Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    hahah Julesz dat zou je denken! Ze ligt er net WEER in haha! Ze heeft geen zin om te slapen en weet me veilloos te manipuleren... Ze heeft ontdekt hoe je uit het camping bed kan klimmen en steeds staat ze naast me in haar schattige pyjama met een pruillip... Ik kan dan alleen maar lachen! Dus ze heeft lekker onder een dekentje bij me gezeten, maar nu ga ik streng zijn... hoop ik! hahaha
    Balen van je test, maar idd wie weet geeft het je een ongi en dat is ook weer iets... beter dan niets he!

Sab klinkt goed je bloeddruk lekker hoor! En ook top dat je de afspraak laat staan! Is zo anders dan een gewone echo. Het is echt voor de fun dus één en al genieten!

Smits gaaf zeg een nieuwe tuut van de zaak! Dat doen ze bij ons helaas niet hahaha. Verstandig dat je de pui nu even laat voor wat hij is. Het droogt nu toch heel slecht dan kan je idd beter wachten tot t voorjaar!

Go Super! Aanpakken die handel! Was het wel gegrond??? hahah niet dat ik het dan minder leuk vind om te lezen hoor, maar denk laat ik ook eens een politiek correcte opmerking maken :D

Ik heb net de tekst voor onze babykamer op een roze geschilderd (net als de muur) canvas doek geplakt. Deze komt dan op de grijze muur te hangen. Erg leuk geworden, maar wat een kl*te klus! De tekst is geworden:
    "Als jouw oogjes naar ons stralen stroomt de warmte door ons heen, deze liefde is oneindig, zoals jij is er geen één!"
    En dan wordt het toch een draak van een kind hahahaha! Nou ja daarom het canvas doek het is er zo weer uit!

Nog plannen voor vanavond???

2. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hihih, goede oefening Jojo voor straks! Pruillipjes zijn ook moeilijk te weerstaan... Ben benieuwd hoe laat ze uiteindelijk slaapt. Gniffel...
    Wat leuk van dat canvasdoek. Fotoooo! (roep ik bij alles :) Mooie tekst ook.... Bij een draak van een kind hoef je iig geen behang te schrapen hihi.
    Sab, wat fijn dat alles in orde was. Hoe is het verder ? En Bietje, hoe gaat het met jou.
    Sab, spannend hoor de 26e. Wat dacht je zelf ook alweer?. Zeg, als je nog meer wilt poetsen heb ik hier nog wel een adresje... Die badkamer....( ik krijg nu accuut een vreemde link).

Man o man, wat gaat de tijd toch snel idd.
    Morgen een verjaardag, zwagertje is jarig. We gaan geheel tegen onze gewoonte in, in voor ons alle vroegte daar naartoe. Gaan we samen ontbijten. Zo leuk! Kwam mijn vriend mee, leek hem wel leuk.... Help me herinneren dat ik niet super laat mijn bed in moet stappen...

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Julesz je moet niet te laat naar bed gaan ;) haahah!

Nou het is nog steeds stil... Ik ben bang dat als ik ga kijken ze me met grote ogen aankijkt en het weer van voor af aan gaat beginnen hahah! Dus ik ga met een kwartier ff kijken. Het licht mocht ook niet uit en de deur moest open blijven... peuterpuber hoe bedoeooeoel je...

Als hij hangt ga ik natuuuurlijk weer een foto maken, want de gordijnen hangen ook! Wij zijn niet zo vlot met dat soort dingen ophangen dus het kan misschien wel even duren! hahah

Wat een leuk idee om daar te gaan ontbijten! Is weer eens wat anders dan in een kringetje zitten met een bak chips, wijntje en kaas en worst! hahaha erg leuk!

4. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ja, dat ken ik...Wij hebben al een maand een kraan met zo'n douchekop ding die je eruit kunt trekken. Alleen ligt dat stuk eraf. Dus het enige wat we hebben is een slang die elke keer terug schiet, als kraan. Vandaag hebben we zowaar een nieuwe gekocht. Gaan we kijken of we die weten te monteren zonder het huis onder te laten lopen whahahahah.
    Standaard visite probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. vre-se-lijk. En om nou te zeggen dat je dan mensen echt goed spreekt, meestal niet... Een activiteit is het leukst...
    Mis je een wijntje eigelijk?

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee niet echt. Ben nooit zo'n drinker geweest alleen met feestjes ofzo en die heb ik niet echt meer gehad de laatste tijd! Ik mis de filet americain wel heeel erg hahaha, maar ik eet het echt niet!

OH en ze slaapt!!!!! Moet dan altijd ff checken of ze nog wel ademt haha stom he!

Wanneer ga je de kraan monteren?? hahha ben benieuwd!

Ik ga even lekker mijn boek verder lezen heb er ineens de rust voor gevonden heerlijk! Heb door gister erg last van mijn rug en bekken! Moet ook niet bowlen als je zelf een bowlingbal in je buik hebt!

Ik kom later nog ff kijken hier!

Julesz optijd naar bed he!

6. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hey meiden..gezellie..zijn jullie er nog?

Filet americain eet ik juist nu het nog kan haha, straks mag het niet meer na de terugsplaatsing.

Jojo, Maar snel ophangen hoor dat doek en dan fotootje op hyves. Ach als t een draak van een kind wordt is altijd nog de laatste regel van toepassing...:'zoals jij is er geen een'

Lig je al op bed julesz?

7. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Heel goed, buit het maar uit die filet american. Kun je jojo mooi de ogen mee uit steken. Zeg, wat goed dat je er aan denkt manon :D
    Ik ga zo, echt waar :) hoe is het bij jou? Heeft het al doorgezet? Xx

8. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    helaas niet, geen buikpijn meer ook, ik denk dat ik gewoon wat verkeerds had gegeten en dat ik last van mijn darmen had..

Enne als je aant klussen gaat dan liggen hier ook nog wat spullen die een half jaar geleden gekocht zijn en nog steeds niet opgehangen...:D

9. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Hmm, ben je verzekerd? ( Ooit wordt ik echt een handige klusser, ik geloof er nog steeds in. Je moet alleen even leren hoe iets goed moet) Moet kunnen toch? wat stom dat het niet heeft doorgezet. Het is altijd even afwachten wat het nou is dat je voelt he?

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Hihi...ik vind zelf dat ik best handig ben...al zal ik het niet volgens de regels van het vak doen...ik heb het meeste mezelf aangeleerd en ook een hoop van mijn vader geleerd, die is een handige doe-het-zelver.

ja..als ik terugkijk..ik had wel veel uien gegeten en nasi en dropjes enzo...hmmmm:). Ik denk dat ik teveel naar mijn gevoel heb gekeken..ik wilde het zo graag..ongi worden. Maar als ik naar mijn verstand kijk dan zal het pas woensdag zijn, want volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld twee weken daarvoor...

wanneer heb jij je doktersafspraak gepland staan?

11. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ahh, ok. Dus wel op korte termijn uitzicht op ontwikkeling...
    Maandag as heb ik intake bij de ha om 8.00 's ochtends. Ja, vind ik ook vroeg. Maar goed, ik moet om half 10 werken en mijn vriend is die dag vrij, dus konden we het zo mooi combineren. Ben wel benieuwd of de Ha het probleem ziet. Of het bagetaliseerd... Ben ik altijd wel wat bang voor..

12. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Als hij maar een beetje lijkt op onze nieuwe ha dan stuurt hij je direct door...of anders in mei. De meeste wachten tot je aan jaar van de pil af bent tot ze je doorsturen, maar dat is als je niet zwanger bent geworden zonder aanwijsbare reden. Jij hebt wel aanwijsbare reden zou ik zeggen...heel onregelmatig wijst vaak op een probleem.(wil je niet bangmaken hoor, er zijn ook heeel veel onschuldige en makkelijk oplosbare problemen). Maar neem dus aan dat hij jullie doorstuurd...

13. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Ik hoop het. Je maakt me niet bang hoor. Het is ook wel goed dat je het even benoemd. Kan ik weer meenemen in de argumentatie mocht het nodig zijn...

Gut, ik ga nu echt slapen. Nog relatief op tijd :D Trusten voor straks en tot de volgende keer!!! ( en ondertussen duim ik voor je dat je idd woensdag ongi wordt en er daarna plek is in het ZH)

Xxx

14. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Weltrusten..en als ik je niet meer 'zie' veel succes maadag. Neem je agenda of een lijstje mee met je cyclus vanaf dat je gestopt bent met je pil en houdt rekening met vragen als: heb je bloedstolsels,hoeveel dagen duurt je ongesteldheid, verlies je veel bloed, helder rood of donker, heb je vaak buikpijn of steken, heb je stress of stress gehad.. Schrijf het van te voren desnoods even op.
    oh ja onregelmatigheid kan ook vorrkomen als je wat te licht bent...weet niet hoe zwaar en lang je bent? Een vriendin van me had dat ook namelijk...
    nogmaals succes alvast en ik zal voor je duimen maadag ook al is het heeel vroeg...zal met duim in mijn mond gaan slapen zondag:D

15. Julesz

Julesz Actief lid

Sep 5, 2009
    333
    0
    0
    Dank je! Fijn hee, al die tips, en ook lief trouwens! Nou we spreken, doeg! ( ps: te licht is niet aan de orde :D

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    nou meiden,

weet echt niet meer goed wat jullie de afgelopen twee dagen hebben gepost... ga wel met best doen om het te proberen..

voor de zusjes, heel veel sterkte voor morgen.. Ben bij jullie in jullie gedachten hoor!

Smits... nou zeg... dat die weeenremmers niet helpen.. Hoor dat zo vaak dat het kindje ondanks de remmers veel vroeger geboren is. Maar zoals al gezegd, met 10 vingers, 10 teentjes en een vrolijke lach maken die laatste weken als het goed is ook niet meer uit...
    En wanneer krijg je je polo?

Julesz... jij ook succes morgen he! gewoon een paar maanden erbij liegen misschien.. :p heb ik ook gedaan.. Enne anders zelf het ziekenhuis opbellen voor een gyna afspraak... normaal moet je een verwijzing hebben maar uitgelegd dat mijn huisarts vond dat ik zo jong was en dat het van zelf wel zou komen... blabla... Dat hij mij dus niet wilde doorsturen... En toen mocht ik ook komen, en is er de vraag naar mijn ha gestuurd of hij een verwijzing op wilde sturen ;) haha... balen trouwens van je z-test... een plus was veeeeeeeeeel leuker geweest...
    leuk idee dat van het ontbijten..

Manon.. balen van je nog niet gekomen ongi... snap dat je het misschien ook graag zou willen... Als ik weer zelf ongi zou worden (net als vorige maand op dag 25) dan word ik vrijdag ongi.. Maar of ik een eigen cyclus krijg is ook maar weer de vraag... snap dus jouw frustratie heel goed...

jojo... je hebt al een bowlingballetje...dan kan je niet meer bowlen he... Dat lijkt hebberig en dan doe je het jezelf aan hoor...
    Ben benieuwd naar je kunstzinnige schilderijtje... :D enne jij krijgt geen draak van een dochter... Dat kan niet met zo'n lieve mama!! ;)
    en ging je logee snel slapen.. Lees onder mijn zaterdag en zondag verslag maar.. Dan heb je pas respect volgensm mij :D haha

super... wat ben jij een gemene politievrouw zeg... gewoon verdachte aan het huilen maken.. nou willen ze vast niet meer bij je terug komen.. ;) Maarre, goed gedaan hoor... hij/zij zal het vast nodig hebben gehad een strenge politie beambte... :p

volgens mij toch redelijk uit jullie berichtjes gekomen toch..

