al gedaan... meneer was er nog niet trouwens en ik ben ook zwaar ongesteld.. ongelofelijk.. als ik dat had geweten dat zo'n situatie helpt
wat gaan jullie trouwens allemaal vanavond doen>? mijn bezigheden weten jullie nu... forumen en film rtl 8 kijken denk ik...
Ja, Kris plassen......en idd. snap je heel goed maar is ook jouw huis, dus als je wat nodig hebt van beneden gewoon gaan halen. Hoop dat het hier morgen gaat sneeuwen, zag net het weerbericht en zag sneeuw in het westen. Ben weer ff goede tijden kijken.
ik dus bedhangen... ook best lekker... gelukkig, hier ook gtst op... wat een toestanden allemaal weer.. pas met onze toestand er ook wel bij haha
Nou Kris..sommige dingen spelen wel lang hoor.. dat mag wel eens op gaat schieten..(heb het over gtst he, haha)
bij ons speelt het dus schijnbaar bij vriendlief dus ook al langer... kan het wel hebben gtst is gewoon 'jeugdsentiment' lekker gedachtenloos kijken
Hier is net de droger klaar en moet ik dus gaan strijken...daarna filmpje kijken, weet nog niet wat er komt...
Nou, wat een toestanden he. En Sjors zwanger, maar van wie? Hhaha wat een vage film nu op rtl4 Maar Sab, ben je wel helemaal gestopt met roken, of rook je nog een paar sigareten per dag? Ik rook ook, en nu ik vakantie heb en dus veel thuis ben rook ik echt veel. Zeker achter de laptop rook ik de 1 na de ander. En Kris, is je vriend al thuis?
Ik ben helemaal gestopt.. we rookten al niet binnen dus dat maakt het voor mij een stuk makkelijker... Vriendlief rookt nog wel, maar nu met die kou ook heel wat minder, hihi
nope... nog niet... meneer zal wel in de sauna zijn gedoken of een nieuwe vriendin tussen de wielrensters (waar hij en een collega mee gingen trainen) uitzoeken... gelukkig... lord of the rings! ik vind die film triologie wel heel gaaf hoor! alleen dit is het laatste deel, je moet wel bij het begin beginnen dan.. manon... ik heb expres mijn was niet in de droger gedaan.. hoef ik ook niet te strijken
Oh is het die film, ik houd niet van die nepfilms hahah. Dacht al, wat zijn dat voor gekke wezens zeg hahah! Ben je iid. nu niet bang Kris dat je vriend een ander heeft? Of ga je daar niet vanuit? Kan me voorstellen dat je door deze situatie ook daar onzeker van word. Sab, echt super knap dat je echt helemaal gestopt bent met roken. Zou voor mij een goed voornemen zijn...maar ja!!!
HEy, Hier nog 1 die begin mei gestopt is met het slikken van de pil. En begin 2010 begint eindelijk onze MMM. Grts
hoi typje... welkom en succes met de mmm... hier meer meiden die er inmiddels in zijn gerold. Mutz, manon (morgen haar spannende dag -> intake ivf) ikzelf... nee gelukkig, mijn vriend is zelf ooit bedrogen, voor hij mij kreeg, duss daar ben ik niet bang voor. Hij zal hoogst waarschijnlijk gewoon zijn administratie bij aan het werken zijn omdat die morgen weer af moet zijn
help... hier worden op dit moment alle deuren beneden gesmeten... hij kwam net thuis en kwam boven zeggen dat ik hier in bed slaap. Maar toen ik niet zei en hem negeerde werd hij natuurlijk kwaad... Hier zei dat ik hier niets mee op loste en smeet de 1e deur dicht... wil zo graag een sms sturen, naar beneden gaan...
Ja Kris kom op zeg..lekker makkelijk gedacht van je vriend.. Hij kan maar doen wat hij wilt, met als argument ik weet het niet..jou in onzekerheid laten zitten.. en dan neem jij een stap en dat kan dan niet.. Sorry hoor..vind dit echt heel kinderachtig van je vriend.. lekker laten smijten met die deuren en je poot stijf houden.....
Krisje: heb net even bijgelezen en je doet het hartstikke goed! Dit is juist goed dat hij zo boos is. Nou weet hij ook hoe machteloos jij je voelt. Nu volhouden meis hoe moeilijk ook........
Helemaal mee eens... Laat hem maar zweten.. Tot 19.00 uur sporten en om half tien thuiskomen zonder bericht is wel normaal??????????
Oh Manon: als je naar het berichtje gaat waar je het adres in hebt gezet en je bent ingelogd staat er in het berichtje (ondeaan) wijzig als je dat aan klikt kun je het adres wissen.