morgen wel wat duidelijker zou moeten zijn....toch? ;)

@ annelies: spannend! Hoop gewoon dat je hartstikke zwanger bent!

6. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @iedereen; wat spannend voor iedereen die gaat testen. ben benieuwd hoor hoop zo dat jullie zwanger zijn. zal super zijn!

@Super80; heb je ook flink geklust??? Wij lopen gelijk met de cyclusberekening hahaha, leuk hoor. Kan jij dus ook 22e testen?

7. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @mevr nathalie; helaas had ik nachtdiensten dit weekend dus heb maar 1x kunnen klussen...... maar je weet het maar nooit natuurlijk. Wel vorige week nog wat geklust. We wachten het af. Vind jij het ook zo spannend?????

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Pfff... zo weer een werkmorgen erop zitten. en zoals jandl helemaal geen zin.. Maar jij weet dat het nog maar even hoeft daar (wat je misschien wel erg vind trouwens??), en ik mag tot aan mijn vakantie (9 aug) gewoon blijven werken... zucht...
    Enne, wat ben je een stiekemerd zeg, jandl!?!? gewoon op je werk kletsen met 'ons'... Hoezo verslavend het forum?? laat het de rest maar niet zien, krijg je weer allemaal praatjes... ;)

@ nathalie... wachten duurt lang he??? nog maar eventjes... al is elke dag te lang vond ik..

@ prit... welkom trouwens! hier wordt vaak gezegd, een streep is een streep (net als geen bloed geeft moed) duss een voorzichtige gefeliciteerd... heel veel succes met het testen morgen, toch??
    En hier nog zo iemand die aan het broekloeren is.. Maar ik doe het al sinds begin mei... zucht... mijn 1e ongi na het stoppen met de pil (mijn laatste ontrekkingsbloeding niet mee tellend natuurlijk) zo 6 mei zijn geweest. Na 3 x negatief testen nog steeds geen ongi.. Mijn cyclus duurt nu dus al 62 dagen... Dus ik ben al ruim een maand aan het broekloeren en de wcpapier rol gaat volgens mij ook sneller op nu.. hihi..

@ bullie.. Hier ook zo hoor, het dorp en bekenden... Maar ik heb vrijdag in een plaats verder (waar de etos was) heel stoer zonder blikken of blozen de etos zwanger worden pillen gehaald. Had eerder die week bij de drogist in het dorp voor de dr. vogel menstrua-nog iets willen halen en ja hoor net een moeder met een majorette leerling in de winkel... dus die heb ik toen maar laten staan...

@ annelies.. Mijn buik lijkt wel iets dikker nog.. Maar zoals ik al eerder heb gezegd ben ik ook ongeveer 1,5 kilo aangekomen dus daar kan het ook mee te maken hebben... Succes met testen, wanneer je nieuwe testen hebt gehaald... Ik probeer het uit te stellen tot het weekend.. Dan 'moet' ik even controleren (op advies huisarts) om een zwangerschap uit te sluiten.. Al blijf ik heel erg hopen op een positieve test... dus die verhalen van bullie haar moeder zijn erg goed om te horen... al ga ik zo wel meer hoop hebben.. Op waarschijnlijk een negatieve test...

Ik heb vandaag ook last van misselijkheid maar ik lette er ook meer op omdat ik gister het ook had gehad... Dus ik denk dat ik mezelf gewoon misselijk denk ofzo... Volgens mij kunnen we onszelf ook gewoon ziek denken hoor. Als je maar hard genoeg denkt dat je hoofdpijn hebt, dan krijg je ook hoofdpijn... Zoals bullie al zei, toen ik er minder mee bezig was, had ik ook minder klachten... maar ja, we zijn vrouwen en blijven soms neurotische trekjes houden. hihi :D

9. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Super 80; wij hebben wel intensief geklust hoor. vrijdag/zaterdag/zondag/maandag. Vandaag dus lekker een rust dag. Ik weet dat elke dag niet goed is maarja je zal maar net die dag niet vrijen en dan ben je super vruchtbaar en ik heb er van genoten dat is het belangrijkst. We zien wel hoor.

@JufKrisje; inderdaad wachten duurt zo lang. Nog 1,5 week maar goed dat zingen we wel uit hoor. Komt helemaal goed altijd positief blijven. IK heb ook besloten pas een test te halen als ik overtijd ben en dus niet ongi ben geworden op 22 juni a.s.

Nou groeten en ga nu weer even aan de slag op kantoor.

