Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Ben trots op mezelf!!! hahaha gewoon gelukt. Tenminste ik kan de foto zien. Hopelijk jullie ook.

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik zie hem ook Super....PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super wat gaaf!!! Een mini mensje!!!! Erg mooi hoor!!! Wow!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Kris wat een ... dat hij gewoon zonder wat te zeggen naar een kennis is gegaan... Zit jij je zorgen te maken. Vind het nogal egoistisch van hem!
    Ik ben het ook met de andere meiden eens! En wat Julesz zei is wel helemaal waar, jij houdt van hem en wij niet dus wij kunnen dit makkelijk zeggen. Heel veel sterkte meisje, je verdient dit niet!!!!!

Sab adem in adem uit.... Denk in godesnaam aan je bloeddruk!!! Ik snap dat het voor jou echt hell is om naar het ziekenhuis te gaan, maar net wat Jas tegen je zegt, het is pas woensdag. Nu moet je aan jezelf denken en wat ontspannends gaan doen!
    Het komt allemaal goei!!!!

Smits wat balen van die pui dan he... nu kan je niet verder! Hopen dat het snel warm water gaat regenen!!!!

Ik weet niet meer wie het was die tulpen is gaan kopen? Maar hier nog een tulpen mens! Ik vind het zo lente achtig staan en gezellig in huis! En dan wel weer alleen de witte tulpen! Ik heb er vandaag 50gekocht en het huis ermee versierd. Helemaal goed!

Ben verder vandaag aan het nesteldrangen hahaha Ben een cake aan het bakken. Niet omdat ik cake lust ofzo, maar meer omdat het zo gezellig ruikt hahahaha! verder weer de gordijnen aan het wassen en aan het rommelen. Word gek van mezelf want ik kan niet goed stilzitten hahaha

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hi girls...

jaja de vermoeidheid is toegeslagen.. ben naar huis gekomen.. nu zo maar een paar uur bijslapen, anders ben ik echt ziek van de moeiheid.. Nu alleen misselijk...

Ja meiden.. ik weet het.. jullie hebben ook gelijk.. En ik ga het ook écht doen.. morgen hoor ;) vanavond ga ik hem gewoon flink jaloers maken door met alle mannen van de voetbal te sjansen die het maar willen...! en dat met mijn witte skinny jeans... :D voor het eerst gekocht.. Vind het nog steeds gek zo'n dunne pijp!

Bietje, wat lief dat je je zus wilt steunen.. Maar denk ook aan jezelf.. Zou best snel zijn trouwens dat je weer een eisprong hebt gehad... Ben benieuwd of je ongi wordt..

Sab.. Relax meid. Maak je niet druk over mij, of over het ziekenhuis... Heb een fijn weekend met Jas en het is inderdaad pas woensdag...
    En over je klas.. Snap het uit ervaring helemaal... Je kinders in de steek laten, zo voelde het bij mij.. Heb dat nu nog steeds na een paar jaar, maar ja, heb ook pas 1 echt eigen klasje gehad... Maar wat is nu belangrijker: jouw eigen kindje of de kinderen van anderen.. Makkelijke keuze lijkt mij, hoe moeilijk het ook is.. En op school redden ze het vast.. Dan maar moeilijk en in vreemde bochten wringen...

Jojo... Ojee een niet stil zitter.... Wel rustig aan doen he!?!? niet harde buiken uitlokken zo he! Cake bakken vind ik ook altijd zo leuk om te doen.. Eten vind ik niets aan, maar het beslag maken enzo.. Heerlijk :D Het was smits van de tulpen volgens mij...
    oja enne nog iets.. vriend kon niet eens smsen.. had zijn tel kapot gegooid (ojee, verdedig hem weer :()

Smits..balen van de vorst.. Hier vandaag weer sneeuw na ruim 5 dagen sneeuwlos te zijn geweest... Wel leuk, maar erg kou en heel onpraktisch!!! Al behang uitgezocht of heb ik weer iets gemist :(

