Nou Julesz.. ik als juf vind het lekker verantwoord voor een keertje hoor.. Als ze afscheid van jou moeten nemen, mogen ze op zijn minst toch wel slagroom eten??? Wel spannend een nieuwe baan... wat ga je nu doen, of heb ik dat weer eens gemist.. @ Jojo..wat het roken betreft..rete moeilijk natuurlijk..zeker na deze stress weken..maar we houden vol...
julesz moet je van die hagelslag bij kopen kunnen ze de cake met slagroom en slagjes eten dat is pas pedagogisch slecht haha... war ga je nu heen? van de bso naar??
man die com is zo traag dat ik gewoon 3 nieuwe berichten moet bijhouden haha... goed zo sab net gerookt!!! meiden, wisten jullie trouwens dat we bij pagina 500 een nieuwe topic moeten laten openen?? las ik hier ergens op het forum
Jules, jij werkt toch op een kdv.? Je gaat nu dus op een ander kdv. werken? Ik werk ook op een kdv., maar tussen kerst en oud & niew zijn wij gesloten, dus heb lekker vrij! Hhahahah, ik zit gewoon op de bank, probeerd me hond onder me te kruipen. Hoe kan dat nou....scheiterd! Horen jullie ook al wat vuurwerk, hier zie je al aardig mooie pijlen de lucht ingaan. Woon 3 hoog en we kijken op een nieuwbouwwijk uit, blijkbaar veel jonge mannen daar! Krisje, mooi dat je internet hebt. Kun je tenminste nog gezellig kletsen hier. Heb je dit hele gebeuren tussen jullie eigelijk aan zien komen? Of was het een totale verrassing voor jou?
Ik mag toch hopen Kris dat je niet ipv van net bedoeld?? 500 pagina's... Dat gaan we redden... voor het nieuwe jaar
jaaaaaaaaaaaaaaah, ja met hagelslag, gaan we doen! Ik zat bij een dagverblijf met kinderen van 0-4 jaar, en ga hetzelfde doen ,eigen groep bij een ander dagverblijf. Ik kan blind luiers verschonen babyaans verstaan, fruithapjes in elkaar toveren....
@ Gelukkig.. het vuurwerk valt hier nog wel mee, maar wel twee bange katers.. en dan ook nog die sneeuw.. een van de twee loopt de hele tijd met een dikke staart .. Moet er maar voor zorgen dat ze morgenochtend niet naar buiten glippen..
Helemaal goed dus Julesz.. je eigen groepje.. Ik heb dat volgend jaar niet meer.. dan moet ik mijn groepje delen.. Na 9 jaar.. ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.. zoals ik er nu over denk heel heel moeilijk.. maar de tijd die ik dan met de kleine kan doorbrengen maakt het vast helemaal goed... Hagelslag en slagroom...jammie jammie
Jules, waarom ga je naar een ander kdv. dan? Ik werk ook op een verticale groep, zo leuk die kids. En uh.......we gaan per 1 jan 2010 volgensmij een 0,5% omhoog in loon he! Hhahaha
ja.. oude comp sab.. .die vergeet wel eens wat letters... als we zo druk blijven mauwen vanavond dan redden we de 500 vanavond wel! nee gelukkig, heb het niet zien aankomen... Vriend heeft vorig jar een dip gehad.. hij gaf te te twijfelen omdat hij het gevoel had van is dit het nou... Maar daarna is het zo super verder geweest met een heerlijke vakantie, kinderwens, trouwen dat ik daar niet mer aan heb gedacht... :S naief misschien acheraf
Sab, Ligt er bij jou sneeuw????? Zoja, ben zo jaloers! Hier helemaal niks, alleen af en toe regen. Vond het vorige week zo gaaf die sneeuw. Behalve dan dat ik steeds vast stond met me auto.
hier wel veel vuurwerk maar ook zeker het ideale weer ervoor.. droog en geen sneeuw... maar hier is het ook zo at we natuurlijk dicht bij de grens wonen waardoor er makkelijk vuurwerk in belgie gekocht wordt
bij 500 een nieuwe topic, mooi is gelijk dat adres eruit, problemen lossen zich meestal vanzelf op @ julesz, dan moet je ook smarties en dropveters nemen dan kunnen ze gezichtjes op de cakejes maken. @ krisje, super dat je dit zo doet.. @gelukkig...ik heb dat ook wel eens gedaan hoor toen ik maar 3 dagen ongi was geweest. ik ben altijd dik6a7 dagen dus vond het zo weinig dat ik zo twijfelde... Het vuurwerk is hier ook al veel. Vooral veel heel harde knallen. We hebben 3 katten maar die zijn gelukkig niet bang. Het is een kwestie van doen alsof je zelf niets hebt gehoord...
Ja joh..er ligt hier sneeuw.. denk dat er vannacht iets van 5 tot 7 cm gevallen is.. geeft altijd zo'n lekkere rommel op de weg... En Manon dat adres zal de beheerder er dan toch wel uit halen..heb je al antwoord gekregen op je mail naar hen toe??
oh ja hier geen sneeuw meer En hier denk ik ook veel vuurwerk uit Belgie. Of van die zelfbouwbommen want de ramen rammelen af en toe
@sab, kreeg standaard berichtje dat ik binnen 2 weken antwoord krijg voel me zo schuldig....dat ik het niet eerder gezien heb, dan had ik het nog kunnen wijzigen
Ah.. je plaatste uit een goed hart dat bericht.. nooit nagedacht over het adres.. had mij ook zo kunnen gebeuren hoor..komt allemaal wel goed... maak je geen zorgen..
nou zeg, gooit mijn computer ineens mijn internetpagina eruit! Meiden, volgens mij is mijn vriend nog niet thuis... heb nog geen beweging beneden gehoord... waarhscijnlijk een sauna na het sporten genomen... ahhhggg word gek van mezelf hoor... :S luister nu heel de tijd, en plassen moet ik ook al weer!
Ga plassen dan Kris,.. het is ook jouw huis he.. je hoeft geen verstoppertje te spelen... Hup..naar beneden toe en plas!!!