vat je... ook al is het laat... Nee, ik ken hem... dit is niet om mij te doen.. Hij zit echt met zichzelf in de knoop... Dat was wel duidelijk net
Sorry meid ik ga naar bed toe zit hier te knikkenbollen op de bank! Heel veel sterkte en ik hoop echt dat jullie vanavond toch nog een beetje positief af kunnen sluiten... Dikke knuffel!
even snel kort verslag... meneer zat bij een kennis thuis na een uurtje rond te hebben gelopen... Toen hij thuis kwam is er iets geknakt bij mij.. Meneer mocht niet slapen voor hij wat vertelde... Hij gelooft nog niet in een toekomst.. Maar wil het niet uitmaken... Dat niet.... DUss weer lekker onzeker... Heb het maar gelaten zo.... Tot morgen meiden...!
Ooo Lieve Kris, waarom ziet die vent van jou niet dat je een geweldige vrouw bent. Moet je vriend niet eens met iemand gaan praten (een prof). Als ik het zo lees gaat de onzekerheid bij hem nog heel duren en dat is niet eerlijk voor jou. Dat kan die je niet aandoen. Een dikke warme knuffel is onderweg naar je. Je vreg nog hoe staat met verven. Met de pui niet zo best. Het is te koud om iets te doen. We laten het dus even zo. Hebben nog tot 18 jan, mits het niet vriest. In het kamertje gaat de tweede laag muurverf op de muren. 1 muur moeten we daarna nog behangen.
@Kris, lieve schat. Laat niet met je sollen ook al voel je heel erg mee met je vriend. Wat heeft hij nodig om het zeker te weten? Als er niets gebeurt, verandert er niets, dan blijft die twijfel dus ook. Dit duurt te lang en zijn er straks twee mensen die stevig met zichzelf in de knoop zitten! Moest me even van het hart, ik kan het niet aan zien (lezen) wat je nu allemaal aangedaan wordt! Take care Kus Bi
Ik ga ook even reageren hoor.. Als ik het niet doe, wordt mijn bloeddruk straks nog hoger.. Op de anderen reageer ik later wel. Kris...wat heb jij een geduld zeg.. pfffffffff je maakt jezelf echt kapot zo. Precies wat Bi zegt, als er niets gebeurd dan verandert er ook niets. Met alleen maar nadenken schiet het ook niet op. Ik vind dit echt niet kunnen van je mannetje hoor. Ik weet dat je heel veel van hem houdt en dat je er alles aan zou doen om het weer goed te laten komen, maar met dit gedrag hadden bij mij of mijn of zijn koffers klaar gestaan....met een briefje erbij EN NU EEN BESLUIT NEMEN...OF WE GAAN ERVOOR OF WE STOPPEN ERMEE...... Klinkt misschien hard, maar ik ben iemand die van duidelijkheid houdt. Sorry Kris is vast niet wat je wilt horen, maar ik wil niet steeds lezen hoeveel pijn hij jou aandoet door je elke keer weer in onzekerheid te laten en je nog onzekerder te maken. Dikke knuffel
Lieve lieve lieve krisje: wat een gedoe allemaal. Ik zit me er helemaal over op te vreten. Ik denk dat ik maar beter even niet vanuit mijn gevoel kan reageren nu want dat wil je denk ik niet horen. Ik ben het met Sabrina en Bietje eens. Hij heeft een schop onder zijn kont nodig!!!!! Ik vind het zo vervelend voor je hoe het nu gaat want het is zo oneerlijk! Ik wil niet dat je bovenstaande verkeerd opvat of er verdrietig van wordt want zo is het niet bedoeld. Blijf wel lekker van je af praten hier want we staan toch wel achter jou......
Smits: voel me gelukkig weer beter vandaag! Hoofdpijn is weer weg....wist niet dat dat met je bloeddruk te maken kan hebben. Ben wel gevoelig voor hoofdpijn. Heb het ook altijd als ik ongi ben. Dus zal nu ook wel met hormonen te maken hebben.
