Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    2 euro...

Trusten...

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    toch niet jouw vent julesz... wees er nou maar zuinig op ;) ik spreek uit ervaring...

Meiden, jullie hebben teveel gekletst... kostte een kwartier om terug te lezen, en aangezien ik vandaag (net als de zwangeren) een zeef bent heb ik gewoon weer een briefje geschreven :(

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Nou eerst reageren...

Mutzie... Wat fijn dat er niets mis is in je hoofd, op de normale gekheid na natuurlijk ;) Gek zijn we soms wel eens allemaal toch :p

Sab... Op jou heb ik al gereageerd! En gewoon je rust nemen. Bietje heb afgesproken dat ik (en de rest) sab haar taken over ga nemen, jou steunen(op de live knuffels na dan) dusss dan kan sab rust nemen ;)

Bietje, wat een k*t begin van de dag zeg... Dat sommige mensen niet slimmer zijn zeg... Kan begrijpen dat je kookte vanbinnen uit zeg!! Ik ben zelfs nu al gewoon kwaad... Die heeft geen bord voor haar kop, maar een klap van de molen gekregen volgens mij! Of sneeuw in haar oren en hoofd ofzo!

Jojo.. Fijn dat je teamleider je minder laat werken. Geeft je vast meer rust.. Hopelijk dat de harde buiken nu weg blijven! Ben benieuwd naar je kaartje. Je trouwkaart vond ik ook erg mooi en bijzonder! En je bent nu zeker weer helemaal tot rust gekomen met je yoga vanavond....

Julesz... Logisch dat je moet wennen op je werk. Elke baan is anders, andere kids en andere collega's. En al werkjes gevonden??

Manon... Balen zeg van die collega. Je zit al niet lekker in je vel en daar helpt zo'n snob ook niet echt mee! Kan je jullie baas daar niet over contacten ofzo.. Kan begrijpen dat je het werken met haar als negatief, pijnlijk, vervelend, en stressvol ervaard door die gespannen sfeer.... En dat is echt niet goed hoor!!

En ja, ik ben vandaag zo'n kluns dat ik gewoon 2 x reus las ipv resus :D haha... Gewoon erg moe dus..
    Morgen lekker een dagje winter Efteling met mijn collega. Zonder vriend!
    Hier gaat het wisselend. Woensdag zei hij (na het lezen van de artikelen) dat hij het stofje wat er zou zijn bij houden van niet meer voelt en dat hij het niet wist... Heb 29 jan een afspraak staan om mijn trouwjapon te gaan passen maar kan dan niet. Moet dus eigenlijk bellen om het te verzetten.. Maar sinds het nieuws komt dat er niet van. Woensdag zei vriendlief dat ik de afspraak voor mijn trouwjapon pasbeurt maar moest verzetten en niet afbellen..
    Gister lag hij, op eigen initiatief, in een knuffel met mij (EIN-DE-LIJK wat lichamelijk contact) en toen zei hij, het komt goed kris, het zal wel gewoon een fase zijn..
    Dus ik weet het ook niet allemaal... De ene keer wel positief, en de andere keer negatief

4. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Daar was ik weer! (vind ik zo leuk om elke keer aan te kondigen, haha) Ja, met die gekheid komt het wel goed hoor Kris. Wel jammer dat ik nu geen oorzaak kan noemen nu erg geen gezwel zit :p Nee, ben heel erg blij dat er niks is gevonden. Wat ik neem aan dat wat er zit er ook uit moet... Brrr, een operatie aan mijn hoofd, dat lijkt me niks.. Maar dat hoeft lekker niet!! :D

Na het reageerberichtje van Kris vind ik het een beetje gek om nu ook op iedereen te reageren... Is wel heel makkelijk... Maar goed, toch nog even kort wat ik onthouden heb:

@Sab: helemaal fijn dat alles goed is met de kleine. Beetje jammer van jouw bloed(druk). Ik geloof dat ik ook net als jij o- ben. Fijn, hou je al niet van bloedprikken, krijg je dit... Balen dat je minder moet gaan werken, moeten is niet leuk. Eigen keuze zou toch fijner zijn.

