Ja, ik zie het, Sab je is er ook..en Krisje is weer weg.. Hey Sab hoe is het of zit je tv te kijken en lees je niet mee. Hier staat de comp soms ook uren aan terwijl ik er niet eens achter zit.
hmmm Kris is m gepeerd.... Oh en er is weer activiteit hier in mijn buik! Haar papa komt zo thuis he en ja dan wordt ze ineens wakker! Gemeen! Sab???
Nou lekker dan begint dat gedonder nu al! En het is echt zo hoor als hij thuis komt en hij zegt me gedag en gaat praten dan krijg ik altijd een paar schoppen... Ach ja ze zeggen je schopt het hardst tegen de mensen van wie je het meest houdt he hahahahhaah Sab zit denk ik in de tv... of ze bibbert te erg om te typen! Sab als je dit leest heeeeeeeeeeel veel succes morgen!
he meiden, we lezen wel mee, weet dat Sab dat ook wel doet, maar vandaag is onze oom overleden. Hij heeft er zelf voor gekozen, hij was echt op. We zijn intens verdrietig, hoeveel kan een mens nog hebben. Ons nichtje is ook nog steeds zwanger, dus helaas heeft hij zijn 1e kleindochter niet kunnen zien. Wilde jullie het even laten weten. Liefs Bi
jeetje bietje wat verschrikkelijk! Gecondoleerd... Fijn dat je het even komt vertellen dan kunnen we rekening houden met wat we zeggen... Heel veel sterkte.... alweer.... Getverderrie Dikke knuffel voor jullie beide natuurlijk!
Jeetje Bietje en Sab wat erg...!! Gecondoleerd meiden en heel veel sterkte.Weet ff niet meer hoe het zat met jullie nichtje sorry..te lang geleden... Kan Sab het wel aan de 27e? Als het niet gaat eerlijk zeggen hoor...dat snappen we allemaal... Jojo...ze gaat vast van jullie alletwee heeel veel houden. Jullie worden geweldige ouders... Ik ga zo naar bedje..weltrusten..
Ons nichtje moet nog 3 weken, hadden gehoopt dat hij het zou halen, of dat het kindje eerder kwam. En of Sab het redt daar kan ik natuurlijk geen antwoord op geven. De tijd zal het leren...wordt in ieder geval tijd dat de voor ons de zon weer een beetje gaat schijnen.. Welterusten
zooo heftig... sab en bietje beide wederom gecondoleerd.. er word jullie ook niets gespaard... heel veel sterkte jojo en manon, heb nieuws maar dat komt morgen of later deze week wel...
Lieve Bietje en Sab: gecondoleerd met jullie oom... Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte (inderdaad alwéér.. ) Krisje: niet niks vertellen hoor! Ik beloof ik je niks te zeggen wat je niet wil horen. Is niet leuk om (ongevraagde) niet leuke 'adviezen' te moeten lezen. Je hebt gelijk... Misschien beetje stom van ons om dat zo maar te doen.. Hadden het natuurlijk ook even kunnen vragen, maar dat is dan weer vrouweneigen: gelijk reageren en zeggen wat we voelen. Zeker als het gaat om een vrouw die naar ons idee niet goed wordt behandeld. Ons geslacht beschremen denk ik.. Dus bijdeze: lucht je hart en wij zullen niet meer zo hard reageren (toch meiden?) tenzij jij erom vraagt. En anders stuur je maar een pb'tje, dan 'luister' ik alleen Ga nu slapen, al weer veel te laat. Truste allemaal! Oh ja, natuurlijk bedoel ik: jammer dat Naat er niet bij kan zijn
Sab en Bietje gecondoleerd. Wat is dat snel gegaan. Wat jammer dat jullie oom zijn kleinkind niet meer kan zien. Was zo mooi geweest. Sterkte met dit verlies. Sab voor jou een dubbele sterkte voor vandaag.
Lieve Bietje en Sab, ik leef intens met jullie mee, weet wat het is om een dierbaar familielid te verliezen aan die rot ziekte. Gecondoleerd voor jullie beide. Jojo wat fijn dat je het hartje luid en duidelijk hebt gehoord met de angelsound! Vandaag kun je weer naar de verloskundige. Smits, ja echt dat gefladder wat ik nu telkens voel, straks zullen het wel schopjes worden, spannend allemaal hoor. Ik heb net even de huisarts gebeld. Ben gister thuis in tranen uitgebarst! Dat kliertje bij m'n oor zit me gewoon niet lekker, het is wel minder opgezet als 1,5 week terug maar ik voel het nog steeds, waarschijnlijk is het niets ergs, maar toch. Ben ook weer zo erg moe, dus misschien meet hij ook wel gelijk mijn bloeddruk op.
