Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OH en op hyves weer een buikfoto! Ik vind hem ineens groot worden!!! Schrik ervan als ik de foto's naast elkaar leg hahaha! En mijn kont wordt ronder....
    Sab ging jij nog een buikfoto laten zien :D:D:D???? En Smits????

2. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik ben dan wel niet vrij maar heb wel de tijd om af en toe te spieken:p Momenteel niet al te druk op de zaak...je merkt echt dat 't crisis is in de bouw!

Jojo leuk weekend heb je achter de rug meid, en je hebt jezelf verwend met een nieuwe telefoon! Helemaal leuk!
    Lekker hoor dat je je kleine meiske zo goed voelt bewegen! Ik ga het nu ook steeds vaker voelen hoor, echt heel bijzonder.
    Op 't werk doe ik dus rustig aan zoals je net al las...ach en al die verjaardag, ben 't wel een beetje zat maar goed hoort erbij. Gister is trouwens mijn mannetje alleen gegaan en ben ik lekker op de bank geploft met een zak chips:p

Mutzie; Goedzo meid dat je gaat vragen of ze bloed kunnen prikken, kan nooit geen kwaad toch!

Met mijn oorontsteking gaat 't de goede kant op, dat kliertje dat opgezet was is nu bijna weg, nog ietsjes. Druppel nog eventjes door, kan geen kwaad volgens de HA en verloskundige.

3. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    #5323 manon31, Jan 18, 2010
    Last edited: Jan 18, 2010
    Sab en Bietje, ik hoop dat vandaag rustig en mooi is verlopen voor jullie en de familie...

Naat, wat fijn dat je mannetje rekening met je heeft gehouden. Mooi dat je oor weer beter is.

mutz, gelukkig heb je geen bijwerkingen, ben ook wel benieuwd naar een bloedonderzoekje van je.

jojo, natuuuuurlijk vierdien jij het om dingetjes voor jezelf te kopen whahaha...

Enne ik was vanmorgen nog niet echt ongi, maar tegen de middag wel!!!! Ik hab dus vandaag het ziekenhuis gebeld!! Ik kon pas om twee uur bellen en was helemaal zenuwachtig. Gelukkig zat ik om 12 uur op mijn werk dus had ik veel afleiding en was het zo twee uur. Om 5 voor twee dus al gebeld..haha..kon echt geen 5 minuten meer wachten. Dus het meisje nam mijn gegevens op en toen dacht ik..nu komt het; sorry maar we zitten vol u mag de volgende maand. Maar ze zei dat ik na 4 uur teruggebeld zou worden aaaaargh...nog meer wachten en geloof me dan duren die 2 uurtjes laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang...zelfs als je op je werk zit. Wat een inleiding hé...ja wil het voor jullie ook een beetje spannend maken...haha...maar ik zal jullie ook uit jullie lijden verlossen... Om kwart over 4 werd ik gebeld met de mededeling dat alles in orde was en dat ik mag gaan beginnen. Wow de opluchting en blijdschap die ik voelde was onbeschrijfelijk. Ik ben ook nog eens ongi nu dus al vol emotie natuurlijk dus dat was janken. In tranen mijn mannetje gebeld en gezegd dat het tranen van blijdschap waren... Die zei, nou dat wordt straks wat met al die hormonen als je nu al gaat huilen whahaha... Ja berg je maar hihi..
    Dus vanavond om 10 uur zet ik mijn eerste prik en ik ben heel benieuwd hoe ik op deze ga reageren morgen...wordt vervolgd...

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    OOOOH MANON wat fijnnnnn!!!!!!!!!! Oh echt helemaal te gek! Het had echt een teleurstelling geweest als je een maand moest wachten!
    En kom maar op met die hormonen hoor! Ik kan je hebben hahaha!!! Ben zo blij voor je!!!!! Mannetje ook helemaal blij???

Naat wat lekker dat je gister niet mee hoefde naar de verjaardag! Ik verkies een zak chips voor mezelf ook voor een zak chips op een verjaardag , want dan moet je zoveel delen he!!! Lekker hoor!
    Top dat je oor ook weer doet wat hij moet doen!

