Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

ik woon in spanje door mijn vriend zijn werk krisje...maar had al gauw toen ik hier ging wonen ook werk gelukkig....woon er nu zo'n 6 maanden.

@justme...welkom!fijn dat je geen last hebt van het ontpillen!

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    @annelies84, spannend testen!!!!!!!!! Ga morgen meteen lezen of je al nieuws hebt. Hebben ze geen clear blue in spanje? Ach alle andere merken moeten het in principe toch ook goed doen.

@justme, welkom. Hoe snel was je zwanger van je eerste?

3. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @JustMe; Welkom op het Forum. Leuk he om je ervaringen te delen.

@Annelies; dat zal vast een hele stap zijn geweest emigreren naar het buitenland. Wel een hele uitdaging.

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ annelies.. ik ben het met super80 eens.. In spanje weten vrouwen ook wanneer ze zwanger zijn...
    Ik test pas van het weekend denk ik... Als zal hij wel negatief zijn... beetje sceptisch ingesteld blijven ivm teleurstelling...
    Bevalt Spanje wel goed?? en is het een tijdelijke verhuizing, of blijven jullie voor 'altijd' daar?

@ just me... hier wel een ontpiller hoor! al een 1e cyclus van 62 dagen... Gekluste eieren dus... :D

5. sunshine1

nee, niet voor altijd,maar de komende jaren in ieder geval wel! het was zeker een grote stap,maar nu ik het gedaan heb heb ik er absoluut geen spijt van. het weer is hier beter en daar ben ik altijd wel voor in de stemming haha!

ik vind het nu al spannend om te testen haha! als ie negatief is ga ik mijn lichaam proberen om in te stellen om ongesteld te worden want zo is het ook niks natuurlijk!
    ik zal het zeker morgen laten weten wat de uitslag was...ik heb gelukkig mijn eigen kantoortje zodat er niemand kan meekijken dus ik kan morgen mooi reageren haha!

6. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Annelies; dat is beter een eigen kantoortje, ikke niet hoor. zit hier met een paar dames. Dus altijd even uitkijken als ik op het forum zit hihihi.

Nou we wachten vol spanning af tot morgen, en hopen op een positief resultaat. groetjes

7. FM81

FM81 Lid

15 mei 2009
    24
    0
    0
    @ nieuwe dames welkom!

Spannend allemaal hoor. Iedereen druk aan het testen en aan het klussen. Ik moet nog ff geduld hebben, ongi is net afgelopen....

@ Jufkrisje; heb je al een bloedtest gehad?

@ Annelies; ze verkopen daar ook ClearBlue of anders Acon. Waar woon je? Als je dat wil vertellen natuurlijk. Ik ben zelf van spaanse afkomst, maar woon helaas hier:(

8. Prit

Prit Lid

8 jun 2009
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ annelies: wat leuk dat je in Spanje woont!

Hier nog geen ongi te bekennen, wel de klachten van een aankomende menstruatie. Ook zijn de pijnlijke borsten weer wat terug gekomen...(helaas :p miste ze nog niet hoor haha)

9. sunshine1

werk in barcelona...en heb de vorige keer daar een test gehaald.maar dan zal ik gauw eens een clear blue halen!! kijk vanavond wel eens even,want vorige keer heb ik t nogal n beetje snel gedaan(misschien toch n beetje schaamte over wat mensen er van denk haha!)....bedankt voor de tip!

10. FM81

FM81 Lid

15 mei 2009
    24
    0
    0
    Niemand die je daar kent ;) en je hoeft je zeker niet te schamen. Is juist leuk. Kan niet wachten tot ik een test kan halen!!

