Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Bietje heb op de hyves gereageerd. Fijn om wat van je te horen!

Super hoe is het met jou? Geen last meer gehad van buikpijn??? Ik hoop het!

Mutz op jou heb ik al gereageerd in een ander bericht, maar wil ook hier nog even zeggen dat ik hoop dat alles in orde komt. Fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten is toch je moeder!!

Smits heb op het geslacht gereageerd op hyves ik had het goed geraden!!! :D Leuk hoor! Super dat de 20 weken echo goed was. Juist nu zul je beseffen hoe bijzonder dankbaar je mag zijn als alles in orde is toch?

Ik heb vandaag controle gehad bij de vk. Gelukkig alles goed bloeddruk 110/60 en gewicht nog steeds 8kg lichter dan voor ik zwanger werd. Baarmoeder ligt 5 vingers boven mijn navel. Ik moet zeggen dat ik na deze controle ook zo ontzettend opgelucht was om het hartje te horen. Het zet je allemaal wel even heel goed aan het denken. Moet nu over 3 weken weer terug komen.

Vanavond even laatste kerst inkopen doen en dan lekker languit op de bank.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Sorry meiden, ben erg stil van de week en dat heeft niet alleen de rede dat het nieuws van bietje erin gehakt heeft...

Heb geprobeerd het van me af te schrijven in een schriftje maar het helpt niet echt... Jullie zijn daarna de meest ver van me af staand maar wel het meest meelevend denk ik...

Mijn vriend heeft zondag toegegeven dat hij niet lekker in zijn vel zit de afgelopen 3 a 4 weken. En dat dat lag aan onze relatie. Hij heeft grote twijfels of we zelfs wel moeten gaan trouwen... :S nou meiden dat hakt er nogal in... Ik moest van hem afwachten, gewoon veel met hem praten en hij hoopte dat hij er uit zou komen, maar eerst wil hij liever 'gewoon' kerst vieren...

Dus vandaar ook dat de eisprong/ groei eitje niet voor een feestje zorgde hier... Het lijkt nu allemaal zo onbelangrijk.. zucht... Lucht wel op het van me af te schrijven...
    Ik wacht maar op wat hij wilt, ik weet dat hij mijn ware is, maar hij moet dat ook willen met mij natuurlijk...

Kort reageren op jullie...

Bietje, sterkte meis, horen vast wanneer Jona gecremeerd gaat worden... Denk nog steeds aan jullie, ondanks mijn situatie nu :(

Smits, wat leuk zeg het geslacht. Ondanks dat jullie anders dachten haha.. Hebben jullie al wel een naam..?

Mutz.. balen meid dat de uitslag niet positief was. Hoop dat de medicijnen wel aanslaan en dat je er geen bijwerkingen van krijgt...

Jojo.. hier ook net kerst inkopen gedaan.. mens wat is het overal druk zeg!

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Krisje: Je zit het al een week van je af te schrijven in een boekje?? Dat kan hier toch ook...we zijn er ook voor jou hoor. Misschien zijn het gewoon cold feet, dat hoor je toch wel vaker voor een huwelijk? Het is misschien even wat veel voor hem zo alles tegelijk. Kinderen willen, ziekenhuisbezoeken, huwelijk regelen...komt vast weer goed en jullie komen er alleen maar sterker uit, dat moet gewoon.

Bietje: Goed dat je zo af en toe de dingen even van je afschrijft hier! Veel sterkte de komende dagen voor jullie hele gezinnetje en familie.

Mutz: Ook jij veel sterkte de komende dagen...het afwachten is het moeilijkst denk ik...hopelijk geeft de MRI snel uitsluitsel(wel positief dan natuurlijk). Wel fijn dat je alvast aan de medicijnen kunt beginnen.

Smits: een jongen!!! En hoe gaat hij heten??? (zet je het op de hyves of houdt je het geheim:D)

Jojo: Blij dat alles goed was, dat dat een opluchting is kan ik geloven. Nu weer uitkijken naar over 3 weken.