nou mijn weekendverslag(je) hihi :)

Had de leerlingetjes (leeftijd 11-12) belooft dat ze als ze een podiumplek op de nederlandse kampioenschappen hadden gehaald ze mochten komen logeren.. en ze werden dus 3de... :D

Gisteravond was dus ons geplande logeerpartijtje... half 8 bij ons... 7 mutsen... wat had ik mezelf aangedaan dacht ik :( slapen gingen ze niet doen hadden ze al gezegd, en de eerste stond al om 19.10 binnen, kon niet langer wachten zei mama :) haha... Eerst de bedden klaargelegd, jaaa paste gewoon in 1 slaapkamer :D

Daarna My name is Michael gekeken... (wat een but programma zeg.. vind er helemaal niets aan, maar de meiden wilde het graag zien) en daarna een film (Marly and Me, kei leuk, echt kijken allemaal!!! ) gekeken.. Onder het genot van slagroomsoesjes, koekjes, appelflapjes,chips, pop corn, frisdrank.. (hoezo werden ze verwend!!) half 12 gingen de meiden naar bed.. Ikke beneden afgewassen en hoorde ze heerlijk kletsen en mutsen naar elkaar.. Dacht al dat gaat wat worden vannacht :(

Máár, toen ik naar bed ging, net over 12, was het al stiller... :) en om kwart over 12 sliepen ze allemaal!!! Applaus voor mezelf, had ze helemaal moe zitten denk ik haha!!
    Ok, dan zullen ze morgen wel heel vroeg wakker worden... Maar nee, kwart voor 9 pas :D was in de wolken, heerlijk geslapen, alleen in ons 2 persoonsbed, vriend sliep elders (vanwege de meiden overigens, maar kwam denk ik ook wel geod uit, want hij weet het allemaal niet btw) dus was ook wel lekker...

Na een heerlijk ontbijt met warme broodjes hebben de meiden kussengevecht gehouden en zonder het te vragen zelf hun spullen opgeruimd.. (hoezo evenwicht ;)) daarna broodjes gemaakt voor de lunch en de meiden in auto's geladen en naar amsterdam geweest (was dicht bij sab en bietje ;)) voor het Nk Twirl (lijkt op majorette alleen net andere regeltjes)... De meiden vonden dit ook super, jaja weer verwend met snoep, chips en allerlei andere lekkere dingen... 5 uur daar wat gegeten (wij willen frietjes!) en was iets over half 8 thuis... :)

Wat een heerlijk weekend, waarin ík eens gewaardeerd werd om wie ik ben.. En dan niet de vrouw waar er niet van gehoud word, of de dochter die iets verkeerd doet of wat dan ook.. Gewoon ik, waar de meiden bij willen wonen (is gezegd :D), en dit wel elk weekend willen doen... en ga zo maar door... HeerlijK!

17. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5317 manon31, Jan 17, 2010
    Last edited: Jan 17, 2010
    Kijk Krisje!!! Dit verdien je in een vriend ook... die graag altijd bij jou wil zijn en altijd leuke dingen met jou wil doen..maar dan niet in ruil voor snoep natuurlijk;):p:D
    klinkt trouwens errrug leuk wat je allemaal met die meiden hebt gedaan. Volgende keer roep je maar, kom ik helpen, slaap ik wel naast je in dat tweepersoonsbed, slaap jij ook niet alleen:D

Super...goed wat je hebt gedaan hoor..verdachte aant huilen maken. mijn vriendin is psycholoog en behandeld o.a. de jonge crimineeltjes die jij oppakt(ook het grotere werk hoor, pieterbaancentrum gevallen enzo met TBS e.d.) maar zij zegt dat als de straf flink indruk heeft gemaakt er een veeel kleinere kans is dat ze in herhaling vallen..dus ga zo door zou ik zeggen:D

julesz succes morgenochtend..enne als je dit nog leest...waarschijnlijk vraagt hij ook naar soa's en of er bepaalde ziektes/aandoeningen(o.a. cystes, verklevingen) die hiermee te maken kunnen hebben in je familie(moeder/oma) voorkomen...en of je ooit een ontsteking en/of operatie in je onderbuik hebt gehad...(nierbekkenontsteking, blindedarm)