11. justme 28

justme 28 Lid

8 jun 2009
    29
    0
    0
    twente
    Nauw van de eerste was voor mij echt een verassing was gewoon aan de pil. tot dat ik last kreeg van zeurende buik pijn en een zere rug en dat ik heel moe was.Toen zij een vriendin van, als ik jou was zou ik een test doen.IK zij daarop ach je bent gek ik kan helemaal niet zwanger zijn ben aan de pil.Nauw mooi dat ik dus al 8 weken zwanger was en gewoon ongesteld geweest.
    greetzz:)

12. justme 28

justme 28 Lid

8 jun 2009
    29
    0
    0
    twente
    Ja dat is zeker wel fijn als ik lees dat de ongi lang uit blijft en zo pff daar word je onzeker van:(.
    greetzz

13. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Nou zeg! Ik ben één avond niet online geweest en ik moest 10 pagina's ofzo bijlezen Maar wel leuk hoor! Ik heb na mijn vakantie zeker 2 dagen nodig om alles bij te lezen :p

Ik ben trouwens sinds een aantal dagen niet duizelig meer. Ik heb dik twee weken last gehad van duizeligheid...bloeddruk gemeten op de sportschool en hij was inderdaad laag. Nu heb ik er geen last meer van dus tja, wellicht meer zout binnen gekregen ofzo ;)

Pffffff....ik zit al 2 dagen in onzerheid wat werk betreft. Zal mijn contract verlengd worden of niet?! Onze organisatie valt onder een ander bedrijf en die directie moet uiteindelijk besluiten of ze mij kunnen houden financieel of niet. Mijn eigen directeur wil me héél graag behouden maar hij kan gewoon niks omdat hij ook weer een baas heeft zeg maar. Daarnaast nog een hele hoop andere regeltjes....pfff ik word er gek van. Waarschijnlijk zou ik morgen iets horen. Ik hoop in elk geval iets te horen VOOR ik op vakantie ga zondag, anders kan ik ook niet optimaal genieten van mijn vakantie natuurlijk :(

Verder gaat hier alles goed....soms denk ik inderdaad bepaalde klachten/symptomen te hebben (net als sommige anderen) maar ik denk dat het maar verbeelding is....je bent er zo druk mee met zwanger worden dat je dingen ziet die er misschien niet zijn. Maargoed, we shall see! :D

Alleen wat betreft die afscheiding...ik kan dat niet altijd voelen of het draadachtig is ofzo want vaak is het al opgedroogd...ja sorry voor de details haha, maar ja hoe weet je dat nu...dan moet je het echt van het wcpapier af gaan halen, of hoe doen jullie dat? :(

14. paardje

paardje Lid

9 jun 2009
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ben ook eind mei getopt met de pil, we doen niet aan ontpillen lees hier veel verschillende verhalen over. we doen gewoon rustig aan zonder enige druk erachter wel bij ieder dingetje dat ik voel of naar mijn gevoel anders gaat denk oh zou het....

succes allemaal

15. mevrnathalie

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    @Starfish; wat vervelend die onzekerheid omtrent je werk, hoop voor je dat er voordat je met vakantie gaat iets meer bekend is.
    Waar ga je naartoe naar een lekker warm land?

@Justme; je werd dus gewoon ongesteld toen je zwanger was van je 1e? dus dat kan dus ook vreemd hoor.

Bij mij is de afscheiding ook vaak al opgedroogd dus kan ik het ook niet echt weten alleen gister kon ik het wel zien, 't was een beetje draderig (sorry hor) maarja of dat dan je eisprong is???

@FM 81; zijn die van clear blue heel goed dan? die zijn best duur geloof ik??

16. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ik had trouwens ook wel eens dradige afscheiding toen ik de pil nog wel slikte....dus tja...ik vind dat maar lastig om conclusies te trekken uit je afscheiding.

@ Nathalie...wij gaan naar Zuid-Frankrijk, huisje met privé zwembad dus dat is zeker lekker genieten! :D

Welkom Paardje!

17. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Zo, net ff geklust! Heb vandaag weer vruchtbaar slijm ontdekt dus vanaf nu flink klussen. Ben van plan om het nu elke dag te doen tot na me eisprong.

