Super, heeft het niet te maken met dat vorig jaar 53 weken had ipv 52. Naja, hopen dat het zo rustig is dat je er nog bij kunt zijn. Naat, lekker die vrije dag op de echo dag, is je vriend dan ook vrij? Kunnen jullie lekker samen voorpret hebben en nagenieten..lekker samen lunchen ofzo..maak er een lekker vrolijk dagje van saampjes. Sab/Bietje, er wordt nog steeds aan jullie gedacht hier..dikke knuffel voor jullie en heel veel sterkte voor bij de crematie. Smits, nog lekker aant genieten van je hervonden warmte? Jojo, nog leuke dingen gedaan vandaag samen met je man? Wij waren ook vrij vandaag samen maar was meer een samenloop van, voor mij minder prettige, omstandigheden. Ik werd wakker met een fikse migraine dus moest me ziekmelden, manlief was thuis aant werk maar was door zijn werk heen en was rond 2 uur klaar. Toen besloten om maar eens in het Erasmus ziekenhuis te gaan kijken en alvast de ponsplaatjes te laten maken daar. Blij dat we dat gedaan hebben, wat een ingewikkeld ziekenhuis!!!!!!!!!!! Je zou zo verdwalen... De rode duivels zijn er nog niet..ik voel het wel rommelen/beetje steekjes/krampjes enzo en ook de migraine is altijd weer een teken dat het eraan zit te komen, maar nogmaals het komt bij mij altijd langzaam op gang...kan nog wel 1 a 2 dagen duren....klinkt het misschien voor 1 van jullie herkenbaar trouwens of heb ik dat weer??
Poging nr twee....... Sab: heb je bericht gisteren gemist. En ik maar steeds inloggen gisteravond om te kijken hoe het met je is, stond het er al lang en breed op. Fijn dat de ziekenhuis vrees minder wordt. Met deze grote vooruitgang stappen ga je dadelijk nog van het ziekenhuis houden Zusjes: Wordt een heftige dag maandag. De crematie is wel vrij laat of vergis ik me daarin? Manon: Hen je ziekenhuis al kunnen bellen??? Super: Je weken zijn waarschijnlijk gewisseld doordat 2009 53 weken had. Hoe voel je je? NOg druk aan het broekloeren? Trouwens al een tijd niets van Starfish gehoord. Kris: Trek je nog een beetje? Jojo: heeriljk nar de yoga. Zo ontspannend en slapen is daarna zo lekker. Vanochtend belde mijn zwangere collega dat haar vliezen zijn gebroken en dat ze aan de weeenremmers ligt. Ze is nu 33 weken. Hopelijk komt het allemaal goed. Mijn controle bij de verloskundige was goed. De kleine groeit en mijn bijna dagelijkse buikpijn komt van mijn darmen. Advies: lekker blijven genieten enna het werk een uurtje rusten. Dat laatste wordt even wennen. Ben altijd van even dit en even dat. Vanavond gezellig naar de film. haha hopelijk val ik niet in slaap.
oeps, arme planner...........ja vergeten 53 weken afgelopen jaar. Daardoor dus. Ach gooi het wel op mn hormonen....... Manon: Lastig die migraine! wel spannend zeg dat de duivels in aantocht zijn. Hier geen ervaring met een langzame start van je ongi. Bij mij is (was hahahaha) het altijd in 1x super erg. Naat: al met de voetjes omhoog op de bank? Smits: veel plezier (en sterkte) bij de film! Naar welke ga je?? Morgen lekker uiteten met 2 vriendinnen, eentje daarvan is hoogzwanger en weet nog niet dat ik ook weer zwanger ben. Ga ik dus morgen vertellen. Zj is de laatste en dan weet iedereen het. Net bij de buren geweest, helemaal blij natuurlijk. Herrlijk geen geheimzinnig gedoe meer.
Oh ja........... Smits: hier nog wel wat broekloeren maar weer iets geruster. Komende dagen moeten gewoon even voorbij vliegen en dan kom ik op nieuw gebied terecht. Zo ver ben ik de vorige keer niet gekomen.