Julesz... geen idee wat je over jezelf hebt verteld.. Sorry!! :(

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja je verdedigd hem weer Kris ;) Want ik neem aan dat hij jouw nr wel uit zijn hoofd weet en dan ook de tel van die kennis had kunnen gebruiken... als ie maar wil kan alles! Ga hem vanavond maar lekker jaloers maken!!! Kousen aan onder je skinny, en dan toevallig even langs hem lopen. Shirtje aan met een subtiel decolletétje en gaan met die banaan!!!! En dan vooral niet zwichten als hij vanavond sex met je wilt. Als jullie niet meer samen zouden zijn, zou hij dat ook niet hebben! En met sex win je hem echt niet terug, alleen zijn lust gevoelens! Hij geeft er zelf maar een zwengel aan! (ok sorry te grof hahaha)

Goed dat je naar huis bent gekomen hoor! Even lekker een tukkie gaan doen en dan vanavond stralend naar t feestje!

7. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    super, wat een onwijs mooie echofoto! Tjee, wat geweldig hee! I kan me voorstellen dat je het om het uur even bekijkt. Mooi hoor...

Sab, je boft maar. Ik bof ook, want anders was ik, als hij van koken hield, ook 20 kg gegroeid en de overbodige taille rondingen die zich er nu bevinden zijn meer dan genoeg. Ik heb geen rem met koken, maak altijd voor een weeshuis ( opeten ook hihihih). Gelukkig beweeg ik veel voor mijn werk.. En inderdaad, chillen met de billen. Hopelijk kan je vriend vrij krijgen ( dat is jas denk ik ?), en kunnen jullie lekker samen..

Jojo, lekker aankeutelen! Hihi, dat je de cake bakt voor de geur is wel uber schattig! Lekker doorbakken zou ik zo zeggen.

Hier een nationale aanklooidag. Ga alleen naar buiten om de hond uit te laten. Ik moet bekennen dat ik wat tabak krijg van het vele klussen. Heel erg, misschien maar het wordt toch een beetje een moetje. Ik weet niet of iemand dit herkent. Maar na de laatste keer was ik zelfs wat verdrietig. Ik was doodop maar dacht, ja straks is nu de eisprong ( mijn vriend had hetzelfde), dus toch maar.. vreselijk vind ik dat.. Alleen daarom al hoop ik dat het niet nog maanden duurt. Als ik nou een normale cyclus had gehad, dan weet je wanneer je even je best moet doen. Maar nu zou het gemiddelde van alle cyclussen tot nu toe, de vruchtbare dagen beginnen vanaf dag 21...

Moest er even uit...
    Xxx

8. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super, wat een mooie duidelijke echo!!!! Zo bijzonder, gelukkig zijn wij de echo generatie!

Kris: succes vanavond. Maak hem maar eens flink jaloers. Meid voor morgen helemaal veel succes. Zal niet makkelijk worden, maar is wel het beste wat je kan doen. Vind het echt zo rot voor je.

Hahaha Jojo, bakken voor de geur. Morgen een appeltaartje in de over?:p Leuk he die tulpen. Ik heb gisteren ook gelijk bolletjes narcissen en hyacinten meegenomen. Volop voorjaar in huis, alleen is het buiten wit.

Zijn er nog dames die schaatsen??? Ik ben normaal niet van het ijs af te slaan. Hopelijk krijg ik volgend jaar weer een kans.

Julesz: Kan me voorstellen dat het klussen niet echt leuk meer is nu. Inmiddels heb je toch een nieuwe ha? Misschien even uittesten hoe hij/zij tegenover deze situatie staat.

Sab, lastig ziekenhuisvrees. Probeer een beetje relax te zijn. Je kan er toch niets aan veranderen (Klinkt heel simpel ik weet het). Het is goed dat ze dingen extra checken en let maar op het valt woensdag hardstikke mee. Waarschijnlijk heb je je kleine wurm weer op de echo gezien en loop je zo trots als een pauw naar buiten.

