Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laurav

laurav Lid

Apr 26, 2009
    23
    0
    0
    Dag allemaal.

Weer een hoop gelezen net, maar het komt me allemaal bekend voor.
    Natte boek de volgend dag als je die avond daarvor sex heb gehad.
    Toch vandaag maar een test gedaan maar helaas was negatief:(.
    Ik kon niet meer wachten.
    Dus wachte we maar op me ong.
    En gaan we op naar de derde rond.
    @ starfish gefeliciteerd met je contract.

groetjes laura.

2. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @ starfish! wat een opluchting voor je zeg... Had toevallig vanmorgen nog aan jou en aan annelies gedacht.... Dacht ik niet zo moest zeuren, dat jullie het nu zwaarder hadden (contract en voor annelies het testen natuurlijk) dus fijn voor je dat je wat meer zekerheid hebt gekregen.. Wat voor werk doe je ook al weer???

@ annelies... Je MOET gewoon blijven kletsen... Ik wil jouw tips natuurlijk ook graag horen :D

@ allen.. Fijn dat ik niet als enige een natte broek heb...;)

@ nathalie... Ik zou graag een vrouwelijke gyn hebben.. Maar even kijken hoe alles gaat lopen...

Meiden help me... wil nu te graag gaan testen en verzin echt flutredenen.. Al ik n test en ik het is positief dan kan ik niet een x een permanentje nemen.. Maar ben ik niet wanger wil ik dat nu graag een keer in mijn haar doen.. Had uit nieuwsgierigheid op een kamertje gereageerd op marktplaats en nu gaf de verkoper een redelijk bod... weet dat vriendlief er niets mee wil doen tot dat ik zwanger zou zijn.. dus als ik test en het is positief dan kan ik ook daarop reageren...
    Terwijl ik heeel bewust ben van het feit dat ik een grote kans heb om negatief te testen met mijn gekluste eieren... Vanmorgen ook heel snel gaan plassen en toen was ik natuurlijk te laat om nog te testen ;) zucht...

3. Starfish

Starfish Actief lid

May 4, 2009
    485
    0
    0
    Ik denk dat je gewoon echt afleiding moet zoeken.....ik vind het altijd erg leuk om je berichten te lezen maar is het misschien niet verstandig om een tijdje niet hier te komen forummen? Nu wordt je elke dag geconfronteerd met jezelf en ga je jezelf alleen nog maar meer opvreten en gek maken. Ik weet dat het niet leuk is wat ik zeg, maar misschien is het op dit moment toch wel even het beste voor je. Door al dat gepieker van jou kan je menstruatie óók uitblijven, dus vergeet dat ook niet! :( Moeilijk maar ik weet anders ook niet hoe je ermee om moet gaan....

@ Dank aan u allen voor de feli's rondom mijn contract :p Ik ben ook echt blij nu hoor! En het leuke is ook dat al mijn collega's ook zo blij zijn dat ik blijf, is ook weer een extra boost! Ik kan niet precies vertellen wat voor werk ik doe want dan is het risico te groot dat sommige mensen mij misschien (her)kennen en dat wil ik liever niet. Ik werk in elk geval met jongeren tussen de 12 en 18 jaar oud! ;) Ben officieel leerkracht, maar aangezien de banen niet voor het oprapen liggen doe ik nu dus iets anders. Wellicht nog wel leuker dan het onderwijs ;)

Maargoed....ik nu zo lekker in de douche en dan met een boek lekker in bed. Dagboek van een manny ben ik aan het lezen, hou wel van chicklit op zijn tijd. Lach me dan helemaal rot en mijn vriend maar kijken alsof ik gek geworden ben hahaha! :D

Welterusten en tot morgen! Tenminste....morgenavond gaan we bij vrienden eten dus ik betwijfel of ik daarna nog tijd/zin heb om te forummen. En anders vrijdagmorgen, dan laat ik jullie meteen weten hoe de test was! Baaibaai! :D

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hallo allemaal,

Ik ben niet in mei gestopt met de pil, maar heb 4 juni mijn laatste geslikt. Ik dacht ik mag me vast wel bij dit forum aansluiten.
    Vind het allemaal heel spannend en na een tijd lezen op alle forums weet ik het zeker.....ik/wij willen ook een kindje

5. buufje

buufje Nieuw lid

Jun 9, 2009
    3
    0
    0
    kok in opleiding
    tilburg
    het moest natuurlijk zijn, ik neem al 3 weken foliumzuur in.

ik zal me trouwens ook nog ff voorstellen dat is wel zo netjes.

francis, 37 jaar, woon in tilburg, werk als kok.
    we willen graag een kindje, ben heel benieuwd gezien mijn leeftijd, je hoort er veel verschillende reacties over..

gr
    buufje

6. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Hey meiden,

nou mijn laptop was 2 dagen kapot, nu weer gemaakt hihi... Dus nu kan ik weer wat vaker op het Forum :D

Ga vandaag niet alles teruglezen haha!

