Heb zin om ff een potje flink te vloeken. Zit voor ongeloof naar je verhaal te staren. Ontzettend echo maar ga minder gerust naar de vk morgen. Het hakt er behoorlijk in hier. Sab wil je je zus van mij een hele stevige knuffel geven. Hoop dat ze morgen antwoorden krijgen op al hub vragen
Wel goed denk ik als ze het gaan onderzoeken waar dit mis heeft kunnen gaan. Dat zal denk ik uiteindelijk ook helpen bij de verwerking. Je kunt ook niets anders dan boos worden hierom he het is gewoon te oneerlijk en het was haar zooo verschrikkelijk gegund...
Je bent lief Jojo.. Ik probeer wel rustig aan te doen..al dacht mijn hartslag daar vanmiddag iets anders over.. Heb gelijk na het nieuws Jas gebeld dat hij me meteen moest komen halen..ik moest gewoon naar Bi toe... Aan mezelf denken doen we later wel weer.. Morgen ook een rotdag..Kerstfeest op school en dan ook aan de kinderen en ouders vertellen dat het niet goed is...daar zie ik wel tegen op.. Dat is het k*tte eraan..je kunt niets doen... zou het zo graag anders zien.. Ik houd jullie zoveel mogelijk op de hoogte, het is voor mij ook een soort van uitlaatklep...Maar verekte moeilijk is het wel... Je denkt 12 weken gehad.. het blijft dus echt spannend tot het eind en zwanger zijn/worden en blijven is echt een wonder...dat is me vandaag wel duidelijk geworden
Smits kan me voorstellen dat jij nu ook bang bent, omdat jullie natuurlijk even ver zijn. Maar dit is echt een uitzonderlijk iets hoor dus bij jou moet het gewoon goed komen... Daar gaan we wel vanuit toch? Ik ga voor je duimen!
Smits... ik ga het aan Bi doorgeven..jullie zijn echt lieverds... Misschien dat ze morgen wel even een blik werpt hier..Maar het doorgeven ga ik zeker.. Hoe lastig het is Smits..probeer relaxed te blijven voor jezelf..(zeg ik)..straks is je bloeddruk ook te hoog...
Jeetje dat is natuurlijk zo... Zou makkelijker geweest zijn als ze op een kantoor had gezeten waar weinig mensen bij betrokken zijn. Heel veel sterkte met vertellen. Beloof me alsjeblieft dat je op jezelf past Sab, want we willen van jou ook geen vreselijk nieuws ontvangen. Dat zou Bi ook niet willen dat weet ik zeker. Lief dat Jas je gelijk is komen halen, je zou alleen maar gek worden als je niet naar je zus toe kan. Wie het nu nog in zijn mond durft te nemen dat zwanger zijn vanzelfsprekend is kan een klap voor zijn kop krijgen. Dit bewijst weer het tegendeel en drukt je wel even met je neus op de feiten... Het blijft spannend tot het moment dat je de kleine op je buik gelegd voelt worden en daarna ook nog....
Sab, je hebt morgen een zware taak. Sterkte en probeer je niet groot te houden he. Er schiet van alles door mijn hoofd, maar krijg het niet getikt. Weet je toevallig wanneer Bietje voor het laatst de kleine heeft gevoeld?
Ik heb op hyves namens ons allemaal een digitaal kaarsje aangestoken voor Bi. Hopen dat hij haar kracht geeft...
Oh..zit ik weer te janken.. gadverdarrie..Haar zoontje was ook zo ontzettend verdrietig... en die kids zijn mijn alles.. als die huilen dan moet ik ook... Volgens mij zei ze dat ze van het weekend nog wat had gevoeld.. Maar vanavond sprak ik haar en toen had ze ook het idee dat ze wat voelde.. Maar zei zelf al, dat je nu natuurlijk alles voelt..
Het is beter om te huilen dan om het op te kroppen Sab dus doe maar lekker. Natuurlijk wil je je neefje niet zien huilen dat doet pijn! Weten ze wat het zou worden of willen ze dat nu ook niet meer weten? Smits meid alsjeblieft maak je niet te druk, want ik kan lezen dat je jezelf helemaal gek maakt nu. Ik snap het ook wel, maar net wat Sab zei denk aan je bloeddruk en aan je kleintje. Ook een digitale knuffel voor jou!
Nee ze weten nog niet wat het wordt.. Daar zouden ze dinsdag de echo voor krijgen.. Smits.. haal je geen gekke dingen in je hoofd, hoe moeilijk dat op dit moment is.. Morgen is alles goed bij de vk... chill
Jo wat lief van je. Sab, ik weet helaas uit ervaring hoe je voelt (er was eens een betere zus tijd). Nichtje is met 23 weken geboren en gestorven. IK heb dagen alleen maar gehuild. Het is oneerlijk dat zo'n onschuldig nieuw leven ineens van je wordt afgenomen.
Ohw..was nog niet klaar.. ze willen het wel weten, want ze willen het kindje ook een naam geven. Op deze manier blijft het niet vooral altijd dat kindje, maar heeft de kleine gewoon een naam...
Jeetje smits wat erg... Daar was ik benieuwd naar Sab, want het is immers een echt compleet mensje en je spreek niet van een miskraam, maar echt van een overleden kindje... Kan er echt neit bij met mijn hoofd ben helemaal van slag...
neee!!!!! wat ontzettend oneerlijk... zo gemeen!!! bietje en sab wat moeten jullie je zwaar kut voelen zeg!!! Mark en Jas natuurlijk ook... Ben gewoon helemaal stil ervan... En sab, zit ook met tranen hier... wat zou ik graag in noord holland willen zijn om jullie nu te steunen... sab.. morgenochtend ben ik vrij, denk maar dat ik je hand vast houd wanneer je dit inmens verdrietige klote nieuws moet vertellen... Zal zeker niet makkelijk zijn :S Gaan alle jullie dromen over samen zwangeren weg... pfff... gaat zo veel door mij heen... Laat staan door jullie! sab wil je van mij bietje ook een hele dikke knuffel geven???
precies hoe ik mij ook voel smits... machteloos.. Je kán niets doen... :S al zouden we het willen... zou zelfs op dit moment alle hopelijk springende eitjes aan bietje willen geven voor haar kans... :S