Mutz ben benieuwd hoor of je bloed mag gaan prikken en helemaal benieuwd of het wat voor je gedaan heeft die pillen! Wel lekker als het goed blijkt te werken en je er dus helemaal geen last van hebt!

Ik zit lekker in mijn tv deken, voel me helemaal tell sell hahahah!

5. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    jaaaah mannetje ook dolgelukkig. Ik kwam thuis en werd opgewacht en kreeg een hele dikke kus in de gang al, had de deur nog niet eens achter me dicht...haha

Jij helemaal tell sell, heb je hem ook in meerdere kleueren gekocht voor bij meerdere outfits en om mee te nemen. En heb je hem ook gekocht voor je vrienden want het is een amazing verjaardagscadeau waar je je vrienden ontzettend veel plezier mee zal doen omdat ze nu allemaal jaloers zijn op jou dat jij hem al hebt...whahaha
    Heb je je nieuwe foon al geinstalleerd?

6. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    verdorie zit ik een heel bericht te typen gooit ie internet eruit.... Daar betaal ik mijn kijk en forumgeld niet voor!!!!

Nog maar eens dan hahahah

Ik lag in een deuk om manon en zei dat je gek bent!

De telefoon komt morgen pas, maar dan moet ik werken en hij komt met de post, dus manlief zal hem wel helemaal ontleed hebben voor ik thuis ben en DAAR HEB IK ZO EEN HEKEL AAN!!! hahahaha

Zie je op tegen je eerste spuit Manon? En moet dat elke avond om de zelfde tijd en hoevaak per dag?? Sorry voor de vele vragen, maar mijn schoonzus laat er neit zo veel over los en ik ben zo benieuwd hoe het precies werkt!!!!

7. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Whaha..ja sorry..maar zag zo die reclame van dat ding weer voor me..hihi..

Hopelijk heeft hij geen zin om de foon te ontleden en mag jij als eerst...

Jammer dat je schoonzus er zo geheimzinnig over is. Ik niet hoor dus vraag maar raak...
    het liefste wel rond dezelfde tijd idd elke dag, de tijd mag je wel zelf bepalen, ochtend, middag, avond maakt niet uit...
    dag 1 t/m 10 elke dag 1 spuit die al helemaal kant en klaar is met een heeeel dun naaldje dat je niet eens voelt. (misschien dat het na een aantal beurs wordt maar dat hoor je nog komende week)
    Dan vanaf dag 3 ga ik er 1 bijspuiten t/m dag 9. Deze zit in een prikpen net als een diabeet heeft. Er zit een ampul in en ik moet dan aan de achterkant van de pen draaien naar 150 eenheden en dat spuit hij er dan uit. Dus die pen gebruik je steeds weer tot hij leeg is maar je doet er wel iedere dag een nieuw naaldje op. En die kant en klaar naalden spuit je leeg en gooi je weg.
    Op dag 10 krijg je een echo om naar de eitjes te kijken

8. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    ja het is voor haar te pijnlijk ook doordat het nu al 4 keer mis is gegaan. Ik durf er dan ook niet zo goed naar te vragen!

Ok joh dat is nogal wat dus. Goed op verschillende plekken spuiten anders krijg je nare plekken (ik spuit dagelijks bij een cliënt is diabeet) en eerst je huid even een beetje masseren, voorkomt ook dat het beurs wordt!
    Het zijn wel veel dagen om te prikken he bah! Vind het knap dat je er zo positief over bent, het idee van een naald maakt me echt naar!!!!
    Je bent een bikkel!

9. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga nu even ANTM kijjken! Er zit een shemale in!!!!

10. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    ok maar ze heeft dus ook de eerste keer dan niet veel verteld? Bij mij vragen mensen er gewoon naar en ik vertel wel hoor hihi.

ja ik ben nog wel heel positief en heb er veel zin in, vind het zelf ook vreemd dat ik zo reageer want ik ben echt wel bang van naalden normaal. Ik kijk gewoon naar wat het resultaat kan zijn en weet dat het het dan allemaal waard zal zijn...

