Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Manon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga je schamen... whahahahah

2. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    :(:(:(:(:(:( Ik moet werken de 27ste!!!!Nou ook niet leuk....
    Ga kijken of ik nog wat kan regelen.

Hahahahaha manon..............nu kan het zeker niet bij Jojo.....

Jeuhhhhh wij willen waarschijnlijk ook het geslacht al eerder weten..... vriendlief maakt het niet uit en ik wil het denk ik wel graag weten.....

Sabrina: wanneer ga jij die echo maken voor het geslacht???

Mutz: je bent maar druk de laatste tijd!!! Ook ontspannen he? (ja mam!)

3. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Super...dat hangt even van woensdag af.. als ik nou onder controle van de gyn moet blijven en regelmatig echo's krijg, dan ga ik afbellen. Maar als woensdag alles goed is..dan de 26ste...

Mijn bloeddruk is thuis trouwens al twee dagen 106/62..ik reageer echt op stress volgens mij hoor..kan het nog leuk worden woensdag...

4. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    whoooohoo, spügběcher , die gaan we onthouden giebel giebel..
    Nou heb jullie advies opgevolgd in het kader van spannender maken. Nu wil het zo zijn dat we tij-den geen gordijnen in de kamer hadden, alleen een rolgordijn van riet en...dan krijg je ongewild live tv voor de buren, wou ik natuurlijk niet... Dus laatst eindelijk gordijnen gekauft.
    Daarom zaten we ook wat vastgeroest in het dan meestal in los bettos te doen. Dus we waren er over uit geraakt,moest nodig wat afgewisseld worden. Dus ...we hebben de bank nader verkend... Ok, en nou houd ik erover op. Het peil moet weer wat omhoog ;)
    Over de afspraak, ik vind het wel leuk om me daar bij te scharen. Is that ok with you all? Moet wel uit het middenoosten komen.

Sab, je bloeddruk is wel hoooooog he? Voel je dat aan de rest van je lichaam? Ben benieuwd hoe je bloeddruk na woensdag is.

En krisje, wat ben je stil meis, gaat alles wel goed daaro ( naar omstandigheden goed uiteraard)

XX

ONZE DATE!!

WANNEER: zaterdag 27 februari
    WIE: Mutz, Manon. Sab, Smits, Julesz
    WAAR: evt Smits, Sab
    HOELAAT: 14 uur

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden schaam jullie diep hahaha ben ik er ff niet en wordt er gewoon vieze praat gehouden en nog wel over MIJ!!!! Nee de date kan zeker niet meer bij mij hahahahaha Er lag geen handdoek op de bank, maar heb niet geknoeid hoor whahaha!

Zijn nu weer thuis het weer viel best mee dus waarschijnlijk kan ik morgen echt ergens in den haag of amsterdam naar de markt om stof te kopen voor de wieg met mijn tante. Zaterdag vonden we het te koud. Jajajaja ik moet ook rustig aan doen maar ja he die verplichtingen bah! Nu is het voorlopig klaar met verplichtingen (op werk na dan haha) en ga ik aan mezelf denken.

Oh en Julesz je mag niet mee.... je MOET!!!! hahah duh! Ennuh Sab haar bloeddruk is nu juist laag! Heel netjes! De mijne is 110/60 ook erg mooi laag. gemiddeld is het 120/80.

Ik kan eigenlijk niet de 27e mijn schoonzus is jarig maar weet van onze date en zei al dat ik lekker moest gaan! Dus ich bin dabei!

WIE: Mutz, Manon. Sab, Smits, Julesz, Jojo

6. Julesz

Julesz Actief lid

5 sep 2009
    333
    0
    0
    omdat ik geen andere keus krijg, ok! :D
    Ja Jojo, je zult me nog wel vaker dingen moeten uitleggen want ik ben ook met recht een "junior lid"van het forum. Al die termen en bloeddrukken die me om de oren vliegen. Dus ok, dat is dus een goede bloeddruk... Weer wat geleerd.