Super: ik hoop dat je geen buikpijn meer hebt gehad. Heb jij trouwens helemaal geen last van misselijkheid en/of andere zwangerschapskwaaltjes? Of ben je gewoon geen zeurpiet(aan de andere zwangeren met kwaaltjes::p:p:D)

Sab, trek je het nog? Hoe gaat het meid?

Naat: Jij nog misselijk geweest? En hoe gaat het op je werk?

4. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Kris: Wat is dit nou?????? Jemig meid, dat is wel even behoorlijk schrikken. Kan je vriend aangegeven waarom of waardoor hij twijfelt?
    Kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt. Hou je taai. Een warme dikke knuffel komt jouw kant op.

Manon: nog een week en dan is het eindelijk 31 december.

en dan is het ook alweer snel 6 januari Super. De grote dag voor jou en vriendlief.

Jojo: wat een wonder dat je lichter bent en blijft dan in het begin van je zwangerschap. haha lijnen moet je dus niet meer doen, gewoon zwanger worden is jouw geheim. Fijn dat alles goed was bij de vk.

Sab: Gaat het een beetje met je?

Vandaag te horen gekregen dat de relatie van een vriendin over en uit is. Meneer is vreemd gegaan en daar is ze achter gekomen. Goed k*t dus. Het is zo zielig. Met kerst komt ze lekker hier zodat we der kunnen troosten en er gewoon kunnen zijn voor haar.

Helaas worden de kerstdagen niet voor ieder van ons mooie dagen. Toch wil ik jullie allemaal een warme kerst wensen met mooie en dierbare momenten.

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Kris ik schrik van je berichtje! Ik hoop dat het is wat Manon zegt cold feet daar hebben ze allemaal een beetje last van hoor! Het is ook niet niks idd wat jullie mee moeten maken met het zwanger willen worden etc. Een hele dikke knuffel van mij en kom het alsjeblieft hier van je af schrijven, een schriftje geeft je geen reactie en digitale knuffels...

Smits wat naar voor je vriendin zeg bah! Lief dat jullie haar steunen met de kerst!

En bedankt Manon hahaha ;) Ik ben een grote zeur i know! Ik hoop dat jullie ook snel zicht hebben op 9 maanden voor kwalen en gezeur!!! Spannend hoor je afspraak! Heb je al een boek vol met vragen geschreven??

Zo de kerstinkopen zijn helemaal klaar staat gezellig allemaal zo onder de boom. Ben benieuwd of manlief er blij mee gaat zijn. Ook voor ons meisje een cadeautje onder de boom gelegd met haar naam er op dat maakt het lekker echt. Heb ook stiekem een wippertje gekocht nu hopen dat manlief hem goedkeurd!!!

Lieve meiden ondanks alle hele nare en verdrietige dingen die hier de afgelopen tijd zijn gebeurd wens ik iedereen heel veel liefde en gezelligheid toe met de kerstdagen.

Maak me wel een beetje zorgen om Sab... ze is me wat te stil en ik hoop maar dat ze een beetje aan zichzelf denkt!

6. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Lieve dames,

Vanwege topdrukte, ben veel op pad geweest, heb ik een tijd niet op het forum/hyves gereageerd. Maar meiden wat is er een boel gebeurd. Lieve Bietje, wat een naar nieuws, ik hoop dat je alle steun van de wereld van al je vrienden en familie krijgt om dit een plek te geven. Jona, wat een mooie naam en wat fijn van de bijschrijving.. Ook voor Sab alle sterkte, want wat zul je met dubbele gevoelens kampem.
    En Mutz, wat is er een boel gebeurd bij jou, onderzoeken etc. We gaan er maar vanuit dat de mri ok is als ze zegt dat de kans klein is, maar toch, je wilt het uiteindelijk gewoon zwart op wit hebben dat de uitslag ok was.. Wel fijn dat je het nu ook erover kunt hebben met je moeder. Logisch dat je op een gegeven moment even breekt.
    Kris, wat een gedoe zeg. Ik hoop dat het inderdaad vrees is voor alle grote gebeurtenissen. Maar dat is natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten. Zoiets maakt super onzeker natuurlijk.. Gewoon je hart luchten op het forum, een schriftje is fijn maar een beetje reactie en van gedachten wisselen is misschien nog wel fijner?
    Jojo, nathalie en Smits, wat fijn dat het nog goed met jullie gaat.
    Super, van harte meis, wat fijn dat je weer in verwachting bent!!! Had je het wel goed met de signalen geloof ik he? Spannend hoor.
    En Manon, jij hebt ook een heftige periode achter de rug las ik. Ik hoop voor jou een fantastisch 2010. Voor jullie allemaal trouwens, vol liefde, geluk en al het goeds wat erbij hoort...
    O ja, en hier nog geen verandering. Cyclus is super onregelmatig. van ( even nadenken) 3 augustus geloof ik, tot 16 okt geen ongesteldheid, daarna 9 nov eerstvolgende ongi dag. En daarna 18 dec. Dus....
    Liefs van hier
    Julesz

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    meiden, heb 1 woord voor jullie :D lief... dat zijn jullie!! allemaal... :)

Mijn vriend gaf aan dat hij het niet precies weet... Hij twijfelt aan ons... We heeben de laatste tijd wat irritaties naar elkaar, meder door drukte, werk, hormoonmedicijnen ook natuurlijk en dat botste wel eens.... Mede door drukte weinig aandacht voor elkaar, in ieder geval minder dan normaal... Hij vraagt zich af of dit het altijd zal worden zo?? en hij noemde het woordje cold feet ook in zijn uitleg... Hij weet het niet echt te benoemen, hij hoopt dat het cold feet zijn en dat hij gewoon door een fase gaat... Hoop het natuurlijk ook...
    Maandag naar het ziekenhuis geweest en expres al niets laten vallen.. Het zwanger willen worden is nu geen optie, eerst ons goed op de rails krijgen weer... Dus de groei van het eitje was totaal niet boeiend voor me. Het is dat mijn schoonmoeder aan mijn vriend vroeg hoe het was geweest, dat hij vroeg waarom ik niets verteld had...
    Ik laat hem maar partijen met zichzelf. En geef antwoorden op de vragen die hij heeft en houd maar een beetje afstand :S hoe moeilijk ook...

Maar meiden, het gaat wel iets beter dan maandag/dinsdag. Gister knop om gegaan en ik ga gewoon genieten van deze kerst! ik kan niets aan de situatie veranderen nu dus kan wel gaan janken maar dat schiet niet op...
    Bietje en sab, heel veel sterkte de komende dagen en ik denk aan jullie hoor!!
    en inderdaad jojo, sab is te stil... Misschien dat de crematie van Jona afgelopen dagen was misschien???

Smits, steun jij je vriendin maar goed... Weet nu een beetje hoe het voelt om met kerst in een rot situatie te zitten en de steun kan ze wel gebruiken verwacht ik... :S

Julesz, dat is lang geleden.. Balen dat je cyclussen nog onregelmatig zijn.. Misschein naar de ha in 2010 voor verwijzing ziekenhuis???

8. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Bietje: fijn om weer wat van je horen/ lezen. Kan me voorstellen dat je geen energie meer over hebt om ons op d hoogte te houden. Ik vind het heel knap hoe jullie alles doen nu. Het gaat natuurlijk gewoon door bij jullie thuis met je kindjes. Zwaar lijkt me dat. Ik denk dat we het allemaal lastig vinden om weer verder te gaan met het forum. Bang misschien dat jij het gevoel krijgt dat de wereld weer verder gaat zonder jou? Mijn gedachten zijn nog steeds bij jullie en mn kaarsje voor het keukenraam brand nog steeds voor Jona. Sterkte maar weer.....*knuffel*

Krisje: WOW, dat is wel even een heftig bericht zeg! Zou ik ook even ondersteboven van zijn. Pfff...... Wel fijn om te lezen dat je het allemaal maar een beetje op zijn beloop laat. Misschien dat het goed doet om even saampjes weg te gaan? Ach ik weet het ook niet hoor;) Hopelijk kun je een beetje genieten de komende dagen.