@ annelies: Heb je nog een test gedaan, en en en?

Hoe gaat het met de rest??

Groetjes!

7. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

En Starfish, gefeliciteerd met je contract!!!! wat super fijn zeg!!! hoef je voorlopig nergens naar te kijken

Ik heb weer 2 sollicitatiegesprekken in t vooruitzicht, hopelijk word er eentje wat.... en eigenlijk zie ik die andere niet zo zitten (mijn ex werkt daar) maar goed ik moet nu alles pakken wat ik kan krijgen, toch....

8. miss 83

miss 83 Lid

Jun 9, 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    hey meiden,
    zo weer lekker gekwebbeld vandaag,echt wel ff bezig geweest met bijlezen haha.

herken het natte broeken verhaal ook wel hoor.

starfish:gefeliciteerd met het verlengen van je contract, toch lekker die zekerheid.

jandl:veel succes met soliciteren de komende tijd ,is al zo'n rottijd met die crissis enz. mijn vriend is nog niet zo lang eigen baas ,dus een spannende tijd.

zwanger,zwanger ,zwanger,overal waar je komt zie je bolle buikjes of hoor je van stellen die zwanger zijn. het lijkt wel of ik nergens anders meer aan denken kan haha.
    en er goed op letten dat je niets te veel zegt of te veel vraagt.

nog een vraagje las hier laatst dat iemand zwangerschapstesten via internet heeft bestelt, is dat bevallen en gaat dat een beetje discreet,past het b.v gewoon door de brievenbus als je niet thuis bent.
    woon in een dorp waar iedereen elkaar kent dus ff naar drogist of aphotheek is niet echt en optie.:)

nu snel op bed morgen weer vroeg aan het werk. doei doei!!

9. justme 28

justme 28 Lid

Jun 8, 2009
    29
    0
    0
    twente
    Hoi hoi
    de testen pasen gewoon door de briefenbus
    die ik had wel tenmiste.Tja zwanger zwanger en nog eens zwanger dat ken ik.Je let er nu ook veel op ,gisteren de buurvrouw bevallen en dan denk je ik wil oooook pfff.Nog maar ff geduld dan maar hihi.
    Dan heb ik ook nog een vraagje,als ik me niet inlog zie ik banners staan.Log ik me in zie ik niks hoe kan dat??
    greetzzz justme

10. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Miss83; Volgens mij past het gewoon door de brievenbus hoor. Ik heb er echter nog geen ervaring mee. Ik woon in de stad dus ik haal ze gewoon in de winkel.

@Jandl: Succes met je sollicitatiegesprekken, wel irritant dat je ex daar werkt maar goed je moet wel toch. Werk is werk.

Buufje; Mijn moeder van 36 toen ze mij kreeg, en ik ben gezond en ze is nog steeds blij met me hahaha.

@Sabrina; Welkom op het Forum. Spannende tijden gaan aanbreken. Succes!

@Starfish; veel plezier vandaag bij het etentje en ben super blij voor je dat je contract is verlengt.

@JufKrisje; Ik zou ook een vrouwelijke gyn willen hoor. Lijkt me toch makkelijker praten. Maar we zien wel als het zover is. Bij ons het je een praktijk met 4 vrouwen.

@LauraV; Jammer dat je test negatief was, maar geef het niet op, vol vertrouwen door naar de volgende ronde. Wanneer was je NOD? Misschien heb je te vroeg getest?

Hier niet zo veel veranderd. Gisteravond nog even intiem geweest met mijn mannetje. Ik weet niet of het nog effect heeft omdat mijn vruchtbare periode al achter de rug was volgens berekening van Internet. Maar goed we hebben er plezier in dat is het belangrijkste. We proberen vol te houden om het om de dag te doen. Zo heb je wel de meeste kans. Vanmorgen was ik toch weer misselijk (moest kokhalzen) nog net niet overgeven. het was ook alleen maar vanmorgen toen ik opstond...kan dit iets betekenen of nog niet?

Fijne dag allemaal en tot op het forum

11. sunshine1

sunshine1 Niet meer actief

@jandl: mijn test was negatief en mn vriend wil nou in een keer toch maar wachten. hij heeft ook te horen gekregen dat ie waarschijnlijk weer naar andere landen moet voor zn baan. ik zie dat niet als een probleem met een baby maar hij wel. hij wil een goede functie hebben straks dat ie kan zeggen dat hij bv op vrijdag thuis werkt om zn kind te zien. ook wel logisch natuurlijk maar wel jammer :( en n vast huis enzo.want nu moeten we iedere keer huren omdat we na een jaar misschien moeten verhuizen. ik hoop gewoon op een dag dat dat over is haha! maar hij wil een goede functie dus dat gun ik hem ook wel.

