ha ha kris, tenzij jojo's kleine meisje probeert als eerste kindje 12 maanden te blijven zitten zal ze dan in juli nog niet bevallen zijn. Ze is in maart uitgerekend...kon het even niet nalaten hoor....hihi
stond er bij dat het voor juli was :S .... haha... ben nog niet uitgeslapen, (nog steeds niet!) dat is wel duidelijk... Hopelijk blijft ze geen 12 maanden zitten... Moeten we nog langer naar jojo haar gezeur luisteren (grapje meid, snap je wel he ) ben ook benieuwd hoe het bij sab ging vandaag... ben geneigd een berichtje te sturen.. Maar wacht maar 'rustig' af op de reactie... En op de reactie van muts...
hoi kris, sab moet pas om 5 uur, dus dat heeft niet zo veel zin! Onze oom is vandaag thuis gekomen. Mams en tantes zijn er naar toe, raar idee dat hij er straks niet meer is en dat je thuis komt om te sterven. Net mijn mams gesproken, nu is ons nichtje (zijn dochter) met spoed naar het ziekenhuis. Zij is bijna 36 weken zwanger en het kindje heeft in het vruchtwater gepoept. Het moet dus gehaald worden. Op zich, er van uitgaande dat alles goed met de kleine is, is het ook wel weer mooi, want dan kan mijn oom haar misschien nog zien. Zo, ga nu even de kinderen ophalen, wacht ook in spanning op mutz... tot later
Mutz: even snel een berichtje van mijn werk!! ga zo de stad in Hoop dat alles goed is meid!!!! Hoop vanavond/morgen goed nieuws te lezen...
Hmmm nog steeds geen reactie van Mutz... Hoop dat alles ok is! Hahah Bietje hahaha 12 maanden hell no!!!! Dan haal ik haar er zelf wel uit want ik ben zo nieuwsgierig hahaha! Ik ga nu speciaal voor Kris nog maanden zeuren en zagen hahaha gna gna! Sab succes bij de vk zo!!!! Hoop dat alles goed in orde is!! Naat lukt het ee nbeetje vandaag of val je om van vermoeidheid?? Aan jezelf denken he!!!! Ik zou vandaag met mijn baas praten, maar hij was er niet, omdat hij naar de crematie van de moeder van mijn collega was. Erg logisch dus. Ik raakte in gesprek met mijn teamleider (wij hebben een locatiehoofd en 2 teamleiders) en ze zei dat ze zich een beetje zorgen om me maakte omdat ik zo wit zie en donkere kringen onder mijn ogen heb. Ze constateerde dat het een beetje te veel voor me wordt allemaal. (en belieieve me zij is normaal de minst empatische persoon op deze aardkloot!) Ze stelde voor om per dag een uur minder te gaan werken! Dus de avonddiensten tot 22uur en de dagdiensten van 10 tot 17 of 9 tot 16. Nou ik kon haar wel zoenen, want zo had ik het ook voor ogen!!! Ze heeft het niet met het locatie hoofd overlegd en gelijk naar het dienstencentrum gebeld om het door te geven. Ben nu zo opgelucht!!!! Vanmorgen dacht ik om half 9 te beginnen ipv 9uur zodat ik om half 5 naar huis kon ivm yoga om half 7, heb ik er gewoon 1uur en 20min over gedaan!!! Was er gewoon pas om tien over 9 terwijl het een ritje van max 20min is. Het was zoooo glad en druk overal geen doorkomen aan hahaha, nou ja nu mocht ik alsnog om 4uur naar huis dus ik klaag niet!! (KRISJE hahaha) Nou ik ga even een tosti maken heb geen zin om te koken!
Oh we hebben trouwens een heel gaaf idee voor het geboortekaartje! Op een echo staat de hartslag van ons meisje en die willen we grafisch laten maken en deze over de voorkant en achterkant van de kaart (glanzend zilver) laten lopen. De kleur van de hartslag wordt dan magenta (roze) daarboven wil ik dan zo'n slordig getekend hart met daarin haar naam. Heel strak en niemand heeft het! Ik ben eenmaal niet van de zoete kaartjes ben ik bang!