Manon: Houd je vast hier komen mijn "klachten":), moe, misselijk 's ochtends en 's avonds, buikpijn, bandenpijn, uitslag in mn nek, pukkeltjes in mijn gezicht, vergeetachtig, hormonaal. Hahaha en ik vind nhet allemaal prachtig..... Nou ja de misselijkheid mag wel weg van mij.

Mutz: al begonnen met de medicijnen?

Jojo: wat lief dat je ook een kado'tje hebt voor jullie meisje....Heerlijk gaan genieten van de kerst.

Ik ben gister naar de chef gestapt. Vorige week stond ik op linie bij een massale vechtpartij en toen dacht ik: "waar ben ik in godsnaam mee bezig" Zou vandaag en morgen nog twee van die "risico"diensten hebben. Dus toch maar naar de chef gegaan. Per direct weer van straat gehaald en nu weer bureau dienst. 's avonds snel naar mijn ouders gegaan en het aan hun verteld (mijn paps sport met een collega van mij). Wel lekker zo binnen werken. Morgen nog een dagdienst en dan lekker kerst vieren.

9. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    jeetje, wat een stilte hier. Allemaal druk met de kerstbezoekjes, etentjes en verplichtingen? Ik heb gister gewerkt en gisteravond heerlijk languit op de bank gegeten en filmpje gekeken. Lekker helemaal niks hoeven doen... Net even bij mijn oma geweest. Was wel even gezellig. Zometeen komt mijn vriendinnetje een bakkie doen en dan vanavond bij mn schoonouders eten. Zullen snel door hebben dat ik weer zwanger ben want ik drink/rook natuurlijk niet. Nou ja laat ze maar denken.

Bietje/Sabrina: komen jullie de feestdagen een beetje door? Hopelijk hebben jullie veel steun...

Krisje: hoe gaat het bij jou thuis?

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hoi meiden,

een woord voor deze kerst.. moeizaam... of nee twee woorden, en heftig... :S

kerstavond bij mijn ouders thuis geweest... Cadeaus gekregen, waaronder een kousenband, bruidssieraden, en haardingen voor bij mijn bruidsjurk... Moeilijk..

Gister schoonouders... waar natuurlijk heel mijn surprise over trouwen ging.. Ook een mok met trouwringen erop, en dat soort dingetjes... En dan gezellig tegenover mijn 'schoonzusje' zitten die heel klef is met haar vriendje...
    Gisteravond mijn vriend weggebracht.. hij ging stappen met een vriend van ons, maar ik kon het niet om gezellig mee te gaan.. Was op na 2 dagen groot houden tegenover familie...

Vandaag was hét gesprek.. Meneer gaf eigenlijk aan niet verder te willen.. Maar met praten enzo gaf hij toe het nu niet echt meer te weten. Het uitmaken voelde niet goed, maar zo doorgaan ook niet... Hij is dus erg besluitenloos en weet niet wat hij wil. Of hij nog verder wil of niet, het hangt naar mijn idee aan een zijden draadje...
    Meiden, wat is dit moeiilijk zeg... :'(
    Nu is hij een rondje gaan rijden, om na te denken... Dus home alone met kerst... :S

Sorry voor mijn zeurverhaal maar jullie zijn mijn enige uitlaatklep...

11. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Lieve Kris,

Wat vreselijk voor je meis! Hoe kan het nou dat hij nu in eens zulke heftige gevoelens heeft? Ik kan me voorstellen dat je je heel machteloos voelt en kapot bent van je vrolijker voordoen dan je bent. Ik vraag me af of hij wel door heeft wat hij aan het doen is en wat de gevolgen kunnen zijn. Ik kan me zo voorstellen dat je zenuwachtig bent als man voor dit soort grote dingen als "trouwen en kindjes krijgen", maar het is niet een , ja hoe zeg je dat, beperking van je leven, het is een verrijking van jullie leven saampjes... ". Zucht, heb je een vriendin in de buurt waar je het ook even aan kwijt kunt? Wat zegt je eigen gevoel eigelijk?
    Ik leef echt met je mee. Wat is het in dit soort situaties lastig om de juiste woorden te vinden...