@jojo: fijn dat je minder mag gaan werken. Een uurtje per dienst zal wel heel fijn zijn. En een kaartje ontwerpen, gaaf hoor! Je idee klinkt super.

@Bietje: fijn zo'n collega! Kan me voorstellen dat je dr wel door die telefoon kon trekken!
    Wat verschrikkelijk nieuws van jullie oom zeg! Het zit jullie niet mee de laatste tijd... (op het geweldige nieuws van Sab na dan). Al iets van jullie nichtje gehoord?

@Manon: jij hebt ook een hele fijne collega! Blij dat je maar een half dagje hoeft, maar ook dan is een dag lang denk ik. Heb er gelijk een beeld bij: jij aan een bureau naast die k*t en vervolgens niks tot weinig te doen te hebben (zie je dan ook letterlijk uit je neus eten, das dan weer wat minder smakelijk beeld, haha). Hopelijk komende week weer je mannelijke collega.

@Julesz: fijn dat het een stuk rustiger is op je nieuwe werk. Wennen is het denk ik altijd. Komt vast helemaal goed! Hoe is het met je andere job? Films was het toch?

@Kris: kan me wel voorstellen dat je helemaal opleeft als verloofdelief zoiets positiefs tegen je zegt. Ik hoop ook echt dat hij het meent en nog meer dat hij het waar gaat maken (anders kom ik hem eens even halen!!!).

Oh, ik zou morgen pas reageren... Nou ja, had nu toch even niks te doen.. Wie wel om 24 uur.. :( Kom net van vriendinnen vandaan. Gezellig gekwebbeld over haar aanstaande bruiloft (ja, die waar ik al over 'geklaagd' heb op hyves...). Zou natuurlijk kunnen gaan slapen, was alleen nog niet zo moe..
    Oh wat ik nog even aan iedereen wilde vragen: Onze date! Hoe is het daarmee? Ik heb wel meegekregen dat we het zouden begrijpen als Bietje daar nu niet zo'n zin in heeft en dus het zouden verzetten. Heel logisch, al zou ik het ook erg gezellig vinden als Bietje wel kwam, maar ook begrijpen dus als je er geen zin in hebt. Maar zullen we de date wel door laten gaan en mocht Bietje niet komen hebben we een goede reden om het nog een keer te plannen en dan met enkele baby's en degene die eind feb. niet kunnen? Ik heb namelijk wel deze dag vrij gevraagd bij mijn roosterplanner. Niet dat ik de dag niet zo kunnen vullen als we het verzetten, maar het leek me wel gezellig :) Was Julesz ook al op de hoogte?
    Zo, een hoop blabla eromheen, maar ik hoop dat de strekking van het verhaal duidelijk is :D

Ok, dan zal ik nu braaf gaan slapen, haha! Morgen weer alle tijd om bij te lezen. Slaap lekker (heeft weinig zin aangezien jullie al slapen) en tot morgen! Liefs Mutz

5. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    Dag meiden, ik ben ook in mei gestopt met de pil en helaas nog steeds niet zwanger...we gaan ronde 9 morgen in...mag ik af en toe mee kletsen? Probeer wat minder ermee bezig te zijn..

6. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom Michelle, natuurlijk mag je meekletsen! Hopen dat het er voor jou ook in zit dit jaar! Minder mee bezig is een mooi streven, maar wel lastig denk ik. Maar bij ons kan je in ieder geval wel je ei kwijt.

Meiden, spreek maar gewoon af en ik zie wel hoe ik dan ben en of ik dan kom!

Mutz hartstikke bedankt voor je kaart, heb ik ook al op hyves gezet, maar vond het super lief!

Julesz, kan je misschien eerst een foto laten zien van je man, kan ik even kijken of ik wil bieden. (niet dat ik de mijne dan weg doe, maar 1tje voor erbij of zo) Is 2 euro vaste prijs of valt er af te dingen???

