vandaag maar even een nieuwe waterkoker gekookt jojo.. oude was kapot maar had nog een keteltje voor op het fornuis maar dat wilde ik vanavond niet doen.. dus mijn waterkoker staat alvast klaar met water, theezakje en suiker boven... goed he... nu maar hopen dat ik niet te veel drink, anders moet ik beneden naar de wc... :S Ben benieuwd hoe het was in burgers zoo met bietje... misschien dat ze het best moeilijk en confronterend vond...
Precies, die reacties zullen er vast wel komen, maar ik bescherm haar wel hoor... Val die gene dan gewoon aan, haha en snoer hem of haar de mond... Ze wilde er even op uit met M en L..dan hadden ze in ieder geval ook even iets leuks gedaan tijdens deze vakantie... Die twee houden je wel bezig hoor...soms fijn, maar soms ook erg niet fijn, hihi.. @ Kris..reken er maar op dat hij naar boven komt om alsnog even met je te praten hoor. Hopelijk leest hij eerst het schriftje..dan moet het toch duidelijk zijn.. Neem vooral veel chocolade mee naar boven... Denk aan je...
Slim!! Heb je ook wat te knabbelen voor jezelf klaargezet? Als je toch zo sterk gaat zijn vanavond mag je jezelf daar best voor belonen!!! Pff moeilijk straks komt mijn schoonzus de babykamer bekijken. Zij is de schoonzus die onlangs een miskraam heeft gehad en ook bezig zijn met de 2e IVF poging... Weet nooit zo goed hoe ik dan moet reageren...
Dat van dat reageren kan ik me heel goed voorstellen.... Bi wilde ook mijn echo zien.. Heb haar nog gevraagd of ze hem echt wilde of dat ze het uit beleefdheid vroeg.. want dat zou ik natuurlijk ook heel goed begrijpen.. Ze wilde hem zien, want tante worden is ook heel leuk en natuurlijk is het moeilijk, maar ze kon ook niet 6 maanden doen alsof ik niet zwanger ben en dan heel verrast reageren in juli, haha.. Ze blijf ondanks alles toch wel grappig hoor.... maar inderdaad Jojo het is ontzettend moeilijk
Hahahah ja ze is grappig!!!! Knap wel dat ze heeft kunnen kijken naar de echo. Ga je hem ook nog aan ons laten zien??? Vind het trouwens echt niet grappig dat die kaarten gewoon zijn verdwenen....
beide gevallen zijn erg moeilijk... je hebt je eigen vreugde maar ook verdriet voor je dierbaren... Knabbelen doe ik niet aan jojo.. en nu met mijn 5 kilo extra zeker niet
wat een schat is bietje... Baal echt dat mijn kaart weg is, had er nog wel zo'n lieve tekst ingeschreven
Ik ook Kris stomme TNT met de poppenwagen pfffff! Ik heb Naat even een privé berichtje gestuurd om te vragen of alles goed gaat en dat we ons een beetje zorgen maken. Hopen dat ze reageerd met een verhaal dat ze het te druk heeft gehad of des noods even geen zin had, maar please niks met haar of de baby!
OH even zeuren... Die kleine is nu al zo groot dat ze tegen mijn ribben aandrukt. Ik krijg geen lucht man bah hahah! Paar flinke trappen in mijn ribben zijn dagelijkse kost. Verder geniet ik hoor echt waar!!! Sab hoe gaat het eigenlijk met niet roken? Kan me voorstellen dat het nu extra moeilijk voor je is! Ik zou het knap vinden als je het volhoud... Ik ben nog steeds een slappeling...
jojo.. troost je, zoveel vrouwen roken door... hoop inderdaad dat naat het gewoon te druk heeft met zichzelf en de baby
Ja ik weet het maar het blijft jammer dat het stoppen niet gelukt is... Dan nog wat over die TNT ik kon hem gewoon via streekpost versturen, omdat we blijkbaar vrij dicht bij elkaar wonen en als dát zelfs mis gaat dan weet ik het echt niet meer hoor! Zit je al boven Kris?