@ super ja rustig hier he? Wat goed van je dat je met je baas hebt overlegd ivm die risicovolle diensten. Goede zet! En begreep ik nu dat je je ouders het ook hebt verteld? Of wisten die het al? ( Als je dat al eerder vermeld hebt, kan het zijn dat ik daar over heen heb gelezen, aangezien ik een periode gemist heb.....

Vandaag wat aangerommeld, mijn werkplek verhuisd in huis, beetje opruimen en in de loop van de middag naar schoonfamilie geweest. Nu weer lekker thuis En morgen en overmorgen ook nog vrij, fijn hoor..

Fijne avond nog en sterkte voor een aantal dames

Xxx

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Jeetje, wat gebeuren er een hoop vervelende dingen!
    En dan rond deze dagen, die zo anders hadden kunnen zijn.

Bietje, hoop dat je met je man en kinderen de dagen een beetje doorkomt zeg, zal echt niet makkelijk zijn.
    En voor Sabrina natuurlijk hetzelfde, voor jou is dit ook een grote klap. Meiden, heb vaak aan jullie gedacht! Dikke knuf.

Krisje, wat moet dit moeilijk voor jou/jullie zijn! Eerst de kinderwens (wat niet vanzelf gaat), dan wordt je ten huwelijk gevraagd.........en nu dit!!!
    Wat kan er toch ineens veel gebeuren in een hele korte tijd.
    Hoop voor jullie dat het even een dip in je reatie is en dan het allemaal weer helemaal goedkomt. Denk ook aan jou! Dikke knuf.

Prinses, ook voor jou is de kerst dit jaar natuurlijk niet leuk zonder je vriend. Er komen vast betere tijden. Veel sterkte!

Voor alle meiden, heb alles gevolgd maar heb al een tijd niks laten horen. Alles goed met me, maar heb gewoon niet zo'n behoefte om vaak te reageren. Maar omdat ik niks wil missen lees ik altijd alles.
    Zoals jullie zen ben ik WEER ongesteld geworden. Word het nu wel een beetje zat en ga me wel een beetje zorgen maken. Ben zo bang dat het zwanger worden bij ons (ook) niet vanzelf gaat lukken. WAT DOEN WE TOCH FOUT?

Verder leuke kerst gehad. Kerstavond naar de kerk geweest, 1e kerstdag is me schoonmoeder bij ons wezen gourmetten, en we zijn net terug van mijn ouders, daar ook heerlijk gegeten. Me zus en zwager waren er natuurlijk ook dus weer heerlijk genoten van me neefje en nichtje.

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Jeetje meiden wat een ellende de laatste tijd zeg. Lijkt wel een negatieve spiraal waarin we zijn gekomen.

Ik had er gisteren met Bi nog over, dat we eigenlijk allemaal wel WAT hebben meegemaakt of meemaken, hoezo het lot brengt je bij elkaar????

Kris.. Jeetje meis... wat een rot situatie.. weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Heb het zelf twee en een half jaar geleden meegemaakt, maar dan vanuit de positie van je verloofde... Weet natuurlijk niet wat precies door zijn hoofd heen gaat, maar makkelijk is het niet,.
    Lieverd wil je heel veel sterkte wensen en blijf vooral praten met hem en uit ook jouw gevoelens, lijkt me niet geheel onbelangrijk. Kom het hier van je af schrijven, of mailen of wat dan ook.. Op kroppen is niet goed he.. (zei je zelf nog tegen mij laatst)...Ik stuur je wel even mijn mail adres...
    Hele dikke knuffel...

