Werd gisteravond gewoon van internet gegooid!!!:x Nu het huis aankant, verse tomatensoep gemaakt en heerlijk met thee en oliebollen op de bank....MMMMMM helemaal goed. Krisje: Lastig allemaal hoor. Maar ik vind eigenlijk dat je in het nieuwe jaar wel een antwoord van hem mag verwachten. HIj kan je niet maar zo laten hangen!!!! Smits: hopelijk dat het wat gaat helpen de natuurgeneesmiddelen in januari. Sab: Oehhh spannend 26 januari.....Jeuhhh leukie leukie Jojo: wat dachten jullie eigenlijk zelf wat je zou krijgen? Jongen of meisje....dan kan ik jou gevoel een beetje inschatten Bietje: meis ik hoop dat je ook deze dagen een beetje door komt. Fijn om te horen dat je wel oprecht blij bent met een neefje of nichtje. Lastige situatie lijkt me...Ik wens jou en je gezin het aller aller aller beste en heel veel sterkte en liefde voor 2010. Oh bijna de 500 pagina's vol. Beetje eng straks zijn we ons topic kwijt???
verwacht ook snel antwoord.. anders hoef ik geen verjaardagscadeau voor hem te kopen zuinige nederlander he?!?! Even serieus, heel lang wachten trek ik niet... dus wil wel duidelijkheid ja... Mmm tomatensoep.. Maar olliebollen is niet aan mij besteed... Zit er zo snel van vol en vind ze maar melig smaken ofzo
He?!! pagina 501, hhahahahaha niks aan het handje...... Hoop dat het vanavond een beetje gaat voor je. Lijkt me moeilijk zo de schijn ophouden en het nieuwe jaar in gaan. Sterkte meis..
jaja... zal wel moeilijke momenten gaan krijgen.. vriendin mailde van de week ook al over mailadressen voor mijn vrijgezellenfeest enzo... ga er maar gewoon het beste van maken. Me zo opdoffen dat meneer ziet dat hij gewoon zoiets moois niet kan laten schieten
ja goed idee! Sexy outfit aan en je kan niet meer stuk..... succes vanavond. Meiden voor jullie allemaal natuurlijk een fijn uiteinde en heel veel geluk, liefde succes in 2010.......
Wat gaat 2010 ons brengen???????? Baby's natuurlijk!!!!!!!!!!!! Als ik straks in het nieuwe jaar voor het eerst ongi wordt moet ik de eerste dag daarvan direct bellen en dan begin ik met mijn hormoonkuren. Mits er plek is. Het kan zijn dat het zo aan het begin van het nieuwe jaar al vol zit omdat ze voor de kont(het uiteinde) een stop hebben. Maar in dat geval zit je altijd bij de volgende lichting. Dusssss februari of maart krijgen we onze eerste terugplaatsing. Dus tegen die tijd de duimen weer uit het vet. Nou gaan die hier niet vaak het vet in trouwens, met al die meiden hier..... @krisje, ja goedzo, je heeeel mooi maken, daar kan hij niet omheen. En laten zien dat je heel goed met al je vrienden kan opschieten enzo, je van je beste kant laten zien en hem een klein beetje links laten liggen, maar zodat het niet opvalt voor de rest natuurlijk. Dan draai je het proces een beetje om zeg maar. Mannen houden van zelfstandige mooie vrouwen die ze eigenlijk net niet kunnen krijgen. Laat hem maar het gevoel hebben dat hij jou kwijtraakt...dat helpt vaak wel. en zo'n feestje is een mooie gelegenheid daarvoor, hoe bedoel je slinks gespeeld @Bietje, hoe is het bij jou verlopen vandaag...wat hebben ze gezegd? @ Allemaal, een goed uiteinde en veel liefde, gezondheid en plezier in 2010 gewenst!!!!!!! Enne ik ben best onregelmatig dus ik weet niet of mijn ticker hieronder goed loopt hoor, maar ik geef het dan gewoon de meeste kans. Kan zomaar een week eerder of later zijn.
Manon: wat spannend zeg komende maanden! Hoop zo voor je dat ze in januari gewoon plek hebben. Je zal wel heel ongeduldig worden nu??? Snel ongi worden Zal mn duimen weer gaan trainen voor je, dat wordt straks overuren duimen
nou manon, laat je vent maar zeggen dat hij niet verder wilt waarschijnlijk, dan word je zo ongi Hopen dat je in januari terecht kan. Wat is eigenlijk nu precies de procedure?
Hopen dat je in januari terecht kan. Wat is eigenlijk nu precies de procedure?[/QUOTE] De procedure is wachten op ongi en dan bellen, dan hoor ik of ik mag beginnen met mijn medicijnen(lees hormonen) en ik moet een afspraak maken voor een echo voor 10 dagen erna. Bij die echo kijken ze naar mijn eitjes en of ik nog een dag hormonen moet of dat het genoeg is en dan krijg ik weer andere hormonen mee tot de dag dat mijn eitjes aangeprikt kunnen worden. Het zijn dus verschillende stadia die je doorloopt met verschillende medicatie(hormonen) Ik ga dus tijdens mijn ongi het eerste stadium in van 10 dagen dezelfde hormonen(dag 1t/m 10 elke dag een ampul prikken en dag 3 t/m 9 een andere erbij prikken) en een echo als controle die dat stadium afsluit.
