Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Kris: wat vreemd dat bloedverlies? Zou wel bijzonder zijn als je lichaam het nu zelf gaat doen... Zelfde vraag als Sab: hoe is het er vandaag mee?

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    vloei nog steeds, net als een ongi... heb net ook maar even de gyna gebeld. Moest vandaag nog een keer bloed prikken op progestoron maar wist niet of dat nu wel kon. Niet dus, en de uitslag van maandag was dat het progestoron 6 was, voor een eisprong moet het min 30 zijn.. dus ook nu nog geen eisprong.. maar wel een bloeding???

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Ooh kijk nou, wat is het gezellig geweest gisteravond...heb ik allemaal gemist. Ik zat bij mijn ouders maar had wel de comp aangezet op de topic. Maarja was gezellig dus er niet achter gaan zitten. Met zijn allen Nanny McFee gekeken hier.

@Jojo, wauw wat een leuk kamertje is het geworden...Nijntje is zooo leuk..en je lamp!!!past er super bij!!..De dromenvanger die aan de deurknop hangt heb ik ook..die is van de Hema. Als je Nijntje zo leuk vind moet je hier eens naar kijken: Nijntje artikelen bij BabyExpres.nl
    Ze zijn niet duur en verzendkosten heel goedkoop. Ik heb zelf het verzilverde tandendoosje en het muziekdoosje gekocht...en het tandendoosje ook voor mijn schoonzusje ook die nu alweer 24 weken is ofzo. Zij is ook gek op Nijntje
    Het tandendoosje is hier heel goedkoop en verzenden ook: vijakinderdingen.nl - verzilverd tandendoosje nijntje
    Maar je kan het ook bij een juwelier kopen hoor.

@ gelukkig, Tijdens een kijkoperatie hebben ze gezien dat beide eileiders dicht zitten. We krijgen morgen een intake voor IVF. Ik weet ook nog niet hoe het nu gaat verder dus spannende dag morgen.
    Jammer dat je hondje zo bang is maar gelukkig voelt hij zich veilig bij jou.

@Julusz, daar moeten we morgen achter komen hoe het werkt...ik weet het zelf ook nog niet helaas..ben heel benieuwd...

@Krisje, vreemd die bloeding???...Hopelijk kan de gyn meer vertellen... En hoe is het verder vandaag met je? Heb je al wat kunnen nadenken over voor jezelf kiezen?

@smits, wat een kl*teverf dan zeg...zonde van je werk dan he...gelukkig krijg je hulp!! Gat het nu weer met je duizeligheid?

@Naat, alles goed met jou??

@sab/bietje...ik ga een klacht indienen bij TNT..als we dat allemaal doen dan krijgt ze misschien wel een normale postbode...

Oud en nieuw gaan wij bij vrienden vieren in Rotterdam Noord, niet zo ver bij ons vandaan gelukkig.

NOG MAAR 1 NACHTJE...............EN DAN INTAKE.....IK STA OP STUITERSTAND>>>HAHAHAAAA:D:D:D:D...IEIEIEIEIEIEEEE:$:$...BLEBLEBLELELEEEE:p:p:p....zie je me gaan:(.......

4. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Zo, ik heb de volgende klacht richting TNT gedaan via:
    TNT Post | Klacht postbezorging

Reden: Overig
    bezorging van: briefpost
    wanneer is het voor het laatst misgegaan: 23 december
    toelichting:

Mijn kaart is niet aangekomen. 23 December verstuurd. Ook weet ik van 3 vriendinnen die haar rond dezefde tijd een kaart hebben gestuurd dat hij niet bij haar is aangekomen. De postbode schijnt daar de post rond te brengen in een poppenwagentje??

Mijn gegevens verder ingevuld en verzonden.
    Je mag hem kopieren hoor.

Nu hoop ik alleen dat Sab niet heeft overdreven met het poppenwagentje anders sta ik voor lul bij TNT whahaha:D

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    haha manon... wat goed van die klacht!? vind het ook wel vreemd ja, dat onze post nog niet is aangekomen.

