en jojo is er al wat??? de begin datum was 26 jan. maar is een week opgeschoven, naar 2 feb. dan 2 weken werken en dan carnavalsvakantie haha... Weet nu ook zeker dat het tot het eind van het jaar is dat is ook wel fijn voor de kids...
OH lekker!!! Voor jou ook dus lekker die zekerheid tot het einde van t jaar! Neej nog niks.... baal wel hoor! Nou ja heb nog een uurtje...
En en Jojo is er al een pakje bezorgd? Whahaha mevrouwtje ongeduld! Nou je hebt helemaal gelijk hoor Kris wat fijn dat je die zekerheid hebt tot 't einde van 't jaar! Hier weer een rustige dag op kantoor, lekker hoor.
He gedverderrie Super.. Dit verdien je niet.. niemand sowieso natuurlijk, maar jij hebt je portie ook wel gehad.. Hoe is het nu met je moeder??? Slaan de medicijnen een beetje aan.. Een hele dikke knuffel voor je.. en je hebt me nummer he... Jojo.. zijn je vest en telefoon nog op tijd gekomen?? Kan ook altijd zo balen als die pakketjes dan laat zijn... Ik kan niet wachten totdat ik een beetje leven ga voelen in die buik van mij.. Mutzie...HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA van harte gefeliciteerd.. Geniet nog maar lekker van je getallen in de 20..voordat je het weet zit je in de 30...Ben je een beetje verwend vandaag??? Smits.. hahaa..De tokkies.. pffffff ik weet nog wat een troep het hier in huis gaf met de aanbouw en toen woonden wij er nog niet eens in.. Succes straks met de rommel, maar het wordt er mooier op en straks met je nesteldrang is alles zo weer schoon.. Hoe is het met je schoonzusje??? Kris.. Fijn dat je je gesteund voelt door je schoonouders.. Heb je je eigen ouders al op de hoogte gebracht.. En als je werk zoekt?? Ik weet nog wel een hele leuke school in Westzaan.. kan je zo 5 dagen aan de bak..no problem.. Manon.. Ik vind jou zooooooooo super stoer.. Het idee alleen al maakt mij aan het rillen... Echt toppie meid.. hopelijk worden jullie hiervoor snel beloond.. Nathalie.. wel om jezelf denken hoor.. het van je af typen is natuurlijk goed, maar zo nu en dan ook echt rust nemen ook hoor.. geloof mij.. ik moet donderdag ook vastgebonden worden maar goed, haha.. Het afscheid van mijn oom was mooi. Het was erg druk, dus dat was heel fijn.. Mijn moeder heeft nog een praatje gehouden, dapper hoor.... Nu is het wel weer tijd voor wat zon binnen onze familie... dus kom maar op met die lente.. Verder ben ik het echt helemaal kwijt, maar volgens mij heb ik alles gezegd wat ik wilde zeggen...
Sab, fijn dat de dienst van je oom druk bezocht is gister en ik vind het ook heel dapper van je moeder om iets te zeggen, lijkt me ontzettend moeilijk! Hoop zo dat voor jou en Bietje vanaf nu alleen maar de zon gaat schijnen! Ik denk aan mezelf hoor meid, komt goed. Zit nu lekker op de bank met een kopje thee en een lekkere koek Smits het komt helemaal goed met die pui van jou! Straks is alles heerlijk mooi en schoon, daar zorg jij wel voor met je nesteldrang Jojo ennnn? Heb je je telefoon binnen? Manon hoe gaat 't, geen last gehad verder van die spuit? Pfffff heb 't wel weer zo zuur... net alleen ff wat gestreken, nu lekker relaxen op de bank voor de buis heel de avond.