Manon; kill and attack die collega!!!
    Kris; heb je verloofde lief eigenlijk een ultimatum gesteld? tot hoelang laat je het door gaan? Is niet bot bedoeld, maar meer uit bescherming voor jou!

Jojo; ik heb ook bloedgroep a positief, dus bij mij geen rare dingen met bloedgroep. En wat de jongetjes kwestie betreft; Ik heb natuurlijk wel ook een zoon, wel met 31 weken maar oke en mijn moeder heeft ook een zoon (ons broertje duh) Ik vind het wel opvallend dat veel miskramen jongetjes zijn...wat je om je heen leest.

En mutz ook ik ben natuurlijk superblij voor je dat alles goed was!!! En nu aanslaan de medicijnen!

verder weet ik het even niet meer hoor...too much. Eigen verhaal komt wel, misschien vanavond wel ff.

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    hoi Michelle welkom hier. Je hebt 77 staan is dat je geboortejaar, dat is een heel mooi jaar hoor:D. Dat is ook mijn geboortejaar namelijk.

Ja meiden Manon31 wordt eigenlijk Manon33 deze maand, ik vier het wel maar weet door de prikken eigenlijk nog niet of het wel door kan gaan, maarja als het niet kan, zeg ik gewoon iedereen af. Ik ga ff voor hoor jammer dan...hihi.

Vandaag werd ik godzijdank ergens anders neergezet dus geen last van die K*T gehad:D. Volgende week zit ze er niet dus heb ik weer een andere vrouwelijke collega naast me die wel normaal is.

Kris, wat lastig met al je trouwplannen zo zeg... je kan niets van te voren regelen nu...een ultimatum klinkt niet verkeerd idd...

Mutz, de afspraak, Bij mij ligt het aan het werk en de afspraken in het ziekenhuis. Ik ben het lijstje met data kwijt heeft iemand dat?

Julezsz, haha kan je hem niet op marktplaats zetten?

Bietje, Het valt me op dat je er weer vaker bent. Fijn...dat betekend hoop ik dat je je ietsje beter voelt..of in ieder geval met vlagen dan misschien...ik hoop het voor je..dikke knuffel..

8. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nou vanmorgen een heel bericht getypt en kennelijk heeft die het niet geplaats grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bijna weekend voor mij, heerlijk!!!

Verder ook rustig hier zeg.

9. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    1,340
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manon, met vlagen inderdaad. Het blijft een achtbaan van gevoel. Verder ben ik natuurlijk de hele dag alleen thuis, dus tijd in overvloed. Heb alleen al 2 dagen niet niet aan de site van Jona gewerkt maar dat komt wel weer.

10. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    @ Bietje/manon : hij wil niet op de foto. Maar hij kan heel goed boodschappen doen? Alleen daarom al! Die 2 euro waard!
    Nee, hij is nu weer lief, dus ik houd hem toch maar.... met zn mooie bakkebaarden. Wordt later een opa bakkebaard, waar zijn kleinkinderen over kunnen zingen..
    Vandaag dag 21 van mijn zogenaamde cyclus, volgens mijn digitale kalender "mijn vruchtbare dagenserie begonnen". Dan gaat hij wel uit van een heeeeeeeeeeeeeeele lange cyclus. Maar goed, we gaan er maar vanuit. Ben wel benieuwd...

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Mujtz: fijn te horen dat er geen enge dingen zijn gevonden. Lijkt me toch dat je je een beetje zenuwachtig maakt over de uitslag! Wat lullig (niet echt het geschikte woord in deze hahahaha) voor je vriend, weer aan de gang na een nachtdienst. Respect voor hem, ik wil helmaal niks meer na een nachtdienst.....Zou je iegenlijk wat moeten merken van de medicijnen?

Bietje: Kom je de dagen een beetje door thuis? Wel vreemd zeker nu de kinderen weer naar school gaan, of juist lekker tijd voor jezelf?

Sabrina: niet prettig dat gedoe met je bloedgroep. Wel fijn dat er meteen serieus op gehandeld wordt! Hoe gaat het werken? Lijkt me ook lastig om rustiger aan te doen of minder te mogen werken.