Heb een heel belangrijke keuze gemaakt voor mezelf. Op jullie advies. Vandaag moet vriend werken tot 7 uur en komt later vanavond dus pas thuis. Ik heb een logeerbed geleend bij mijn ouders (smoes, morgen een logee met oud en nieuw) en dat zet ik klaar voor mezelf. Ligt heerlijk trouwens, dus vind het niet erg hoor. Ik schrijf weer in ons schrift. Vriend heeft gister wel 4 kantjes volgeschreven. Hij vond het al langer niet goed gaan (had eerder een dip gehad zonder het te vertellen overigens, toen woonde we net samen) maar na een goed jaar wilde hij graag trouwen/kinderen krijgen maar door deze dal en de dal van toen twijfelt hij of hij niet vaker dat gevoel gaat krijgen. Dat komt er in ieder op neer...
    Dus ik schrijf gewoon op dat ik nu afstand neem. Alleen slaap, alleen werk en alleen morgenavond en 1 januari 'gewoon' zijn vriendin zal zijn voor hem. Verder geen contact. niet smsen niet praten. Kijken of dat iets oplevert. Anders is het wel over en uit voor ons... ben ik bang... :'(

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #4786 manon31, 30 dec 2009
    Laatst bewerkt: 30 dec 2009
    Goed voor jou Kris!!! Ik hoop dat het helpt!!! En anders helpt het in ieder geval om jou sterker te maken voor als er toch slecht nieuws komt...

Shit...zie nu dat ik nu natuurlijk iemand zijn adres hier op heb gezet...dat was niet de bedoeling...sorry sorry sorry, ik kan het er nu niet meer afhalen of weet iemand hoe dat wel kan?? Ik heb voorlopig alvast contact opgenomen met de beheerder om te vragen of het verwijdert kan worden hoor. Sorry sorry sorry :(:(

7. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Manon, Dacht ik ook al aan om dat adres er beter af te halen, maar hoe kan ik je niet mee helpen!!!
    Spannend morgen zeg! Hoe komt het dat je beide eileiders dichtzitten? Succes morgen, en laat snel weten hoe het is geweest.

Kris, Goed van je dat je wat meer afstand gaat nemen van je vriend. Kijken hoe hij hierop reageerd. Schrijven jullie beide in een schriftje over jullie gevoelens, of begrijp ik het verkeerd?

Me hons ligt helemaal te trillen naast me op de bank van alle knallen buiten.

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Oh Manon, ben er al achter. Je moet op dat bericht op wijzig klikken en dan kun je dus het adres weghalen.

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Haha... Manon, je laat me lachen.. zoals jij het omschrijft over dat poppenwagentje, haha.. Het is echt waar hoor, heb het niet overdreven.. Wel heel lief dat je een klacht in hebt gediend.. ze heeft ze vandaag nog niet binnen...
    Oh ja..dat adres..oepsie, had het ook pas in de gaten toen jij erover schreef. Volgens mij is de beheerder mailen ook de enige optie, want voor wijzigen ben je te laat...

Spannende dag voor je morgen.. Ga zo voor je duimen dat jullie snel aan de slag mogen en dat 2010 ook voor jullie een positief jaar gaat worden...

@ Kris... Hoe moeilijk deze beslissing???????? Maar ik ben super trots op je.. Nu kies je er niet voor om helemaal weg te gaan, maar je maakt wel een heel duidelijk standpunt.. Knap van je..hopelijk gaan zijn ogen open...

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zal jullie de komende dagen nog wel hard nodig hebben... ben mijn maatje natuurlijk kwijt en 'kan' niets meer zeggen...
    heb ook net het verhaaltje opgeschreven voor hem... Denk dat hij het wel begrijpt maar niet fijn zal vinden. Had vandaag ook al 2x gesmst waar ik niet op gereageerd heb. Net kreeg ik het smsje waarom sms je niet terug??
    Shit zeg... voel me nu echt klote..

Oja, gyna gebeld en die heeft de uitslagen van maandag er alvast bijgepakt. Nu prikken had dus geen zin. mijn progestoron is dus 6. en voor een eisprong moet het minimaal 30 zijn... Mmm, had ik dit al niet eerder getypt.. :S sorry anders ... ;) neem me maar met een huil pak zout nu...

Manon weet je al hoe je het adres kan verwijderen?

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Lieve Kris, natuurlijk voel je je schuldig omdat je niet antwoord. Maar hoe erg ook, laat het hem maar even voelen hoor. Wat doet hij jou nu aan met al die onzekerheden. Lieve schat blijf vooral aan en om jezelf denken en ga geen dingen doen of beslissingen nemen uit schuld gevoel. Ik kan je uit ervaring vertellen, daar ga je later heel veel spijt van krijgen...

Dikke knuffel....

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Kris wat een goede beslissing van je. Ik ben het met Sab eens dat het goed is om echt niet op die smsjes te reageren. Hij moet ook voelen hoe het is om de controle kwijt te zijn over jullie en dan kan hij pas echt gaan kijken wat hij voelt en denkt.
    Praat hier maar lekker van je af hoor! Onze oren zijn heeeeel groot en schouders heeeeeel breed!