Hee ,de groeten, ik ga slapen

Xx

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    WIE: Mutz, Manon. Sab, Smits, Julesz, Jojo, Kris (ovb)

Nou komt het meest warrige bericht sinds we op het topic zitten... Sorry daarvoor alvast... :(

Gister heb ik hem voor het blok gezet... Doorgaan en ervoor gaan of stoppen... Toen gaf hij aan te willen stoppen omdat hij de energie er niet voor had om door te gaan... wij samen janken.. ik natuurlijk ernstig hysterisch, maar ook mijn vriend was helemaal gebroken... Hij zei dat hij er nog 2 % geloof in de relatie had maar de energie er dus niet voor had... Toen zei ik dat ik weg wilde gaan, naar mijn ouders ofzo maar niet meer hier in het huis wilde zijn dat mijn thuis niet meer kon zijn... Maar omdat ik zo gebroken was wilde mijn vriend dat niet. Mede om de gezondheid van mijn vader natuurlijk... :( Hij wilde dat ik van de eerste schrik wilde bekomen en dan later samen mijn ouders het vertellen... Hij wilde dat ik deze week nog blijf en als hij dan het gevoel had dat de 2 naar 3% gaat hij dan niet naar mijn ouders wil gaan maar er samen voor willen gaan..
    Ik wilde het toen aan zijn ouders vertellen om gewoon wat steun, advies, begrip of wat dan ook te krijgen... Toen hebben we nog ruim 2 uur met mijn s ouders gepraat... Mijn schoonouders snapten he3t ook niet, ander in het spel, burn out maar dit kan niet... :( Dat is ook nog steeds wat ik voel... Weer janken natuurlijk... Toen zei mijn vriend na die tijd dat hij het gevoel had dat het 3 % is geworden.. Door alles wat mijn schoonouders zeiden en wat ik erop reageerde... Wel zei hij dat het niet weet of hij de energie ervoor kan vinden maar dat hij de laatste strohalm wel wil aanpakken... Dusss zo zit het weer.... Oja, heb wel gevraagd of hij dit niet doet omdat hij anders mij, mijn schoonouders, mijn ouders enzo pijn doet... Maar hij zei dat hij het doet omdat hij het wilt doen... :( ben benieuwd..

sorry meiden maar hoop dat jullie nappen dat ik even niet reageer

8. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Lieve Kris, Heeeeel veeel dikke knuffels voor jou!!!Wat ontzettend kl*te. Heb er geen woorden voor.
    Ik heb bewondering voor je dat je de stap heb genomen om hem voor het blok te zetten. Voor 2 a 3% weken in onzekerheid zitten is niet te doen.

-X-

9. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Wat een gesprekken zeg hahahahaha jullie hebben weer lekker gebabbeld :D:D:D gezellie hoor.

Ik ben er niet bij de 27e sorry, heb in dat weekend 3 verjaardagen, gaat ons helaas niet lukken, vind het wel jammer hoor:(

Hier alles goed, voel me beter vandaag, vrijdag en zaterdagavond een dutje gedaan tussendoor van bijna 2 uur, had het echt nodig, wel af en toe hoofdpijn, heeft iemand daar hier ook last van, hou het wel uit hoor. nu gaat het ook weer beter hoor, misschien was ik wel te gespannen door die auto:p
    We hebben een nieuwe Opel Corsa gekocht:D Echt super hoor, een 5-deurs. We zijn super blij, hij komt eind maart/begin april.

Krisje wat verschrikkelijk kl*te zeg!!!!! Heel veel sterkte meid!!!!!

Jojo het was ook super koud blehhhhhhh, hopelijk slaag je snel voor de stof.

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5190 manon31, 11 jan 2010
    Laatst bewerkt: 11 jan 2010
    Jeetje Krisje,
    Ik zou heel positief willen zijn voor je, maar als ik dit lees heb ik het idee dat je er dus geen f*ck mee opgeschoten bent. Het enige voordeel is dat de ouders het nu weten en dat er niet meer stiekum gedaan hoeft te worden. Dat is een hele opluchting denk ik!
    Maar wat hem betreft...hij weet het dus nog steeds niet, en 2% of 3%, maakt dat nou echt zoveel verschil dan?? Zeker als je ziet hoe snel het bij hem van 2 naar 3 gaat, gaat het straks net zo snel weer van 3 naar 2. Maarwat doet dat ertoe want dat betekend dat hij er dus voor 97% a 98% in gelooft dat het over is. Eigenlijk zit je dus nog steeds in hetzelfde schuitje wat dat betreft, hij weet het gewoon niet. Geloof me ik wil hier echt iets positiefs in zien maar ik zie het gewoon niet....of ik moet je verhaal verkeerd begrepen hebben. Ik zou hier helemaal gek van worden. Het lijkt wel of hij een spelletje met je speelt, hij zegt het is over, dan wil hij er toch weer voor gaan maar weet niet of hij daar energie voor heeft...??Wat zegt hij nou eigenlijk?? 'Nee' en daarna 'ja onder voorbehoud', je bent geen speelbal hoor!!:xJij hebt ook gevoelens, hij heeft het recht niet daar zo mee te spelen. En als je trouwt kan hij ook niet tekenen onder voorbehoud...let wel goed op jezelf en blijf goed voor jezelf opkomen...