Oja Kris, dat behangetje is een paar weken geleden al uitgezocht. Ligt dus te wachten totdat het tegen de muur geplakt wordt.

Vriendlief is met de muren bezig in kamertje. Muren verven gaat hem goed af, beter dan een pui;). Ach die pui komt vast goed. Als het blijft vriezen gooi de verwarming in loods gewoon aan (uiteraard tegen betaling).

9. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Julesz...dat verplichte klussen herken ik wel een beetje hoor. Ik had nog een regelmatige cyclus dus het was te overzien.. Hoe makkelijk het klinkt, probeer het spannend te houden...

Smits..wel balen van die pui, maar het komt vast allemaal goed. Kan ie niet geschilderd worden als hij erin zit??
    En ja schaatsen..vind ik ook super leuk, maar mannetje wil niet dat ik ga en al helemaal niet meer na dat hele verhaal over die bloedgroep...alsof ik zou vallen, haha..ben bijna net zo goed als Sven kramer...

verder ben ik het gewoon weer vergeten..

Oh ja over dat ziekenhuis.. ik ga me er wel overheen zetten..het moet gewoon..maar ik heb het negen jaar kunnen vermijden..ach alles voor de kleine he..nu al een verwend kind, hahah

Jojo.. als jij die cake toch niet opeet, dan mag je hem wel hierheen brengen hoor.. ik ben dol op taart..mmm kwam die 20 kg dan toch door mezelf, haha...

10. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    HONGER!!!!!!!!!!!!:D
    Wij gaan uiteten met de vriendengroep van mijn vriend. Maar pas om half 8..............net maar even twee boterhammen gegeten en nu nog een appel en twee mandarijnen. We gaan ook bekend maken dat ik weer zwanger ben. Anders valt het toch op als ik niet rook en drink.....we gaan met de bus dus de bob kan ik ook niet zijn. Heb eigenlijk helemaal geen zin:)....ben moe en wil gewoon in mijn hangbroek op de bank.....Nou ja niet zeuren huppa eten met die handel.

Krisje::D succes met je skinny jeans. Ik heb er sinds kort ook twee maar moet er ook nog steeds aan wennen. Hoop dat er morgen duidelijkheid komt voor je. Sterkte meis.

Jojo: mmmmmmm cake.......hahaha ik lust tegenwoordig alles;)

Smits: fijn he? dat onze generatie al kan kijken wat er in onze buik groeit! Fijn dat vriendlief lekker bezig is....

Julesz: ik vond het klussen ook geen zak meer aan. Maar ik wist tenminste mijn cyclus. Dat scheelt toch heel wat geklus. Hoop voor je dat het snel raak is. En dat het klussen weer gewoon gezellig wordt.......

11. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    whahahaha Sab je bent echt grappig Sven Kramer hahaha!! Ik ben net als Erica Terpstra in oud gewicht... ik zal door het ijs zakken maar dan kan ik wel zwemmen!!! Ik kan gewoon niet schaatsen!!! Misschien met zo'n rekje???? Nu maar niet doen denk ik hahaha!!!!

Oh ja dat verplichte klussen is echt niet grappig. En dan te bedenken dat dat bij ons geen zin had! Ok ik klaag niet want ik stond op de toch en was zwanger, maar het is gebeurd tijdens een heleee hete zomeravond op de bank met Derek Ogilvie op de achtergrond op 2juli!!! Hhaha dat was een hele spontane wip! hahah ik ben echt te grof vandaag!
    Misschien een goed idee om toch echt even naar je nieuwe huisarts te gaan Julesz, misschien kan jij ook wel aan de pillen net als Mutz en Kris! Ga je niet dan weet je t ook niet toch???

