Hey meiden, Daar was ik ook weer eens Zou inderdaad eens wat meer tijd moeten maken om gewoon even thuis te zijn en achter mn laptopje te zitten. Maar de laatste tijd heb ik al zo veel bij te lezen dat ik niet echt tijd meer heb om te reageren.. Jeetje wat wordt er veel gekletst! Wel heel erg leuk en zit dan ook geregeld te lachen achter de comp. Helaas ook wat minder blij nieuws... Lieve Kris, wat een gedoe allemaal. Ook ik ga niet meer zeggen dan wat er al is gezegd. ben het helaas met de meiden eens, maat ik begrijp ook zo goed dat je niet het niet los wil laten. Hoop heel erg voor je dat alles goed komt. Wens je op dit alle geluk! Leuk trouwens dat er zoveel aanmeldingen voor ons uit zijn! Super, ik dacht dat als ik moest werken in het weekend, jij vrij was? Ik moet namelijk dat weekend werken, allleen ik heb vrij gevraagd. Zou het wel leuk vinden als je er ook bij kan zijn. En natuurlijk ook al Kris er is, dan kunnen we er gewoon een keer live over praten en kan je je verhaal een keer helemaal kwijt. Ik vind het een prima plan om het bij Sab te doen, zou super zijn als Bietje dan ook langs kon komen. Het idee om allemaal iets te eten mee te nemen vind ik een prima plan! Jammer dat Naat er bij kan zijn... Zie dat er 3 jarig zijn deze maand? Incl. me, myself en I Zetten jullie (Manon en Kris) jullie dagen ook even in de agenda op hyves? Even een korte reactie op jullie" @Sab: het woord voor jou is: loslaten... Laat die ouders lekker zeuren en zorg goed voor je kleintje. Wel lekker hoor, donderdag en vrijdag vrij. Als je dan toch vrij moet zijn, dan maar die dagen. @Smits: wat verschrikkelijk dat je nu in de kou zit zeg! Hadden ze niet gelijk de pui kunnen zetten, koud was het nu toch al in huis. Is het verven al gelukt? @Super: niet te veel zorgen maken hoor! Gaat helemaal goed komen. En Sab, bedankt weer, heb een prachtig beeld van de onderbroek van Super... @Julesz: spannend deze dagen. Zou toch fijn zijn als de cyclus niet al te lang is deze keer. Trouwens dames; de man die jullie zoeken heb ik naast me op de bank zitten. Doet alles! @jojo: je stofje voor de wieg klinkt super, ik ben benieuwd! @Bietje: hoe is het met je? Hoe bevalt het thuis zijn en alleen zijn? @Manon: nu is het wel echt he? Met die medicijnen in huis? Stoer dat je jezelf hebt geprikt om het even te proberen. Tja, je moet er iets voor over hebben... @Naat: gave auto hoor!! Jammer dat je je niet zo lekker voelt de laaste tijd Ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad. Over mezelf weinig te vertellen... Geen last van medicijnen, geen gevoel van ongesteld worden... We wachten gewoon af. Ik ga er weer vandoor. Dinsdag is vaak vriendinnendag, dus theetje doen. Helaas ook kletsdag hier, dus morgen vast weer veel bijlezen... Fijne avond!! Liefs Mutz
Hey Meiden! Goed idee om de 27e allemaal wat mee te nemen! Moeten we alleen ff kijken of we richting high tea denken of meer tapas voor t avondeten! Nou we zien wel! Sab vandaag een betere dag op je werk hoop ik??? Heb je je koest gehouden gister??? Denk dr om he!!! hahaha Trek je het nog voor morgen??? Spannend hoor! Hoe laat moet je ook alweer?? Super ik kan me goed voorstellen dat je loopt te broekloeren... Ik doe het nog steeds en heb niks meegemaakt (gelukkig natuurlijk) Ik hoop dat deze week dan lekker snel voorbij gaat en je weer lekker kan genieten! Naat wat leuk dat je al beweging voelt! Wel opschrijven he wanneer het voor het eerst was, want je vergeet het zeker! OH wat balen van je oor dat doet zooo een pijn! Ik was zelf ook al een tijdje doof en net ging ik met een stokje in mijn oor om ff