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @mevrnathalie; goed bezig geweest zeg! ;) dan wordt het helemaal spannend voor jou de 22ste. Mijn NOD is ook de 22ste.... (dat hopen we dan maar)
    En tja als je maar lol houdt in het klussen!

11. sunshine1

#451 sunshine1, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2009
    @ jufkrisje...ik wil je geen hoop geven hoor,maar zou t toch ff met je huisarts bespreken want ik las dit op een andere forum(dus BEN IK NIET HE maar die vrouw die dit schreef was 8 weken al zwanger en weet ik veel hoeveel negatieve testen):
    Ik heb vandaag de uitslag binnen gekregen van de bloedtest. Ben 4 weken over tijd en al bijna 8 weken zwanger. De dokter ging echter hieraan twijfelen omdat de testen negatief bleven. Daarom dus bloedtest. Het hormoon is wel gevonden maar heel weinig. Ik heb erge last van buikpijn steeds en daarom krijg ik binnekort een echo.

(na die echo) NEEEEEEEE VOLOP ZWANGER HIER:d ECHO WAS GOED!!!
    -------------------------------------------------------------

ik wil je, en mezelf haha, geen valse hoop geven hoor!! maar t kan toch wel zo zijn dat die testen dus niet betrouwbaar zijn....

12. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Annelies; Van harte met je zwangerschap! Zie je het kan dus toch! Echt helemaal geweldig. Geniet er lekker van meid.

13. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ annelies... tuurlijk kan het.. het kan ook zijn dat ik al een eisprong heb gehad en niet ongi wordt omdat ik zwanger ben.. maar ik wil mezelf geen valse hoop geven..

wanneer ben jij van plan om weer te testne??

14. sunshine1

nee nathalie...haha ik niet....da was een forum van een andere vrouw! dat het dus wel kan dat een test negatief geeft..ik heb nog geen test gedaan, die kan ik vanavond pas halen na mijn werk.

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hihi.. dat had ik gelezen :D.. gister waren de winkels al dicht... toch???

maar wanneer wil je weer testen??? zo snel mogelijk? of wil je streng tegen jezelf zijn en nog een paar dagen wachten???

16. sunshine1

ow sorry krisje...lees je antwoord nu pas...ik ga vanavond een test halen als de winkel nog open is en dan doe ik hem morgenvroeg met ochtend urine en dan drink ik vanavond niks meer na 8 uur. het lastige is wel dat ik hier bij de apotheek moet halen en niet de merken zie die ik zou willen pakken die ze in nederland hebben:s maar denk dat die merken hier net zo betrouwbaar zijn alleen ken ze niet echt....zal vanavond is kijken of ik er een ken! want de vorige keer heb ik gewoon de goedkoopste gepakt....

17. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Annelies; OEPS SORRY. Heb ik het weer verkeerd gelezen blond he hahaha

Dan succes morgen met je test. nogmaals sorry sorry sorry

18. sunshine1

haha geeft niks....was t maar zo he hahaha! maar t geeft me wel weer een beetje hoop.

t rare is dan wel weer dat ik vanochtend dus heel de ochtend enorme buikpijn (zeurende ongestelheid buikpijn) heb gehad en toen dacht van: owjee,moet nu naar de wc want volgens mij ben ik ongesteld!! maar dan ga ik naar de wc,en dan helemaal niks..alleen doorzichtig afscheiding.(sorry vies woord)
    zo raar allemaal...hoop dat de test morgenvroeg duidelijkheid geeft!

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ annelies... zo gaat het bij mij al ruim 5 weken zo.. hihi het broekloeren...:D ik heb alleen geen buikpijn... Waarom woon je trouwens in Spanje? had het eerder gevraagd maar toen werd het forum gesloten?? vanwege je vriend/man? of vanwege werk? of anders natuurlijk?

20. justme 28

justme 28 Lid

8 jun 2009
    29
    0
    0
    twente
    Hallo Dames
    Ik wilde me ook ff mengen in het gesprek.Ik heb al heel wat terug gelezen maar het is zo veel hihi.Ik zal ff wat over me zelf vertelen,ik ben 28 jaar en heb een dochter van 6.Nu ben ik eind april gestopt met de pil en heb vorige week mijn ongi gehad.die maand er voor ook wel hoor.Geen last van het ontpillen gelukkig.
    nauw ja geen last vorige maand dacht ik echt zwanger te zijn alles wat een zwangere vrouw kan hebben had ik ook behalve misselijk.Het lichaam kan je dus goed voor de gek houden.Vind het leuk om alle berichten te lezen dus erg gezellie hier.
    greetzzzz

Deel Deze Pagina