@buuf: mijn moeder was 39 toen ze mij kreeg! een schat van een moeder heb ik!ze is nu 65,wel wat ouder dan de gemiddelde moeders van mijn leeftijd,maar iedereen schat haar jonger in... kinderen houden je jong zegt ze dan altijd!:) ze was 36 toen ze mn zus kreeg.daarvoor vele miskramen gehad.

En allen: ik blijf hier zeker kletsen en tips geven haha! vind ik harstikke leuk...en zo kan ik ook een beetje in de gaten houden wanneer iedereen zwanger is. en misschien krijg ik wel goede tips die ik kan onthouden als mijn vriend er weer aan toe is,allen denk ik niet dat dit het komende jaar word...hopelijk volgend jaar maar dan in een ander land.

12. sunshine1

oja en @ jufkrisje: misschien moet je maar toch een test doen. ik deed hem en toen ie negatief was dacht ik echt: oke dan is het echt niet(wel met een teleurstelling natuurlijk)....en 3 uur later ofzo werd ik ongesteld. net of mijn lichaam en "geest" het eindelijk toegaf dat ik het niet was en werd gelijk ongesteld.

13. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

Apr 30, 2009
    1,688
    0
    36
    Gelukkig hoefde ik niet zo heel veel bij te lezen, haha.

@Starfish: wat super dat je contract is verlengd! Gefeliciteerd!!

@jufkrisje: waarom geen test doen als je dat zo graag wilt? Het is makkelijker gezegd dan gedaan: er niet te veel mee bezig zijn. Dat wordt straks wel wat minder denk ik (is bij mij wel zo in ieder geval, ben er wat relaxer is geworden, het komt wel). Doe een testje dan is gewoon duidelijk. Als je gek van jezelf wordt kan je er altijd voor kiezen om na deze test veilig te seksen totdat je ongesteld wordt...

Ik heb het liefst een vrouwlijke gyn. Weet toch iets meer van het vrouwelijk lichaam omdat ze het zelf ook voelt. Dat merk ik hier op het forum ook wel. Zo veel overeenkomsten, kletst toch wat makkelijker.

Ik blijf welkom zeggen, haha! Maar bijdeze dus nog een keer: welkom alle nieuwe! En veel succes met klussen! ;)

@jandl: succes met je gesprekken, hoop dat het wat wordt!

@miss83: ik heb mijn testen via sensitest.nl besteld. Ze worden discreet verpakt verzonden en passen gewoon in de brievenbus. Heel handig als je in een dorp/kleine stad woont.

@annelies: vind je het niet lastig dat je steeds moet verhuizen? Jij moet dan ook steeds weer opzoek naar een andere baan neem ik aan. Is dat een beetje te doen in het buitenland en wat doe je momenteel??

Ik ga maar alvast een beetje inpakken voor de vakantie. Als het maar niet zo regent als de afgelopen dagen de komende weken... :(

14. sunshine1

@mutzie: ik heb het nu nog maar 1 keer gedaan. de grote stap om naar het buitenland te verhuizen heb ik nu gedaan, en dat viel allemaal wel mee. ik heb geluk gehad met mijn baan,want ik kan nog geen spaans,maar ze zochten een nederlandstalige/engels. ik moet heel de dag mensen bellen en mailen beantwoorden enzo.
    maar het word dadelijk zeker lastig om steeds een baan te vinden. hij kan in heel europa werken. dus we kunnen zelfs naar polen gestuurd worden! wat ik zelf iets minder vind als dat gebeurt! het verhuizen zal zeker wel een einde aankomen,maar waarschijnlijk de komende 3 jaar niet:(
    het voordeel daarvan is dan weer wel dat ik misschien wel weer in hele mooie landen kan komen te wonen.zoalng het maar warmer is haha!

15. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    Jeetje 1 avondje werken en ben 3 pagina's achter.....

@nathalie, ja leuk he dat we nu nog eenzelfde cyclus hebben (afwachten na ons NOD) ben vanmorgen erg misselijk geweest. Word er gek van. Wat is het nou ontpillen, etos pillen of ??????? maar dat kan haast nog niet denk ik.

@mutzie; mijn NOD is gelijk aan die van nathalie, 22 juni..... nog zoooooooo lang wachten hahaha

@race/ sabrina79, welkom hier en succes de komende tijd. Je bent trouwens snel ongesteld race.

@Annelies, ja een condoom is ook niet alles. Maar dat ontpillen vind ik helemaal niks. Heb helaas geen ervariongen met een spiraal oid.

