Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Sab, we wachten met bellen tot morgen. We hebben gelukkig een elektrische kacheltje en die doet goed zijn best nu. Douchen doen we ff bij de buren. Vriendlief speurt internet af om te kijken wat de oorzaak is en ik zit alle cv's te bekijken. Gossie wat een keus. Iemand hier ervaring met die dingen?

Manon: Wat een held ben je met die naalden. Aankomende week zit je ongi er toch misschien aan te komen??

Kris: hoe was het gisteren?

Sab: nog een dagje chillen of hebje andere plannen??

Wanneer hadden we de meeting nou gepland???? Wil in februari nog een weekendje weg, maar mag dat natuurlijk niet plannen in "ons" weekend.

2. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Haha Jojo ik herken mezelf wat klussen betreft wel in jou, onder de douche op de bank in de keuken hihi. We hebben een best groot voetenbankje van Ikea die noemen we nu de Nøken. :D:D (ook tegrof waarschijnlijk sorry daarvoor whahaha)

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5163 manon31, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Smits, heb je geprobeerd hem te resetten? Als je niet weet waar dat zit kun je de stekker er een minuut uithalen en dan er weer indoen. Weet je niet waar de stekker zit haal dan gewoon even de stroom eraf in je meterkast....

Ja ongi volgende week denk ik, ik ben een klein beetje onregelmatig dus weet nooit precies wanneer.
    Grappig jullie wensen hem weg en van mij magtie komen:D

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Smits..hier nog steeds een chilldag hoor.. Moet waarschijnlijk toch volgende week de hele week werken dus dan dit weekend maar rustig aan.

Wij hebben een bevriende loodgieter dus die heeft onze cv uitgezocht. Volgens mij hebben we een remeha.. hij doet het goed, whaha...

Manon..bedankt he.. dat opstapje van Ikea vond ik altijd zo'n leuk ding..maar nu heb ik er een heel ander beeld bij, hahahaha
    En jaaaaaa hoooooooooorrrrrrr heb je die naald gewoon om te oefenen in je buik gezet??? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...wel super stoer van je...en ik ga de ongi dans voor je doen...

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    whahahhahaha manon!!! Geweldig koosnaampje vvor jullie voetenbankje hahaha!!!! Het lijkt nu wel of mijn sexleven mega spannend is, maar nu loopt er een gefrustreerde man in huis hoor!! Kom niet aan zijn trekken... nou ja misschien ook wel maar dat hoef ik dan net weer niet te weten whahah!!!!

Wat stoer dat je die naald gewoon in je buik hebt gezet om te testen! FIjn dat het niet zeer deed! Ik duim mee voor een heeeele snelle ongi voor je!!!

Smits wat erg dat de ketel stuk is!!! Niet grappig met dit weer!!!! 1geluk dat je zelf wat warmer bent door het kleine mannetje in je buik! Hebben jullie over de stroomstoring in de bollenstreek gehoord??? Wij zitten daar heeeuuuul dicht bij, 3km en wij zaten ook zonder stroom! Nou gelukkig niet!

Julesz je bent grappig!!!! hahahaha

Sab je hoeft onder de douche niet lenig te zijn hoor whahaha je moet gewoon goed kunnen bukken whahaha oh ik ben echt niet grappig grof! sorry de ware jojo laat zich zien! En is je douche te klein zet je gewoon de deur van de cabine open en doe je daar je hoofd doorheen! Doe je dat niet dan blijf je achter met een gigantische buil op je kop hahaha beliiieeeeve me!!!

Nou ik ga nog even wat strijken, want manlief had de stapel in 2en gesplitst (waarooom in godsnaam) en dat wist ik niet dus gister was ik trots dat alles weg was.... niet dus hahaha nou ja ach! Zo even naar mijn oom en tante en daarna naar die van mijn man. Ben benieuwd of het ondanks het weeralarm hier te doen is. Hoop het niet want ik heb eigenlijk geen zin!

Kris hoe was het gister???

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Nou het is geen opstapje hoor Sab maar een voetenbankje, heb je er zo beter beeld bij whahahaha

Enne hoe gaat die dans?? ik wil hem ook gaan doen...

7. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Oh Jojo...nou moet ik uit gaan leggen waarom ik zo keihard zit te lachen...whahaa.. En wij hebben een inloop douche, dus in theorie zou het moeten...

Oeffffffffffff gelukkig Manon die had ik dus niet in mijn hoofd, ik bedoel die houten met twee tredes... hahha.. Wat erg dit en dat op zondag...whaha..

Jojo..lekker thuisblijven met dit weer... veel te koud en te gevaarlijk..en zou jij ook niet rustig aan doen??

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hiiiiiiiiiihiiiiiiii en ik moet uitleggen waarom ik ook nog door de kamer dans.........

9. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    Whahahahahahaha, er is wel een onderwerp aangesneden zeg. JOJO en manon toch! Ik zou mijn bezoek toch niet op dat stoeltje kunnen laten zitten zonder van de bank te rollen van het lachen. Net als ( als we toch bezig zijn met de bloemetjes buiten zetten), toen ik vroegaaah een keertje een zeker goedje niet wou ehh doorslikken en uit nood het in mijn favoriete koffiemok spuugte... Je snapt dat de link met het koffiekopje nooit meer hetzelfde was...
    Arme smits trouwens, moet je kou lijden met dit weer. Wel een idee voor hier idd... Nee, ik houd niet van kou... Dat is het nadeel van samen douchen. IK wil de douchestraal voor mijzelf!!! ( Slecht zeg.... )

10. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    WHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA hihihihihih.............................................
    Julie zijn weer lekker op dreef!!! Leuke bijnamen voor meubelstukken:D

Jojo: fijn om te horen dat bij jou vriendlief niet aan zijn trekken komt(????) ja nou ik bedoel de mijne momenteel ook niet, hahahaha. Ik heb er gewoon echt geen zin in! Hoort dat bij het eerste trimester? en de laatste? hahahah best wel gemeen eerst "moest" hij tijdens de vruchtbare dagen elke keer als ik hem riep en nu moet hij uit mn buurt blijven:$

Manon: Brrrr wat een gedoe die hormoonprikken. Je moet er duidelijk wat voor over hebben. Fijn dat de pijn mee viel. Hoop zo voor je dat je ongi snel komt.

Sabrina: hier ook lekker een chill dag. Weer languit op de bank. Moest deze week eigenlijk 7 dagen achter elkaar werken:x (waarom is de planner nou weer boos op mij) heb het gelukkig voor elkaar om 4 dagen te werken dagje vrij en dan weer drie dagen. Hou het gewoon niet vol. Begint jouw energie alweer wat terug te komen?

11. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Oh ja:

Smits: BRRRRRRRRRRRRRRRR koud! wat ontzettend balen zeg...... hoop dat je snel weer warmte hebt!

Krisje hoe gaat het bij jou meid

12. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Whaaaahahaha Hier ook al vreemde gezichten om mijn lachbui achter de laptop. hihi ga het mooi niet uitleggen.

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Whahaha ja Julesz, mijn vriendin heeft zo een heel grote zitzak waarvan ik weet dat ik daar ook nooooooooooit in moet gaan zitten. Zij weet het ook van het voetenbankje en we liggen elke veraardag in een deuk als er iemand op gaat zitten, binnenpretje zeggen we dan.. hahaha
    Maar dat gevoel moet Jojo bij haar bank hebben dus of hebben jullie daar een handdoek op gelegd??

Trouwens..mocht je bed van Ikea komen dan kun je hem ook zo noemen he;):D:D

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5174 manon31, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt: 10 jan 2010
    Whahaha Julesz je beker kun je spügběcher noemen :D:D of is tie niet van Ikea

Doorslikken ben ik ook niet van hoor...loop of naar de wasbak of in een glaasje naast bed...en dan niet van die spuuggeluiden maken daar knappen mannen erg op af heb ik gehoord.(niet dat ik dat zelf deed hoor)

Trouwens het adres van Bietje is weggehaald bricht 4862. Goeoeoeoed!! dank aan de beheerders.
    staat leuk zo..in dit bericht..hahahah

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Lig dubbel achter mijn comp! Erg grappig is dit! Heb helaas weer eens weinig tijd om te reageren, alleen ben ik er van duidelijkheid, dus hier komt ie:

ONZE DATE!!

WANNEER: zaterdag 27 febrauri
    WIE: Mutz,
    WAAR: ?
    HOELAAT: 14 uur

Zo, als iedereen nou even dit bovenstaande stukje QUOTE (en bij het verzenden de woorden QUOTE even verwijderen) en dan verder aanvuld, dan moet het zo geregeld zijn :D Wie biedt zich vrijwillig aan om het bij haar thuis te doen? Misschien wel handig om het een beetje in het 'midden' van het land te doen (Zuid of Noord Holland) zodat we (lees ik en Kris o.a.) niet zo ver hoeven te rijden :) Ik dacht aan een 14 uur ofzo.. Mee eens? Zet er anders even iets achter van een andere tijd.
    Ben benieuwd of het echt zo snel is geregeld als ik nu denk ;)

Later meer van mij!!

16. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    ONZE DATE!!

WIE: Manon
    WAAR: sorry, door ons gedoe weet ik niet eens of ik echt kan komen(misschien worden er dan wel eitjes teruggeplaatst of gehaald of voel ik me niet goed van de medicijnen) dus laat staan dat het bij ons plaats kan vinden...

Misschien is het leuk om het ergens in een soort restaurant te doen ofzo? Maar wel duurder natuurlijk...ik kan niet in een ander zijn portemonnee kijken dus laat maar weten..
    HOELAAT: 14 UUR

bedoel je zo mutz ??

17. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    ONZE DATE!!

WIE: Mutz, Manon (ovb), Sabrina
    WAAR: ?

Het mag wel bij mij hoor. Weet niet hoe goed ik in het midden lig. Maar dacht is wel handig voor Bi..als ze wil komen is ze er met 2 minuten.. en wil ze weg, is ze zo thuis...

18. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Als er mensen willen carpoolen sta ik voor open mits ik ga natuurlijk...
    Wij rijden voor niks doordat we een leaseauto van de zaak hebben dus ga ik en wil je meerijden dan hoor ik het wel.

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    ONZE DATE!!

WANNEER: zaterdag 27 februari
    WIE: Mutz, Manon. Sab, Smits
    WAAR: evt Smits, Sab

20. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    Niet bij JOJO thuis hoor daar kunnen we echt niet meer op de bank gaan zitten!!!!!!!!!!!!! Of zonder te lachen in de douche kijken. Whahahahahahahaha:p;):D:D

Deel Deze Pagina