Hey Jojo, lullig dat ze je zo'n rot rooster geven. Snap zulke dingen nooit. Goed dat je er wat van gaat zeggen. Als je niet vrolijk bent hoef je dat ook niet te spelen hoor.
Wat voor diensten moet je draaien jojo? smits, toch een minder groot ongeluk dan je dacht...wel jammer dat je nu geen nieuw mobieltje mag gaan uitzoeken... krisje..worden dus spannende feestjes....
Nou ik moest oudejaarsavond van 16uur tot 01.00uur werken. Dat is al geen tijd voor een zwangere vind ik. Nieuwjaarsdag vrij, maar kon amper lopen van de pijn in mijn bekken en was erg moe. Verder zaterdag zondag en maandag ook weer tot 23uur gewerkt dus ben het nu helemaal zat. Ben gelukkig morgen nog vrij, maar moet dan wel vroeg op om bloed te prikken (2x) voor suiker en ijzer. Dan nemen ze bloed af nuchter en een uur later na het ontbijt. Ben benieuwd! Smits wat grappig dat je telefoon het nog doet!!!! Goed dingetje dan!!!!! Wat voor telefoon heb je?
Balen van je oudejaarsavond en ook nog je hele weekend weg. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of zwangere deze tijden mogen werken daar moet ikzelf ook nog achteraan denk ik. Ik werk normaal nachtdiensten (6nachten in de 4 weken)........en ook tot 23:00 zoals jij. Spannend die bloedtesten...suiker>of je geen zwangerschapsdiabetis hebt en ijzer voor eventueel ijzertekort(bloedarmoede)??
hahaha nou ik ben maar meteen gaan zoeken en ik vond genoeg op google. Maar zelfs hier op het forum vond ik dit al als antwoord van een verloskundige(misschien ook iets voor jouw werkgever naat?) op de website van het ministerie voor soc zaken en werkgelegenheid kun je meer info vinden over je rechten en plichten. Kopietje: Uw werkgever moet ervoor zorgen dat u veilig en gezond kunt werken tijdens de zwangerschap en de periode van borstvoeding. U blijft zoveel mogelijk uw eigen werk doen. Als dit niet mogelijk is, kunnen uw werkzaamheden of werktijden worden aangepast. Aanpassing werk bij zwangerschap Als de werkgever de mogelijke gevaren niet of onvoldoende kan wegnemen, kan uw werk worden aangepast. In het uiterste geval krijgt u tijdelijk ander werk aangeboden of hoeft u tijdelijk niet te werken. Aanpassing werktijden bij zwangerschap Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever: regelmatige werktijden en rusttijden extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd) een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank) geen overwerk en nachtdiensten zwangerschapsonderzoek onder werktijd U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken). Bespreek met je werkgever wat jouw mogelijkheden zijn en eventueel met je ARBO-arts. Succes! en ook deze opmerking(ook van verloskundige hier): als je 20 weken zwanger bent hoef je geen nachtdiensten meer te draaien. Maar als je het eerder te zwaar vindt, geef dit dan op tijd aan. Bespreek het met je arbo-arts en kijk of jullie er wat aan kunnen doen.
Sab wat een rot nieuws zeg van je oom! Bah, die rotziekte ook Hij is ook nog zo jong...mijn tante zit nog steeds in de chemo, dit duurt geloof ik tot maart en dan gaan ze weer verder kijken hoe het ervoor staat, verder voelt ze zich naar omstandigheden wel goed, erg moe en ze heeft last van verkrampingen na de chemo, vervelend dus. Ze is wel met haar gezin naar Disney geweest met oudjaar, dat heeft ze goed gedaan. Jojo wat een rot diensten heb je zeg, kaart dit lekker aan bij je leidinggevende, moeten ze maar rekening mee houden. Ik ben ook zo erg moe, en dit is pas de 3e werkdag na de vakantie...vanavond direct na het werk rond 17:00 uur uit eten, zal wel rond een uur of 9/half 10 pas afgelopen zijn, hier zie ik ook als een blok tegenop, zie het gewoon niet zitten ben elke dag zo moe uit 't werk, liefst ga ik niet maar goed we zien wel hoe het gaat. Vanmorgen ook weer overgegeven, bahhhh Super ik hoop ook zo dat de echo goed verloopt en jullie met een lach van hier tot tokio thuis komen, duim duim duim voor jullie! Smits een goed telefoontje heb je dan als die nog leeft Manon wat goed wat je gevonden hebt betreft werk etc. Als het erger wordt bij mij ga ik het ook eens aankaarten. Nu weer at the office blehhhh
