Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    zal ik vast een nieuw topic openen? En het dan deel 2 noemen ofzo met de naam van nu erbij?

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Als ik het hier vertel natuurlijk he, wahaha..

Ik denk dat als ik het nu aan Bi vraag dan zegt ze nee.. Misschien als we het later in het jaar plannen dat ze het meer een plekje heeft kunnen geven..
    Pfffff lastig..

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is heel erg begrijpelijk en dat moeten we dan ook gewoon doen. Dan kom ik gewoon met mijn dochter!

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Moeten we dat zelf openen dan?? Ik dacht dat dat vanzelf ging, haha..

5. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    En ik met mijn......... kindje, hhaha.. als het in juli is natuurlijk...

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    we kunnen het afwachten hahah en anders openen we gewoon een deel 2

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    zo film afgelopen hier en alles weer weggestreken, wat is het nog lekker druk hier. Krisje is naar bed zie ik. hopelijk zonder ruzie.
    Ik denk toch Sab een jongen en Super een meid, of toch andersom of allebij een meid....

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja idd hahah dan maken we er een baby meeting van, maar is misschien nog moeilijker voor Bi.... Erg lastig we laten het gewoon even van haar afhangen. Nu lijkt het me ook veel te moeilijk voor haar. we zien wel even hoe het loopt en wat ze wil toch. Denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Ze hoort er gewoon bij dus komt goed!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed bezig manon! Je bent je zenuwen aan t wegstrijken geweest he hahah! Productief hoor!
    En nee Manon je hebt het zooo mis! Sab een meid en Super een jongen!

10. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Nou manon..doe dan maar andersom.. ik een meid en super een jongen.. zijn we allebei tevreden, haha..

Goed idee Jojo...het is nu toch koffiedik kijken.. wie weet wat er allemaal nog gebeurd in 2010.. we laten het even rusten en dan zien we volgend jaar.. (klinkt zo leuk) wel weer..

meiden ik ga er van tussen... Morgen ook een lange dag en anders houdt deze oma het niet vol, hahah...

Manon heel heel heel heel veel succes morgen... denk aan je/jullie en ga voor je duimen...

Voor iedereen die ik niet meer "spreek" een hele fijne jaarwisseling en alvast een positief 2010 voor een ieder van ons..

sab

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Slaap lekker Sab! Jij ook een goed uiteinde (moet altijd aan een kont denken als ik dat schrijf) en ik hoop dat jullie het een beetje trekken morgen! Ik denk aan jullie als ik hard aan het werk ben... :(

Ik hoop ook op een heeel mooi en positief liefdevol 2010 voor iedereen!!!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga ook stoppen even lekker tv kijken en met mijn mannetje kletsen.

Manon heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Laat je ons weten hoe het was? Ik duim voor je dat je nieuws krijgt waar je wat mee kunt en dat je vragen beantwoord worden!

Slaap lekker meiden en misschien nog tot morgen anders tot volgend jaaaaaar!!!!

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    ja ik ga ook stoppen, mijn mannetje is niet erg lekker dus hij wil al naar bed, ik ga maar lekker mee dan is het snel morgen.
    Ik laat natuuurlijk weten hoe het is geweest.
    weltrusten en tot morgen dan maar weer. En degene die ik niet meer spreek een goed uiteinde en voorzichtig met het vuurwerk he:D
    toedels

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden mijn complimenten. Wat kunnen jullie kletsen. Had gewoon een half uur nodig om bij te lezen.

Kris, hoe is het deze ochtend. Heb met spanning je berichten gelezen. Gelukkig waren er veel meiden online gisteren voor je ondersteuning. Goed om hem te laten voelen hoe het voelt. Moet je wel eerlijk zeggen dat ik altijd ben ben dat wanneer je niet meer communiceer je relatie echt ten einde gaat.

Gelukkig: Wat heb ik een medelijden met je hondje. Zo zielig trillende beestjes. Nog even over je test......Ik heb dat ook gedaan hoor.