schoon te maken, komt er gewoon een bloedprop uit bah, maar ik hoor nu wel weer Hopen dat het snel over gaat voor je! Julezs al enig teken van rood??? Ik hoop het meid!!! Goed dat je vriend een afspraak heeft gemaakt, want jij doet het niet!!! Manon fanatiek hoor lekker zwemmen! Is wel altijd heerlijk en je pakt al je spieren aan dus ik snap waarom het je trekt! Ik deed het ook 2 a 3 keer per week maar gaat niet meer met mijn bekken helaas! Smits ben je al aan het opwarmen of vergis ik me nu een dag??? Hoop het hoor want het is niks met die kou zo!!!!!! Kris hoe is het vandaag met je? Heb je nog even lekker tijd voor jezelf genomen??? Mutz veel plezier vanavond! Lekker thee leuten altijd gezellig! Bietje hoe is het met jou meid? Trek je het allemaal nog een beetje?? Meiden de wieg is klaar!! Mijn tante is echt super goed bezig geweest en heeft het gewoon in 1 dag gemaakt! Ze heeft net de foto's gemaild dus ik ga ze zsm op hyves zetten. Ze heeft er alleen en pop ingedaan en een donker lakentje ingelegd en dan lijkt het meer op een rouwkistje.... Dus er moeten echt witte lakens in anders wordt het te bedompt, maar even voor het idee. Ik ben er heel erg blij mee! Thuis staat hij dan natuurlijk op een standaard. Het is rustig hier voor de dinsdagavond! Waar is iedereen???
Heee Mutz dat is ook niet aardig dat je het vervelend zou vinden als Naat erbij is... maar denk dat je het woord 'niet' gewoon vergeten bent Jojo, ik ben heel benieuwd naar de foto..zet hem er maar snel op. Super, Ik zou het echt niet weten helaas. Ik ben niet zo stipt. het kan zomaar een week schelen met een andere maand. Maar goed nieuws, het zit eraan te komen...altijd wat rare praat maar vlakvoor mijn ongi vloei ik altijd meer wit en dat is nu. Dus ik denk nog maar enkele daagjes.... Voel jij je al iets meer gerust nu? Julesz..he bah een vergadering 's avonds...... Goed dat je het bespreekbaar gaat maken bij je huisarts hopelijk stuurt hij je snel de MMM in. Klinkt niet leuk maar geeft wel meer inzicht... Ja het zwemmen is heerlijk ik doe het nu 2x per week, hopelijk wordt ik weer wat slanker ervan en leniger enzo.
Oh dat is een goed teken Manon!!! Ben erg benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren met het spuiten enzo. De foto's staan erop hoor!!!!
Wow..dat heeft ze mooi gedaan hoor. De stof is idd heel apart voor een wiegje, leuk om zo eens wat anders te doen dan een ander! Witte lakentjes erin is idd beter of wat dacht je van felgroen, ook heel mooi bij grijs. Of fel rose...violet...geel...haha ik draaf door
Dank je wel! Ja het is echt apart en niet iedereen zal het mooi vinden, maar ik wel Ik heb ook een knal roze dekentje dus dat zal ook leuk zijn denk ik! We gaan het gewoon proberen! Vanmorgen is trouwens mijn kinderwagen + maxicosi binnengekomen! Wel stom want ik ben nu een beetje onzeker omdat ik haar de hele dag nog niet echt goed gevoeld heb... Wel lichtjes hoor maar niet zo aanwezig als dat ze dat meestal is... Morgen gelukkig naar de vk
Ik heb trouwens voor grijs gekozen omdat mijn slaapkamer ook grijs is met wit haha en het wiegje komt naast ons bed te staan en moet natuurlijk wel matchen! Ik heb nu al zin om het bedje op te maken! Ga zaterdag gelijjk de lakentjes maar even wassen
Ja..ik denk dat het vast heel mooi is met felrose...denk ook niet dat het direct iedereen zijn keuze is, ik houd meer van de lichtere spulletjes, maar neemt niet weg dat ik dit ook mooi vind hoor alleen niet voor mij...gelukkig zijn we allemaal anders. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt...gelukkig kan je morgen alweer gerustgesteld worden.