@jufkrisje; mij bevalt het ook super zonder pil. Allen die etos pillen vind ik nog wel lastig elke ochtend en avond. En met mijn onregelmatige diensten is dat best lastig

Nou ga ik pag. 54 nog even lezen hahahaha

16. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    owja @jufkrisje; doe een test! dan ben je misschien weer even uit de onzekerheid. Het lijkt mij erg frustrerend om constant twijfel te hebben.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    Hoi meiden...

Even een reactie op gister. Heb niet getest, wacht tot morgen, dan is het precies 2 weken terug.
    Starfish, ik wou dat ik even afstand kon nemen.. Maar ook al stop ik met het kletsen hier op het forum ik blijf met zwanger worden/kinderen in contact. Werk in een supermarkt waar elk uur wel 10 jonge moeders, kinderen, oma's, kinderwagens, zwangeren etc rondlopen. Daarnaast zijn er 4 collega's hoogzwanger. 3 kennisjes, en 1 goede vriendin.. Dus neem dan maar eens afstand...!? En niet gemeen bedoeld hoor, maar verplaats je eens in mij. Als jij zelf al 64 dagen niet ongesteld bent geworden (al ruim anderhalve maand niet dus!) dan word je vast ook erg onzeker over je lichaam... Dan is het nóg moeilijker afstand te nemen... Tot ongeveer cyclusdag 40 maakte ik me nergens druk om, dat gebeurt vaak. Maar nu wordt het gewoon vervelend... En ik próbeer er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn. Plan heel mijn dagen vol (werk veel, 48 uur per week) maar juist de momenten dat ik dan niets te doen heb ga je malen.. :(

@ starfish! heel veel plezier vanavond... En smakelijk eten :D

@ annelies, gelukkig zie je het nog wel positief in, elk land is een nieuwe uitdaging natuurlijk..

@ mutzie: ze voorspellen dit weekend beter weer... Rond de 20 graden en weinig tot geen regen.. zegt de krant natuurlijk... Wanneer vertrek je precies, morgen of zaterdag??

18. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Super80; Ja, even afwachten of we straks nog gelijk zitten met onse cyclus. Duurt nog lang he tot de 22e. Nou zou ik je vertellen ik was gisterochtend en vanmorgen ook weer misselijk, zou niet weten wat dit betekent?!

19. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    zie onderstaand bericht (via Internt)

Week voor week

Week 3

De eerste tekenen?

Dat je lichaam en je humeur echt onder invloed staat van hormonen, merk je misschien nu al. Je kunt nog geen zwangerschapstest doen, maar je merkt dat je lichaam anders is dan normaal... Op zich is dat niet zo gek. Vanaf het moment dat de eicel bevrucht is gaat je lichaam als een gek aan het werk om je baby een veilige groeiplaats in de baarmoeder te verschaffen. Meteen na de bevruchting begin je het HCG hormoon aan te maken. Dit hormoon is niet alleen verantwoordelijk voor de veilige groeiplek voor je baby, maar ook voor de zogenaamde zwangerschapskwaaltjes. Sommige van die kwaaltjes kun je nu al merken. Maar let op: niet iedereen ervaart deze kwaaltjes! Als je dus niets merkt wil dat niet zeggen dat je niet zwanger bent.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    1. Misselijk. Niet voor niets is dit zwangerschapskwaaltje een van de bekendste. Het merendeel van de vrouwen is misselijk in het begin van de zwangerschap. Zelfs in deze eerste week na de bevruchting kun je al misselijk zijn. Vervelend, maar wel een leuk teken!
    2. Jeukende en brandende borsten. Je borsten zullen onder invloed van de nieuwe hormonen heel wat in omvang groeien. De melkklieren maken zich klaar om over een paar maanden je baby met de beste melk te voorzien... en dat voel je! Soms voelen de borsten niet alleen jeukend aan, maar kun je zelfs een pijnlijk gevoel in de borsten krijgen. Meestal gaat het om relatief korte pijnscheuten. Ook vervelend, maar ook een leuk teken dat er iets in je buik groeit!
    Volgende week kun je eindelijk de zwangerschapstest doen. Deze is betrouwbaar vanaf het moment dat je één dag over tijd bent. Nog even wachten en dan weet je het zeker!

20. sunshine1

ik wil jullie geen "slecht" gevoel geven maar die 2 dingen kun je dus ook gewoon voelen als je ongesteld moet worden....want die 2 dingen voelde ik dus ook,en vooral dat van die borsten! precies zoals het er staat,een branderig gevoel en soms pijnlijk.sommige hebben dat iedere maand als ze ongesteld moeten worden helaas.....

Share This Page