Super ookal heb je geen zin toch heel veel plezier vanavond! Lekker dat je zo'n goede eetlust hebt!! Jij ook Sab hahaha. Ik heb t nog steeds niet! Vind het heerlijk om te maken maar opeten ben ik niet goed in! Daarom ben ik ook nog steeds 8kg lichter dan voor mijn zwangerschap hahah jaja ik kan het neit vaak genoeg zeggen!!!!
    En Sab het is echt jouw mannetjes schuld hoor van die kg's!!! Het zijn gewoon feeders die kerels! Ik ben 24 kg aangekomen in 1jaar en 3maanden tijd hahaha toen we net met elkaar gingen hahahaha!

Oh my god wat een figuur daar bij my name is michael!

12. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en ik heb toch een paar zere tieten!!!! Ze lijken binnen een dag wel weer een cup gegroeid!!!! Nog even en ik heb cup G!!!! Misschien dat er melk geproduceerd wordt ofzo???? Auwie!

Wel grappig want ik heb de laptop op mijn schoot/buik staan en de kleine dame is zo aan het springen dat de hele laptop schud!!! Grappig om naar je blote buik te kijken dan hahahaha

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo...jij zit echt lekker te genieten in je eentje he, haha.. Nou ik heb geen eetlust hoor..alleen vreetlust..heb sinds ik zwanger ben alleen maar trek in slechte dingen... Warm eten moet ik niet aan denken..alleen dan patat....

hier nog geen schuddende buiken..nou ja, behalve na het lezen van jouw berichtjes....

Enne op de bank???????? Dacht dat het onder de douche was.. dat was jij toch... Waarom heb ik dat eigenlijk onthouden???? IEIEIEIEIEIIEEIEIIIIIIIIIIIIIIIIII

14. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Whahahaha neee ik was de dag ervoor spontaan onder de douche, maar als ik dan terug reken dan moet het wel op de bank geweest zijn hahaha nou ja kan allebei!! Dat je dat nog weeeeet hahahahaha! Hoe dan ook bij een spontane wip lukt het vaak beter!
    Waar is jouw dochter verwekt?? hahahaha

Ja patat heb ik ook steeds zin in! Maar als ik er dan 1 neem dan denk ik altijd goh is dit nou lekker?? En dan ben ik er klaar mee of ik eet t halve bakkie en zit vol! Zo goed voor de lijn zwanger zijn!
    Ben je aant doeoeoeoen??

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hahaha... die van ons gewoon in bed hoor.. we hebben achter geen gordijnen dus laat maar zitten daar, hihi...

Ik heb dat trouwens ook met patat.. een half bakje en dan word ik lichtelijk misselijk... ga morgen ook maar weer eens wegen..

Ik ben tv aan eht kijken en aan t luieren..

En ik weet dat nog omdat ik toen dacht jaaaaaaaa hoooooor gewoon onder douche en ik maar plannen elke keer, haha....

16. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    whihihi, hilaaaarisch. Jojo door de bocht, sab doet gerust mee, daar kun je van op aan. Onder de douche.... ja dat is wel ehh, die zaadjes die hadden wel een doorzettingsvermogen.

Erica terpstra is trouwens heel erg afgevallen dus die zal niet snel door het ijs zakken heur :D

Ja ontzettende feeders, niet te geleuben. Wat er niet is, eet ik niet. En maar chips kopen! Krijg je die discussie over dat je je moet inhouden enzo. >> JA maar dat KAN ik niet...

Jaaa, ik zal even kijken of ik de Ha toch bel. Uitstelgedrag, I know... Maar officieel heb ik nu geen HA. Ze hebben onderling wat onenigheid. mijn oude en nieuwe HA en mijn dossier is inmiddels weer terecht, was kwijt, nu die van mijn vriend nog. Gaat goed dit...

Hmm, derek Ogilvie op de achtergrond.... Misschien heeft hij zonder dat je het wist even een peptalk gedaan in hogere sferen... uhh dit kun je weer anders lezen dan ik het bedoel bedenk ik me net...

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Hey Julesz..je zou het altijd nog onder de douche kunnen proberen he.. wie weet..houd het wel spannend..al zou ik dat met mijn leningheid niet aankunnen en languit op de grond belanden, whahaha....

Bel die HA nou gewoon... anders bellen wij wel hoor.. zijn we heel goed in...

18. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    WHAAAAAAAA onze cv-ketel is ermee opgehouden. Waarom precies nu in dit koude weekend????? brrrrrrr

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Smits dat is balen... Lekker onder en dekentje kruipen en vooral veel warme dranken drinken...

Succes ermee..kan er wel iemand langskomen vandaag of moet je echt tot morgen wachten??

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5160 manon31, Jan 10, 2010
    Last edited: Jan 10, 2010
    Pff wat is er hoop gekletst, ik ga mijn best doen, sorry als ik iets of iemand vergeet,

@ Super, haha wat zijn we allemaal toch verschillend...ik heb juist zin na een nachtdienst hihi...hij net wakker en suf en ik hyper uit mijn nachtdienst...:D komt er dan bijna altijd wel van...;)
    Wat mooi je echo en wat is ie nog klein he zo....

@ Smits, de rest heeft zo nu en dan last van haar maar ze heeft echt de pik op mij...ik denk omdat ik pas sinds 2 jaar nog maar op die stoel zit. tegen mijn voorganger heeft ze ook zo rot gedaan toen hij daar net zat. Ze kan het denk ik ook niet hebben dat ik minder ben gaan werken.
    Wat heb je gekocht bij H&M?T-shirtjes, rompertjes, jasjes, schoentjes of voor jezelf?
    Aaaaaah je kachel met dit weer....nou dat wordt lekker tegen elkaar aankruipen en lichaamswarmte opzoeken...misschien idee voor julesz..je kachel uitzetten en kaarsjes aan...

@ Krisje, Goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen!! een pluim, strik, sticker en stempel voor jou!!(of wat geven juffen tegenwoordig voor een uitmuntend proefwerk?):D
    22 januari ben ik jarig en ik ben een echte waterman haha. Misschien zijn jullie wel eerder jarig maar ouder dan ik wordt je er niet van;)
    Hoe is het gegaan in je skinny??

@Julesz, jammer ik heb al een boodschappenvent tegelijk stofzuig-, vuilbuitenzetten en kookvent. Ik ben op zoek naar een ramenzeem-, stof- en dweil, was- en strijkvent. iemand 1 in de aanbieding? ik bied wel 5 euro.
    Jammer dat je je zo moe voelt en dat dat invloed heeft op jullie klusleven...Op deze manier kan ik me voorstellen dat je er minder lol aan beleeft.

@Jojo, wat grappig, ik heb ook nog heel af en toe contact met een ex over de msn en hyves en ook ik heb bij het eerste contact wat we toen weer hadden excuses gekregen. Wel fijn om dan toch de bevestiging te krijgen dat het niet (alleen) aan 'jou' gelegen heeft.
    En wat grappig hoe je verwoord dat kris dr vriend het zelf maar moet doen: aanzwengelen whaha:D
    Enne hebben ze geen bakluchtjes in een spray, je hebt ook kerstbomenlucht in spray dussss.....
    oh ja en heb ontzettend gelachen om je berichtjes...beetje grof vind ik juist wel leuk:):)

@Bietje, lief dat je je zorgen maakte over Krisje, hoe is het dit weekend met jou gegaan? Leuke dingen met de kids gedaan voor afleiding? Vreemd lijkt me dat als je lichaam weer zijn eigen gang gaat terwijl je er geestelijk nog niet aan toe bent....

@ sab, wat lief dat jij je zo bekommerd om je kindertjes. Maar je moet idd wel lekker aan jezelf gaan denken nu, laat ze maar langzaam los er wordt heus goed voor ze gezord.

Oh ja en ik, ik heb mijn medicijnen en hormonen binnengekregen. Er zitten echt een paar hele grote naalden bij zeg:$. Maar de rest is goed te doen. Ik heb er al 1 om te proberen in mijn buik gezet en ik voelde het niet eens. Dus dat is een zorg minder. Laat die ongi maar komen, ik heb dat werkelijk nog nooit gewenst haha:D

Share This Page