@ allemaal...Hier (ja nu echt)goed nieuws, ik heb een beetje (donker)rood!! Nog niet veel maar dat komt wel..het begin is er eindelijk!!:):):) (krisje hoop dat de 25 jouw ongi vanzelf komt ik ga duimen voor je)
    En ik ben vanavond bij mijn ouders geroepen omdat ze aan het opruimen waren. Ze waren oude lakentjes van mij tegengekomen en gordijntjes en nog wat kleertjes. Of ik ze wilde hebben..jaaaaaaa natuurlijk!!! En misschien wat spul voor hergebruik!! Zulke leuke lakentjes uit de jaren 70 door ma en oma zelf geborduurd!!

Naat; beetje door je drukke weekend met alle verjaardagen heengekomen? Je moet alleen maandagavond nog toch? Leuk hoor weer babyspulletjes gekocht..ja wel duur maar voor een goed doel:D.

Jojo, leuk gehad met de loge?? Lekker ontbeten samen enzo, Is ze nog lang gebleven de dag erop?

Smits, is het nu gelukt met de pui en de verf zo met die verwarming erop? Wanneer gaat hij geplaatst worden, staat er al een datum voor vast?

Bietje en Sabrina, voor jullie een heel moeilijke dag morgen met weer veel emoties. Ik zal aan jullie denken morgen....allebei een dikke knuffel..

18. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Krisje wat fijn dat je een leuk weekend achter de rug hebt! Leuk om te horen meid, waarschijnlijk ben je er nog van aan 't nagenieten!

Julesz succes vandaag!

Sab en Bietje voor jullie heel veel sterkte vandaag. Denk aan jullie!

Manon ben weer bijgekomen hoor van 't drukke weekend. Inderdaad vanavond nog een verjaardag van de Oma van mijn vriend. Donderdag ook een verjaardag en dan zaterdag en zondag weer...druk druk druk!!
    Zaterdag is mijn moedertje jarig.

Zit nu weer op 't werk.

19. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris zooow jij durft met al die bakvissen!!!! Fijn dat het zo gezellig en geslaagd was! Echt leuk dat je dat soort dingen organiseert! Ik zou er niet aan moeten denken! 1 nichtje is al heftig op t moment hahaha!

Naat meid wanneer ga je aan jezelf en je kleine man denken en eens even rustig aan doen???? hahaha volgens mij geniet je wel van al die gezelligheid om je heen of niet?

Julesz hoe was het bij de ha???? Ben erg benieuwd!

Sab en Bi heel veel sterkte vandaag... Ik hoop dat de zon snel weer een beetje voor jullie gaat schijnen... het is jullie zo gegund!

Jeeeeeej!!! Manon vandaag is ROOOOOOD!!!! Heb je al gebeld? Of moet het dan echt doorgezet zijn? Spannend hoor ik hoop zoooo dat je dan over 2 weken al terecht kunt. Zal een hele spannende emotionele tijd voor jullie worden, maar als het goed gaat ook een mooie tijd!

Ik heb vandaag weer eens een heerlijk dagje voor mezelf! Net boodschappen gedaan. Ook nog even extra lakens voor de wieg gekocht en die heb ik gelijk maar gewassen. Ook een tv deken bij blokker. Dat is zo'n fleece deken, maar met arm gaten erin zodat je niet zo hoeft te prutsen.
    En ik heb mezelf een nieuwe telefoon cadeau gedaan. Een Samsung Corby. Was een mooie aanbieding bij bol.com met touch screen enzo. mannetje vond het eigenlijk niet zo grappig, maar zei dat ik het wel verdient heb.

