@Sab: goed om weer wat van je te horen. Mooi dat Jona bij hen bijgeschreven is en is aangegeven. Zoals Kris al vroeg: hoe is met jou?? @Kris: je eitje is behoorlijk groot nu! Moet je nog een samenlevingstest doen of afwachten?
samenlevingstest ging vandaag niet... laat het er maar op houden dat er geen zin was, vanuit beide kanten :S zucht... Nu dus afwachten... krijg ook pas 5 jan uitslag van de bleodtesten vanwege de jaarwisseling
gooi het er eens uit sab... snap heel goed je gevoel... vooral omdat het je zus is... maar praten helpt! stuur voor mij part heel mijn mailbox vol, maar krop het niet op he!?!?!
Dat zien wij natuurlijk niet als zeuren!! Voor ons hoef je niet sterk te zijn! Balen Krisje van de test... Wat gaan ze nu testen in je bloed? Balen dat het zo lang duurt voordat er een uitslag is...
of er een eitje is gesprongen.. dat zien ze aan je hormoon spiegel.. je eitje kan namelijk ook nep springen... schijnbaar... dan springt het wel, maar ben je eigenlijk niet vruchtbaar omdat er geen hormonen vrij komen...
Sab, je gevoel wordt volgens mij behoorlijk doorelkaar geslingerd. Kadootjes kopen en het grote verdriet. Heftig meid. Denk zo nu en dan wel aan jezelf he. Al is het maar 30 min per dag. Beloofd?!? Bietje: Mooi dat Jona nu ook in jullie trouwboekje staat. Wanneer is de crematie van jullie engeltje? Het zal vast een mooi afscheid worden. Jona leeft gelukkig altijd voort in jullie harten. Bij de vk was alles goed vorige week. Nu maar hopen dat we deze uitslag ook morgen krijgen. Krisje: Jemig pas 5 januari de uitslag. Geduld is een schone zaak, maar soms zo moeilijk. Mutz: spannende dag morgen voor jullie. Komt vast helemaal goed. Allemaal: Veel sneeuwplezier en kijk uit buiten, een ongelukje zit deze dagen in een erg klein hoekje. Jojo: Is het met jou? Ben je wat rustiger aan gaan doen?
Hey meiden. Wat fijn dat Jona nu is aangegeven. Nu is hij ook officieel deel van het gezin en niet alleen gevoelsmatig. Lieve Sab je moet je vast voelen alsof je gaat ontploffen. Je wilt je sterk houden voor je zus en de kids en ook voor ons, maar zo kom je niet toe aan je eigen verdriet. Je hoeft niet altijd sterk te zijn. En je bent niet zwak als je toegeeft aan je eigen emoties en verdriet. Ook jij hebt heel wat te verwerken, wat dubbel aankomt, omdat je zelf ook zwanger bent. Als je voor je zelf niet kunt ontladen doe het dan voor het kleine wondertje in je buik. Stress is niet goed voor jou en je kleintje en daar help je Bi ook niet mee. Kom op meid onze oren zijn groot en onze schouders heel breed! Dikke knuffel! Mutzie spannend hoor ben erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Wel erg lekker dat je een telefonische afspraak hebt. Kris dat eitje van jou is echt mega he!! Ben benieuwd naar de uitslag 5januari (pff lijkt zo ver weg!) Smits hou je het nog uit van de zenuwen? Wil je weten wat het wordt?? En mogen wij dit dan ook weten??? Hier gaat alles zijn gangetje. Beetje druk met werken, maar gelukkig geen pijnlijke harde buiken meer gehad. Krijg ik ze wel dan meld ik me gelijk ziek, wil niks riskeren. Voelde vrijdag en zaterdag weinig tot geen leven in mijn buik. 's avonds met een geleende angelsound geluisterd en konden het hartje in eerste instantie niet vinden uiteindelijk gelukkig wel en daarna was ze weer druk... Vind het wel moeilijk om mijn eigen verhalen nu te schrijven, omdat ik me zo schuldig voel tegenover Bietje...
He meiden, Bietje: Mooi dat Jona in jullie trouwboekje staat. Nou hoort hij helemaal bij jullie. Hoe gaat het met je kindjes? Sab: meid hou je taai. Krisje: wauw, wat is ie groot. Jeetje dat is wel goed nieuws. En nu? gewoon wachten tot 5 jan? Hoop dat het snel 5 jan. is (dan is het namelijk ook snel 6 jan.) Mutz: En? En? en? en? Jojo: fijn dat je geen harde buiken meer hebt gehad. Kan me voorstellen dat je goed schrikt als je de kleine niet meer voelt. Helemaal na wat er allemaal is gebeurd. Gister erge buikpijn gehad. Dat is wel even slikken. Maar nu gaat het weer wat beter. Denk gewoon mijn darmen of bandenpijn???
Hey meiden, Net telefoontje van de gyn gehad. Mijn waarde van prolactine waren toch weer wat hoger dan de laatste keer; nu 2, de vorige keer 1,2. 2 is 4x zo hoog als het zou moeten zijn, dus niet helemaal goed. Dat betekent dat er uit voorzorg een MRI scan wordt gemaakt van mijn hoofd... De kans is heel klein, maar er kan dus een goedaardige tumor zitten.. Maar zoals gezegd, deze kans is klein en de gyn gaat er vanuit dat dat niet zo zal zijn... Krijg ook gelijk medicijnen om het hormoon te onderdrukken en dan zou mijn cyclus weer op gang moeten komen... Schrijf nu even alles op, zo heb ik het even opgeschreven en mocht ik iets kwijt zijn, kan ik het nog even nalezen Tja, het is wel even schrikken, een MRI, maar ik ga me geen zorgen maken. Als de gyn zegt dat de kans heel klein in ga ik daar maar vanuit. Dat was even mijn ego stukje... @Smits, hoe is het bij jou?? Ben er benieuwd!! @Super: snap dat je even schrok van je buikpijn, maar is vast allemaal goed! @Jojo: goed dat je je ziek meldt als je harde buiken hebt! @Sab & Bietje: denk aan jullie!! Ga nu weer aan het werk, even mijn verhaal kunnen doen....
jeetje Mutzie...wat een nieuws...hoop dat je niet al te geschrokken bent maar kan me voorstellen van wel. Ook al is de kans klein schrik je toch. Hopelijk is alles goed. Wanneer mag je voor de MRI?