Thanx voor de tips!! Ik wil om 10 uur 's avonds gaan prikken dus ga zo de eerste prik buiten de koelkast leggen. Dat was weer een tip van iemand anders om het op kamertemp te doen.

11. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    He meiden, hier een slechte dag zeg! Maar wil toch even blij zijn voor manon.

Manon: wauwie jaaaaaaaaaaaaaaa spannend heb voor je geduimd. Hoop zo dat de spuiten meevallen. Heel veel succes!

Werd vanmiddag op mn werk gebeld dat mn moeder erg slecht ging. Ze was bijna niet aanspreekbaar en kon niet meer praten. Heel snel naar huis gegaan natuurlijk en daar schrok ik me rot. Er was niks meer over van mn moeder. Haar ogen staan raar en ze brabbelt maar wat. Ze wist mijn naam ook niet meer. Ze had erg overgegeven en was aan de diaree. De dokter is er drie keer geweest. Waarschijnlijk heeft ze een flinke buikgriep alleen kan ze dat door de MS en dementie niet uit haar lijf krijgen. Nu aan de medicijnen en afwachten. Vanavond blijft mn broer slapen bij mn ouders.
    Wat een &^%&*zooi. :(

Sab/Bietje: hoop dat jullie deze dag een beetje zijn doorgekomen.

nou ik kruip zo mn bed in. Ben helemaal op.

xx

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    manon... super nieuws meid! gunde je het zo!!! ook een tip van mij (heb 4 weken dagelijks een trombose spuit moeten spuiten na mijn knie operatie.. zorg dat je de vloeistof niet te snel erin spuit, geleidelijk voelt prettiger... Maar zorg er ook voor dat het wel in 1 keer door wordt gespoten anders krijg je er lucht bij, ten eerste doet dat pijn en ten tweede zorgt dat voor beurse plekken...

Super... wat een K*t nieuws meid... Wat erg.. Hopelijk dat medicijnen de griep weer weg dringen... houd je ons wel op de hoogte...

Jojo.. jij maakt weer wat mee allemaal... Leuk zo dekentje, speciaal kleurtje... Gewoon je man bevelen dat hij van je nieuwe foon af blijft anders dreigen dat hij anders niet bij de bevalling mag zijn ;) ofzo iets dan.. haha...

Mutz... Alvast van harte met je verjaardag morgen..

Naat... zoals al gezegd.. Rustig aan doen he??? Al is al die gezelligheid van verjaardagen natuurlijk erg leuk...

13. manon31

manon31 Fanatiek lid

Apr 20, 2008
    1,726
    0
    0
    Ridderkerk
    Super, wat vreselijk om je moeder zo te moeten zien, hopelijk slaan de medicijnen nog aan en knapt ze snel weer op. Fijn dat je broers bij haar blijven!

Krisje, ook bedankt voor de tip.

ik heb net de eerste spuit gespoten en alle tips opgevolgd. De spuit die ik eerder had geprobeerd en die ik er over twee dagen bij moet gaan spuiten is dunner dan deze. Deze deed dus zeer. Ook de vloeistof erin spuiten doet zeer en de naald er weer uithalen ook. Ik ben blij dat ik op de bank zat anders was ik van mijn stokkie gagaan whahaha. en mijn lieffie?...die zat geamuseerd te kijken wat voor gezichten ik erbij trok....je hebt ook echt niets aan die mannen:Dwhaha

14. Smits

Smits Fanatiek lid

Jul 11, 2009
    1,284
    0
    0
    zuid-holland
    Super wat verschrikkelijk moet dat zijn om zo je moeder te zien. Hoop dat de medicijnen snel hun werk doen en dat ze weer wat opknapt.

Manon, wat ben je een bikkel. Je bent al een echt moedertje. Nu al alles over voor je kleine. De duimen staan nu in fulltime duimpositie voor je.