Ik herken me vruchtbaar slijm aan veel meer afscheiding (voel een natte plek in me onderbroek sorry!) en het is idd. dradig. Me eisprong zelf voel ik ook altijd, dan heb ik flinke steekjes in me eierstok, links of rechts.

Nou, ga nu zwemmen!

18. buufje

buufje Nieuw lid

9 jun 2009
    3
    0
    0
    kok in opleiding
    tilburg
    tja, ik ben ook in mei gestopt met de pil, precies na 4 weken ongesteld geworden.. Geeft dat hoop voor de toekomst.

Nu maar kijken hoe het verder gaat..

Foliumzuur neem ik al 3 in.
    doen jullie dat ook??

gr
    buufje:)

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ starfish! heerlijk zuid frankrijk.. hoop inderdad voor je dat je zsnel iets te horen krijgt over je contract. Wachten op je NOD is misschien erg, maar zulke zaken zijn nog vervelender om op te wachten...

@ gelukkig: heerlijk he, het klussen... :D hier ook net aan de slag geweest...

@ allen: we blijven sorry zeggen als we het over het slijm hebben ;) maar hallo, we zijn allemaal vrouwen die nu allemaal broekloeren dus we hebben het allemaal. Of het nu wit, bruin, rood of opgedroogd is... Hier ook gewoon last... soms veel, soms weinig, soms dradig en soms niet... Maar wanneer nu mijn eisprong zou zijn (als ik die al krijg naturlijk!??!) weet ik niet.. Die afscheiding had ik bij mij weten al voor het stoppen met de pil...

@ fm81: helaas geen bloedtest gedaan.. Mijn huisarts vond dat ik na 3 negatieve testen geen zwangerschap zou kunnen heben en gooide het op het ontpillen... hier van ht weekend testen.... (advies van de ha om elke 2 weken te testen voor de zekerheid)
    dus nog steeds in onzekerheid....

@ justme... wat hebben wij als vrouwen een vreemd lichaam zeg!!

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    #480 Mutzie, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Zo, daar was ik ook weer eens! Had weer genoeg bij te lezen.... Moet maar goed onthouden waar ik ben gebleven voordat ik op vakantie ga zaterdag, haha.
    @Starfish: jij gaat dus ook lekker op vakantie! Frankrijk is nu niet verkeerd. lekker hoor. Wij blijven in NL, we gaan zeilen.
    Duim voor je dat je contract wordt verlengt!

@jufkrisje: ben het helemaal met je eens hoor: we blijven maar sorry zeggen, maar we hebben er allemaal last van, dus waarom niet gewoon delen, haha.

@nieuwe: welkom! Wordt hier steeds drukker en dus gezelliger. Zal ons lijstje er weer eens bijzoeken, misschien dat jullie hem zelf willen aanvullen?

Hier nog steeds niks... Hoop eigelijk niet ongesteld te worden tijdens mijn vakantie, haha. Vroeger was dat makkelijk, slikte ik gewoon door, nu moet ik maar afwachten. ben denk ik toch wel blij als ik wel ongesteld word, heb ik tenminste duidelijkheid...

@Annelies: klinkt goed; in Spanje wonen. Zal alleen niks voor mij zijn hoor, zou mijn vrienden en familie te veel missen en ben ook niet niet zo'n taalwonder, hihi. Hoe is dat bij jou? Spreek je de taal al een beetje en heb je al wat vrienden gemaakt daar??

Ben er benieuwd naar de testresultaten van iedereen die binnenkort een testje gaan doen.. Spannend!

Vanavond lekker op het bankje. Ontussen druk in mijn hoofd aan het bedenken en noteren wat er allemaal mee moet op vakantie. laat iig de zwangerschapstesten thuis, kan ik niet testen ook, haha.

Nog 3 dagen werken... Weinig zin in... :(

Deel Deze Pagina