Spannend allemaal he Super.. Hoop voor je dat de komende dagen snel voorbij gaan.. Wat heerlijk dat iedereen het vanaf morgen weet.. Vond ik ook zo fijn.. Smits is je huisje alweer een beetje doorgewarmd.... Ben je wakker gebleven tijdens de film.. En relaxen na het werk is echt niet slecht voor je hoor.. gewoon doen dus!!! Manon.. heb je de ongi dans al gedaan?? Dan schiet het echt op hoor.. ik zal hem morgen voor je doen.. kun je mooi maandag naar het ziekenhuis en wat slim dat je al die kaartjes hebt laten maken. Ik moest dat nog doen en toen hij klaar was, zag ik dat het telefoonnummer niet klopte..nou ja dat verander ik een andere keer wel weer... Verder ga ik even teruglezen, want ik weet ut niet meer.. Vraag me wel af hoe het met Kris gaat?? Zit er al schot in de zaak?? En Jojo..heb je je een beetje rustig kunnen houden??
Ja die 53 weken in een jaar opeens.. Lekker hoor, heb het er eindelijk in bij die kinderen, dat er 52 weken in een jaar zitten...stoppen ze er opeens 53 in, whaha..
Whaha ja leg dat maar eens uit haha...krijg je van die vragen..is dat dan net als een schrikkeljaar??...Neeeee
Manon en al bloed te bekennen meid? Hopelijk heeft je ongi al doorgezet. Smits, welke film ben je geweest gisteren? Niet in slaap gevallen whaha Wat vervelend van je zwangere vriendin zeg, hopelijk blijft de kleine nog ff zitten! Super, de dagen vliegen voorbij meid en dan ga je lekekr genieten, dat doe je volgens mij al maar goed. Veel plezier vandaag met je etentje met vriendinnen, altijd leuk om het grote nieuws te vertellen Mijn weekend staat in het teken van VERJAARDAGEN blehhhh, vanavond, morgen, zondag en maandag.....druk druk druk..... Morgen ga ik denk einde van de middag dan kan ik 's avonds lekker op m'n bank neerploffen Whhaaaa we hebben gister een opblaasbare ooievaar gekocht toen we boodschappen gingen doen....leuk voor in de voortuin strakkies
Naat, ik vind verjaardagen meestal wel leuk, weer ff bijkletsen met mensen die je een tijd niet hebt gezien. Maar 4 achter elkaar is teveel van het goede hoor, snap dat je daar niet zo'n zin in hebt, kun je er niets van skippen?? Jaaaah de ooievaar vind ik altijd leuk in de tuintjes! Hier nog steeds geen ongi, heb er de hele nacht van wakker gelegen, heb de halve nacht krampen gehad maar komt nog niets tevoorschijn, ik denk dat ik mijn muts een zwangerschapstest moet laten zien...hiervoor was het altijd zo dat ze dan de dag erop ironisch genoeg ongi werd......whahahaa
Nou wie weet Manon help jou idee! Zal me niks verbazen, is bij mij ook weleens zo gegaan, direct daarna ongi! Ja, 4 is wel een beetje teveel, maar goed we overleven 't wel, misschien dat m'n vriend zondag alleen gaat naar die verjaardag, zal fijn zijn, kan ik lekker heel de dag relaxen zonder verplichtingen Zit weer te snoepen hier aan een Merci-chocolaatje mmm... Gelukkig weer bijna weekend.
Ze zullen het heus wel snappen dat je er niet altijd bij kunt zijn nu, zou fijn zijn als je vriend alleen wil gaan. ja ongi na test...ik denk dat de meesten hier dat fenomeen wel kennen whaha Hier ook bijna weekend, ik moet zo om 1 uur beginnen en dan ben ik om half 6 klaar, vanavond klein strijkje en en lekker weer zwemmen... Zaterdag ga ik eens lekker veel opruimen en weggooien, ik ga morgenochtend eerst vuilniszakken inslaan daarvoor.. Zondag ga ik naar mijn lieffie kijken die dan een wedstrijd heeft en daarna door naar een nieuwjaarsreceptie van zijn familie. Ennnn...last but not least....hopelijk mag ik dit weekend eindelijk het ziekenhuis gaan bellen... Wat heeft iedereen voor plannen dit weekend??