Jojo: hahaha je bent weer lekker aan kopen geweest. Dat pakje morgen is idd verboden terrein voor je mannetje.

Sab en Bietje: Hebben jullie op een manier afscheid kunnen nemen?

Julesz: hoe was het bij de ha?

Hier een smits in bijna stuiterstand. Zit (of zat nu) met mijn hoogzwangere schoonzus op de yoga. Is ze vanavond niet op komen dagen. Dat kan dus maar 1 ding betekenen!!!!!!!! Alle telefoontjes in huis liggen voor me. Hoop zo dat het goed gaat, ze zag er zo tegenop, gewoon zielig.
    Nog even over mijn collega. De weeenremmers hebben goed werk gedaan hoor, alleen zijn deze in opwekkers veranderd omdat de kleine achteruit ging.
    Vandaag zijn de voorbereidingen getroffen voor de pui. Muurtje tussen deur en raam is gesloopt, verwarming ontkoppelt etc. We zitten er dus gezellig bij, hahaha lijkt familie flodder wel.

Mutz: Alvast van harte gefeliciteerd met je 28ste verjaardag!!!!! Maak er een mooie en bijzondere dag van.

15. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Super: wat verschrikkelijk om je moeder zo te zien... Heel veel sterkte en ik duim voor je dat alles goed komt.

Manon: JAAAA! Ik ben zo blij voor je! Helemaal super! Stoer hoor, jezelf prikken, maar ik snap dat je alles over hebt voor jullie droom. Beetje jammer dat de prik pijn deed...

Jojo: nieuwe tel, altijd leuk. Zou beetje jammer zijn als manlief hem al uitgepakt zou hebben, haha, mannen...

Tokkie Smits: spannend!!! Ben benieuwd naar je het nieuws over je schoonzusje. Zie helemaal hoe jullie er bijzitten. Wij willen natuurlijk en before and after foto zien!

Ben benieuwd naar Julesz en dr dokbezoek, dussss vertel!

Sab en Bietjes, heb aan jullie gedacht vandaag. Hoop dat het een mooi afscheid was.

Ga nu even kletsen met mijn ventje, komt net binnen.
    Slaap lekker! Bis morgen.

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Jojo jij hebt een lekker avondje achter dr gu zie ik met je Tell-Sell pakje:p:p En idd beveel je vent dat hij van je nieuwe foon af moet blijven, die eer moet hij jou gunnen:D hahaha

Manon wat fijn dat je kan beginnen! En je 1e spuit al gezet lees ik. Spannend meid!

Super wat een rot nieuws lees ik hier, wat verschrikkelijk om je moeder zo te zien, ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan.

Sab en Bietje ik hoop dat het gister een mooi afscheid is geweest.

Smits wat spannend van je schoonzusje! Misschien is 't kleintje er rond deze tijd al wel, laat het even weten als er meer bekend is:D Ben benieuwd.

Hier gister de verjaardag van mijn vriend zijn oma gehad, was wel gezellig. Was wel rond 9 uur thuis, trok 't niet meer hoor, was doodmoe. Vanavond en morgenavond lekker niets:D
    Hoef zelfs niet te koken want we eten lekker bij mijn ouders:D daarna wel even wat strijken en daarna lekker op de bank.

Nu weer op kantoor:) zo geen zin...

17. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Super dat moet ontzettend schrikken zijn geweest... Echt heel erg kl*te... Fijn dat je broer bij haar is gebleven vannacht. Hoe is ze de nacht doorgekomen? Heel veel sterkte meid, ik hoop dat de medicijnen hun werk zullen doen voor haar...

Manon oh wat balen dat die spuit pijn deed... Als je nu maar geen angst ervoor gaat krijgen, want jezelf pijn doen is iets waar de mens van nature niet goed in is... Maar hou het doel voor ogen!!!!

Mutz gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Ben je al een beetje goed verwend????

