Lieve Sab ik ga de laptop uitzetten en zo naar bed. Ik wens jou, Jas, Mark en Bietje heeeeel veel sterkte. Geef haar een hele dikke knuffel van me en laat haar alsjeblieft weten dat ik aan haar denk (en ook aan jou natuurlijk). Vergeet ondertussen niet aan jezelf te denken, ookal voelt dat nu niet belangrijk, het is het wel! Lief en knap van je dat je ons op de hoogte houdt, het is voor jou ook verschrikkelijk moeilijk... Hele dikke knuffel en ik gedachte ben ik heel dicht bij jullie!
Mooi Kris..was gestopt met huilen, maar nu weer begonnen.. Jojo..ik ga het haar allemaal vertellen... Ik ga hem ook uit doen, ben gebroken.. Bedankt voor jullie lieve reacties..het zal Bi, veel steun geven.. dat weet ik zeker.. Liefs...
sab... heel veel sterkte vannacht en morgen!!! ben in gedachten bij jullie hoor!!! sterkte meis! en denk aan je eigen worm hoe moeilijk dat ook is!
Jeetje Bietje wat een vreselijk nieuws!! Dit had ik dus echt niet verwacht. Ik wens jou, je man en je gezin heel erg veel sterkte toe in deze tijd! Jij ook Sab!
Hey meiden, Ik was tijdens het lezen jullie allemaal antwoord aan het geven tot ik bij Bietjes reactie kwam. Ik heb ze allemaal weer gewist want vond het heel vreemd staan zo met het bericht voor Bietje en Sab ertussen. Bietje.....ik weet niet wat ik moet zeggen...jij verdient dit niet..je bent altijd de vrolijkheid zelve hier... en nu dit... ik kreeg gewoon kippevel toen ik het las...hier ook wat traantjes moeten wegpinken. Wat een K*TZOOI zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Heeeel veeeel sterkte meisje en je man en kinderen ook natuurlijk Sab wat moet het ook vreselijk voor jou zijn zo dichtbij...ook heeel veel sterkte meid en houd je rustig he. Ik spreek denk ik voor iedereen als ik zeg, we zijn er voor jullie hoor.
Alles leek te vervagen toen ik het berichtje van Bietje las... Jeetje wat verschrikkelijk voor jou en je gezinnetje!! Ik wens je dan ook heel erg veel sterkte toe de komende tijd!! Ik heb er geen woorden voor... Kippenvel en tranen... Lieve Sab, ook voor jou heel erg veel sterkte! wat zal het moeilijk zijn voor jou... Geef Bietje, Mark en de kids een dikke knuffel en bijdeze ook eentje van mij aan jou en Jas... Ik stuur je nog even een pb'tje...
Lieve Bietje, De woorden zijn nog steeds onvindbaar. Iedere minuut van de afgelopen nacht en deze dag denk ik aan je/jullie. Kan alleen hopen dat jullie nu antwoorden krijgen op de vast vele vragen die jullie hebben. Nogmaals heel veel sterkte!!! Sab, gaat het een beetje met je? Vergeet je niet te eten (kan me voorstellen dat dat er bij inschiet nu)
soms zou ik willen dat jullie geen virituele vriendinnen waren, maar meiden uit de buurt waar je echt bij kan zijn... Sab... denk aan je kindje he! wij denken wel met je mee aan bietje en alles erom heen... :S
Idd kris dat zou ik ook willen. Dan kon je gewoon ff langsgaan en er ook echt zijn... Ik moet zo werken, maar kan mijn gedachten er niet bijhouden ben echt in shock... Hopen dat ze vandaag wel al hun vragen kunnen stellen en dat de artsen heel lief voor ze zijn...
ik ben dus vrij, en er komt geen klap uit mijn handen... :S moet huis poetsen eigenlijk... maar het lijkt heel onbelangrijk.. :S correctie: IS heel onbelangrijk
Pfffff zo de ochtend overleefd, ben nu weer even thuis.. Smits heb net gegeten, was ik inderdaad vergeten. Kinderen op school waren heel lief en in shock.... Met Bi, gaat het emotioneel gezien kut..ze wist niet dat ze zoveel tranen had.. Vanmiddag naar de gyn, ze heeft alle vragen die ze wilt stellen opgeschreven. Ben niet bij haar langsgeweest vandaag, misschien vanavond even, maar heb ook kerstfeest, in hoeverre ik dat nog een feest kan noemen op dit moment...ga vanavond wel heen, want dat wil ik voor de kinderen uit mijn klas. Voor morgen heb ik ze vrij gegeven.
goed dat je wat gegeten hebt net sab... hoe gaat het met jou?? red jij het een beetje? het is niet niets waar je mee om moet gaan?? en hoelaat moet bietje naar de gyna???
Ik hobbel er wel doorheen, moet veel huilen en make-up heeft vandaag geen zin... Moet van iedereen om mezelf denken, maar dat vind ik even niet belangrijk .... Hoe kun je nou genieten als je hiermee om je oren geslagen wordt?? Niet dus... Bietje moet om 16.30 uur...
dan staat mijn kaarsje aan voor jullie... snap het goed dat je niet kan genieten hoor meid... Je vergeeft het je alleen nooit als het straks niet goed gaat met jou en je kindje hierdoor... !! sterkte meis
Komt goed Kris... Heb Bi net gesproken, het gaat met ups en downs. Ze leest het forum wel, maar heeft niet de kracht om te reageren. Ze heeft mij gevraagd om jullie te zeggen, dat ze jullie heel lief vindt en bedankt voor de steun. Als het weer lukt zal ze zelf reageren, tot die tijd houd ik jullie op de hoogte.. Liefs
Kris, Je slaat de spijker op zijn kop. Zou fijn zijn om nu gewoon bij elkaar te zijn. Wat dat betreft zijn we een bijzonder stel virtuele vriendinnen. Letterlijk samen lachen, samen huilen. Sab, snap dat je niet blij kan zijn nu. Je kleintje pakt gelukkig alle voeding die het nodig heeft gewoon van je af. Knap dat je naar het Kerstfeest ga, je bent een goeie juf! Bietje, je zit op dit moment bij de Gyn. Lijkt me vreselijk dat je pas zo laat kon komen. Hopelijk voel je je gesteund door iedereen hier. In huis brand een speciaal kaarsje voor jullie kleintje.
Voel zo af en toe even mijn ogen branden als ik aan Bietje denk... Meis, wat zal je het zwaar hebben... Je zus houdt ons op de hoogte, pas wanneer je er weer klaar voor ben horen we van je. We denken aan je en zouden niks liever willen dan je even kunnen knuffelen en steuen. Ik hoop dat dit alles je helpt...