Iedereen een heel fijn weekend! Weet niet of ik van 't weekend nog tijd heb om even langs te wippen! Sab en Bietje nogmaals veel sterkte, ook alvast voor maandag!
Naat: Pffffffffffff vermoeiend weekend heb jij! Succes ermee Manon: nou wat vervelend dat het nog niet doorzet. Misschien helpt het inderdaad als je baarmoeder een zwtest ruikt???? Ik moet werken dit weekend Sabrina: heerlijk als iedereen het straks weet, geen gedoe en gedraai meer... Krisje: gaat het wel goed daar? je bent zo stilletjes. Als je niet zit te wachten op commentaar (lees: we bedoelen het allemaal wel goed) dan luisteren/lezen we alleen. Hier is de energie ver te zoeken. Jeetje wat ben ik moe!!!!!Wil het liefst naar bed nu. Maar mijn vriendinnetje komt zo. Daarna lekker uit eten, MMMMMM dat gaat er toch ook wel in. Vandaag week 10!!!!!! Jeuhhhhh.....
nou zeg, gewoon geen reactie van sab... die had ik wel verwacht.. Hoe was het met je 2e ziekenhuisbezoek vandaag?? super, hopelijk na het etentje wel op tijd naar bed... want een werkweekend zal er wel in hakken verwacht ik... goed zo meid, ik zei toch dat je de 10 weken gewoon zou halen... manon, zou gewoon 10 zwangerschapstesten doen, dan krijg je dadelijk een knallende ongi haha... duimen zitten hier nog steeds in mijn mond hoor... super.. ja sorry ben inderdaad stil... beetje een rollercoaster weer... vrolijk en down... dat is mijn leventje op dit moment.. voor de buitenwereld heel vrolijk en normaal (mijn zumba vrouwen vonden me gister zelfs over enthousiast ) maar thuis val ik even in een gat... Vorig jaar had mijn vriend dus ook zo'n dip en toen was het gevoel ook weg heeft hij toegeven.. maar daarna ging het dus wel echt super goed... dus het is heel vreemd voor mij... Hij ziet gewoon niet in dat het 'probleem' niet (alleen) onze relatie is maar hijzelf... Hij heeft een dip, een burn out/winterdepressie of wat dan ook. Onze relatie kabbelt gewoon door, en dat lijkt hem op te breken in de wintermaanden... Hij heeft wel een mail uitgezet naar de bedrijfspsycholoog voor een afspraak.. Dus afwachten maar weer...
Hey meiden! Er is weer een hoop gekletst en ik kan het niet zo goed opslaan in mijn geheugen haha sorry! Naat sterkte met je drukke weekend! Denk je aan je rust!!!! Hoe gaat het nu met je bekken? Pijnlijk he! bah! Als het aanhoud zou ik het wel melden bij de vk. Die kunnen je een bekkenfysio aanbevelen. Werkt erg goed! Smits fijn dat alles goed was bij de vk! En gelukkig dat de buikpijn je darmen zijn en niet je kleintje! Komt nu maandag de pui? Sab en Bi heel veel sterkte maandag... Super hihi het klopt idd dat het jaar 53weken had! Nou het zou erg leuk zijn als het je lukt om 's avonds nog langs te komen. De echte spannende dagen liggen nu een beetje achter je he! Fijn hoor nu kan je gaan genieten! Manon al enig rood te bekennnen???? Ik hoop het zo voor je! En mag je in het weekend ook gewoon bellen of moet je dan tot maandag wachten? Kris moeilijk hoor! Lukt het om aan je zelf te denken? Ben jeje bad al ingeweest? Goed dat de mail voor de psych eruit is ik ben benieuwd!!! Volgens mij heb ik iedereen nu gehad toch??? Hier vandaag een "ik doe helemaal niks" dag. Gister eerst een dagdienst gewerkt en daarna een bedrijfsuitje. Zijn gaan bowlen, plaatgrillen en daarna dansen met mijn werk. Mijn collega (tevens beste vriendin) en ik hebben het georganiseerd. Er ging van alles mis met de reservering, maar gelukkig heb ik het op kunnen lossen. Ik was pas om 00.30uur thuis en helemaal verrot! Het was wel erg gezellig en dat is belangrijk! Nu lekker 3 dagen vrij Moest eigenlijk het hele weekend werken, maar mijn collega wilde vandaag voor me werken, omdat ze het geen goed idee vond dat ik na een teamuitje weer een dienst zou hebben lief he! Morgen werkt een andere collega voor me, want ik heb dinsdag voor haar gewerkt Vanmiddag komt mijn nichtje van 2 eten en logeren, morgen naar mijn tante om het wiegje op te halen en dan gaan we 's avonds lekker op de bank met een film en maandag nog geen plannen dus valt mee! Ben vandaag alweer 30 weken!!! Vind ik echt een mijlpaal! Het aftellen begint voor mijn gevoel nu echt!!!!
