Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ik snap het wel ( ook al zou ik het niet snappen ,doet er natuurlijk niet toe, jou gevoel is jou gevoel en wie ben ik!)Jij had dit zo niet gewild en het ligt nu in zijn handen want je wilt de keuze niet maken.. Als het aan jou had gelegen was deze hele situatie er niet geweest natuurlijk! En al lezend hoop ik met je mee dat het goed komt, ook al denk je zelf maar een klein percentage, je weet niet hoe het loopt. Gaat nu wat van links naar rechts. En tegelijkertijd denk ik : potverjoppie! Man, maak je keuze voor Kris! En laat haar niet zo lijden zeg! Weet je wel wat voor topper je voor je hebt??? Dat was een beetje achterliggend voor de uitspraak..

Xxxx

2. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ik ben aan het monteren ( indirect ook tv kijken)....

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Julesz...haha wat een vraag.. Jeugdsentiment natuurlijk he.. ben ook alweer 30, haha

@ Kris..ik snap je ook wel hoor...maar dit is voor jou toch geen doen? Hier word je toch ook niet gelukkig van. Pff wat een rot situatie.. maar blijf wel om jezelf denken lieverd, jij bent net zo , misschien nog wel belangrijker dan je vriend..

@ Gelukkig... wij zitten met oud en nieuw bij Bietje...

@ Jojol..goed idee van Mutzie..ik wil ook wel weer foto's zien. WIj hebben net afgesproken dat we in de voorjaarsvakantie aan het kamertje gaan. Wilde deze vakantie op jacht voor spullen, maar door omstandigheden is dat even anders gelopen...

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Met z'n 6en online, das best leuk :D

5. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Sab: heeft Bietje ondertussen al post ontvangen??

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ook moeilijk bij te houden hoor...

ik BEN ook veel belangrijker dan mijn vriend ;) hallo, vrouwen zijn altijd belangrijker :D toch?!?!! ok, tot er kids zijn dan :p

Julesz... dank je wel schat! wat leest dat heerlijk dat je zo over mij praat, terwijl je me niet kent eigenlijk :)

Sab... Voorjaarsvakantie is ook nog tijd zat. En bietje zal je wel nodig hebben met oud en nieuw denk ik...

jojo... foto;'s fotos

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutz... er is wel weer wat post geweest.. Nou ja 1 kaartje vandaag.. Al jullie kaarten (behalve die van Smits) heeft zij dus niet ontvangen.. Vind het echt heel sneu voor haar, juist omdat het haar zo goed doet die kaartjes.. Die rot tnt ook..maar ja wat wil je als de postbode met zo'n kinderpoppenwagentje de post komt brengen, dat kan natuurlijk niet goed gaan...

8. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    nou inderdaad, wat leutig zou met zn allen online! En ook nog multittasken, tv kijken en posten...! Volgt er iemand ook de top2000 ( mooie opvolger na serious request)..

@ Sab, jaaaa, je wordt OUD :p hahaha hihi nee hoor..... Over jeugdsentiment gesproken, kent iemand die vierkante bisquitkoeken met een laag chocolade? Die hadden andere 6 jarigen vaak mee naar school, ohhh wat was ik dan jaloers...Ik ga ze morgen opsnorren in de super ( oh nee, slecht plan, sinds het stoppen met de pil is het al te vaak pukkeltjes oorlog in mijn gezicht. DRAMA op kleine schaal..

( NEem deze post maar niet te serieus)

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Wat balen Sab dat ze onze kaartjes (nog) niet heeft ontvangen... Dan zal ik van de week nog eens een poging doen...

Haha, jaaaa ik weet welke je bedoeld Julesz!! Kan me ook niet herinneren dat ik ze vaak bij me had. Ze betaan nog wel geloof ik.
    Mijn enige voordeel op dit moment van het stoppen met de pil is dat ik zo'n 6 kilo ben afgevallen! :D Niet echt vervelend.

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Mutz.. dat vind ik lief van je.. en 6 kilo kwijt?? Heb ik toch iets niet goed gedaan toen..

@ Julesz..stond er toevallig ook een beertje op de verpakking??

11. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jaja... vuller supermarkt weet het ... dubbeldikjes heten ze ;) en bij ons hebben ze ze nog... per 2 verpakt :p dus op naar de winkel julesz...

jammer dan heeft bietje mijn kaart ook niet gehad...

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jup eerst met beer... weet alleen niet of dat nu ook nog is...

Mutz wacht maar tot je hormoonmedicijnen neemt... ik kwam toen 4-6 kilo aan... en is er nog niet af, ondanks dit allemaal :)

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Ja, snap er ook niks van... Afvallen lukte nooit, maar sinds ik van de pil af ben vliegen de kilo eraf... Even wennen bij het kopen van kleding, maar wel erg leuk. Toch was ik liever dik en zwanger geweest hoor...

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Waar is Jojo nou weer gebleven?? Zeker geen zin... ach dat kan natuurlijk...

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou Mutz... ik ben het op dit moment allebei, alleen komt het ene (nog) niet van het andere, snap je het nog?? En het boeit me helemaal geen piep op dit moment..

16. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    6 kilo? Niet te geloven? ik dij alleen maar uit? Voordeel is wel dat mijn boezem extra gewaardeerd wordt. Ik verbaas me er zelf nog regelmatig over. Zijn die van mij?? Ik verklaarde de mevrouw van de hunkemullert ook voor gek. Nee, hoor, ik heb ECHT geen .. nu ben ik de cup kwijt... kijk, weer vergeten! Bh's shoppen, niet mijn ding...

Sab, ik doe morgen verslag van de verpakking, misschien heb ik het beertje verdrongen...

Krisje; ik ken je inderdaad niet, maar jullie krijgen allemaal vorm in mijn hoofd en als ik dan lees hoe geduldig je bent ,wat je voelt, wat het je doet, wat je dromen met hem zijn en hoe je over hem praat, ja dan.. ja ...je snapt het wel....

17. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    @Kris: dat meen je niet?? Dan maar geen hormonen, dan passen mijn nieuwe kleren niet meer! Grapje, dat heb ik er natuurlijk wel voor over.

@Sab: kan me voorstellen dat het jou nu even niets uitmaakt. Komt wel weer als die kleine er is.

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    hier is jojo!! jullie gaan me te snel om te reageren! Ben ondertussen Nanny McPhee aan het kijken :D

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh ja..die wilde ik ook zien, haha.. word soms zo moe van mezelf...

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    ik ben nu ruim 2 jaar terug afgevallen en met shoppen loop ik nog steeds met 2 rokjes (dezelfde) maar dan in 2 maten. Geloof ook nog steeds niet dat ik maat 38 heb :D wel leuk hoor, heb maat 38 (nog) steeds... en bh's shoppen, bleehhh... wat een pokkewerk.. Maar ik ben ook iemand die zoiets altijd alleen uitzoekt haha... :D laat wel iemand slijm uit mijn vagina halen, maar een ander naar mijn borstomtrek en dergelijke kijken ho maar ;)

Share This Page