Sorry als ik een beetje boos overkom...maar dat ben ik ook...;)je verdient dit niet...:(

11. manon31

manon31 Fanatiek lid

20 apr 2008
    1.726
    0
    0
    Ridderkerk
    leuk om te zien dat er steeds meer aanmelden voor het uitje!!

Jammer dat je niet mee kan Naat. Misschien dat er tegen die tijd een verjaardag wordt gecancelled en kan je toch nog...
    Ik heb even gegoogled naar je nieuwe auto want anders zegt me dat niet zoveel. Maarre goed gedaan hoor!! mooie wagen!welke kleur hebben jullie genomen?

Julesz wat goed dat jullie weer wat leven in de brouwerij gaan brengen!! Veel klusplezier!!:D

12. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    he thnx Manon, dacht dat het aan mij lag! Weet en snap natuurlijk wel dat Kris dit allemaal niet wil horen, maar wat voor een relatie heb je dan straks met iemand die maar voor 2 (of 3%) gaat?? Het zal best heel erg pijn doen om er wel een punt achter te zetten, maar lieve Kris, hoe lief je je vriend ook vindt, hij verdient jou GVD niet!!! Hoe gelukkig ga je worden met iemand die voor 97 % aan de relatie twijfelt? En niets maar dan ook niets neemt de twijfel weg. Ja weet je wat misschien de twijfel wegneemt; het feit dat hij straks weet wat hij mist, als hij je niet meer heeft.
    Kris lieve schat, neem a.u.b weer het heft in eigen handen en maak jezelf niet zo ontzettend afhankelijk....

Je mag boos op me worden, maar ik wil gewoon dat Kristel gelukkig is!!!!!!!!!

13. bietje1972

bietje1972 Fanatiek lid

27 sep 2009
    1.340
    0
    0
    NULL
    NULL
    WIE: Mutz, Manon. Sab, Smits, Julesz, Jojo, Kris (ovb), Bietje (ovb)

vind het voorstel van Sab op zich wel een idee om het bij haar te doen. Weet niet hoe ik me op dat moment voel, maar ik ben ook wel ontzettend benieuwd om mijn forumvriendinnetjes te ontmoeten. Is het misschien ook een idee, dat we allemaal iets te eten meenemen? Niet dat ik Sab haar kookkunsten niet vertrouw, maar is misschien makkelijk. Enne als onze slaapkamer in de schuur klaar is, hebben wij een kamer over dus plek voor eventuele logees....
    was het weer even...

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Zo kom even tussendoor gal spuwen en later thuis als ik weer relaxed ben reageren...

Heb besloten wat er ook gebeurd of er nou wel of geen vervanging is..ik vanaf volgende week de donderdag en vrijdag niet meer ga werken.. Gaan die gezellige zeikouders maar lekker zelf voor de klas....

Tot strakjes...dan ben ik weer vrolijk hoor, met een normale bloeddruk

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Kris... Ik las je bericht vanmorgen al, maar was even te verbaasd en te boos om te reageren. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met Manon en Bi eens ben... Ook dit is weer zo herkenbaar voor mij. Ik ga het gewoon vertellen, want het kan je misschien helpen. Mijn ex en ik zaten precies zo als jullie. Toen hebben we afgesproken elkaar 2 weken neit te zien en dan te kijken wat voor gevoel er over was. Dus na 2 weken van onzekerheid en heel veel verdriet gingen we naar het strand. Tussendoor had ik hem wel gesproken en zei hij dat hij me miste en blablabla. Na die 2 weken wilde hij toch niet verder. Dit is zo bijna een half jaar doorgegaan en ik kan je zeggen dat het zoooo zonde van mijn verdriet en tijd was. Ik hoop echt dat dit jou bespaard blijft, maar helaas zie ik veel van mezelf van toen in jou terug.
    Vergeet niet dat je een hele sterke vrouw bent en dat het natuurlijk hartstikke pijn zal doen om voor jezelf te kiezen, maar uiteindelijk gaat dat verdriet over en kom je er zoooo veel sterker uit!!! Natuurlijk hoop ik dat het bij jullie niet zo zal gaan, maar het is me iets te herkenbaar allemaal. Ik wil gewoon dat jij gelukkig bent en op deze manier gaat dat echt neit gebeuren meid!

16. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Kris...Ik ben het ook wel met Jojo, Bi en Manon eens.. maar ik heb gestaan in de schoenen van je vriend... Bij mij was die 3% 0,0 procent, dus ik zie nog wel een klein beetje hoop... Wil hij er 3% voor gaan of heeft hij dat vertrouwen.. Hoe groot is de kans dat het weer 100% wordt??

Wat al vaker is gezegd.. Hoe moeilijk ook..kies voor jezelf.. uiteindelijk ben jezelf degene die het belangrijkste is en niet je vriend...Laat je dus niet te lang aan het lijntje houden.. en jij mag ook best beslissingen nemen in deze situatie..

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Sab wat is er allemaal aan de hand meid?? Nu rustig he anders kom ik je ff neermeppen want dan kan je niet anders!!! ;) En ik ben heeeuuul sterk hoor!!!!

Vandaag suuuuper geslaagd in Den Haag voor stof voor het wiegje! :D Het is een heeeel aparte stof geworden, maar ik zag het en was er weg van! Het is dus niks zoets geworden, maar een soort iets glanzende grijs/antraciet kleurige stof met een heel subtiel streepje erin! Het is zoooo Chanel hahahah!!! Staat geweldig met de witte lakentjes die ik heb en dan straks zo'n roze meisje erin! Ik vind het helemaal gaaf en apart! Mijn tante heeft hem zondag al klaar dus dan ga ik hem halen en foto's maken!!! Moet alleen het standaard waar hij op staat nog schilderen in het wit, anders is t lelijk denk ik!
    Nu lig ik voor pampes op de bank ben het zooooo zat!!!!

Oh en gisteren lag ik in bed en die kleine was zoooo druk het deed echt pijn! Ik weet zeker dat ze overdwars in me lag met links het hoofd en rechts de benen en dan uitstrekken... my god hahah maar wel grappig gezicht en Ro kon het nu heel goed voelen. Het was gezellig maar niet wanneer ik wil slapen hahaha!

18. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Jojo...wat fijn dat je zo goed geslaagd bent.. en lekker toch die druktemaker...En jij nu huppakee die bank op...

En bij mij...ach die scheitouders ook af en toe.. ik hoop toch van harte dat ik anders word, haha.. Je doet het nooit goed.. had ik nog besloten om me niet druk te maken deze week, nou dat was om 8.20 uur alweer gedaan hoor...

Moet het van Bi loslaten en aan mezelf denken...grrrrrrrrr ga het doen ook.. dan maar geen cito toetsen..lekker puh

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou girls...

sorry, ga toch weer tegen jullie in... ;) mijn schoonmoeder kent hem natuurlijk langer dan ik en die heeft het idee dat mijn vriend niet zichzelf is, en dat niet komt door dit alles... Ze dent dat hij tegen een burn out aan zit ofzo en dat hij alles niet meer ziet zitten ofzo..
    Hij heeft aangegeven dat hij wil proberen om die 3% waarin hij nu vertrouwen in de relatie heeft uit te bouwen... Als dat niet komt is het over, maar meneer wil wel graag dat het beter wordt...

En nu wil ik sab haar verhaal ook horen!

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Een echte kl*te dag dus! Maaaar Sabje nu ben je thuis en moet je je werk even vergeten en lekker een warme douche of bad (daar heb ik al zo lang zin in! heb geen bad) nemen en ontspannen! Goed dat je gewoon die 2 dagen laat gaan, het is echt beter voor jezelf!!!! Eennnnnn voor je meisje hahaha (als het een jongen wordt dan wordt hij vast homo! mijn gevoel is zooo sterk hahah)

En ik lig al op de bank hoor! In joggingbroeg met mijn haar door de war! Hoop dat mijn ogen open blijven! Zit hier een dametje druk te doen dus ik geniet ook nog eens heeeel erg!

Deel Deze Pagina