30 weken..jeetje mina.. wat vliegt de tijd zeg.. Soms kan het niet hard genoeg gaan, maar achteraf is het weer zo voorbij.. Weet nog wel dat je positief testte.. en nu alweer 30..inderdaad Jojo..nu gaan we aftellen voor jou..maar de kleine mag voorlopig nog even blijven zitten.. Kris..alles was gister goed hoor.. mijn bloeddruk was zelfs gewoon goed 145/75..zei al tegen die arts..straks moet ik terugkomen vanwege een lage bloedddruk. Heb wel besloten om naar een andere vk te gaan..ik voel me bij deze gewoon niet zo op mijn gemak en aangezien ik een onzekere doos ben, wil ik wel graag een lieve vk, haha.. Net even eruit geweest om het een en ander te halen.. Ga natuurlijk vanaf deze week twee dagen minder werken, dus ik heb zin om te soppen, whahaha.. Dus lekker schoonmaakmiddeltje en nieuwe doekjes en donderdag ga ik er tegenaan... Zal toch niet nu al nesteldrang zijn he.. De 26ste voor de geslachtsbepaling laten we lekker staan..kan niet wachten om het te weten en om gewoon die kleine weer te zien.. Supeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! even een dikke knuffel.. de 10 weken zijn er.. zullen we afspreken om te gaan proberen om samen te gaan genieten en ons minder druk te maken??? Verder.....eeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh Manon??? Hoe is het met je ongi..mag je al bellen?? Nathalie.. hoop dat je evengoed je rustmomenten pakt ondanks je drukke weekend... Smits.. hoe is het met de pui, hebben jullie hem nog kunnen schilderen?? Mutz..hoe is de stand van zaken in en met jouw lichaam.???? Nu weet ik het echt niet meer... Fijn weekend allemaal... toedeloei
Hoi Lady's Toch nog even een gaatje tijd om hier iets te posten, ga zo naar de verjaardag van mijn vriendin! Daarna lekker bij mijn ouders patatjes weten jammie! Jojo jeetje alweer 30 weekjes, echt snel gegaan! Ik tel met je mee meid Sab leuk hoor die geslachtsbepaling, nog ff en je weet het! Voor jou en je zus veel sterkte maandag! Super jeeee de 10 weekjes voorbij! Nu genieten meid. Hier net ff via Internet de voetenzak besteld voor bij de kinderwagen, lekker van 't zelfde (kleur enzo) genomen...pfff weer 89,00 euro armer. Vanmiddag nog ff snel de stad in geweest en jaa natuurlijk weer wat dingetjes gekocht voor ons kleintje, kruikzakken, lakentje en een regenhoes voor de Maxi-Cosi...Helemaal leuk, ikke wil allessssssssss kopen!!! Nou ben ervan door! Groetjes!!!!