He meiden, even kort. Super moest op 4 januari naar de VK en vandaag voor de echo...hebben alleen niets meer van haar gehoord. Maak me een beetje zorgen. Hoop dat ze vandaag reageert! In ieder geval Super, ik denk aan je vandaag!! Even nog voor Jojo; stand up for your rights, zat me gisteren tijdens het lezen weer vreselijk boos te maken. Zijn ze nou helemaal gek geworden, stelletje idioten bij jou daar op het werk! Als alles nou helemaal soepeltjes verloopt met je zwangerschap, maar je hebt ook last van je rug en nog eens harde buiken. Geef mij het adres maar; GRRRRRRRRRRRR Doen hoor, kom voor je zelf op! En Manon, ik herken mezelf wel in jou; meteen van alles op zoeken op het internet. Het was dat jij het al had gedaan Liefs Bi
Bietje; wat een lief berichtje lees ik van je! Alles is goed met mij....buiten dat ik super neveus ben, over een uurtje mag ik voor de echo. Ben de laatste dagen nogal emotioneel geweest.... bang, verdrietig, twijfel.....of zijn dat de hormonen??? In ieder geval flink wat baal en angstige dagen. Het wordt weer zo echt en ik voel me ook weer zo zwanger dat ik zo bang ben dat ik er weer afstand van moet nemen. Ach, zal er wel gewoon bij horen. Ga natuurlijk nog steeds uit van heel goed nieuws zometeen! Denk veel aan jou (en je fam. en man) de laatste dagen. Vind het zo knap hoe je het allemaal doet. Jojo: ik hoop ook met een enorme lach door de sneeuw te mogen zo!! Naat: bedankt voor je duimpjes... Meiden, ik hoop vanmiddag nog wat te kunnen posten. Heb een druk programma vanmiddag en vanaf 5 uur nieuwjaarsborrel op het werk. Als het vanmiddag niet lukt horen jullie zeker vanavond van mij.
Ik duim nog meer voor je Super!!!! Kom op positief denken alles is goed vast en zeker!!! We horen van je.
Manon wat lief dat je het hebt opgezocht!!! Hoef gelukkig geen nacht/slaapdiensten meer te draaien. Heb morgen een gesprek met mijn baas. Klein voordeel voor mij, zijn dochter is ook zwanger en net zo ver als ik dus wie weet krijg ik wat simpatie van hem! Super ik denk ontzettend hard aan je nu! Ik ga ervan uit dat je zeker heel hard lachend door de sneeuw loopt zo meteen!!! En wil natuurlijk graag je echo zien he!!! Dus inscannen!!! Bietje je bent lief, maar maak je geen zorgen om mij. Ik heb met mijn man en mezelf afgesproken dat wanneer ik erg moe ben of last krijg van mijn rug of buik ik gelijk naar huis ga. Mijn werk kan dan even lekker t heen en weer krijgen hoor! Ik beloof dat ik aan mezelf denk, doe jij dat dan ook???? Is het raar nu je kids weer naar school gaan of is het ook wel even lekker om tijd voor jezelf te hebben?? Naat wat balen dat je nog steeds moet spugen! Zou nu wel over mogen zijn hoor vind je ook niet! Sterkte met je lange dag, snap dat je er tegenop ziet. Vraag je je niet af wanneer de energie komt? Ik had dat ook hoor al die mooie praatjes over t tweede trimester dat je ervan bruist zijn voor mij gewoon onzin praatjes! Hoop dat je je snel wat beter voelt!!! Ik moest dus vanmorgen voor die ontbijtcurve (kijken of ik zwangerschapssuiker heb en ijzer tekort) en wat duurde dat weer lang allemaal! Zat er om 8.15 (op mijn vrije dag grrr) en was pas om half 11 weer thuis.... Nu hoor ik woensdag de uitslag ben benieuwd! Is geloof ik standaard bij ons dat je daar op gecontroleerd wordt vanaf de 28e week, maar ik heb t gevoel dat ik t niet heb hoor! Ik hoop t tenminste! VOel me vandaag gelukkig wat beter. Ben gister lekker vroeg naar bed gegaan en vandaag gaan we op zoek naar een geboortekaartje en nog even gordijnen kopen voor de babykamer. Vanavond eten we bij vrienden. Die belde gister of we in juli mee gaan met hun en de kids op vakantie naar de ardennen. Helemaal leuk dus dat gaan we vanavond bespreken! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM voor Super!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een kloppend hartje!!!! 8,4 weken zwanger, dus klopt bijna precies met mijn berekening. Wauw wat mooi was dat zeg. Hij bewoog zelfs eventjes. Kan maar niet stoppen te kijken naar de foto!!!! 1 febr. moet ik weer heen voor de 12 weken echo. Ow laten deze 3 weken maar snel voorbij zijn Zou zometeen naar mijn vader gaan maar het sneeuwt hier zo hard en de wegen zijn zo glad, heb maar afgebeld. Hopelijk is het straks beter want dan moet ik nog naar het werk, iedereen de echo laten zien hahahahah Jojo: helaas is onze computer stuk dus scannen enzo lukt nog even niet Hoop toch wel dat je diensten wat beter gaan worden. Nathalie: de duimen mogen weer even opgeborgen worden! Las net even wat stukjes terug (stond mijn hoofd gister en vanmorgen niet zo naar) las dat je weer aan het spugen was. Jeetje dat valt even tegen. Mag wel eens klaar zijn nu!!!! Kan me voorstellen dat je dat etentje niet zo ziet zitten. Hoop dat je snel lekker thuis in je bedje ligt. Bietje: nogmaals bedankt voor je lieve berichtje deed me wel even goed!
