Krisje, wat sab zegt is waar, ik heb het pas in de quest gelezen. Een groot artikel over liefde e.d.. Hier stond in dat het gewoon een chemisch proces in onze hersenen en ons lichaam is. Verliefdheid zijn 'gewoon' stofjes en hormonen(o.a. dopamine en fenylethylamine(ook in chocola)) die aangemaakt worden. Je lichaam wordt immuun voor dit stofje na 1 tot 3 jaar. Na deze tijd hoor je dus van iemand te zijn gaan houden. Daarom noemen ze het dat 'verliefdheid' overgaat in 'houden van'. Misschien moet je eens googelen en het proces opzoeken en het dan aan je vriend laten lezen. Dan ziet hij dat wat hij heeft heel normaal is en dat hij dat met een ander ook zal krijgen. succes weer meisje, duim nog steeds dat het weer goed komt tussen jullie. hier heb ik alvast wat gevonden: Liefdesverdriet, de hel van het afkicken | Mens en gezondheid: Relatie en huwelijk en Verliefdheid - Wikipedia
Krisje wat vervelend zeg, ik vind het ook heel logisch dat verliefdheid overgaat in houden van, dat heeft iedereen toch, misschien is het nog niet zo'n gek idee om even te googelen en het onder zijn neus duwen! Sabrina ik neem me petje af voor jou! Vind het zo knap hoe je dit allemaal doet. Goed dat je een brief hebt meegegeven aan je leerlingen, zo is iedereen op de hoogte en hoor je als het goed is niet van oghhh dat wist ik helemaal niet. Hoe gaat het nu verder met jou, voel je je verder goed? Gister even op Internet geneusd voor een andere auto! Heb een mooie ruimere gevonden een Opel Astra uit 11-2006, 1.8 motorinhoud, dat is volgens mijn mannetje heel goed en trekt snel op We gaan waarschijnlijk zaterdag eventjes kijken. Spannend dus.
manon, geweldig dat je die links hebt gevonden... ik wist dat niet hoor, dat dat allemaal wetenschappelijk bewezen was... Zal het eens aan vriendlief laten lezen.. sab.. je hebt ook helemaal gelijk. Duidelijkheid zou ik graag willen hebben, maar ik wil hem ook niet afjakken zodat hij overhaast een (verkeerde) beslissing neemt... Naat... spannend een nieuwe auto! wel leuk natuurlijk.. ben benieuwd of het wat is als je gaat kijken.. Maar dat zal wel Gaan jullie qua auto er dan veel op vooruit??
Krisje je hebt helemaal gelijk lekker laten lezen die stukken tekst We hebben nu een Paugeot 206, 3 deurs uit juli 2004. Daar staat pas 27.000 kilometer op, heel weinig dus. Deze auto heb ik destijds van mijn ouders gekregen, die willen deze auto nu waarschijnlijk terug, ze hebben namelijk zelf geen auto. Ik ga dan wel jonger rijden en die Opel is 5-deurs dus ook makkelijker straks voor die kleine!
Goed hoor Kris.. Maak je om mij maar geen zorgen.. ik red het allemaal wel... Ben wel gesloopt, maar dat komt door die kleine in mijn buikje en alle emoties daarom heen.. Mijn oom (57) heeft vandaag ook te horen gekregen dat hij opgegeven is.. het jaar 2010 begint dus niet zo positief als we gehoopt hadden...... Maar de ouders laten me goed met rust.. Hoe is het met jou??
zo dat hakt erin! pfff.. 57 is nog jong ook.. Hoe is het trouwens met jouw tante Naat...? denk daar nu gelijk aan... Hoe het met mij is... lijkt wel of mijn gevoel is uitgeschakeld ofzo... voel niets meer... geen angst, onrust, ongeduld of zo... het zij zo ofzo... heel vreemd... :S De paniek is weg...
Ja veel te jong inderdaad.. Vind het zo kl*te voor mijn moeder.. het is haar jongste broertje en zij zijn zeg maar net zo close als Bi en ik... Triest hoor....komt ook nog bij dat mijn nichtje zwanger is en volgende maand is uitgerekend.. ze heeft al twee jongens en is nu in verwachting van een meisje.. ik hoop zo dat hij dat nog mee mag maken.. Moest inderdaad ook aan Naat haar tante denken vandaag... Gevoel uitgeschakelt?? Je bent van de eerste schrik bekomen... Ik hoop dat jullie eruit komen en samen kunnen toe gaan leven naar jullie huwelijk...