Krisje: ben wel met bietje eens dat het misschien wel zo eerlijk is tegenover jou als je weet wanneer je antwoord krijgt?

Naat: nog aan het spugen geweest? hoop echt dat het wel een beetje over is nu voor je...

Manon: niet te geloven zeg!!! wat een naar wijf......bah, wat denkt ze wel niet!!!!!

Michelle: welkom hoor hier. Heel veel succes

Hier vandaag een off day......de hele dag barstende hoofdpijn gehad en ik was kapot....ben alleen vanmorgen druk geweest in huis derest van de dag in bed en op de bank doorgebracht. Vriendlief heeft een nieuwjaarsborrel dus heerlijk wat tijd voor mezelf.....

12. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, je klinkt echt lekker zwanger. Alleen jammer van de hoofdpijn.

Bietje, Jojo, Mutz, Sab en Kris heb vanmiddag een reactie op hyves gezet.

Manon: Vreselijk zulke collega's. Je gaat je er zo ongemakkelijk door voelen. Volgende week heb je gelukkig geen last van haar. Hebben andere ook last van haar? Wanneer ben je precies jarig?

Michelle: Welkom!!

Julesz: Jammer dat je je bod heb ingetrokken. Had wel zin in een boodschappen-mannetje:p

Dames, ik heb de datum niet opgeschreven in mijn nieuwe agenda. Was het 27 febr???? Bietje, hoop dat je erbij bent! Natuurlijk omdat het gewoon leuk is, maar vooral omdat dat inhoudt dat het beter met je gaat.

Mutz: Lief dat je nog een kaartje heb gestuurd naar Bi.

Naat: Voel je al beweging/leven in je buik?

Sab: Hebben jullie aan kamertje gekozen of zijn jullie nog in twijfelstand?

Heb net ff geshopt bij de H&M. Ideaal zo'n online shop.

13. michelle77

michelle77 Actief lid

Jul 10, 2009
    321
    0
    0
    Tjee...heb alweer een boel gemist zie ik..Manon..77 is inderdaad een heel mooi jaar!!! ...het verbaasde me een beetje toen ik hier net kwam dat er zoveel jonge meiden bezig waren met zwanger worden...ik voelde me toch wel een beetje oud...fijn dat er ook meiden van mijn leeftijd zijn!

Laten we hopen dat 2010 een vruchtbaar jaar wordt haha!

succes iedereen!

14. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    michelle, hier gaat het altijd snel.. Welkom trouwens... En moge 2010 jullie jaar gaan worden! Misschien wat info over jezelf?

Bietje... Hopelijk dat je je dagen zonder kids goed door blijft komen. Nu heb je ze weer 2 dagen om je heen... Dat zal misschien ook wel fijn zijn, afleiding en liefde van de kids...

Smits.. Reactie gelezen! weet alleen niet meer wat je hebt gezegd :D sorry!!

Julesz... Hier ook nog wel een boodschappenvent nodig. Die van mij gaat nooit mee, en ik woon 5 deuren verder dus sjouw altijd die vijf deuren van de supermarkt terug naar huis.. Ga de auto niet pakken he ;) Haha...

Manon.. ben ook wel benieuwd wanneer je jarig bent.. Anders zijn gelukkig en ik (en mijn vriend) wel eerder jarig ;)

Jojo..Al weer wat uitgerust...

Smits.. Hoe is het met het verven? schiet het een beetje op?? En je was toch ook vorig weekend aan het kamertje begonnen??? Schiet het op?

Mutz.. De datum staat ook nog in mijn agenda..Dus wat mij betreft kan het... Dan moeten we alleen voor Naat, andere die niet kunnen en bietje als ze het nog niet aankan een extra datum prikken.. Wat zou dat erg zijn!

