Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Sab, gelukkig is het lichaam een prachtig iets en weet het dit ook op te vangen en zal het er alles aan doen om goed voor je kleintje te zorgen! Ook een dikke knuffel weer voor jou...

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Nee, wat een afschuwelijk nieuws lees ik hier. Lieve Bietje wat een hel moet dit zijn! Meis mijn gedachten zijn bij je... Wat is dit ontzettend oneerlijk en ongelovelijk. Ik heb er geen woorden voor. Bietje heel veel sterkte in deze afschuwelijke tijd ook voor je partner natuurlijk.

Lieve Sabrina: ook voor jou een enorme klap. Heel veel sterkte. Een hele dikke knuffel en medeleven voor jullie allemaal.

3. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat een KLOTE nieuws lees ik! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk, maar wil toch ff zeggen dat ik aan je denk Bietje.
    Ook voor jou Sabrina is dit verschrikkelijk moeilijk, jij ook heel veel sterkte!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hey lieve meiden,

Ben weer thuis. Kerst op school was goed. Kinderen zijn zo lief. De meeste ouders ook, de anderen die voeg ik bij deze toe aan mijn negeerlijst...

Net Bi gesproken. Morgen om 9.00 uur gaan ze naar het ziekenhuis. Daar gaan ze de weeen opwekken. Om de vier uur krijgt ze een tablet. Ze mag pijnbestrijding nemen in de vorm van morfine, op deze manier beleeft ze het ook een beetje in een roes.
    Als het kindje geboren is, zullen zij het een naam geven. Wat ze er na gaan doen, dat weten ze nog niet zo goed. Daar krijgen ze de tijd voor van het ziekenhuis en het zal gaan zoals zij dat willen. Ze had een hele lieve gyn. Een echo is eigenlijk niet gebruikelijk, maar omdat Bi dat toch wel graag wil zal zij die ook krijgen.

Ze vindt het heel erg fijn dat jullie zo meeleven en heeft daar veel steun van.

Veel liefs van haar en mij....

5. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he lieve schatten,
    het doet ons zo ontzettend goed om jullie berichten te lezen! Het geeft ons enorm veel steun! Op mijn eigen hyves heb ik twee keer een korte blog neergezet, die ik hier zal knippen en plakken. Het doet me echt goed (al kan ik vaak door de tranen heen niet eens meer goed lezen, maar dat geeft niet) dat jullie zo meeleven.

Verdriet (van hyves)

even een korte blog om zaken niet al te cryptisch te maken.
    Gisteren bij de verloskundige het hartje niet kunnen vinden. Om mij gerust te stellen mocht ik nog dezelfde middag langs gaan voor een echo. Samen met Mark heengegaan, waar we het verschrikkelijke nieuws kregen. Ons kindje leeft na bijna 20 weken helaas niet meer. Ik wist niet dat verdriet zo intens kon zijn en zoveel pijn kon doen!

Vanmiddag om half 5 naar de gyneacoloog om te horen hoe nu verder. Het moet een normale bevalling worden en ik zie er als een berg tegenop.

Gelukkig hebben we heel veel steun aan elkaar en van alle lieve mensen om ons heen.

Wat een prachtig kadootje was, mocht helaas niet zo zijn.

Morgen
    Allereerst wilde ik laten weten, dat ik het fijn vind (wij eigenlijk) dat iedereen zo met ons meeleeft. Ik merk dat ik het makkelijker vind erover te schrijven dan er over te praten. We zitten in een achtbaan van emoties en ik blijf het menselijk wezen iets bijzonders vinden. Het ene moment zitten we heel praktisch bij de gynaecoloog de bevalling door te nemen en het andere moment verdrink ik in mijn eigen verdriet en huil ik zeeen vol.
    Ik kan me ontzettend verdrietig voelen om alles wat niet meer komen gaat. Het samen met Sabrina verlof hebben, kletsen over de zwangerschap, en daarna samen achter de wagen op woensdag naar de markt. Maar ook het niet aan mijn kindjes kunnen geven waar ze zich zo op verheugd hadden, het ze aan mijn buik laten voelen als de baby schopt en intens mooie moment ervaren na de bevalling en je kindje voor het eerst in je armen hebben.
    Langzaamaan zullen we dit samen een plekje gaan geven en zal dit kindje bij ons blijven horen, net als onze andere twee kanjers. Twee kanjers waarvan er 1 heel verdrietig en boos tegelijkertijd is en ook de tranen uit zijn kop huilt en de ander die overal door heen lijkt te fladderen, maar ondertussen troost zoekt op haar manier bij de kat en mooie tekeningen maakt voor ons en de baby.
    Morgen om 9 uur worden we in het ziekenhuis verwacht en zal de bevalling gaan worden opgewekt. We laten het maar over ons heen komen en handelen zoals ons gevoel ons ingeeft op de momenten.
    Het blijft een heel bizar idee dat ik nu nog zwanger op de bank zit en ons kindje nog bij me heb en morgen niet meer.

Verder heeft een vriendinnetje van mij, deze prachtige regel voor ons op hyves gezet. Het deed ons alle twee huilen, omdat het een prachtige gedachte is.

An angel in the book of life wrote down an infant's birth and mentioned as he closed the book ...........too beautiful for earth.. @ (l)

Lieve vriendinnen, via Sabrina of via mezelf, dat hangt van mijn gevoel af, horen jullie hoe het verder gaat.

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat wilde ik dus ook gaan doen he... Jouw blogs kopieeren.. Zussen?? Nee hoor...

Luv joe

7. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet je wel copyright voor betalen he! :0)

8. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Natuurlijk... voor jou altijd

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    zucht... sprakeloos, boos, verdrietig en al...

meiden wat hebben jullie het zwaar deze weken... Heel heeel veel sterkte.. meer kunnen we niet zeggen!

ben in gedachten bij jullie !!

10. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Bietje mijn gedachten zijn vandaag weer voor jou en Mark
    Hoop zo ontzettend dat de bevalling snel zal gaan. Mochten jullie de behoefte hebben om aan zoveel mogelijk mensen te laten weten dat je jullie kleintje bij jullie hoort dan is deze site misschien wat:
    Lieve Engeltjes - WELKOM

Veel liefs

11. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Pfff krijg gewoon kippenvel, dit is wel zo'n enorme klap!
    Ik wil jou en je man en je kids veel sterkte wensen vandaag, denk aan jullie!

Sab voor jou ook veel bewondering hoe je ons op de hoogte houd! Denk ook aan jezelf en aan je kleintje.

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje en Mark ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen voor vandaag en de moeilijke tijd die komen gaat... Vandaag ben ik in gedachte bij jullie...
    Wat ben je moedig dat je het op kunt brengen om ons te laten weten hoe het met je gaat... Heel veel liefs en een hele dikke knuffel...

Sab dank je wel dat je ons op de hoogte houdt... Je bent een sterke meid! Denk ook aan jezelf en je kleine he???

13. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Oh Bietje en Mark, mijn gedachten zijn bij jullie vandaag. Wat ontzettend mooi heb je beschreven wat er allemaal gebeurd in jullie leven. Heel veel sterkte wens ik jullie............. *knuffel*

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Bietje, wat goed dat je wat tijd en zin hebt gevonden om nog even hier te komen. En wat moeilijk om over te praten en te schrijven, schrijven is dan idd makkelijker. Toch wel interessant om te zien dat alletwee je kinderen zo anders omgaan met dit grote verdriet. Wens hen ook maar veel sterkte en een knuffel aan je hele gezin. ik ben benieuwd hoe jullie engeltje zal gaan heten. Het zal een hele mooie naam worden dat weet ik zeker en hij/zij zal voor altijd in jullie harten verder leven.
    Heel veel sterkte en we hebben de kerstboom voor jullie branden deze kerst. Het zijn meer dan 300 lampjes dus dat kunnen ze niet missen daar boven ;).

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou in gedachten was ik niet op mijn werk vandaag... collega's vonden mij ook rustig en afwezig....

hoop zodat de bevalling snel is gegaasn/gaat en dat je het met je dierbaren een plekje kan geven :S al zal hij/zij altijd jullie kindje blijven... dat is zeker!

Sab... voor jou ook veel steun van mij uit...

xx mij

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kwam even kijken of er nog nieuws is, maar nog niet. Ik denk ook dat het vandaag een té heftige dag is om ons op de hoogte te houden dus helemaal logisch hoor!

Ik heb de hele dag aan je gedacht Bi en aan je man en lieve kids. Ik hoop dat het geen lichamelijk zware bevalling is geweest, want geestelijk is het altijd kapotmakend... Ook ik ben erg benieuwd of het jullie is gelukt dit bijzondere en kleine mensje een passende naam te geven, maar dat zal zeker goed komen. Lieve schatten een hele dikke knuffel voor jullie allemaal (ook voor Sab en Jas)

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi lieve meiden...

Het is nu kwart voor elf en nog steeds helemaal niets...Pfff..wat zal Bi het zwaar hebben.. Ze krijgt morfine en als ze na 22.00 uur zou bevallen moest ze in het ziekenhuis blijven.. Dat is dus het geval, want ze is nog niet bevallen.

Ik heb zo nu en dan contact via de sms met haar en Mark gehad.. Ze hebben een mooie doek uitgezocht voor als het kindje geboren wordt en laten het cremeren. Wat ze met de as gaan doen, dat wisten ze nog niet.
    Door de medicatie heeft ze weinig pijn... Ik hoop zo dat ze dit een plekje kan geven..

Zit al de hele dag met mijn hoofd bij mijn dappere zus.. Ben zo trots op haar en haar gezinnetje...

De kindertjes hebben we opgehaald en die liggen nu boven bij ons te slapen, of eigenlijk tv te kijken.. Heb het zo met ze te doen..

Echt een k*tdag vandaag...

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Sab.... pufff wat zal jij inderdaad een kut dag hebben zo :S

had gehoopt dat het vlotter mocht lopen voor bietje... :S balen dat het lang op zich laat wachten...

De kids zullen het inderdaad ook wel moeilijk hebben... zucht... gelukkig hebben ze een schat van een tante die heel sterk is (overkomt)

Moet je je hart even luchten of red je het wel een beetje???

19. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Potver had wel verwacht dat gisteren(avond) de kleine er zal zijn. Het zit totaal niet mee.
    Inmiddels is het zaterdagochtend. Bi hoop zo dat je je kleintje vannacht al heb mogen bewonderen.
    Gelukkig heb je een kei van een zus (Ja jij Sab) die voor heel je gezinnetje klaar staat.
    Lieve Bi, Mark en Kids ik vind het echt zo ontzettend vreselijk voor jullie. Heel wat tranen zijn gevallen.

20. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi lieve meiden,

We kregen vannacht om 1.20 uur een telefoontje dat Jona (weet niet of ik het zo goed schrijf) was geboren. Bi heeft hem bekeken en volgens mij ook vastgehouden. Hierna is ze de OK ingegaan voor de nageboorte. Om 4.00 uur was zij weer terug.
    Ze heeft best wat bloed verloren en voelde zich wat slapjes, ze ging iets eten. Straks komen ze nog een keer haar bloedwaardes meten en hopelijk mag ze dan snel naar huis, waar ze aan de rest van haar verwerking kan beginnen.

Liefs

Share This Page