Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Jona, mooie naam voor een heel bijzonder kindje.

Sab bedankt dat je ons op de hoogte brengt!

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje mina Sab wat een heftige dag heeft Bi en jullie ook mee moeten maken... Wat een prachtige naam Jona, het heeft iets engelachtigs... Nu is hij natuurlijk ook het mooiste engeltje wat er in de hemel of waar dan ook gaat zijn. Hoe hebben Mika en Lynn gereageerd? Ik hoop ook echt dat ze snel naar huis mag want dit verdriet wil je gewoon thuis verwerken... Gaat Jona ook nog mee naar huis of is dat niet mogelijk?

Lieve Sab wat ben je een kanjer dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Ook jij moet kapot zijn van verdriet natuurlijk.

Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal...

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    wat een Kl*tekerst zeg voor jullie...ik vind dat jullie je er zo dapper doorheen slaan. Wat ben je sterk Sab om ons ook zo op de hoogte te houden.Erg lief. Het is voor jou ook niet gemakkelijk.
    Jona is nu in goede handen, ik ben niet gelovig maar weet zeker dat hij veilig is en op zijn trotse ouders, zus, broer, tante, nichtje en de rest van de familie neer kijkt en voortaan over hen waakt.
    Heel veel sterkte de komende dagen en ik ben blij om te horen dat Bianca er goed doorheen is gekomen(naar omstandigheden dan) en nu weer kan gaan aansterken. Heel veel sterkte allemaal in deze moeilijke tijd...................

4. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jona wat een prachtige naam. Bie en Mark zijn papa en mama geworden van het mooiste engeltje. Mijn kaarsje brand voor Jona en zijn papa en mama. Had gehoopt dat het voor Bi gister snel zou gaan. Wat fijn Sab dat je ons zo op de hoogte houdt. Kijk zo ongeveer elk half uur op het topic of er nieuws is.

Nogmaal heel veel sterkte voor jullie allemaal.

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ik zit hier een beetje te huilen op de bank....

Wat een prachtige naam voor jullie zoontje/broetje! Ik heb aan jullie gedacht gister. Wat heb je het zwaar gehad! Fijn om nog iets van je te lezen, ik vind je een kanjer.

Lieve Sab, geweldig hoe je er bent voor je zus! Aan de ene kant wil ik je feliciteren met je neefje en aan de andere kant ook condoleren... Jona is vanaf nu een deel van jullie familie. Voor altijd in jullie harten...

Heel erg veel sterkte met dit grote verlies, dit kleine wondertje wat helaas niet bij jullie mocht blijven, maar voor altijd bij jullie zal zijn.

In gedachte ben ik bij jullie.

Dikke kus

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ben ik weer even. Bi mocht rond half twaalf naar huis. Jona laten ze in het ziekenhuis.

Mika en Lynn zijn nog hier, Bi wilde dat we ze nog even hier houden zodat ze rustig thuis kan komen.

Mika heeft aan mij gevraagd of het er nou uit was en waarom ze dan nog zo lang moest blijven, het was nu toch klaar?? Heb hem een klein beetje uitgelegd, dat Bi natuurlijk ook wat bloed verloren heeft en natuurlijk heel erg moe is.. Nu snapt hij dat wel. Ze hebben niet gevraagd of het een broertje of een zusje is. Misschien komt dat strakjes als ze thuis zijn.. We zien het wel..

Voor Bi en Mark zal nu weer een nieuwe moeilijke tijd aanbreken.. Nu is het echt definitief en zullen ze het een plekje moeten gaan geven.. Ik weet zeker dat ze dit gaat lukken..Jona zal ze hierbij helpen...

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Mark belde net.. we gaan zo naar hun toe...

Diep ademhalen en flink zijn dus...

Tot later...

Liefs

8. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Sterkte Sab!