Manon spannend hoor morgen! Ik ga hard voor je duimen dat je de info krijgt waar je op gehoopt hebt!

Ik heb vandaag gruwelijk geshopt! Heb een nieuwe digitale camera gekocht. Heb ook een spiegelreflex maar is wel handig om een kleintje te hebben! Dus hij is roze hahaha want ze hadden geen zwart of zilver meer. Ook nog een nieuwe huistelefoon gekocht en een pyjama voor de bevalling, 2 super schattige broekjes voor ons meisje, een muts en een sjaal die je in een driehoek om je nek draagt. Verder nog zwitsal mama douchegel, shampoo en bodylotion, een nieuw gilette scheermesje en dat was het wel zo'n beetje. Heerlijk even big spenden! Oh heb ook de blije doos opgehaald bij prenatal. Zitten leuke dingen in!

13. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    oh en om je bericht te wijzigen ga je naar je bericht toe en onderaan (rechts) staat een grijs blokje met wijzigen erop. Dan is het zo gepiept!
    Goed van je dat je de tnt een klacht hebt gestuurd!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    jojo... goed dat je lekker shopt! gaat toch snel zo'n zwangerschap... weet nog goed dat je het hier vertelde in stuiterstand haha :D

meiden... tnx jullie doen me goed. Weet ook dat het de beste beslissing is op dit moment ... Maar doet nog wel pijn hoor :S

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Natuurlijk doet het pijn! Het zou ook niet goed zijn als het je niks deed toch. Het is zo'n leeg wanhopig gevoel en de tranen als die komen zijn ze niet meer te stoppen. Helaas weet ik precies hoe je je voelt.
    Hij komt om 19uur thuis? Kan je lekker met je laptop ergens gaan zitten waar hij niet is zodat je met ons kan kletsen???
    Ik kan het niet helpen maar ik vind hem op het moment een grote lul! Laat hem maar even lekker in zijn soppie gaar koken wij zijn er voor je! Nu, morgen en altijd!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab hoe gaat het met Bietje? Trekt ze het nog een beetje? Denk elke dag wel even aan haar en de rest van haar gezin...

Maak me ook zorgen om Naat... Het duurt me een beetje te lang dat ze stil is... laat je horen!!!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    ja maak me ook zorgen om naat... al heel lang niets van haar gehoord...

En over hoe het met bietje gaat... tell us sab.

Ik ga zo naar boven... neem de laptop mee, maar hoop verbinding te krijgen met internet.. dat is nog niet makkelijk hier :S haha... zullen zien... Anders vermaak ik me wel met de tv en mijn leesboek. En aangezien ik vannacht maar 4 uur heb geslapen zal ik vroeg onder de wol kruipen...

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Jojo..het gaat nog steeds met ups en downs. Ze wil er niet over praten met minder bekenden en ziet het ook nog niet zitten om het "normale" leven weer in te gaan.
    Vandaag zijn ze naar Arnhem geweest naar Burgers Zoo..even eruit..
    Morgen zitten we daar oud en nieuw te vieren. Spelletje doen en een hapje eten... Ze moet ook om 14.00 uur weer naar de gyn.. Hopelijk horen ze dan iets meer... we wachten het maar weer af..

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik hoop dat hij het doet boven! Dus je gaat hem ook niet zien vandaag. Erg knap! Zorg dat je wat lekkers mee naar boven neemt en wat lekkers te drinken, anders moet je alsnog naar beneden.
    Ben heel erg benieuwd naar zijn reactie.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Sab. Ik hoop dat ze daar wat vragen beantwoord kan krijgen... Kan me voorstellen dat ze er met minder bekenden niet over wil/kan praten. Mensen lijken altijd precies het verkeerde te zeggen in de trant van oh joh 2010 ga je er weer met frisse moed tegenaan of ach hij was pas 20 weken. Ik hoor dat van meerdere mensen die iets soortgelijks mee hebben gemaakt. Ze moet lekker de tijd nemen om op welke manier ook met dit grote verlies om te gaan, in hoeverre dat gaat lukken natuurlijk. Fijn dat jullie bij haar zijn met O en N en goed van haar dat ze naar de dierentuin is geweest! Ik zou niet weten of ik dat zou kunnen opbrengen hoor! Geef haar maar een hele dikke knuffel en kus van me!!!!

Deel Deze Pagina