Oh ja dat is ook zo als je naar de gyn moet is het meestal wel zo dat je een echo krijgt! Dan zou ik die pretecho ook niet doen zonde van je geld Joh heeft je moeder ook een kindje verloren?? Wat erg!!!! Wel heel goed dat de vk je dan zo snel doorstuurt hoor, moet toch ook wel vertrouwen geven toch? Was het kindje dat je moeder is verloren een jongen of een meisje? Heel stom maar moet dan gelijk aan Bi denken, als dat ook een jongen was... Nou ja t zou zomaar verband kunnen hebben met elkaar???
ok dat is best bizar.... Ben heel erg benieuwd wat er bij de onderzoeken bij Bi uitkomen. Misschien dat ze het bloed van jullie moeder en dat van jou met dat van Bi kunnen vergelijken???
Sab,wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt toch, geeft toch wat extra rust denk ik. Wel bizar dat verhaal over de jongetjes in je familie...
Haaaijajajajajajjj! Mutz, wat SUPER FIJN dat alles in orde is! Dat is toch een hele geruststelling, het lag natuurlijk niet in de verwachting dat het iets ergs zou zijn, maar toch he? Echt fijn voor je. Ben benieuwd of je wat gaat merken aan jezelf van die pillen. Enneh, dat van die dag volplannen, ik ken het.... Sapperdeflap, wat fijn dat alles goed is met de beeb! Maar dat van die bloedgroep is even minder he? Maar goed, ze zijn er bekend mee dus dat scheelt. KAn best zijn dat je het al honderd keer verteld had, maar wou je eigenlijk graag thuis bevallen? En vind je het moeilijk om te gaan minderen met je werk? Wat jo jo zegt, kan je buik wel lekker uitbuiken... Jojo, ik moet wel lachen om je vraag: zeggehh, tot waar zit je baarmoeder nu? Als je het zo kaal leest staat het hilarisch. Daar wen je aan op zo'n forum he? Leuk trouwens dat je de boel zelf ontwerpt,ga ik ook OOIT doen Mijn nieuwe werk is nog wel even wennen maar ik denk dat het goed komt. Een boel lieve kindjes en een oase van rust. Wat minder gekakel wat me bij mijn vorige werk heel veel energie gekost heeft. wat me eraan doet herinneren dat ik nog even op zoek zou gaan naar leuke werkjes voor de peuters mbt de winter... Bietje, die collega had nogal een bord voor dr hoofd of niet?? Suf zeg! Xxx
Ja mijn moeder is helemaal raar met haar bloedgroep. Die is namelijk als ontvanger positief en als gever negatief... Ze heeft ook een kaartje in haar portemonnee waar dat op vermeld staat.. weet niet waarom ik die informatie geef maar kwam in me op.. (dat van dat kaartje dan he, haha) Bloed vergelijken??????? Moet ik toch niet nog meer bloed geven he, haha... Manon..wel fijn dat ik goed in de gaten gehouden ga worden..maar ik heb een klein (lees groot) beetje last van een ziekenhuis fobietje...
Ey Julezs... ja vind ik heel heel moeilijk om minder te gaan werken.. ben nogal een controle freak..dus wat dat betreft..maar ach alles voor een gezonde baby.. en volgend schooljaar ga ik toch minder werken dus dan moet ik ook delen.. Ja wil heel graag thuis bevallen, maar als het niet anders is dan niet hoor... daar kom ik ook wel weer overheen... Veel praten wat nietszeggend is, kost inderdaad veel energie.. jammer is dat altijd.. En die collega heeft echt een bord voor haar kop inderdaad..
Wat apart Sab!!! Heb ik nog nooit van gehoord! Ja dan moeten ze je maar ff onder narcose doen en dan kunnen ze je helemaal onderzoeken en als je wakker wordt dan is het klaar en hoef je geen bloed meer te geven... Tot je 28weken bent want dan krijg je suiker controle hahaha aaach arme schat lijkt me heel erg als je er zo bang voor bent! Met je tenen wiebelen als ze gaan prikken dan denk je aan iets anders werkt goed! Julesz wat fijn dat de kindjes rustig en lief zijn. Genieten maar denk ik!!!!
Nou ik ga afsluiten want manlief komt net thuis dus ga even met hem gezellig doen!!! Tot morgen! Slaap lekker!!!
Nou ik moest anders wel lachen. truste Jojo. Ik ga in de volgende pauze ook naar bedje en daar verder kijken. ik heb net al de electrische deken aangezet.
ohhh en fobie, niet grappig.. Dan zijn het helemaal van die evenementen als je naar het ZH moet. Ben altijd blij als ik er uit ben, al die zieke mensen.... Net als een wachtkamer bij de HA vol grieperige mensen, heb ik de neiging om mijn adem in te houden.... Maar goed, niet te vergelijken met wat je zelf ervaart overigens. Ik heb geen fobie, jij wel... Jojo, trusten. Ik ga zo maar eens douchen, it's frrrrreezzzzing cold out here! Hier ligt al tijden sneeuw overigens, bij jullie noord-hollanders nog maar sinds deze week ongeveer he? xx
Precies Julesz...maar we gaan er gewoon voor..verstand op nul en huppakee.. Hier ligt al een tijdje sneeuw hoor.. alleen het ging weer weg of het was goor... sinds gister is het drama, haha
ik ga ook mijn bedje opzoekn... moet tenslotte rustig aan doen.. werkse morgen voor degene die moeten werken en voor alle niet werkden..prettig weekend... Slaap lekker
sneeuw sucks als je het mij vraagt... geef mij een ansichtkaart met een idyllisch ( vast fout gespeld), sneeuwlandschap en ik kom de winter ook wel door.... Ik heb nog een vervelende man te koop trouwens...