Smits wat spannend zeg! Al nieuws????? Lekker dat er een eind in zicht is met de pui. Nu nog even in de zooi maar straks lekker genieten van het vele licht dat binnen komt!!!

Naat goed dat je naar huis bent gegaan! Enough is enough! Lekker hoor bij je ouders eten vanavond scheelt weer!

Sab en Bi hoe is het gister gegaan??? Dikke knuffel!

Kris hoe is het nu met jou??? Nog veranderingen in huize Kris??? Ik hoop t meis!

Ik zit hier met smart op mijn nieuwe telefoon en wehkamp pakketje te wachten! Heb een mooi zwangerschapsvest besteld voor maar 11euro! Was sale!
    Manlief heeft beloofd dat hij van het pakketje afblijft dus de eer is aan mij. Ik hoop dat hij voor mijn werk binnenkomt, want dan neem ik hem mee en ga ik op mijn werk tijd zoeken om ermee te rotzooien hahaha

Gisteravond weer erg gelachen om mijn buik. Er staken allerlei ledematen uit en die zie je dan verplaatsen Voelt zoooo gek! Je kan het ook vastpakken hahah maar dat vind ik eng want wil haar geen pijn doen. maar het is spannender om naar te kijken dan naar de tv hahahaha!

18. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hoi meiden,

jojo even je krabbel beantwoorden... doen we maar niet via hyves.. ;) zit eigenlijk sinds ik ontslag heb genomen al thuis en werk zo eens een dagje in het onderwijs, tot ik echt ga beginnen... Merk dat mijn lichaampje met de hele situatie dat wel fijn vind... :) en nu kan het nog... Met mijn lesgeefuren kom ik ook aan een mooi loon dus ik kan het wel missen die dagen...
    Mijn schoonouders gesproken van het weekend en die waren echt kwaad op mijn vriend. Ze kiezen mijn kant, wat een lieverds, en gaan hem morgen voor de keuze stellen.. Of deze week zelf hulp zoeken of zij doen het en dan gaan ze mee... En hij moet ook maar eens gaan beseffen wat hij mij aandeed vond mijn schoonmoeder, want dit kon ik ook niet langer aan... Of mij en het huis, of ze gaan hem zelfs dreigen dat hij het huis (staat ook op naam van zijn ouders deels) te koop moet zetten als hij zo door blijft gaan... Ik laat ze allemaal maar.. weet het zelf ook niet meer...

zo genoeg gezeurd... :)

Jojo, hoop dat je je corby nog krijgt voor je weggaat...!

manon, de eerste prikken doen het meest pijn, daarna 'wen' je een beetje eraan en gaat het makkelijker/sneller/minder pijnlijk! echt waar!!

19. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Krisje goed dat je schoonouders achter hem aan zitten, hopelijk neemt hij de stap om hulp te vragen bij een deskundige.

Jojo hopelijk komt je telefoon voordat je weg moet binnen, altijd leuk en spannend een ander toestel! Ik zou dat ook eng vinden denk ik als je opeens iets beet kan pakken van je kindje, wel heel bijzonder natuurlijk.

20. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Kris maar even beter zo ja haha! Joh wat fijn dat je schoonouders je zo steunen en hem voor het blok zetten. Ik hoop dat het wat oplevert!
    Lekker dat je lichaam wat meer rust krijgt nu, want als het emotioneel al niet zo lekker gaat dan is het belangrijk hoor!!!! Geniet er nog maar even van! Wanneer ging je ook alweer beginnen met je klas???

Ja gek hoor Naat! En als je placenta gewoon aan de achterkant ligt zal je het nog beter kunnen voelen!!! Waar ligt hij bij jou???

Nog steeds geen telefoon.... Stom he ben dan net een klein kind die wacht op sinterklaas hahahaha ik wil ut ik wil ut ik wil ut!!!!
    En de wehkamp is ook nog niet geweest en ik wil mijn vest aan vandaag.... Zal je altijd zien dat de post extra laat is als je erop zit te wachten en hier komt ze altijd al vrij laat...grrrrr

Share This Page