Hoi dames, ik had even een hoe zal ik het zeggen, offday. Niet te vergelijken met de rest. Dus ik zal het er niet over hebben Allereerst Sab en bietje, wat fijn dat het maandag allemaal goed ging. OF nou ja goed, dat er veel mensen waren om je oom te herdenken. Een mooie dienst. Ik hoop dat de tijden vol zon, mooie momenten en heel veel geluk snel komen. Want daar is het hoogtijd voor... Manonnetje! WAT SUPER dat je mag beginnen. Je hebt het inderdaad met een lange inleiding omschreven. Zat in spanning de tekst te scannen... wel pittig, jezelf met die naalden te lijf gaan. Ik zou voor de inleving je vriend een lege geven. Dan lacht hij niet meer zo Super, wat heftig meis dat je moeder ineens zo achteruit ging. Wat ik me afvroeg; is dit een tijdelijke terugval, verwachten ze dat haar gezondheid, maar ook wat ze zich herinnert enz, weer stabieler wordt als ze deze griep overwint? In ieder geval heel veel sterkte zeg.... Vind het echt shit voor je. Hoe is het met jouzelf ? Smits WAT spannnnnennnnnd! Hoop dat je schoonzusje een "ok "bevalling"krijgt. Fijn is het nooit denk ik. Dus een fijne bevalling zal ik niet zeggen. Krisje, wat fijn dat je schoonouders achter je staan. Dat is wel een serieus dreigement die ze daar geuit hebben naar je vriend. Ben benieuwd zeg. En wat ontzettend leuk dat die meiden hebt laten logeren! WAt lief en het klinkt alsof je ze echt een superdag hebt laten beleven. Op vraag van Mutzie en Smits en JOjo geloof ik: Wat zal ik zeggen, de HA lijkt me wel ok. Heb geen enkele vraag gekregen die manon opnoemde, ben ook niet doorgestuurd. Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben, wil hij overleggen over progestageenpillen om mijn cyclus te resetten? Het zou een onttrekkingsbloeding opwekken? Ik weet niet of ik hier wel aan begin. Ik bedoel, wat is er nou bekend over mijn gezondheid? Waarom zou ik al aan een zogenaamde oplossing beginnen als er geen onderzoek heeft plaatsgevonden? Zit nu op dag 33. Eerst maar even afwachten. Ik weet niet.. Jojo, heb je je pakje al? Niet je mannetje laten uitpakken hoor. Die moet maar zijn eigen dingen bestellen De rest ben ik even kwijt... Xx
Hey meiden, vanochtend is ons neefje geboren. Helemaal leuk zo'n heerlijk klein ventje. Zet naam etc wel op hyves. De pui zit er in, echt gaaf. Morgen beginnen ze met de afwerking en hoop ik weer wat te kunnen opruimen hier. Foto's zet ik van het weekend wel even op hyves. Mutz: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Ben je goed verwend?? ooo er staan mensen vor de deur
Allereerst MUTZIE GEFELICITEERD MET JE 28E VERJAARDAG, hierperdepiep hoera!!!!! Wat heb je allemaal gehad, ben je door je lieffie nog flink verwend? Smits jij ook gefeliciteerd met je neefje en je nieuwe pui. Hopelijk is het snel afgewerkt zodat je alles weer op zijn plaats kunt zetten. Gelukkig was het deze dagen niet zo koud. En wie kwam er zo onverwacht jullie nieuwe pui bezichtigen? Julesz, haha een man een naald geven..en ze zijn al zo kleinzerig.. Maar wat vreemd van je arts dat hij niet even naar wat achtergrond vraagt eerst? Als jij dit niet wil dan hoeft het niet hoor. Als jij doorgestuurd wil worden moet hij dat doen maar daar moet je dan wel zelf over beginnen als hij het niet heeft gedaan. Wat Kris heeft gedaan zou ik nog ff niet doen met een nieuwe dokter, dat is denk ik niet goed voor jullie relatie om het achter zijn rug te doen. Pas als hij dan echt weigert zou ik dat doen. Je kan wel het ziekenhuis bellen en voorleggen wat je arts wil en vragen of dit de normale gang van zaken is met jouw symptomen. Want ook al wordt je straks met medicatie wel ongi betekend dat niet persee dat je ook een eisprong hebt. recetten van je cyclus, aan de andere kant, baat het niet schaadt het niet toch? Hoe bevalt je nieuwe foon Jojo? Sab, wat goed dat het druk was. Nu dit achter de rug is kunnen jullie weer verder en hopelijk aan wat vrolijker dingen weer gaan denken, zoals jouw zwangerschap!! We duimen dat de zon weer snel gaat schijnen voor jou en Bietje. Naat, balen dat je het zuur hebt maar het is voor jou ook best druk geweest de afgelopen dagen dus misschien nog iets rustiger aan doen? Krisje, wat fijn dat je schoonouders het voor je opnemen, maar eerlijk gezegd weet ik niet of het goed is dat zij hem zo voor het blok zetten. Ik ben bang dat hij op deze manier een overhaaste beslissing neemt omdat hij zich of bedrogen voelt door zijn eigen ouders of hij juist zijn ouders niet wil afvallen en doet wat zij willen. Ik ben van mening dat als iemand hem voor het blok kan zetten dat alleen jij mag zijn. Prima als ze hem naar een psych dwingen maar ik denk niet dat het hun taak is om hem te laten kiezen voor jullie relatie. Het wordt laat en ik wil naar bed dus op de rest reageer ik morgen. Mijn prik vandaag deed een stuk minder zeer. Of het is al gewenning zoals kris zei of het ligt aan de plek waaar ik hem gegeven heb. Hoe dan ook doe ik hem morgen weer daar. Het zekere voor het onzekere.
