Jeetje de vorige versie gaf aan voordat je een berichtje plaatste dat er nieuwe waren bijgekomen en of je die niet eerst wilde lezen, nou deze dus niet... Heb dus nog wel even wat om te reageren (dag idee vroeg naar bed... ) @Starfish: dank je en jij ook alvast een hele fijne vakantie! Wij gaan twee weken, maar ik blijf ik NL, dus als ik er niks aan vind ben ik zo weer thuis, haha. Spannend dat je gaat testen, ik hoop t nog even te lezen morgen. Oh trouwens over het wel of niet bepalen of het een jongen of meisje wordt: ik geloof ook niet dat je het echt kan bepalen, maar ik heb begrepen dat het snelste zaad jongentjes zijn, dus dat wanneer je op je vruchtbaarste dag wordt bevrucht door nieuw sperma (wat die dag je baarmoeder binnen komt) het dus een grote kans is dat het een jongen is. Als oud sperma (dat dan wat een dag ervoor je baarmoeder binnen kwam) je eitje bevrucht is de kans op een meisje groter. x-eitjes (meisje) leven langer dan y-eitjes (jongen). Ach, ook weer een mooie theorie, haha.
@ Mutzie: Ja mensen die dan steeds zouden vragen of het al zover is zou ik ook wel irritant vinden. Mijn moeder doet dat gelukkig niet, ze zei zelf ook al dat we het niemand moesten vertellen (aangezien mijn nichten het meteen delen als ze gestopt zijn met de pil) juist omdat mensen dat dan steeds gaan vragen. In ieder geval alvast een fijne vakantie!
Goeiemorgen! Pffff, was al om 6 uur wakker want moest ontzettend plassen haha, dus maar eerder opgestaan en test gedaan. Zoals ik verwachtte was hij negatief, ik was immers vorige week ongesteld. Maargoed ik wilde de test toch voor de zekerheid doen omdat ik aan het twijfelen was of ik wel echt ongesteld was of dat het toch een innestelingsbloeding ofzo was...wat ik me eigenlijk ook weer niet kon voorstellen omdat het teveel bloed was en teveel dagen. Maar om een lang verhaal kort te maken: ik ben dus nog niet zwanger. Het is niet echt een teleurstelling ofzo, het is jammer maar zoals ik al zei ging ik er niet van uit dat het zo zou zijn. Mijn vriend vond het overigens ook erg spannend, hij zat met de stopwatch in zijn hand de tijd bij te houden hihihi! Dus nu weer veel klussen enzo natuurlijk, we gaan gewoon door met proberen! Ik ben superbenieuwd wanneer mijn volgende menstruatie is, of ik meteen een regelmatige cyclus heb of dat ik deze keer misschien langer moet wachten. We zien het wel! Het fijne is dat ik op vakantie ga en je dan genoeg afleiding hebt en ik dus waarschijnlijk iets minder bezig zal zijn met het hele zwanger worden gedoe. Is misschien ook wel even fijn! Wij vertrekken maandagmorgen rond 4 uur 's morgens. Eigenlijk zou ik normaal gesproken terug in bed zijn gedoken vanmorgen, val zo weer in slaap hoor hahaha, maarja met de gedachte dat ik nog veel moet doen qua voorbereiding van de vakantie én dat we ook nog een verjaardag moeten, moeten diplomadansen enzo, dacht ik dat ik maar beter meteen kon opstaan. Mijn vriend vroeg al of ik ziek was hahaha, namelijk niks voor mij om vrijwillig om half 7 op te staan Dus ik zit al lekker aangekleed en wel voor dit scherm. Nu lekker ontbijten, boodschappenlijstje maken en dan naar de winkel. De winkel waar ik heen ga is al vanaf 7u 's morgens open dus ik hoef niet te wachten tot openingstijd. Als ik terug ben kom ik weer even spieken hier dus spreek jullie strakjes weer!
Hai dames, @Starfish, fijne vakantie. Geniet er lekker van. Hier weer aan het werk...ach laatste dag dan weer weekend. lekker relax weekend, geen drukke bedoeling gelukkig. Voel me goed en was vanmorgen niet misselijk, woensdag en donderdagoctend wel. Maarja dat hoeft niet perse iets te betekenen. Gisteravond lekker soep gemaakt voor vandaag. Nou iedereen fijne dag en alvast een fijn weekend! misschien tot straks of vanavond.