Ben zeker ook wel geschrokken... Kon nu ook echt mijn mond niet houden tegen mijn moeder. Wilde haar heel luchtig vertellen dat ik de uitslag van mijn bloed had. Dat het niet helemaal goed was met mijn waardes, maar dat het met medicijnen wel goed zou komen. Ze reageerde toch bezorgd en maakte zich zorgen over het eventueel zwanger worden in de toekomst. Tja, toen brak ik en kon ik natuurlijk niet meer doen of er niks aan de hand was... Ze vertelde dat ze altijd al bezorgd is geweest omdat mijn cyclussen onregelmatig waren vroeger (wist ik niet meer). Ben wel blij en opgelucht dat ik mijn verhaal kwijt kon... Nu net thuis. Vriendlief wordt net wakker. Taj, hij is ook wel even van slag.. Tis klote, maar we gaan er vol goede moed tegen aan!! Vanavond begin ik met de medicijnen en dan zien we wel weer verder. Van de rontgenafdeling zouden ze me bellen wanneer ik terecht kan. Dat zal wel volgend jaar worden, maar ben allang blij dat ik de medicijnen al krijg. Hoe is het met jou Manon? De afspraak komt nu wel dichtbij toch??
Jeetje Mutz dat is wel even schrikken!!!! Wel fijn dat je evengoed met de medicijnen mag beginnen. Dat is tenminste iets. Frustrerend dat je nu waarschijnlijk weer moet wachten voor die MRI. Het liefst wil je het natuurlijk meteen weten. Hoe lang kan het duren voor de medicijnen aanslaan? Hoe reageerde je mams op de kinderwens??? (buiten de bezorgdheid)
Mutz: Wat een bericht. Dit verwacht je ook niet. Fijn dat je moeder het nu ook weet. Hoef je ook geen smoesjes meer te bedenken. Onze 20 weken echo was helemaal goed. pfff een hele opluchting. De kleine lag niet echt ideaal om goed te meten. Vooral met de hersentjes had ze wat problemen. Had nog bijna een inwendige echo gekregen. Na wat beweging en flink gedruk op mijn buik is uiteindelijke alles gemeten met goed resultaat. En tja wat er tussen de beentjes zit zet ik wel op hyves. Het gezichtje heeft die kleine goed verborgen gehouden, steeds lag er een armpje overheen. Super: Dat was vast schrikken die pijn in je buik. Gelukkig is het weer over.
Smits: wat fijn dat alles goed is....toch een hele opluchting na wat er hier allemaal is gebeurd. Wil je mij een pb'tje sturen met wat he gaat worden??? Ben namelijk ontzettend nieuwsgierig.
hoi lieve schatten, even een kort berichtje van mijn kant. Ben er nog niet aan toe om mijn verhaal te doen, maar wil wel laten weten dat ik blij ben met jullie steun. Het doet ons echt goed! Met mij gaat het op en neer, overdag draai ik min of meer op de automatische piloot en ben je er natuurlijk voor Mika en Lynn. De avonden en het wakker worden zijn het moeilijkst. Ik merk dat jullie het lastig vinden om hier over je eigen dingen te praten, maar dat ik verdrietig ben, wil niet zeggen dat ik voor jullie niet blij ben he!! Dus blijf dat alstjeblieft gewoon doen hoor!! We weten nog niet wanneer Jona gecremeerd gaat worden, hij heeft in ieder geval van ons zijn knuffeltje bij zich. Ik neem aan dat het wel binnenkort gaat gebeuren. Het zal een moeilijke kerst (en daarna) worden, maar we hebben gelukkig heel veel steun aan elkaar en aan alle lieve mensen om ons heen. Daar horen jullie dus ook bij!! Liefs, Bianca
@Bietje: wat fijn om even iets van je te horen! Naast dat ik het moeilijk vind om mijn verhaal te doen vind ik het ook moeilijk wat ik tegen je moet zeggen.. Ik wil je graag laten weten dat ik aan je denk! Wat een moeilijke tijd gaan jullie door! Nogmaals heel erg veel sterkte en je weet dat we er voor je zijn. @Smits: wat super gaaf dat jullie het geslacht weten!!! Leuk, leuk!! Reageer meer op hyves. @super: bij mijn moeder overheersde vooral de bezorgdheid. Ze zei het altijd al gedacht te hebben gezien mijn onregelmatige cyclus vroeger. Vond het vooral voor ons heel erg dat het nog niet lukte. Maar we zijn een nucher gezin en gaan uit van het positieve. Het gaat ons lukken in 2010! Ook mijn zus en man weten het nu. Ook zij was erg verdrietig, weet ook dat we het graag willen en ook zij zouden het geweldig vinden voor mijn neefje. Het komt goed! Morgen zijn de medicijnen er, dus dan kan ik gaan starten gelukkig. MRI hoor ik dan nog wel.... Hoe is het met jou? Nog pijn in je buik gehad?