Manon, spannend. Hoop dat je snel ongi bent en dat er gelijk plek is voor jullie. Heb je al geleerd hoe je jezelf moet prikken? Kris: Goog luck en show the goed looks!!!!!!! Laat zijn ogen maar uit de kassen springen. ff zonder dollen, heel veel strekte vanavond. Zal niet meevallen om het vrolijke stelletje te spelen. Sab/Bietje: hoe was het bij de gyn????
Hey ladies... @Manon, wat fijn dat de afspraak goed ging. En dat je nu uit kunt kijken naar de toekomst met een beetje hulp voor een beeb. Spannend zeg.... @ Kris, wordt vervolgd! Geen peil op te trekken dus. Hoop dat je vanavond een beetje doorkomt en de sfeer niet gespannen was.... @ Super; ohhh, nu gaat de tijd wel snel zeg. Volgende week alweer he? Wel fijn als die afspraak geweest is.. En dan kan iemand nog roepen van "ohhh, maak je niet druk lalalal, maar dat zijn natuurlijk suffe uitspraken. Want natuurlijk vind je het extra spannend. @Bietje, hoop dat het goed ging bij de gyn. Afscheid viel zwaar vandaag. Stond ik daar snikkend bij de ouders... zucht... ja, toen de kindjes me bleven knuffelen en kusjes geven ter afscheid...ja.... Dan wordt je wat teveel getest... Moeders met waterige oogjes, snikkend op de gang... Kindjes hebben genoten van de slagroom en hagelslag, feesthagelslag. Zoals verwacht waren er wat minder ouders dan normaal Maar ik heb er een goed gevoel over. Op de vraag waarom overgestapt? Ik kon dichter bij huis aan de slag, en weer een vaste groep. Een werkwijze die dichter bij me stond.. Kortom all good... Ohh wat is ik houd van holland leuk met oudjaar. Dames, al het goeds, alles van lief is, al het moois, gun ik jullie voor het komende jaar. Liefs
Jeetje wat een jaar hebben we gehad met z'n allen!!! Ondanks ook verdrietige momenten wil ik jullie allemaal een fantastisch, liefdevol (ja Kris hoe dan ook, het gaat goed komen) gezond (ondanks de MMM voor sommige) gelukkig (Bietje, ik hoop zo dan je je weer gelukkig kan voelen met jullie engeltje voor altijd bij jullie)vruchtbaar (meiden, ondanks dat het dit jaar bij ons niet lukte wordt 2010 ons jaar) en babyvol (jaja, aanstaande ouders, het gaat een feestje worden met die kleintjes) jaar wensen!! Ik heb er genoten van he jaar, leuk om deze belangrijke momenten met jullie te delen en na 500 pagina's gaan we er gewoon nog even mee verder!! Veel liefs Mutzie!
HAPPY NEW YEAR GIRLS!!!!!! Dat het voor iedereen een jaar mag worden waar je wensen uitkomen!!!! Heeft iedereen het overleefd???? Ben benieuwd hoe jij het hebt gehad Kris! Manon wat heerlijk dat je al zo snel mag gaan beginnen! Ik weet van mijn schoonzus dat het wel een hele zware periode zal worden, met emotionele rollercoasters en veel afwachten, maar als het goed is krijgen jullie er iets heeeeel moois voor terug!!!! Spannend hoor!!! Super ik had het goed bij mezelf! Ik dacht in het prille begin dat we een jongen zouden krijgen, maar uiteindelijk de laatste 2 maanden voor de echo wist ik zeker dat het een meisje zou worden en dat heb ik goed! Een oud klasgenootje is ook bevallen vorige week en zij dacht dat het een meid werd, maar ik wist zeker een jongen en tadaaa a boy it is! Dus trust me hahahah! Julesz fijn dat je je laatste werkdag zo goed hebt kunnen afsluiten en tranen horen daar toch ook bij! Hier echt een but avond gehad gister. Mijn collega's met wie ik moest werken waren te lui om ook maar iets te doen met als gevolg dat ik de hele avond heb lopen rennen om het iedereen naar de zin te maken met als gevolg daarvan harde buiken... Heb het vanaf 23uur rustig aangedaan en iedereen verteld wat ze moesten doen ik was het zooooo zat!!! En ik miste mijn mannetje ontzettend! Onze eerste oud en nieuw samen moest ik werken en nu de laatste samen ook... Wel heel gek dat we gewoon dit jaar een kleine krijgen! Krijg er een warm gevoel van en ze is ook echt suuuuper druk geweest gisteravond en vannacht! Fijn gevoel hoor! Om half 2 vannacht ben ik nog even naar mijn man gegaan die met familie en vrienden was. Was wel even gezellig nog alleen super moe! Om 4uur lekker in bed en net pas met moeite wakker geworden, omdat ik zowat in mijn bed pieste hahaha Straks even nieuwjaar wensen bij mijn schoonmoeder en mijn ouders. Vanavond helemaal niks en lekker op de bank, want ik moet gewoon morgen, zondag en maandag werken!!! Hoe verzinnen ze het! hahaha
hoi meiden, heb het overleefd hoor... was erg gezellig alleen soms slikken. vooral bij het kussen om 12 uur... en bij de heel liefdevol 2010 he, wordt jullie jaar.. slik.. en bij alle vragen rondom het trouwen... heb verder wel veel plezier gehad met mijn vriendinnen... vriend en ik hebben elkaar, zoals we altijd doen met stappen wat meer vrij gelaten... vandaag zijn oma's gehad. waren zo laat uit bed haha.. blagen er om half 6 in en kwamen er om half 2 uit... en aangezien we voor mijn oma's min een reistijd van een half uur hebben kozen we vor de oma's op loopafstand.. vanavond zei mijn vriend wel dat hij de afgelopen 2 dagen het na zijn zin had gehad... ook met mij gelkkig maar... meiden, alles wat mutz zegt voor jullie... je hebt het zo mooi verwoord!