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Heel veel sterkte Sab!! We denken aan jullie! X

10. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wat moeilijk allemaal! Wel een hele mooie naam.
    Hoop dat jullie met zijn allen door deze moeilijke en zware tijd heenkomen!
    Maar met zo'n ontzettende lieve tante als Sabrina zal het iig. iets troost geven.
    Heel veel sterkte en ook ik denk aan jullie.

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Jeetje wat is het stil hier...het heeft een grote impact op ons allemaal...

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wat een heftig verhaal weer... :S

Bi en sab wat zijn jullie sterke vrouwen... En jullie mannen natuurlijk ook.... Jullie staan echt klaar voor jullie kinders/neefjes en nichtje... Ja, ook voor de kleine Jona*... Hij hoort er nu ook bij, alleen helaas mocht hij niet lang bij jullie blijven... Maar hij blijft voor altijd in jullie gedachten, dat is zeker!

Sab.. ik hoop dat je bi vanmiddag hebt kunnen steunen.. En dat jullie als zussen de komende tijd elkaar kunnen troosten bij dit inmense verdriet!

13. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bi wat een prachtnaam hebben jullie hem gegeven, jullie mooie engeltje. veel sterkte met de verwerking. Gelukkig heb je veel steun aan je man, gezin en familie. Sab hou jij je ook goed! veel bewondering voor jullie.

14. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Bietje: denk veel aan jullie. Ik hoop zo dat jullie de dagen een beetje door kunnen komen. Hopelijk is de bevalling je meegevallen en zal het een mooie herinnering blijven. Heel veel sterkte meid

Sab: dat geldt natuurlijk ook voor jou. Hou je taai.

*knuffel*

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Bietje en Sab hoe is het met jullie? Kan me voorstellen dat je nu echt even de tijd gaat nemen om alles te regelen... Ik denk aan je en ook aan Sab... Voor jullie hoop ik dat de kerstdagen heel snel voorbij zijn, want ik kan me voorstellen dat kerst nu het laatste is waar jullie op zitten te wachten!
    Dikke knuffel!

Even een klein berichtje voor Smits. Heel veel succes morgen, ik hoop en ga er vanuit dat het allemaal goed is!

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    wel heel rustig...

Meiden, hoe moeilijk ook in deze situatie... Sab en bietje ik hoop dat jullie deze kerst veel steun, liefde en troost bij elkaar kunnen vinden...

hoe is het allemaal met jullie verder??? ben benieuwd hoe het allemaal met de rest gaat :S

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Moeilijk deze situatie....

Denk aan jullie Bietje en Sab!

Alles lijkt onbelangrijk, maar dan toch even hoe het met mij gaat:
    Morgen krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek. Hoef niet naar de gyn, maar hij belt zelf. Ben vorige week ongesteld geworden na 45 dagen. Hopen dat ik nu medicijnen krijg en dat het het dan een beetje regelmatig wordt...

Hoe is het met de rest? Birgit: veel succes morgen! Krijgen jullie dan ook te horen wat het is? En wij? ;)

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hoi lieverds,

Hier ben ik ook weer even. Met Bi gaat het met ups en downs. Ze hebben vanochtend Jona aangegeven bij de gemeente en in hun trouwboekje bij laten schrijven.

Wij zijn even met Mika en Lynn op stap geweest voor cadeautjes..

Ik moest vandaag bloedprikken..doodeng..voel me dan zo'n aansteller..waar maak ik me druk om?? Zijn zoveel meer ergere dingen in de wereld dan zo'n stom rot naaldje..

Smits..Bi vertelde dat ze je kaartje heeft ontvangen, heel lief. Ze vroeg ook van de week nog hoe het was gegaan bij de VK... Ze vindt alle steun heel fijn...

Kris, zag dat je eitjes weer gegroeid zijn... heel mooi..knallen die handel..

Veel liefs

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    en hoe is het met jou sab?

je vertelt veel over bietje, logisch.. maar hoe sta jij er onder?

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    mutz... zal voor je duimen... hoelaat belt de gyna?

Share This Page