hij sport tot 7 uur, douchen, rond kwart over verwacht ik hem... zo nog even een plasje doen en dan ga ik eens naar boven... pffhhh hoezo tijd trekken :S
Oh, wat heb ik te doen met jou Krisje! Ben ook erg benieuwd hoe je vriend reageerd, dat je boven zit, op t logeerbed gaat slapen, de tekst in het schriftje en het niet reageren op de smsjes. Echt zo knap van je, maar oh zo moeilijk natuurlijk! Hoop dat je boven internet hebt. Dat je ei niet was/is gesprongen is balen, maar op dit moment ben je daar niet zo mee bezig denk, al hoop je natuurlijk wel dat je lichaam uit zichzelf gaat reageren. Vreemd trowens dat je ineens bloedverlies hebt! Het is zeker te hopen dat Natalie het gewoon druk heeft en dat er niks ergs is! Jojo, Fijn dat de baby lekker aan t schoppen is. Ik ga zo ff naar hyves de foto's van de babykamer bekijken, maar zo te horen is het erg mooi geworden. Lijkt mij ook niet gemakkelijk dat je schoonzus zo komt, maar denk dat je het beste zo normaal mogelijk moet doen. Jullie kunnen er tenslotte ook niks aan doen dat het zwanger worden bij hun niet vanzelf gaat. Meiden, ik schaam me diep en ben echt niet wijs....................., heb net een zwangerschapstest gedaan! Hartstike negatief natuurlijk. Ik had dus nog 1 test liggen en dacht, me ongesteldheid was veel bruinverlies en voel een weeig gevoel onderin m buik dus vandaar. Erg he!!!!!
Succes Kris hoop dat je laptop het doet! Gelukkig ik kan me voorstellen dat je dan test hoor! Had ik zeker weten ook gedaan! Jammer dat hij dan negatief aangeeft he! Had wel een giller geweest als hij positief was geweest he! Nou ja jouw tijd moet gewoon 2010 zijn!!!!
Ik hoop het zo, het wachten duurt zo lang! Denk dat Krisje geen internet heeft boven, of ze is in gesprek met haar mannetje.
@ gelukkig..schaam je maar niet hoor. Ik heb dat tussendoor ook wel eens gedaan, omdat ik vond dat mijn menstruatie niet normaal was... Kris is wel online dus internet doet het...
wel internet maar met onze hele oude nog tragere laptop... half uur bezig geweest met opstarten haha geen vriend trouwens voor de nieuwsgierigen gelukkig ik zou dat ook doen als je daar over twijfelt... Kom om, 2010 wordt jouw jaar!! hoe laat komt ze jojo?
Krisje wat knap van je zeg! En wat moeilijk! Zo vreemd en wat gaat het toch snel. Maar zo krijg je wel een beetje de regie terug he? Hij laat je zo in het ongewissen. Zo'n schriftje kan wel een goed middel zijn om met elkaar te communiceren zonder gelijk in allerlei bijkomende emoties te komen... Jojo! Koop maar een lekker end raak! Genieten dit toch? Zou ik ook doen, mag wel eens! Ik kan me trouwens voorstellen dat je het lastig vindt tov je schoonzusje.. Hoe reageerde ze, of is dat morgen pas, ben het even kwijt... Alweer op adem gekomen? Manon, wat spannend! och nog een dag. Ga je even uitgebreid verslag doen? KEnne we meelezen en meeleven.. Hier een vermoeiende dag achter de rug. Morgen afscheid op mijn werk. Ik begin maandag bij een nieuwe werkgever. Wordt wel een emo dagje, afscheid van de ouders en kindjes... Niks aan. Maar ook wel fijn dat ik nu kan afronden, anders loop je er zo tegen aan te hikken... Ik ga op zoek naar de berenkoekjes, bijna vergeten! Dat wordt me toch een leuk wederzien hihi En cake kopen die de kindjes mogen versieren met slagroom. Ohh, niet gezond he? pedagogisch ONverantwoord.....
kris komt tevoorschijn tada! man, mijn internet is traag dan moeten er geen 4 nderen online komen... kan mijn lap top niet aan
Oh ja, gelukkig, heb ik ook gedaan hoor! Toen ik 74 dagen lang niet ongesteld was, heb ik toch zeker 3 testen verspild.... Je weet het nooit....