Iedereen een gelukkig, liefdevol, gezond, vruchtbaar 2010 gewenst!!! 2009 hebben we afgesloten met minder leuke dingen, maar ook zijn er veel leuke dingen gebeurd! Ga nu me bedje opzoeken, ben aardig verrot van al dat feesten! Reageer morgen wel weer! Wel erg lekker dat we nog weekend hebben zeg, nog 2 dagen bijkomen!
pfffff Kris wat een avond is dat geweest voor je. Knap hoor dat je het heb mee kunnen spelen. Zou mij denk ik niet lukken. Jojo balen dat je alweer moet gaan werken. Zo te lezen heb je niet altijd de leukste collega's. Goed dat je order bent gaan uitdelen! Bij ons was het een gezellige avond. Gister het huis weer inorde gemaakt, ouders en vrienden die nog langs kwamen en redelijk vroeg weer naar bed. Vandaag verder met verfen. Ach vriendlief was donderdag pas om 16.00 uur klaar met de pui. Vandaag moet nog 1 deel en ik ga beginnen in de babykamer, jippi.
he lieve meiden, lees regelmatig mee, maar nog steeds grote moeite om te reageren. Overdag gaat het redelijk, de ene dag beter dan de andere. 's avonds komt het verdriet vaak in alle hevigheid terug. Het is voor mij nog steeds allesoverheersend en geen minuut uit mijn gedachten. Ook voor Sab is het supermoeilijk, we wilden zo graag samen zwanger zijn en straks saampjes genieten. Haar zwangerschap is nu veel minder onbezorgd. Ondanks alles zie ik ook uit naar een nieuw neefje of nichtje. Om antwoord te geven op Manon: je vroeg of we de droom nu laten varen. Als ik voor mezelf spreek is het een volmondig nee, ik wil ontzettend graag nog een vierde, ik weet alleen niet hoe Mark hierover denkt, hebben we nog niet besproken. Is nog te vers allemaal. Voor Jona heb ik een website opgezet, ben er nog niet helemaal mee klaar, maar heb al een hoop geschreven. Als jullie zin hebben om op de site te kijken: www.engeljona.vlindersite.nl Voor jullie allemaal een mooi 2010. Mutzie, ik denk aan je en duim voor je tot 5 januari! Manon hoop dat het heul snel raak is.. Jojo lekker blijven genieten en orders uitdelen! Kristel: pffff hoop dat jullie eruit komen en dat je bovenal voor jezelf kiest! Er is namelijk 1 persoon het belangrijkst op deze aardbol en dat ben jezelf!!! Super: ook voor jou komt het steeds dichterbij de echo, ook genieten he! Smits; ik vind je een schatje! Hoop dat dit je laatste keer was dat je niet lekker was! Geslacht superleuk; spreek uit ervaring Manon vergeef het je hoor mijn adres haha....wie weet krijg ik nu wel 1000den kaarten. (die van jullie overigens nog steeds verdwenen) Naat; ook helemaal leuk, nu het geslacht wetende! Prinses; hou je taai he....ooit zijn jullie weer samen! en dan dubbel genieten Gelukkig en Julesz ook voor jullie hopelijk een vruchtbaar 2010 en Julesz geniet van je nieuwe baan! Als laatste Sab; Luv u
bietje... zie dat je nog online bent... heb alleen de link aangelikt en hoor nu het blof liedje.. heb nu al kippenvel!!! Sterkte meid... vooral de komende 'normale' weken... je bent in mijn gedachten hoor!!