Nu lekker in stilte aan de eettafel genietend van mijn kleine meisje die lekkker aan het spartelen is in mijn buik. Kan bijna niet meer wachten tot het zover is!!!!! :D

Nog meer vrije dames vandaag???

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Hey meiden,

Daar was ik ook weer eens! Ik zal niet zeggen dat ik het druk heb, want als ik alles van jullie lees, dan zie ik dat ik niet enige ben Maar als ik dan thuis ben heb ik vaak geen puf/zin meer om te typen. Nu op mijn werk, ook niet echt het moment om te reageren, maar het is even rustig en ik mag ook wel eens pauze nemen ;)

Een hoop gelezen en ik zal mijn best doen om op iedereen te reageren:

@jojo: leuk weekendje gehad zo te lezen. Kan natuurlijk geen kwaad, beetje oefenen voor 'later'. Leuke tekst voor de kleine. Heb erg om je moeten lachen. Je uitspraken zijn soms zo geweldig. Van dat draakje zal wel meevalen, anders schakelen we Olivier B. Bommel in (blijkt goed met draakjes te zijn ;))
    Lekker hoor, een vrij dagje... Ik maar maar ploeteren ;)

@Julesz: super dat je het te sprake gaat brengen vandaag bij je dokter. Ik kan me niet voorstellen dat ze er niks in zien, hoop dat je doorgestuurd wordt.

@Manon: wow! Bijna helemaal ongesteld! Super! haha, leuk dat je daar zo blij mee kan zijn he? Wanneer mag je bellen? Als het echt doorzet?

@Krisje: wat een weekend!!! Goed bezig geweest hoor. Lekker dan je even helemaal jezelf mocht zijn en dat juist dat gewaardeerd werd.
    Maar hoe is het nu met jou en je mannetje? Je zegt er erg weinig over of valt er misschien ook niet veel te zeggen en is het afwachten op de psych?

@Naat: jij weet je ook goed bezig te houden in het weekend! Wel leuk geweest met al die feestjes?

@Super: haha, verdachten aan het huilen brengen; goed bezig. Maar ik dacht dat je alleen nog maar getuigen mocht horen en dus niet meer in aanraking kwam met verdachte als je zwanger was? Of zat je achter een glaswandje? ;)

@Smits: het is toch puidag vandaag? Wederom in de kou dus?

@last but not least: Sab en Bietje: heel veel sterkte vandaag... Denk aan jullie!

Oh en ikzelf nog even...: druk weekend gehad met uiteten, werken, stappen, werken en dood zijn Pff, wat een werkdagje zondag. Had een groepje van 5 kids waarvan eentje energie bleef zuigen: vragen, hard praten, aanraken, geluid maken, dansen, stampen enz... Ik was op gisteravond.. Ik word oud.. Oh ja, dat klopt, morgen alweer 28..! :$
    Volgens mij vroeg Super op welke cyclusdag ik zit, vandaag op 31, dus nog niet zo gek. Heb gister mijn 4e pil ingenomen. Heb volgende week donderdag een telefonische afspraak met de gyn en dan vraag ik ook even of ik mijn bloed mag laten testen. Wil heel graag weten of mijn Prolactine daalt.. Merkt zelf helemaal niks, niks van eventuele bijwerkingen en heb ook niet het idee zwanger te zijn of ongi te moeten worden... Ach, je went eraan..

Onze date is dus duidelijk? Zaterdag 27 februari bij Sab om 14.00 uur? Dan nemen we allemaal iets te eten mee, beetje tapasachtig? Hartig en zoet?
    En dan natuurlijk hopen dat alle ovb'tjes er gewoon bij zijn :)

Nou, ik hoop dat ik weer een beetje bij ben. Neem me elke keer voor om wat meer te posten, dus dat doe ik bij deze weer (me dat voornemen dus :p)

Share This Page