Mensen..Hier net een dvd presentatie gehad van de fietstocht die mijn vent vorige juni had in Frankrijk.. Was wel leuk alleen meneer was erg sjaggie omdat hij graag willen gaan stappen en niemand mee ging.. Ja, vrijdagavond mannenavond.. Al járen alleen nu wilde niemand mee terwijl hij natuurlijk wel wilde. Hij dus aan het bokken tegen mij.. Ik zei dat doe je maar tegen een ander, ik kan er niets aan doen (natuurlijk met een hoop tranen erbij, zo ben ik dan weer :D) en toen zag hij ook wel in dat het meer bij hemzelf lag. Hij dus eigenlijk flink pissig op zichzelf... Zo pissig dat hij eigenlijk geen raad wist met zichzelf... Dusss meneer een extra trui aangedaan en hij is nu een rondje lopen in de vrieskou!
    Dus op jullie tip, stel een grens voor jezelf... Het is zo zielig om te zien dat hij het moeilijk heeft met zichzelf en met zijn gevoel. Ik kán nu gewoon geen datum zeggen waarop ik het moet weten omdat ik dan druk geef, die mentaal niet goed is voor hem. Ja ik weet het, hij is de boeman en ik ben ook gebroken, maar wat heb ik eraan als we beide gebroken zijn?? Niets! dus wacht maar af, morgen lange dag, lesgeven, dan voorstelling met de majo die ik lesgeven en s avonds dus nog een feest van mijn vriend zijn voetbal...

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden wat hebben jullie een hoop gekletst zeg!!! Echt be-la-che-lijk dat de site er vanmorgen uit lag hahaha moet ik nu zoveel bijlezen!!!

Michelle welkom! Ik lees in je banner dat je naar het ziekenhuis moet voor een eerste afspraak. Fijn dat dat kan, meestal moet je een jaar wachten ofzo? Nou ik hoop dat het snel raak is bij je!!!!

Uuuuhm tsja wat was de rest ook alweer

Iets over een man te koop, maar toch weer niet (verdorie ik had wel een bijman gewild!!!) Make up your mind julesz hahahaha!!!!

Bietje ik hoop ook dat je er bij kunt zijn in februari, maar begrijp het volkomen als je het niet ziet zitten! Ach het is nog ver weg dus we bekijken het gewoon per dag toch???

Kris je vriend is echt raaar hahaha Ik zou gek worden van de onzekerheid!
    Vandaag op msn mijn ex gesproken met wie ik het zelfde mee heb gemaakt. Toevallig over de situatie van toen gehad en nu na 7 jaar heb ik ineens uit het niets excuses gekregen... Raar soort hoor die mannen!!!! Lastig dat je je afspraak moet verzetten moet vast een dubbel gevoel geven, ookal is het omdat je zelf niet kunt. Lasig meid!

Super balen van je hoofdpijn hou je het in de gaten?? Kan ook je bloeddruk zijn... Gaan we maar niet vanuit maar neem maar lekker je rust! Hoop dat je je morgen wat beter voelt.

Mutz, Smits, Naat, Sab en Manon HOOOOIIII hahah ik heb geen flauw idee meer wat jullie geschreven hebben I'm sooo sorry, maar het is te laat voor deze hormonale demente zwangere doos!!! Ik maak het morgen goed :D

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jee Kris het is ook echt niet makkelijk. Wel heel goed dat je gezegd heb dat hij het niet op jou moet afreageren. Je bent gewoon een te sociaal mens om je zijn leed niet teveel aan te trekken. Is natuurlijk een goede eigenschap van je, maar in dit geval erg moeilijk ook voor je! Ik snap dat je geen ulitmatum kunt stellen, want als hij niet verder wil dan is het ook zo definitief allemaal natuurlijk. Echt een ontzettende K*T situatie

Dikke knuffel voor jou je kunt hem gebruiken!!!!

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    jojo... spijker op de kop!!! denk ook wel dat dat het is :(

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hij houdt het wel goed uit buiten... al zo'n 3 kwartier :(

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    In dit geval zou het zo gunstig zijn als je egoïstisch zou kunnen zijn he, maar dat staat nou eenmaal niet in jouw dikke van dalen....

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou idd als hij het maar niet doen om jou zorgen te laten maken hoor want dan vind ik hem een... nou ja je weet wel ;)

Share This Page