zijn wij ook niet hoor, van de zoete kaartjes. Wij hebben bij allebei de kinderen een geboorte kaartje op het strand gemaakt. Bij Mika zijn naam in het zand geschreven en gewacht tot de zee er bijna was en bij lynn haar naam "gebouwd" en Mika met zijn schepje erbij. Onze trouwkaart was ook op die manier. Wij zijn ook niet van de konijntjes, beertjes etc... (ken er nog 1 in de familie die daar vast ook niet voor gaat kiezen) Ben wel benieuwd hoor jojo, klinkt in ieder geval gaaf. En heerlijk dat er nu een beetje begrip is. zelf werd ik vanochtend vroeg door een collega gebeld, zij werkt sinds dit jaar op do en vrij bij ons. ze wist dat ik voor de vakantie ben bevallen en belt me doodleuk thuis op om door te geven dat ze niet door de sneeuw kon komen. empatisch vermogen van een fietssleuteltje dus ook (volgens sab nog minder) Maakte me wel kwaad, dus ik had een fijne start... Nog steeds niets van Mutz, ze had geloof ik wel een drukke middag?? Dus misschien straks...ik hoop het maar!
Hey ladies, probeer het vandaag nog eens, kon gisteren niet posten! Mutz, heb aan je gedacht meis, hoop dat alles in orde was. Jo jo, wat fijn dat je minder kunt gaan werken! He he, eindelijk wat mensen op je werk die wat meer inleven en ook ernaar handelen! Fijn! Super, wat ontzettend fijn dat alles goed was hee. I can imagine dat je wat emotioneler was, ook al waren het de hormonen, dan nog had je alle reden. Hoop dat je beetje bij beetje meer durft te genieten. Bietje, al wat meer duidelijk over jullie nichtje? @ Kris, heb de koeken gevonden hoor. Alles opgegeten ( slecht he? ) hoe was het de afgelopen dagen bij jou? @ Smits, mooie perfectionist ben jij! Haha, ga je nu zelf op het trappetje staan om te schilderen? @ de rest, sorry, moet nog even terug lezen. Druk weekje achter de rug, nieuwe indrukken op het kdv, veel monteren achter het computertje, maandag verjaardag gevierd, was heel rustig. Ik heb een tajin gekregen, kent iemand dat? Moet nog even recepten ervoor opsnorren. Verder druk aan het klussen.. Ik blijf me elke keer weer vreselijk bewust van waarvoor we het doen. "Er minder aan proberen te denken " is me nog niet gelukt.... Liefs voor allen. Julesz
Hey meiden, Daar ben ik dan eindelijk. Zo lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag, dank jullie wel! Sorry dat het zo lang duurde, maar zoals Bietje al zei: druk dagje vandaag.. Maar gelukkig, alles is goed. Geen gezwellen in mijn hoofd! Wel een opluchting hoor! Nu maar afwachten wat de pillen gaan doen. Momenteel 2 pillen geslikt en nog niks van gemerkt..(elke week eentje) Afwachten maar... Moet er ook nu weer vandoor, maar ik zal morgen de tijd nemen om op jullie te reageren. Ben dan vrij (al plan ik dan nog steeds mijn dag vol) dus dat moet lukken. Fijne avond allemaal!
GRRRRRRRRRRRR sorry hoor ik moet eerst even mijn dag kwijt van vandaag:x Ik werk deze week halve dagen van 9-13:00. Dit betekend wel dat ik nu naast mijn eigen bureau zit en degene die daar zit ondersteun. Die moet dus werk doorgeven aan mij want bij haar komt de mail binnen en bij mij niet. De eerste dagen zat er een mannelijke aardige collega en heb ik het weer naar mijn zin gehad. maar vandaag zat die K*T er en morgen ook. 's morgens kom ik binnen en zeg gedag, krijg al geen reatie van haar maar ben dat gewend van haar. Dus ik ga zitten en zeg,'ik zit vandaag tot 13:00 naast je dus geef wat je over hebt maar door hoor.' Geen reactie terug en heel de dag uit mijn neus zitten eten en maar andere werkjes gaan zoeken want kreeg dus niets. Denk bij mezelf zal het wat luchtiger maken en hoorde ook dat ze flink verkouden was, bleek naweeen van flinke griep en ze heeft een heel oude moeder die niet helemaal ok is. Dus ik zeg/vraag' Jeetje je hebt het flink te pakken gehad, je hebt je moeder toch niet aangestoken?' krijg ik me daar toch een snauw terug,'NEE NATUURLIJK NIET, ik ben daar toch niet heen gegaan als ik ziek ben!". ik denk, nee dat snap ik ook nog wel en probeer nog steeds aardig te zijn en zeg" nee natuurlijk niet maar meestal steek je iemand aan als je zelf nog geen symptomen hebt, incubatietijd enzo' maar ik kreeg helemaal geen reactie meer. ik was blij dat ik om 1 uur naar huis kon. krijg ik van de zenuwen een migraineaanval in de auto dus de rest van de dag op de bank liggen slapen in het donker. Sorry voor mijn ego moment maar was zo super kwaad, nu morgen nog zo'n dag met haar:x:x:x Mutz: ik ben opgelucht dat er geen tumoren zijn gevonden nu hopen dat de medicatie snel aanslaat en alles normaal bij jou gaat werken. Super: heerlijk dat je met eigen ogen kon zien dat alles in orde is, moet een heerlijk gevoel zijn. Jojo, leuk dat je bezig bent met geboortekaartjes en dat jullie er een leuke eigen 'touch' aan geven. Bietje, balen dat jouw dag zo moest beginnen...ze heeft het vast niet express gedaan moet je maar denken...haar dag begon ook rot omdat ze er niet door kon komen. Maar kan me wel helemaal voorstellen dat je je zo voelt hoor... krisje, ben jij nu de kluns? Heeft smits het overgegeven en krijgen we het straks omstebeurt?? Naat, hoe was je etentje, viel het mee? julesz: wat is een tajin? nooit van gehoord, zie uit jou reactie dat het iets om mee te koken is??