Dankje Nathalie Ben net terug van boodschappen doen, héérlijk rustig joh! Hahaha, bijna niemand in de winkel en nu is het pas 9 uur! Heb nog de hele dag te gaan! Ik weet alleen niet zo goed waar te beginnen...ik denk maar met strijken want daar zitten ook kleren bij die ik mee wil nemen dus dan kan ik ze daarna inpakken ofzo., Maargoed, hoop dat verder met iedereen alles goed is! Fijn dat sommige van jullie zo goed kunnen opschieten met hun moeder. Bij mij is dat nooit echt zo geweest. Vanaf mijn pubertijd waren mijn moeder en ik eigenlijk water en vuur. Maar sinds ik niet meer thuis woon, nu bijna 3 jaar, gaat het véél beter en vind ik het zelfs leuk om met haar af te spreken! Dus toch nog goed gekomen!
@mutzie: het valt mee met familie en vrienden missen. ik heb zo nog vrij veel gezien,en nu in de vakantie komen veel vrienden hier naartoe. we hebben lekker veel slaapkamers dus dat is wel fijn! maar ik mis het wel dat je bijvoorbeel niet in het weekend een vriendin kan bellen om lekker te gaan shoppen als je daar zin in hebt! want mijn vriend houd daar dus totaal niet van.en dat mis ik wel!
@Starfish: toch jammer van je negatieve test. Ik dacht dat ook wel even met een nuchtere instelling die test te doen, maar t gaf me toch even een rotgevoel om deze negatief te zien. Gelukkig is dat ook wel weer snel over. En kunnen we weer aan de klus Jeetje wat ben je trouwens vroeg op! Ach, heb je tenminste wat aan je dag Ik ben blijna klaar voor de vakantie, dus we kunnen vertrekken morgenochtend! Kan me voorstellen dat het fijn is nu wel een goede band met je moeder te hebben, wordt toch oma van jou kind als het goed is, hihi. Ik heb gelukkig altijd wel een goede band gehad met moeder. Vertel haar ook niks over zwanger willen worden hoor, ze denkt gelukkig ook dat dat nog wel even duurt (ze meost eens weten ) @Annelies: niet kunnen bijkletsen en shoppen met vriendinnen zou ik ook wel heel erg missen. Familie misschien ook wel, maar ik denk dat je dat pas echt weet als je daadwerkelijk in zo'n situatie als jij zit. Gelukkig is de wereld klein tegenwoordig met mail en internet. En jullie zijn natuurlijk een super vakantie-adresje voor vrienden en familie! Ga nog even kleine dingetjes shoppen en dan genieten van het lekkere weer 8) @jufkrisje: ga mijn best doen om nog even jouw uitslag te lezen en dan ben ik even uit de lucht (denk ik, tenzij ik onderweg draadloosinternet kan vinden (zal vriendlief blij mee zijn ))
@starfish, jammer een negatieve test. Wat heerlijk dat je maandag op vakantie gaat. @nathalie, ik was gister super misselijk en liep 's middags echt te kokhalsen. Ik had buikpijn en werd er echt een beetje zenuwachtig van. Nu is alles weg. Niet meer misselijk, buikpijn. Denk dat het gewoon het ontpillen is. dat je lichaam gewoon zo van slag is. Leuk stukje had je trouwens geplaatst....week 3. Wat irritant dat je nog zo lang moet wachten tot je NOD en tot wanneer je kan testen. Om gek van te worden........