Manon, fijn dat je gister minder last had van je prik. Alvast succes voor de volgende prik van vanavond. Jojo, hoe bevalt je nieuwe telefoon, heb je hem al helemaal geinstaleerd Smits, wat leuk een neefje! Ga zo even switchen naar Hyves, ben benieuwd naar zijn naam. Fijn dat de pui er helemaal inzit, ben benieuwd naar de foto's. Einde van de middag als 't goed is vergadering, ben dan waarschijnlijk rond 17:00 uur klaar. Daarna eten bij mijn schoonouders en even snel wat boodschapjes doen...dan heerlijk weer relaxen op de bank met mijn mannetje. Morgen helaas weer een verjaardag, ach ik ga samen met mijn mama, dus dat is altijd wel leuk.
Smits gefeliciteerd met je neefje!!!! Ik ken ook een jongen die zo heet en mijn smaak is het ook niet zo hoor Maar wel snel pffff!!! Hoop dat ze snel een ritmetje te pakken hebben! Staat het mooi de nieuwe pui???? Julesz nog niet veel wijzer dus... Heb je het zelf nog over doorverwijzen gehad of niet??? Hopen dat het uiteindelijk wel gaat gebeuren! Naat lekker dat je gisteravond rustig aan gedaan hebt! Je zal zien dat wanneer je een paar dagen relaxed hebt gedaan je buik ineens gigantisch in omvang toeneemt! Ik merk dat nu ook hahah en de bewegingen worden dan ook krachtiger! Sab en Bi fijn dat het zo druk bezocht was maandag... Dat sterkt altijd wel he. Knap hoor dat jullie moeder wat gezegd heeft. Dat lijkt me zoooooo moeilijk en doodeng!!! Sab lekker hoor donderdag vrij! Ik ben morgen ook vrij dus ik ga je dwingen te relaxen hahah en anders kom ik naar je toe geraced, want het is toch maar 20min rijden ofzo! Kris hoe heeft hij gereageerd????? Manon gelukkig dat deze prik minder pijn deed!!! Ik vind je echt super stoer en heb een diep respect voor je!!! Hang on girl!!!! Nou mijn telefoon is er nog niet... Moest gister om half 3 weg en denk dat ze vlak erna geweest zijn van tnt (weer die kl*te tnt he) want er lag een brief in de bus dat ze het morgen weer aanbieden.... Nu moet ik vandaag weer om half 3 weg dus ik ga er maar vanuit dat hij morgen komt, dan is de teleurstelling niet zo groot. (waar je je al druk om maakt he sorry hoor!) Vest kwam wel op tijd binnen en zit heerlijk. Ik schaam me een beetje, want ik merk dat ik op mijn werk een inzet heb van 2% ipv 200%. Ik ben de dagen echt aan het aftellen en zit het liefst de hele dag op mijn krent.... Gelukkig ben ik steeds dubbel ingeroosterd en sta ik niet alleen op mijn cliënten, anders had ik ze echt tekort gedaan. Nou ja na mijn verlof ga ik het goed maken! Het idee dat ik vandaag en vrijdag een avonddienst heb en zaterdag een dagdienst maakt me nu al moe! Gelukkig volgende week alleen maandag en dinsdag werken en dan 5dagen vrij!!! Dan gaan manlief en ik heerlijk naar limburg in een hotel ff lekker in bad zitten weken en een beetje shoppen denk ik! zooo een zin in!