Mutz wat fijn dat je geen tumoren oid hebt!!!!! Dat moet zooo een grote opluchting zijn!!!! Jeeeej!!!!! Nu hopen dat die pillen heeeel snel gaan doen wat ze moeten doen he!!!! Oh ben zo blij voor je!!! Bietje meeeen je niet wat een doos die collega zeg! Dan kan ze toch jouw tijdelijk waarnemer bellen! Dit is wel het laatste waar je op zit te wachten... Ik snap dat soort mensen nooit hoor bah! En wat origineel die foto's met Mika en Lynn hun namen!!! Erg leuk! Ik heb 5boeken door gekeken, maar ik vind het allemaal zooo standaard of zoet dus net als onze trouwkaart idd gewoon lekker zelf ontwerpen! Julesz bevalt je nieuwe stekkie je wel??? Toch altijd weer spannend he! Zo'n Tajin is toch zo'n marokkaanse punt schaal??? Of ben ik nu in de war? Sab hoe was het bij de vk??????? Manon wat een hork van een collega heb jij!!! Komt ze van een sociale werkplaats ofzo??? Kan je het op een of andere manier niet bij iemand aankaarten??? Lijkt me erg om morgen nog zo'n dag met die horkeplork te moeten zitten!!!! Kris hoe is het bij jou??? NOg een beetje vol te houden of word je al langzaam gek van die onduidelijke kerel??? Ik zou het echt niet doen hoor dat weekend doen alsof er niks aan de hand is bij jullie vrienden. Dan heeft hij wel de lusten maar niet de lasten. Laat t m ff lekker uitzoeken!!! Sorry ik weet gewoon hoe het is dus het maakt me erg boos! Net yoga gehad was weer lekker relaxed!!! Nu met een kop thee languit op de bank! Me time !
Hahah.. Jojo.. ik kan toch zo lachen om jouw reacties af en toe.. alsof ik ze zelf bedacht heb.. geweldig.. Fijn trouwens dat je minder kan gaan werken.. Enne een vervanger voor Bi??? Dat is wel heel positief gedacht hoor... Mutz... Whiehoeeeeeeeeeeeeeeeee.... wat goed dat het in het koppie allemaal goed zit.. nu hopen dat die pillen snel gaan aanslaan en dat er in jouw buikje ook een beeb kan gaan groeien.. Nou Manon..kan me voorstellen dat je daar behoorlijk geirriteerd van raakt hoor.. Wat een doos zeg.. doe jij je best om aardig te zijn...tssssssssss en ze doet ook nog eens jouw werk, dus ze mag wel even gaan inbinden die muts.. Julezs.. door te zeggen dat je er minder aan moet denken, ga je er juist meer aan denken, haha.. Bevalt het een beetje op je nieuwe werk?? Krisje.. je bent lief.. Oke.. nu ga ik: Met de beeb was alles goed.. het hartje was snel te vinden en mijn baarmoeder was goed te voelen. IJzer was goed, suiker was goed.. geen geslachtziektes of HIV en antistoffen tegen de rode hond.. Bloedgroep is o-negatief..boe!!!!!!!! Moet met 30 weken weer bloed afgeven en krijg dan ook een injectie zodat mijn bloed geen antistoffen aan gaat maken. Als de baby namelijk o-positief zou zijn en ik krijg letsel in mijn buik, dan zou het bloed kunnen gaan vermengen..mijn bloed gaat daarop antistoffen aanmaken wat gevaarlijk is voor de baby. Na de bevalling wordt de placenta nagekeken en als de baby inderdaad o-positief is krijg ik weer een prik.... Mocht er tijdens de zwangerschap wat gebeuren dus als ik letsel krijg, dan moet ik meteen bellen en zo'n prik halen... Verder was mijn bloeddruk aan de hoge kant en word ik doorverwezen naar de gyn. Ik moet morgen bellen om een afspraak te maken. Daar moeten ze ook gaan onderzoeken of mijn lever en mijn nieren goed werken. Als alles in orde is, mag ik terug naar de verloskundige.. is het niet in orde en heb ik nog steeds een hoge bloeddruk, dan moet ik bij de gyn onder controle blijven en zit een thuisbevalling er ook niet in.. Ook moet ik twee dagen minder gaan werken. Heb mijn baas al gemaild en maandag gaan we even om de tafel zitten.. Zo zijn jullie weer even op de hoogte...