Jojo: fijn dat je schoonzus zo leuk reageerde. Hopelijk sta je in 2010 ook zo in hun babykamertje. Heerlijk al dat shoppen. Ik heb gisteren ook weer schattige pakjes gekocht, zo leuk. haha en dan vragen ze bij de kassa " is het een cadeautje?" Neeeeeeee, hihihihihihi

Manon: Heel veel succes vandaag. Ben benieuwd wat er besproken wordt.

Julez: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Altijd weer spannend. Succes vandaag met het afscheid en lekker smullen van de slagroom.

Sab. Wat knap dat je niet meer gerookt heb!!

Bietje: Sterkte vanmiddag bij de gyn!!!

Mutz: De schopjes doen geen pijn hoor (nog niet als ik Jojo zo hoor). Ben helemaal aan het genieten van de kleine druktemaker.

Met mij gaat alles weer prima. Dinsdag was gewoon weer een off-day en woensdag weer alles ok. Ga in januari wel naar een arts in de alternatieve geneeswijze. In de familie hebben we goede ervaringen met deze man. Hopelijk kan hij iets voor me betekenen.

Gisteravond zijn we de pui wezen schuren bij de aannemer. Jemig wat een ding zeg. hahaha snap niet dat gaat passen. Dacht doen we wel ff in een uurtje, helaas het werden er drie. Vriendlief is nu gaan verfen. Zal mij benieuwen, ik ben altijd degene die staat de kwasten. Ach zal vast goedkomen en in het ergste geval moet ik het in de zomer overdoen.

In ons kamertje schiet het nog niet echt op. Volgens de planning zou alles half/eind januari komen. Bellen de levaranciers van de week op dat alles binnen is, uhhhhhhhhhh even wachte..................

Meiden ik wens jullie allemaal een heel mooi en gelukkig 2010. Krisje ik hoop voor jou dat alles op zijn pootjes terecht komt en dat je overstroomt van geluk. Bietje hetgene wat ik je het liefste wens gaat helaas niet meer...............................Hoop ook voor jou en je gezin dat het toch een heel mooi 2010 gaat worden met veel geniet momenten. Dikke kus

15. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    ik heb nu al reactie terug van TNT:
    Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.
    Ondanks dat wij ons uiterste best doen bij het bezorgen van de post, is er in uw geval iets misgegaan. Mijn oprechte excuses hiervoor.
    Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat dit voor u vervelend is.
    Ik zal uw klacht registreren zodat deze wel wordt gerapporteerd, maar ik kan tot mijn spijt niet aangeven waar deze post zich bevindt.
    Het gaat hierbij namelijk om een ongeregistreerde zending, die niet is terug te vinden in ons postproces. Ik kan uw klacht dan tot mijn spijt ook niet oplossen. U krijgt dan ook verder geen reactie op uw klacht, wel wil ik u hartelijk danken voor het melden van deze klacht.
    Door uw klachten aan ons door te geven, kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Mocht u in de toekomst desondanks problemen hebben met onze service, laat het mij dan gerust weten.
    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Klaske de Haan

Als iedereen die een kaart heeft gestuurd die niet is aangekomen dezelfde klacht indient(kan gewoon online) dan wordt er waarschijnlijk wel wat gedaan(die postbode krijgt dan waarschijnlijk pas op zijn kl*te) en vergeet het poppenwagentje:$ niet te vermelden. En Bietje, misschien moet je zelf ook een klacht indienen, maar ik snap dat daar je hoofd even niet naar staat hoor, misschien voelt het wel lekker als je even op hun kan afreageren?:D

nou we moeten om 13:20 dus het gaat al opschieten. ik ben onze ponsplaatjes weer eens kwijt dus we moeten eerder om weer nieuwe te laten maken. Geeft niet, is lekker tijdverdrijf:D

Jij moet ook vandaag he Bietje, heeel veeel sterkte meisje, dikke knuffel XX

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi girls...

sorry ben heel zwak :S net al 'gewoon' sms contact gehad met vriendlief... Kan dus toch niet de afstand nemen die ik zou willen... zucht... zwakkeling!! Nou volgens mij horoscoop kom ik volgende week in rustig vaarwater... Dus vriend (en gelukkig ;)) ook... ben benieuwd...