Jojo; Ja, ik hoop ook dat de avond snel voorbij zal gaan, Pascal brengt me gelukkig en komt me ook halen ivm de gladheid. Vind het gewoon eng om te rijden met de auto. Fijn dat je morgen al een gesprek hebt met je baas, waarschijnlijk zal hij je goed begrijpen doordat zijn dochter zelf ook in verwachting is. Leuk het geboortekaartje uitzoeken, lijkt me echt super moeilijk. Super Super ik denk dat je nu wel lachend buiten in de sneeuw dwarreld!!!
duimen zitten ook in brabant voor je in je mond hoor super! Verder reageer ik vanavond/morgen even op... ben nu te moe, na een rot nacht en sbo vanmorgen...
Pfff ben vanaf 16:00 uur in bespreking en direct daarna door uit eten...totaal geen zin...futloos ben ik Hopelijk ben ik wel voor 9 uur thuis vanavond...tot morgen
Jippppppieeeeee voor Super. Helemaal geweldig meid!!!! Ben ontzettend blij voor je. Naat: Balen dat je nog steeds last heb van misselijkheid en futloos bent. Hoop voor je dat een gezellig etentje is, vaak heb je dan niet erg in de vermoeidheid. Jojo: leuk met vrienden op vakantie!! Veel plezier vanavond. Bietje: Je bent een kei!
Hey meiden, Ik laat even weten dat ik er nog ben hoor en ik lees mee, maar ik heb weinig tijd om te reageren. Om gelijk even Smits en Kris hun vragen te beantwoorden: ik krijg morgen de uitslag en vriendlief zou vandaag weer zijn potje mogen brengen, maar moest onverwachts naar Culemborg (de relschoppers in bedwang houden..). Dus dat is verzet naar 21 januari... Weer heel fijn na een nachtdienst.. (hoe plannen ze het???). Even kort: Blij om van je te horen Bietje! Jona's site is prachtig! Helemaal blij om te horen dat alles goed is bij Super!! Wat een opluchting zeg! Nog een paar weekjes en je mag hem alweer bewonderen. Kris, ik denk aan je!! Hoop houden hoor! Smits: klunsje ben jij zeg! haha Zwanger?? Sab: je bent een super zus! Wat verschrikkelijk nieuws voor je oom! Naat: wat verschrikkelijk dat je je zo moe en misselijk voelt... Jojo: fijne roostermaker heb jij zeg! Goed dat je stopt als je je niet goed voelt! Manon: wat fijn dat jullie al snel mogen beginnen! Spannend hoor! Julesz: nieuw jaar, nieuwe baan en een nieuw gezinslid Zo, even uit mijn hoofd hoop ik dat ik iedereen heb gehad.. Ga nu snel naar mijn werk. Morgenochtend horen jullie meer van me en zeker 's middags wat de uitslag was! Liefs Mutz
Even snel een reactie voor Super! Wat gaaaaaaaaf meid!! Ik ben zooooo blij voor je! Nu echt gaan genieten he!!! Ook al denk ik dat je dat pas echt kan na 10weken, maar dat is al bijna! bijzonder he!!! Het is je gegund!!!!! Ik ga lekker naar bed drukke dag gehad en morgen weer een dagdienst bah bah bah! 's avonds weer naar yoga! Vakantie is geboekt! We gaan van 16 tot 23juli naar Vielsalm in de Belgische Ardennen! Helemaal zin in! Morgen reageer ik verder maar val echt zowat om! Slaap lekker!!!
Super wat goed dat alles er prima uit zag, ben super blij voor jullie! Nu lekker genieten meis! Leuk dat je vakantie geboekt is Jojo! Lekker naar de zon toe, heerlijk vooruitzicht. Het eten was niet echt bijzonder, ik hou daar nooit zo van dat chique gedoe, maar goed het is weer achter de rug.
super... gewoon gister over je berichtje heen gelezen... sorrry!!! wat super dat het goed gaat.. FIjn dat je over 3 weken weer mag, dat geeft je wel rust denk ik... jojo.. lekker naar ardennen... Geniet ervan.... Is dat al wanneer je bevallen bent?? Mutz... Hier zitten de duimen weer voor jou in mijn mond hoor... Ben benieuwd... Naat.. Hopelijk is gister wel gezellig geweest... Zwangeren moeten ze na een drukke dag/avond gewoon verplicht een dag vrij geven haha...!