Sab: wat goed van je bloeddruk. Groot gelijk heb je om een andere vk te zoeken. Jojo: wat lief van je collega! Geniet maar lekker van het niets doen. Kris: wou dat ik wat voor je kon doen Naat: Leuk he om spulletjes te kopen voor je beebje. Vanochtend is onze pui al gebracht. Alleen het beweegbare deel staat nog in de loods en deze wilde we gaan verven. DE verf is alleen nog steeds niet gehard en schuren ging dus niet. Hebben er een verwarming bovenop gezet en morgen hopen we de verpeste laag er af te kunnen schuren. Verven doen we niet meer, van de zomer nieuwe poging. Verder weer binnen de deuren en sponningen aan het schuren en verven. Lekker bezig. Straks naar een verjaardag. Mijn collega is trouwens bevallen van een zoon. Het is nog een klein humpie maar wel gezond. Van de week heb ik nog een nieuwe auto besteld (van de zaak). Het is de nieuwe Polo geworden. De BlueMotion versie was deze week bestelbaar en heeft maar 14% bijtelling. Lekker voordelig rijden dus. Hopelijk is die er begin april. Fijne dag/avond!
Krisje: fijn om wat van je te horen. Jeetje meid wat zal jij heen en weer geslingerd worden in emoties....Zal wel energie vreten. Moeilijk om steeds weer je masker op te zetten, maar kan mij er wel in verplaatsen. Ik doe dat namelijk ook altijd. Hoop dat er snel verbetering in gaat komen voor je! Sabjeeeeeeeeeeeeeee: Ja deal, laten we beide proberen te genieten en te vertrouwen op ons lijf! Oh wat spannend zeg de echo! Oeh wat zal je nerveus zijn die dagen...... Smits: ben jaloers op je nieuwe polo!!! Ben een enorme polo fan hahahahaha....Jullie hebben het toch maar druk met het schilderwerk. Naat: weer heerlijk geld uitgegeven lees ik....Leuk hoor, kan niet wachtn tot ik daar mee kan gaan beginnen. Jojo: hoop dat het 27 februari gewoon rustig is op het werk dan kan ik wel 's middags weg. Als het dan bij Sab is ben ik er zo. Vandaag een verdachte aan het huilen gemaakt....tikje hormonaal???Nou het was verdient, hahahah mijn collega;s heeft erg hard gelachen om me Op dag 5 van week 10 kreeg ik devorige keer mijn miskraam, en nu? nu ben ik super zwanger en gaat het helemaal goed komen Ik kanp zowat uit mijn broeken, hihihi ben dikkie dik aan het worden..
Hey dames, Druk druk druk lees ik al wel! zelf ook hoor. Ik probeer het wat te spreiden alle sociale activiteiten en al het werk. Nog tot maart ongeveer heeeeeeeel hard freelancen naast mijn "normale werk", ik moet zeggen, zo na een paar maanden heel veel werken, op pad zijn, monteren thuis enz kijk ik ook een beetje uit naar wat meer rust.. Vanochtend me laten verleiden tot een zw. test. Vandaag dag 31 van de cyclus geloof ik en nog geen ongesteldheid te bekennen.... Maar nee natuurlijk. Was niet verbaast aangezien het altijd zo gaat. Maar je weet het nooit he? Wellicht wordt ik er ook wel ongesteld van Manon! Hoe is het bij jou? En Mutz hoe is het daar? Volgensmij ben je nog steeds heen en weer aan het vliegen? @ Super: Dus jij hebt even van leer getrokken vandaag? Kreeg de verdachte een veeg uit de pan van de as moeke Goedzo! Pak ze maar aan! Wat fijn voor je zeg dat je al zover bent in de zwangerschap. Normaal is het vreselijk om uit je broeken te knappen, maar nu is het juist fijn he? Laat die buik maar komen. Want ooooo wat zijn ze mooi! @ Smits, wat fijn dat alles goed gaat met het kindje van je collega! Dan hebben de weeenremmers dus niet heel erg gewerkt? Nou ja, als alles erop en eraan zit is het goed he! Met je collega zelf ook alles goed? Je bent er maar druk mee met het geklus ( nou ja, ik bedoel dus het schilderen enzo, verwarrende term op dit forum...). En wat gaaf dat je een nieuwe auto kon uitzoeken. Dat is nog eens leuk shoppen zo op de zaak ! @ Jojo, ik vind je wel stoer hoor, je rent ook maar door! Fijn dat je collega voor je wou werken! Is het gezellig met je nichtje? Die zal inmiddels al wel in haar bedje liggen? Oh, we gaan eten. Ik kom straks op de rest terug.... Xxx