Jojo: Heel wat anders die stof. Moet er even aan wennen, maar denk dat het wel heel mooi is met een witte deken en standaard. Ook mooi bij je kleur muur. Een bloedprop uit je oor????????? Manon: dat wordt dus ook broekloeren voor jou. Spannend. Wat goed dat je twee keer per week ga zwemmen. Naat: Wat een leuk een hele nieuwe auto. De corsa is ook helemaal geweldig en een stuk groter dan vroeger. Leuk dat je beweging voelt. Over een niet al te lange tijd voel je ineens het eerste schopje, geniet ervan. Julesz: Viel de vergadering mee? Lief dat vriend een intake heeft geregeld en echt over je ongi beginnen he. Dit is je kans. Ik kom net onder een warme douche vandaan, heeeeerrlijk. Ben helemaal blij. Was het maar zo Mutz dat de pui er nu al zat. Vanaf maandag zitten we weer in de kou. Hoop dat dan volgende week woensdag de nieuwe verwarming hangt. Jules we hebben idd een nieuwe gekocht. De oude was al 13 jaar en nu dus echt aan vervanging toe.
Jojo: die kleine meid is vast aan het bijkomen van al dat gedans de laatste dagen. Morgen hoor je gelukkig het hartje weer.
Ik ben weer een beetje gerustgesteld ik was vergeten dat ik een angelsound geleend heb van iemand waarmee ik het hartje kan luisteren dus dat net gedaan en het was luid en duidelijk! Ze zal idd wel moe zijn van al dat gehops! Of ze wordt vannacht weer wakker... hoop het niet hahaha dan heb ik geen rust! Ik hou normaal ook van witte meubels hoor, maar vond dit wel grappig en weet je, ze ligt er maar max 3á4 maanden in dus als ik het zat ben dan ligt ze zo weer in haar witte ledikantje hahahah! Ik hou van gekke dingen Smits wat lekker dat je weer hebt kunnen douchen!!! Heerlijk! Nog even doorbijten en dan geniet je van een mooie pui en dus ook veel licht in huis!
Jaaaah lekker he Smits een warme douche en dan lekker op de bank. Ik heb dat ook gedaan na het eten en zit lekker in mijn badjas mijn series te kijken. Zo na die koude dagen in je huis moet het helemaal een verademing zijn.. jojo wat goed dat je die angelsound hebt gebruikt...ik weet nu al dat ik er 1 ga aanschaffen zodra ik zwanger ben...veel minder onrust heb je dan denk ik..
hoi girls... nou ga gewoon lekker niets meer vertellen.. Jullie geven toch advies wat ik niet wil horen mutz... fijn wat van je te horen dat je geen last van de medicijnen hebt... sab... ook van mij de vraag hoe wat het op je werk? rustig aan kunnen doen?? morgen je fobie aan de kant zetten... al erg zenuwachtig??? naat.. .balen van je oorontsteking hoop dat het snel over gaat met de medicijnen.. Hier ook last van mijn oor, maar dat komt omdat mijn tand gevoelig is en naar mijn oor trekt... Jojo.. ik vind de stof wel erg mooi hoor! het volgens mij super lief met knal roze lakentjes... ben benieuwd hoe het is met jullie meisje erin staat... jij morgen ook weer gerustgesteld verwacht ik... smits.. heerlijk dat het weer warm is in huize smits...! super.. meid komt goed, dat punt van de zwangerschap ga je zonder problemen voorbij, hooguit wat angstig die dag... en je neemt maar vrij ofzo hoor je moet er ook gewoon bij zijn natuurlijk... manon, spannend al dat gewacht... ben benieuwd wanneer je ongi wordt.. hier ook afwachten, na de spontane ongi ben ik benieuwd of ik nu weer zelf ongi ga worden of dat het door de clomid op gang is gekomen.. julesz.. soirry weet echt niet of je nieuws had... sorry... volgens mij nu iedereen gehad, anders sorry!
Hihi..nou denk eigenlijk ook niet dat je heel ander nieuws hebt na 1 dag...ook al is het niet wat je wilt horen, we hebben het beste voor je over hoor en het komt uit een goed hart.. Neem je nu geen Clomid meer dan?
OOoh Kris je moet wel je hart blijven luchten hoor! Dan lees je gewoon onze reacties niet op jouw bericht of je leest ze pas wanneer je er klaar voor bent. Ga het nou niet opkroppen he! Duusss vertel!
Ik zie Sab ook online maar ze is wel stilletjes hoor! Ben benieuwd hoe het met haar zenuwen is! En met de frustraties!
Nou Jojo, ik ben niet zo nieuwsgierig hoor, ik wil alleen graag altijd alles weten. Dus kom op Kris vertel, vertel. We zullen geen commentaar geven deze keer...