Ja jij krijgt ook een jongen hoor Super ik weet het erg zeker!!!! Maar Sab niet hoor die krijgt een meid! Dat weet ik ook zeker! Willen jullie het ook weten???
Sterkte Kris, ga geen discussie aan nu he anders slaap je zo helemaal niet meer! Nu even echt aan je zelf denken en voor jezelf kiezen. Laat het hem maar even voelen hoe koud het is in bed zonder jou met je kousen!!! Zet hem op meid ik denk aan je!!!
@ Krisje.. geen ruzie maken als je je tanden gaat poetsen, heb je niets aan... @ Jojo..ja klopt dat is de reden inderdaad... En ja we willen het heel graag weten, was net al echo bureaus aan het google, kijken bij hoeveel weken het kan, haha..ongeduldig?? Welneeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sabrina: in zwaag zit een echo centrum waar je met 17 a 18 weken heen kunt voor het geslacht. Weet nog niet wat wij willen. Na komende woensdag gaan we over dat soort dingen nadenken.
18 weken Sab dan heb je echt duidelijkheid. Bij 15 weken doen ze het ook wel hoor maar dan lijkt een Piemie nog op een tut heb je geen betrouwbaar resultaat! Ik ben bij babyview geweest misschien zit die ook bij jou???? Leuk hoor!!!!
Ik snap dat je eerst een goede echo wilt hoor Super! Voelt het nu veel anders dan de vorige keer?? Ik heb er een heel goed gevoel bij hoor!
Het voelt nu allemaal minder vanzelfsprekend. Mensen zeggen allemaal: niet te druk maken, het is vast goed, tuurlijk komt het goed... Alleen voor mij voelt het zo niet en zal het ook nog niet zo voelen voordat ik een goeie echo en de 13 weken heb bereikt. Ben blij dat jouw gevoel goed is De mijne is dat ook wel hoor. Heb er meestal redelijk vertrouwen in maar nooit meer zoveel als de eerste keer.
Ik las net ergens dat het met 16 weken kan.. Naat is nu 17 dus, haha... Maar ja als het dan nog op elkaar lijkt.. of....nee laat maar, hihi.. 18 weken..dat duurt nog vet lang... dan ga ik voor 17.. en dan zo'n combi pakket.. een 2d voor geslachtsbepaling en een 4d met een week of 26... En ik ruik kattenvoer...gadverdarrie
nog een laatste up date... niets gezegd... hij ook niet... keek zelfs niet op van de computer... kwaad dus, maar accepteert het wel denk ik,,
Super.. ik denk dat jouw gevoel op dit moment heel normaal is na wat jij hebt meegemaakt... Zal inderdaad tot de 13 weken heel spannend voor je blijven.. ik vind het al reuze spannend elke dag..laat staan wat jij moet hebben.. Maar we hebben er het volste vertrouwen in.. we hebben toch genoeg ellende meegemaakt nu?
Dat kan ik me voorstellen hoor. Vorige keer was je bijna op de veilige zone en ging het toch mis... Lijkt me nu ook extra eng hoor je weet het gewoon niet. Ik kon ook pas echt genieten na de 12 weken echo en eigenlijk pas na de 20 weken echo. Tussendoor zijn er altijd onzekere periodes. Ik ben nu op een levensvatbare grens en dat geeft ook wel weer extra rust! Vanzelfsprekend is het zeker niet!
Goed zo Kris.. het is heel moeilijk en je zal waarschijnlijk alsnog k*t slapen, maar waarschijnlijk opent het wel weer een ingang..
Knap Kris! Slaap lekker ik hoop dat het lukt! dikke knuffel! Sab 17 weken kan dan toch prima! Wij hebben ook zo'n combi pakket genomen en het is echt de moeite waard!!!! Ik vond de geslachtsbepaling het leukst hahahaha zo spannend!!!! Gelijk een afspraak maken he!!!!
Ja echt wel... ga morgen meteen bellen... wil het eigenlijk nu al weten, hahaha... Geduld is een schone zaak... chill Sab... Doe rustig aan Kris..probeer te slapen en niet teveel te malen..is makkelijker getypt dat gedaan i know...
OH leuk Sab!!!! En als je de datum weet dan ga je echt aftellen! En dan hoor je HET IS EEN MEISJE!!! En dan ben je dolgelukkig hahaha Ik zie t al voor me! Even een ander vraagje... Gaat onze date nog door in februari? Ik weet niet of Bi erop zit te wachten en ik zou het wel heel leuk vinden als ze er wel bij is... Ik ben nog steeds erg benieuwd naar mijn topic vriendinnetjes!