Jojo ik snap best dat het moeilijk is om je voor de volle 200% in te zetten op je werk, je verlang gewoon naar je vrije tijd/verlof! Dat is heus niet raar hoor en hoef je je niet voor te schamen, ik zou je wat verklappen ik heb er nu al last van ik kan niet wachten tot het 7 mei is, mijn laatste werkdag. Wat vervelend dat je telefoon nog niet geleverd is zeg, hopelijk komt die vandaag of morgen. Meid hou vol nog 3 weekjes en dan kun je gaan genieten van je welverdiende verlof! Ik vond het heerlijk zo relaxed ik gister was, ook merkte ik het aan die kleine, die was meer aanwezig als dat ik gigantisch druk ben. Vanavond alleen eventjes boodschappen doen. Net even op Internet zitten neuzen voor geboortebedankjes. Vind het zo ontzettend moeilijk. Denk zal ik ze zelf maken of gewoon bestellen, ben er nog niet helemaal uit. Doen ze bij jullie ook geboortebedankjes of niet? Bij ons in de familie/buurt doen ze dit altijd wel. Ik vind het ook altijd heel erg leuk.
Nog steeds geen telefoon hier!! Ik ben zoooo ongeduldig!!! Zie je Naat lekker he als je rustig aandoet dat je die schopjes zo lekker goed voelt! Ben blij te horen dat jij ook al aan t aftellen bent! Dan is het misschien gewoon normaal hahaha Geboortebedankjes doen ze bij ons niet volgens mij. Wij doen het iig niet. Ik doe gewoon lekker cake met slagroom en muisje of van die kleine geboorte koekjes, van die petit fourtjes (of hoe je dat schrijven moet hahaha) Ga je een kraamfeest geven of gewoon kraamvisite? Ik doe gewoon de visite vind ik wel gezellig die drukte!
Wij doen geen kraamfeest, ook gewoon visite, vinden wij leuker en ook gezelliger. Wij doen denk ik de eerste dagen gebak en daarna gewoon beschuit met muisjes, of we doen alleen beschuit met muisjes, weten we nog niet Ja echt zo'n heerlijk gevoel die schopjes, merk wel dat ik het nu steeds vaker opmerk.
Zo wat is het hier rustig geweest gister! Ik werd gister gebeld door het echo-centrum waar ik maandag de 20 weken echo heb, kon niet doorgaan om dat tijdstip (16.00 uur) ivm ingelaste cursus. Nou daaaaaaaaag ik wil gewoon die dag, kijk er al zolang naar uit. Nu kunnen we maandagavond om 18:15 uur. De echoscopiste komt dat na de cursus terug voor de echo van ons, wel heel erg lief Maandag ben ik heerlijk de hele dag vrij. Vanavond naar een verjaardag en zo weer naar de zaak voor de arbeid! En Jojo ik heb vandaag 1% zin
Nou zeker rustig geweest hier!!! Wat een mazzel dan Naat! Voor t zelfde geld had je een week later gemoeten! Zou ik ok echt niet tof vinden haha je wilt gewoon weten of alles in orde is! Lekker dat het dan toch doorgaat en dat je lekker de hele dag vrij bent! Sterkte met de 1%!!!! Ik ben lekker vrij vandaag, maar al wel op, want Ro moest vandaag vroeg werken en ik vind het dan wel gezellig om hem nog even te zien. Morgen ben ik onverwacht ook vrij, want we stonden met zijn 3en op het rooster terwijl we op vrijdag alleen staan. Dus heb ik mezelf uitgeroosterd. Ik kijk wel of ik die uren nog ergens in haal hahahaha! Telefoon nog steeds niet binnen, maar heb bericht gekregen dat ik hem op kan halen bij het postkantoor (na 13uur) dus dat doen we dan ook maar en dan kan ik ein-de-lijk gaan pielen!