Gelukkig.. wat vervelend zeg dat je weer ongi bent geworden. Kan me voorstellen dat je niet elke keer wilt reageren.. heb het ook gehad hoor... Tja.. wat kan de reden zijn?? Geen idee.. misschien naar de HA in 2010?? Als ik het zo gelezen heb bij je heb je alle momenten goed geklust, dus daar kan het niet aan liggen... Voor jou ook een dikke knuffel..

Prinses.. Pffffffffff dat schiet ook niet op zo he.. Februari..hoe kom je al die maanden door?? Is er nou bewezen dat hij het gedaan heeft of zit hij nog steeds onschuldig vast??
    Wel gefeliciteerd met jullie verloving... Veel liefs..

Hier gaat het wel aardig hoor.. Kan nog steeds niet genieten en als ik erover praat dan voel ik me schuldig.. Gaat vast wel weer over en anders maar niet.. Morgen voor de tweede echo..rete spannend nu natuurlijk..

Met Bi gaat het met ups en downs.. Met ons praat ze er goed over,maar met anderen heeft ze daar nog geen behoefte aan.. De kerstdagen zijn ze redelijk door gekomen, gezellig, maar ook verdrietig, dubbel dus.. We hebben ze weer gehad.. nu op naar de jaarwisseling en voor iedereen een positief 2010 met veel geluk en liefde, dat hebben we wel verdiend...

Liefs...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Lieve Krisje: meis wat een ellende dit voor je!!!! Je zal je wel ongelovelijk klote en machteloos voelen. Jeetje zeg........ Ik moet je eerlijk zeggen dat ik zelf ook een keer in de schoenen van je vriend heb gestaan. Ik zag toen ook geen toekomst meer en wist het allemaal niet meer. Dat gevoel overheerste werkelijk alles zelfs de liefde die ik wel voelde voor mijn vriend voelde ik toen niet meer. Uiteindelijk heb ik het toen uitgemaakt en ben weggeweest. Echter na een paar weken alleen was ik er al snel uit dat mijn vriend en ik bij elkaar hoorde en dat ik echt niet zonder hem kon....... Ik hoop zo dat jouw mannetje dat ook snel beseft.

Gelukkig: fijn om weer wat van je te lezen! Kan me voorstellen dat je je klote voelt om weer ongi te zijn geworden. Kloppen de berekeningen van je eisprong? Hoop zo dat het snel mag lukken voor je.

Prinsesje: Niet echt een leuke kerst voor jou. Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien maar weet je wel zeker dat je je wilt verloven in het huis van bewaring?

15. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Sabrina: wat fijn om wat van je te lezen! Mooi dat jullie de kerstdagen door zijn gekomen. Nu inderdaad nog even snel oud&nieuw en dan kan alles weer normaal worden. Kan me voorstellen dat het voor jou erg lastig is om te genieten. Lijkt me erg dubbel allemaal. Spannend morgen de echo. Laat je ons weten hoe het was? (als je er de puf voor hebt)

16. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,
    hier weer even een reactie mijnerzijds. Zoals Sab al schreef het gaat hier met ups en downs. Vind het in ieder geval heel prettig dat het kerstvakantie is en dat ik alle dierbare mensen om me heen heb de hele dag. Ik zie enorm op tegen het "normale" leven. Kinderen weer naar school en iedereen weer aan het werk. Het voelt een beetje; doen alsof er niets gebeurd is, terwijl het voor mij nooit meer hetzelfde zal zijn. (niet alleen voor mij natuurlijk) Hoewel ik veel gemopperd heb over het zwanger zijn, mis ik het enorm. Merk aan Mika en Lynn dat het voor hun ook fijn is, dat alles wel gewoon door blijft gaan, komt ook omdat het voor hun minder tastbaar is. Zij hebben Jona ook niet gezien, dus moeten iets missen, dat er voor hun nog niet is geweest.

Ik vond de bevalling de zwaarste van de drie, niet alleen geestelijk maar zeker ook lichamelijk. Het duurde namelijk ook erg lang. Om 10 uur kreeg ik de eerste tabletten en om 10 over twaalf snachts is Jona geboren. (bij Lynn was ik met 2 en half uur klaar en bij Mika ondanks weeen remmers 10 uurtjes.)