Ben net terug van de huisarts, de ontsteking is stukke minder, het oor ziet er rustig uit, nog wel even verder druppelen, kan geen kwaad tijdens zwangerschap, zijn gewoon zure druppels. Dat kliertje is minder dik en komt van 't oor af, doordat als je zwanger ben je afweersysteem anders werkt kan dat kliertje nog wel even duren eerdat het weg is....ben helemaal gerustgesteld. Bloeddruk heeft hij ook nog opgemeten en was ook allemaal prima
ok, jullie hebben erom gevraagd he?? het verhaal... mijn schoonma heeft verteld dat depressie/overspannenheid/burn-out in de familie zit. zij lijdt eraan, mijn vriend zijn opa en ze denkt echt dat mijn vriend er ook last van heeft... hij is in de wintermaanden altijd erg timide en down... Natuurlijk niet altijd, maar wel vaker dan in lente/zomer/herfst... Mijn vriend heeft ze erover gesproken (naar mij luistert hij over dit soort dingen toch minder omdat ik jonger ben, dus meer onervaren in zijn ogen) en hij heeft beloofd naar een psycholoog te gaan..Niet omdat hij zelf denkt dat hij last heeft van een burn out/overspannenheid maar om rust voor zichzelf te krijgen... wordt vervolgd dus.. jojo, je had je adres ingevuld en weer verwijderd.. Klopt dat of is er iets mis met hyves anders... ??
Hey sab en bietje, wat ontzettend treurig dit. Wat een donkere tijden voor jullie zeg, alles tegelijk. Ik wens jullie alle sterkte van de wereld. Denk aan jezelf, doe waar je behoefte ligt en neem je rust. Een dikke knuffel uit het midden oosten voor jullie.. Krisje, wat fijn dat je steun hebt van oa je schoonfamilie. En helemaal fijn dat je vriend hulp gaat zoeken. Kan hij een beetje de rust vinden om uit te vogelen wat er aan het handje is. Hopelijk heeft het een postiteve uitwerking op jullie.Trek je het nog allemaal? Jojo, wat fijn dat je zo'n ding hebt geleend om naar het hartje te luisteren. Lijkt me wel gaaf zeg. Nathalie, wat goed dat je gewoon contact het gezocht met de HA zodat je even weer gerustgesteld kon worden. En alles gecheckt is. Fijn dat het de goede kant op gaat. @ hier: Vergadering was wel ok, we hebben gebrainstormd over een aantal dingen dus dat was wel interessant. Als we naar de HA gaan, zal ik het zeker noemen. O ja, Manon uiteraard hoop ik stiekem geen rood te zien en zwanger te zijn, dat snap je natuurlijk wel Ik word wel ongi, maar de structuur is ver te zoeken... Waar stond mmm ook alweer voor xx
volgens mijn vriend ben ik de sterkste van allemaal.. inclusief schoonouders, schoonzusje en hemzelf.. ik bikkel wel door... zo meteen een middag kinders doorspreken zal een zwaar middagje worden...!
Krisje wat fijn dat hij hulp gaat zoeken meid, het kan makkelijk zo zijn hoor een burn-out of winterdip. We horen 't wel als er meer bekend is, als je erover wilt praten Ja Julesz ik ben gerustgesteld, dat is toch wel belangrijk.
Oooooooh wordt nu echt beetje zenuwachtig....bij naar bed gaan voelde ik wat steekjes rond mijn baarmoeder. Nu moest ik hard niezen en voel ik ongipijn.....gaat het komen???? Ik hoop het zooooooooo.....Normaal heb ik al wat rosige afscheiding maar dat heb ik nog niet....zie ik dingen die er niet zijn? Net alsof je denkt dat je zwanger zal zijn je ook al die symptomen denkt te voelen terwijl het eigenlijk nog niet kan...
Julesz: de MMM staat voor Medische Malle Molen... Naat: fijn dat je ontsteking aan het weggaan is. Kan me voorstellen dat het je allemaal even teveel werd..goed dat je dan gelijk actie onderneemt en niet blijft doortobben...Ook fijn dat je bloeddruk werd opgemeten en dat alles in orde is Krisje; Wat goed dat hij naar een psycholoog gaat...hopelijk komt alles toch nog goed....(en dit zeg ik niet alleen omdat je het wil horen hoor) Succes met de zware middag alvast.