Vandaag laatste werkdag gehad (net als Julesz) op mijn supermarktbaan.. Nooit meer apepakkie aan :D nooit meer vullen :D nooit meer kassa draaien :D Dat voelt best lekker...!
    Maar ook vreemd dat je dat nu afsluit :S

bietje.. voor jou vandaag weer heel veel sterkte bij de gyna... En voor vanavond laat je lekker afleiden door je fantastische zus en zwager. En volgend jaar zal moeilijk beginnen, dat is zeker. Maar probeer te genieten van de dingen die je hebt, en herinner je Jona zoals hij is/was!

manon... duimen zitten weer in mijn mond voor je! zal over een half uur aan je denken, met de uitloop die je kan hebben ;) duim ik gewoon heel de middag wel :p
    over de klacht... had er ook een ingediend. En ik kreeg reactie van Oscar:

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt mij dat uw kaart niet is aangekomen. Namens TNT Post mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.
    Tot mijn spijt kan ik niet achterhalen wat er met deze zending is gebeurd. Ik begrijp dat dit bijzonder vervelend voor u is. De oorzaak is dat zendingen zonder aanvullende dienst, zoals brieven en wenskaarten, tijdens de verwerking niet worden geregistreerd. Hierdoor is het onmogelijk een dergelijke zending te traceren.
    Excuses voor het ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Oscar de Wit

smits... gelukkig vole je je wat beter... ben benieuwd hoe jouw vriend schildert... die van mij is ook niet de ster daarin.. :) ik doe dat ook allemaal

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    oja! en een fijne kont, He jojo... ;)

nee hoor, fijn uiteinde meiden!

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh jee Kris hij is toch wel begonnen met smsen en hopelijk lieve smsjes??? Heb je wel een beetje kunnen slapen? vanavond moeten jullie toch ook de schone schijn ophouden dus is het misschien wel goed dat er sms contact is toch!

OH Manon is nu bij de gyn spannend hoor!!!

En ben heel benieuwd naar de afspraak van Bietje bij de gyn. Succes meid!

Smits wat een werk heb je nog aan die pui dan he pfff!!! Maar het zal vast mooi worden! En uuh waar blijven je buik foto's?? Joh wij hebben ook een tijd over de babykamer gedaan hoor maar dan heb je ook wat!!! Ben benieuwd naar jullie kamertje. Wat voor kleuren ga je doen???

Nou ik moet om 16uur naar mijn werk en ik heb dr zo geen zin in!!!! bah!

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Dat mag ik inderdaad ook hopen Jojo, dat het lieve smsjes waren voor Kris.. Anders krijgt hij met ons te maken, haha

Bietje moet om 14.40uur ipv 14.00 uur..ze had niet goed gekeken, hoop dat er iets uitkomt, waar ze wat mee kunnen..

Manon...je zal nu wel klaar zijn..spannend ben benieuwd wat 2010 jullie gaat brengen..

Smits.. met klussen, gaat er altijd meer tijd inzitten dan je van te voren gedacht had.. Maar het wordt allemaal vast heel erg mooi..

Jojo.. je kan 26 januari 19.30 uur in je agenda noteren hoor.. dan gaan we voor de pretecho.. Heb er zin in, haha...

Ben nu in afwachting van M en L, opa brengt ze zo hier.. hopelijk zijn ze een beetje lief, hihi.. Nee hoor komt goed..

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    makkelijk te onthouden sab... dat is mijn 1e werkdag op mijn nieuwe werk waarschijnlijk :D

lief... :S meer praktisch... Hij wilde graag friet en weet niet precies hoelaat hij thuis kon zijn. Een vriend van hem is namelijk gister geopereerd en daar wilde hij na het werk even langs. Dus hij stuurde je hoeft niet voor eten te zorgen. Haal wel friet.. Maarrr nu eten we maar later en toch samen...
    kan toch niet zonder hem :S wat een watje ben ik zeg ;)

Jojo... zal aan je denken vanavond..

Share This Page