Ondanks alles was het met Mark samen ook heel fijn en mooi, klinkt heel stom, en intens om met zijn tweeen te doen.

Nu even zoveel proberen te reageren:

Kris; Jeetje mina zeg, dan zeggen ze dat vrouwen bijzondere wezens zijn, maar mannen kunnen er ook iets van zeg! Ik wil niet oordelen, maar je mag best weten dat ik even flink gemopperd heb op je vriend, verdikkeme! Heb het inderdaad net als Sab (en super) ook meegemaakt. Was 12 jaar met mijn man (2 jaar getrouwd, na 10 jaar verkering) toen ik bij hem weg ging. Geen leuke periode; net een huis gekocht etc...Moet wel eerlijk toegeven dat er een ander in het spel was, waardoor ik er juist achter kwam dat het tussen ons over was. Die ander was overigens Mark, waar ik nu inmiddels al weer 10 jaar helemaal gelukkig mee ben, geen spijt gehad. Maar goed, daar koop jij niets voor.
    Kan je alleen maar hetzelfde advies geven als Sab; blijven praten met elkaar en nog iets; jij hebt ook recht op duidelijkheid he.....dus vraag daar ook om!

Princess; jeetje wat een toestanden idd, vordert zijn zaak al of is het echt afwachten tot februari? En mag je wel regelmatig op bezoek? (klinkt ook stom) voor jou dus ook rottige feestdagen!

Gelukkig; kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt! Geen slecht idee van sab; de huisarts in 2010!

super met jou gaat gelukkig alles "gewoon" goed!!! Wat een jaar was dit voor vele onder ons zeg! Zullen we afspreken dat 2010 ons jaar gaat worden!! Ik vind echt dat we daar recht op hebben!!

En Sab, snap dat het moeilijk is te genieten, maar het moet toch...ook van mij. Ik vind het ook super leuk om een neefje of nichtje te krijgen! En wie weet wat de toekomst ons nog allemaal gaat brengen.

Zo nu weet ik het even niet meer.....heb vast mensen overgeslagen...sorry daarvoor...
    in ieder geval Julesz, leuk dat je weer even van je laat horen. Ook ik lees trouwens altijd mee, net als gelukkig...
    Liefs,
    Bietje

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey joh Bi.... je laat me huilen en jouw kindertjes zitten erbij, haha.. Bedankt he..

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Enne Bietje... als we straks weer allemaal aan de slag mogen.. Doen we echt niet alsof er niets aan de hand is hoor.. Vanaf 19 december hoort Jona er gewoon bij en zo zullen we dus ook gaan leven. En of we het nou moeilijk hebben op momenten of juist gezellig.. dat mag allemaal en daar nemen we ook lekker de tijd voor.. En alle mensen die doen alsof er nooit iets gebeurd is..die kunnen lekker de P krijgen...

19. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Hey Sab en bietje,

Met waterige oogjes lees ik hoe jullie op elkaar reageren en wat voor band jullie hebben. Wat fijn en mooi dat je er zo voor elkaar kunt zijn...
    Bietje, ik vind het super knap van je hoe je uiting geeft aan de gevoel en hoe je ermee om gaat. En dat Jona gewoon een deel uit zal maken van de rest van jullie leven.. En vooral niet net doen alsnof er niets gebeurd is.
    @ Gelukkig, ik kan me voorstellen dat je er wat moedeloos van wordt! Mag ook. Maar 2010 staat voor de deur en daar gaan we voor!
    @prinsesje; het huis van bewaring is idd niet de ideale locatie maar goed, het gaat om de gedachte dat je samen verder wilt en dat wilt gaan bevestigen...
    @ Krisje, hoe is het nu?
    @super: wat spannend zeg, de echo... Ga je samen met je vriend?

20. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Julesz: denk dat je sabrina bedoeld met de echo? De mijne is pas over 11 dagen.

Deel Deze Pagina