ik ben ook twee handen op 1 buik met mijn enige broer... zou er ook niet aan moeten denken dat hij weg zou vallen... Maar met die rot ziekte ben je machteloos en kun je zo weinig eraan doen als het ernstig is... :S Ik hoop ook zo veel... maar ik ben nog steeds bang voor het ergste... bah, er komt zo weinig op tv vanavond... Wat zijn jullie plannen?
hey meiden leuk dat jullie er ook zijn, hier desperate housewives op. Sab wat super wat je allemaal voor je zus doet, zorg je net zo goed voor jezelf? Krisje misschien doet hij minder afstandelijk en voel je dat onbewust aan en ben je daardoor minder angstig. Want je zei dat hij zich met de feestdagen had vermaakt...
de afstand is er nog hoor.. krijg nog steeds niet meer dan een klein kusje op mijn mond, als ik er om vraag... dusss dat is niet veranderd... helaas, al ruim 2 maanden geen seks gehad... Terwijl meneer wel altijd wilde dusss
Gatver Sab wat een rot nieuws. Het is zo'n klote ziekte. Konden ze maar altijd genezen. Kris, heb je de 'overgaan in houden van' resultaten nog laten lezen aan je vriend? Ben net terug van sporten. Wordt wel wat lastiger nu met rennen, jumpen, springen etc. Moest er wel om lachen. De zwangerschapsyoga was heerlijk ontspannend gisteren. Moest wel even slikken bij de uitleg over persen en adem technieken, gelukkig heb ik nog even. Mutz: kreeg jij niet je uitslag vandaag??? Naat: Leuk een nieuwe auto
Manon..ik doe niet zoveel hoor. Briefje typen voor de ouders.. Belletje naar Bi en heel veel smsjes... Kris... zolang er hoop is, geef je ook niet op, dus dat is mooi
nope.. na 1 dag al niet meer... kan mijn poot niet zolang stijf houden... Hij is nu nog bij de voetbal. Stuur de links gewoon naar zijn mail, kan hij er zeker niet omheen... Smits... jaja nu met buikje gaat het wel moeilijker. Leuk dat de yoga ook bevalt... En volgens mij ziet iedere a.s. moeder tegen de bevalling op...
Sab, ook een klein gebaar geeft groot plezier... enne vreselijk van je oom, dat jullie familie dit ook nog eens mee moet maken. Kris...balen had gehoopt dat het na de feestdagen beter zou gaan..heb je de wetenschappelijke verklaring idd al laten lezen? smits..al wat minder klunzig?(dat was jij toch?)
hahaha yep ik was die kluns. Gaat tot nu toe helemaal goed, geen rare dingen meer gedaan. Trouwens mijn mobiel doet het gewoon weer, lucky me.
verklaring leest hij vanavond vast.. heeft vandaag een drukke dag gehad mijn vent... Van het weekend ben ik gewoon weer zijn vriendin.... Hebben 2 feestjes.. ben benieuwd...
dan heb je echt wel geluk gehad smits... meestal blijft het beeld zwart naar waterschade... En een heel jaar ongeluk is ook niet fijn... een paar dagen heb je al gehad nu, dus kan alleen maar beter gaan nu
hey meiden hier een doodmoeie jojo... Ik ga de roosteraar op mijn werk echt vermoorden met haar achtelijke diensten!!!! Sab wat erg van je oom. Is hij al lang ziek? Dit kunnen jullie er ook nog wel bij hebben zeg pffff. Veel sterkte! Kris de situatie schiet nog niet echt op zo he met jou en je vriend... Als je je maar niet te lang aan t lijntje laat houden hoor!!! Bietje wat een prachtige site voor jullie Jona... Ik zit al een paar dagen te bedenken wat ik erop moet zeggen, maar op een of andere manier kan ik niet zogoed de woorden vinden.. Ik vind het prachtig hoe je je gevoel beschrijft, ik voel je pijn door het beeldscherm knallen en zou er dan zo graag even zijn om je een hele dikke knuffel te geven en te zeggen dat alles goed komt, terwijl dat en loze belofte is... Ik vind je beresterk, maar weet dat je niet altijd de sterkste hoeft te zijn he meid denk maar even lekker aan jezelf!!!! Super hou je het nog een beetje van de zenuwen voor de echo??? Ik hoop zo dat alles goed is en jullie dit keer met een lach terug komen van de echo! Het is jullie zo gegund!!!! Sorry hoor meiden voel me erg emotioneel vandaag. Zal de vermoeidheid wel zijn en de site van Jona heeft me zo gegrepen dat ik steeds moet huilen als ik eraan denk... Kan je nagaan hoe Sab en helemaal Bi zich moeten voelen... Ik zal proberen wat vrolijker te doen...