Och Krisje, Sodeju, wat stom dit! Mijn vriend zat al verschrikt te kijken, zo laag stonden mijn wenkbrauwen. Ik snap dat je geen ultimatum wilt stellen want ja, op deze manier slaat het sneller door naar uit dan aan, zo lijkt het.. Vind het zo k*T voor je, En je wil zelf natuurlijk graag verder. Waar ligt de grens van lief voor jezelf zijn en een toekomst hebben samen, rosmantisch, huisje boompje beesje en de wens ernaar. Want in deze staat is dat natuurlijk meer een wens dan realiteit. Is het idd niet een idee dat hij eens even een down to earth, no nonsens psychiater bezoekt, of jullie samen. Een relatietherapeut. Alles leuk en aardig, hij wil je verdorie wel in je sop gaar laten koken, laten lijden. Maar er iets aan doen hoo maar! DOE er dan iig iets mee als hij iets goeds wil doen. Hoef je geen ultimatum te stellen en kun je wel voor je gevoel alles eraan doen als je het toch de moeite waard vind om ervoor te werken.. Want dat vind je. Jij bent degene die van hem houd. Wij niet. Dus dat is ook makkelijker praten... Ik denk aan je X
Super Fijn dat je hoofdpijn weer over is. Appart he dat je lijf allerlei kwaaltjes begint te vertonen als reactie op je zwangerschap. Tenminste, ik blijf het bijzonder vinden Xx
Hey super fijn dat je hoofdpijn weer minder is.. Kan ook door de sneeuw komen he.. En inderdaad ook door je bloeddruk, ik heb er de laatste tijd ook weer vaker last van.. Heb vandaag een chilldag, maar zit me alweer druk te maken over woensdag, al is dat nog ver weg.. Mag er van Jas niet teveel aan denken, maar hoe moeilijk is dat.. ook dat ik minder moet gaan werken valt me zwaarder dan ik dacht. Minder werken lijkt me opzich wel fijn hoor, maar dan moet ik wel zeker weten dat het op mijn werk dan goed geregeld is, ook al is dat dan niet mijn probleem, het zijn toch min of meer mijn kindertjes die ik achterlaat... pffffffffff loslaten heet dat he.. ik heb me in die negen jaar dat ik werk al bijna nog nooit ziek gemeld en nu moet ik gewoon tot einde zwangerschap twee dagen skippen...aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sorry voor mijn ego bericht.. dacht misschien helpt het...
shit...gaat mijn bericht opeens geplaatst worden, was nog niet klaar, hahah... Julesz...denk dat ik een van de weinige was geweest die geen interesse had in jouw boodschappen mannetje.. Ik heb er namelijk al eentje.. en weet je wat..hij kookt ook nog eens voor me elke avond.. verklaard wel meteen waardoor ik in twee jaar tijd iets van 20 kilo ben aangekomen, maar lekker is het wel, hihi...
Sab, chillllllllllllllllllllllllllll daar is een chilldag voor en niet om te gaan piekeren. Tja je klasje loslaten, niet makkelijk maar voor een goed doel. Hoe worden de twee dagen opgevangen?? Kris denk toch dat je naar het noorden van het land moet verhuizen. Werk genoeg daar voor je. Hoe laat moet je woensdag, sab?
Dat is dus juist het probleem Smits.. dat weet ik niet en aangezien de invallers hier echt nog geboren moeten worden volgens mij heb ik er een hard hoofd in. Voor Bi is er namelijk ook nog geen vervanging..dus zijn er straks twee mensen niet en nul vervanging.. niet mijn probleem weet ik, maar vind het wel kl*te... Ik moet om 11.10 uur.. ga die woensdag helemaal niet werken..(goed he) en Jas gaat ook proberen vrij te krijgen..anders moet ik maar alleen... hoop ik alleen dat ik de weg naar het ziekenhuis kan vinden, whahaa
uuuuh volgens mij was er iemand hier die aangeboden had, mee te gaan a.s woensdag???? Even over zwangerschapsymptomen, toen Jona "eruit" was, had ik dus gewoon nul symptomen meer he...zo raar, terwijl ik contstant niet lekker was tijdens mijn zwangerschap. En volgens mij is mijn lichaam al weer aardig aan het functioneren. Denk zelfs dat ik alweer een eisprong heb gehad..zou betekenen dat ik volgende week ongi moet worden. En wat Kris betreft, weet niet meer wie het zei; maar wij staan inderdaad achter je he! Dus zie het niet als kritiek op jou, maar eerder als steun natuurlijk.
Super zei dat... Lieve Bi...ik ga jou toch niet meenemen naar de plek waar jij een k*t herinnering aan hebt alleen maar om mij te steunen?? Dat kan ik natuurlijk niet over mijn hart verkrijgen he... Dus bedankt, maar dan ga ik wel alleen (zei ze stoer)... En weer een eisprong?? Dat zou wel snel zijn toch?? Wel goed, maar nog steeds @#$#^%$$%&(^%( Snap je het nog
Anders ga ik wel mee hahaha dat zou wel heel raar zijn! Kan me voorstellen dat het lastig is je werk los te laten. Stom he? wij vrouwen blijven ons altijd schuldig voelen als we voor ons zwanger zijn rustiger aan moeten doen..... Bietje: het lichaam is toch vreemd gemaakt he? of eigenlijk heel slim natuurlijk. Bizar dat bij jou alle symptomen meteen weg waren. Pfff das ook wel een hele omschakeling lijkt me. Julesz: ja apart he wat je lichaam allemaal doet. Ben echt veel vermoeider deze keer....goed teken natuurlijk. Bij de vorige keer was mijn lijf nu de zwangerschap aan het afbouwen, nu groeit hij hopelijk keihard!!!!