Nou Sab, zo is het niet helemaal,ze doet niet mijn werk maar gewoon haar eigen en ik zit er als extra medewerker naast om haar te ondersteunen. Ik heb lichte dienst vanwege mijn situatie nu. Het bureau delen we met zijn vieren maar we zitten er nooit tegelijk. We lossen elkaar af d.m.v onregelmatige tijden. Ik heb een rooster van 4 weken steeds normaal gesproken en los haar ook wel eens af of zij mij als ik in mijn normale rooster zit. Ze kon nooit al normaal doen tegen mij. Ze heeft echt iets tegen me maar ik weet niet wat? Ben het ook niet van plan te vragen...zo zit ik gewoon niet in elkaar ook...helaas... En wat een gedoe met de beeb, heet dat nu resus? of is dat weer iets anders? Hopelijk is het o-negatief. Hoge bloeddruk is natuurlijk door alles van de afgelopen weken....rustig aan doen meis..
Oke.. dan had ik het even verkeerd gelezen..maar dat neemt niet weg dat ik haar evengoed niet aardig vind doen tegen jou.. En dat maakt haar in mijn ogen een muts... Steek er inderdaad je energie maar niet in..die kun je nu beter lekker voor jezelf gebruiken
Sab wat fijn dat alles goed is met jullie kleine meisje (jaja echt)!!!! Dus dan ben je resus negatief toch? of is dat weer wat anders??? Wel grappig he om je bloeddruk te weten he! Ik ben A positief! Oeh jammer dat je bloeddruk te hoog is, maar niet geheel onverwacht denk ik?? Je hebt nogal wat te voorduren! Wel goed hoor dat je 2 dagen minder gaat werken! Is echt genieten en dan zal je zien dat je buik ook ineens heel snel gaat groeien als je wat meer rust neemt! Ook wel echt je rust pakken dan he!!! (zeg ik hahaha) Denken ze dat er iets niet lekker is met je lever of nieren dan?? Of kan dat een oorzaak zijn voor je hoge bloeddruk?? Hopen dat je snel weer terug mag naar de vk, want als je wilt kan je dan misschien nog thuis bevallen!!! Tot waar komt je baarmoeder nu?? 2cm boven je schaambeen ofzo??? Echt top dat alles in orde is!!! Kan je misschien wat meer relaxen!!!! Oh en ik ben helemaal vergeten te reageren op je pretecho van 26 jan!! (toch?) Gaaf joh ik ga echt lachen als ik gelijk heb hoor! Dan heb ik het nog maar bij 1 iemand verkeerd gehad hahaha! Wat is iedereen aan t doen?
Volgens mij is dat onderzoeken van mijn lever en nieren inderdaad om uit te sluiten dat die bloeddruk daar zo hoog van is.. Volgens de VK hoefde stress niet altijd voor een hoge bloeddruk te zorgen, maar waarom moet ik dan twee dagen minder gaan werken?? Ze wilde me nu ook eerder doorsturen vanwege Bi en mijn moeder heeft ook met 24 of 26 weken een kindje verloren.. Liever naar de gyn voor eigenlijk niets, dan niet en nou je weet wel....... En inderdaad 26 jan, maar nu weten we weer niet of we nog gaan. Misschien maken ze in het ziekenhuis ook een echo over twee weken en kan ze het daar al op zien.. ach we wachten het wel af..