@ Starfish: jammer van je test! Maar je hebt iets leuks in het vooruitzicht! @ Jufkrisje: Hoe was jouw test gegaan??? Ben benieuwd..... @ Annelies: Ik zou dat echt niet kunnen wat jij doet hihi... daarzo in mn eentje met vriendlief zitten. Zou indd ook mijn vrienden en familie heel erg missen! Ik vind het sowieso al knap dat je meegaat met hem! Ik was denk ik sowieso niet vertrokken naar het buitenland... hahaha
Ik denk dat het eenmaal went als je de stap uiteindelijk genomen hebt! Ze heeft in elk geval beter weer dan hier, dat scheelt hihi Hoe is het met jou Jandl? Pfff....net een topic gemaakt met de vraag of dubbele topics niet gesloten kunnen worden want ik word daar zó moe van eigenlijk *zucht*.....maar blijkt dat ze dat ooit al eens gedaan hebben en dat dat niet werkte Dan heb ik bijvoorbeeld geantwoord in een topic en de volgende dag komt wéér iemand met die vraag in weer een nieuw topic! AARGH, je kunt dan toch ook je vraag stellen in dat zelfde topic? Of ben ik nu zo dom? Sorry, moest even frustratie kwijt
@Super 80; ja leuk he dat over week 3 hahahaha, maarja we moeten ons zelf niet voor de gek gaan houden. Ik was vanmorgen toen ik opstond niet misselijk dus het kan inderdaad het ontpillen zijn. gister avond wel last van mijn onderbuik toen ik op bed lag maarja of dit iets te betekenen heeft...we wachten wel af hoor. Heb je nog leuke plannen voor het weekend?
Dames!!!! @alle nieuwe meiden; WELKOM!!!! @Starfish; toch wel balen hè, zo'n negatieve test. Tenminste dat vind ik wel altijd....Wel fijn dat er mensen doorgaan naar volgende rondes anders blijf ik hier helemaal alleen achter strax. @jufkrisje; Ging jij nu ook nog een test doen vandaag? Duimen draaien hier voor jullie....... @mensen die op vakantie gaan; Geniet ervan!!!!! Ik voel me sinds een aantal dagen echt klote, 's morgens misselijk, en gisteren had ik na het plassen heeel lichtroze slijm op m'n papiertje. Er staat op m'n banner dat vandaag mijn eisprong is, maar geen draderig slijm. Maar wel veel "gewoon" slijm veel. Ik weet het ook niet meer.......Zal mezelf wel weer gek aan het maken zijn....... Vanmiddag met ons klein manneke naar de kapper. Oh, trouwens we hadden op het werk met een aantal meiden iemand laten pendelen, en wij zouden 2 jongens krijgen. (helaas geen meisje). Ergens geloof ik er niks van en toch......Ben benieuwd X Bullie
nou meiden,jullie moeten even denken zoals ik had gedaan...je vriend,waar je super veel van houd,moet naar het buitenland voor zijn werk en het is ook zijn droom dus die wil hij graag waarmaken...dan ga je dus denken en dan krijg je 2 keuzes: - je zegt nee,want je kan dit koude kikkerlandje niet missen,je vrienden en familie niet....maar je laat wel je vriend gaan,waar je super veel van houd en je beeindigd de relatie waar je misschien later super veel spijt van krijgt en wat eigenlijk harstikke goed voelt. - of je zegt ja ik ga mee, mist wel je familie en vrienden MAAR je bent samen met je liefde van je leven(teminste da hoop je haha) en je hebt nog een relatie wat goed voelt. ik koos dus voor dat 2e je familie en vrienden komen toch wel langs en je kunt met internet tegenwoordig elke dag met ze kletsen. alleen t zal straks allemaal wel wat lastiger worden als we ooit kinderen krijgen...dan zien ze opa en oma natuurlijk veel minder.....maar je hebt dan wel een kind van de gene waarvan je houd haha
ik heb geloof ik ook ooit lang geleden gependeld en ik kreeg 4 jongens en n meisje!!! whahaha...toen geloofde ik het niet want 5 is toch wel n beetje veel vind ik,moet je echt alles aanpassen qua auto enzo! wil wel een groot gezin maar geen 5! hoeveel kinderen zouden jullie allemaal willen? ik denk ik 3 of 4!maar geen 5 haha!
Annelies; ik zou precies hetzelfde gedaan hebben hoor. Tuurlijk mis je je familie maar die kan je altijd opzoeken of hun komen gezellig bij jou vakantie vieren. je hebt een goede keuze gemaakt. groetjes
hoi meiden, Ik moest werken tot 4 uur dus kon niet eerder reageren.. Eignelijk weekend!!! Zoals ik eigenlijk al wel dacht, maar weer even moest zien was de test nogmaals negatief... Dus weet gelukkig weer waar ik sta! ga van de week gewoon een keer een afspraak maken bij de kapper, een keer een permanentje proberen (iemand ervaring daarmee???) en dan komt het allemaal wel wat later... Ga me nu ook geen illusies meer maken, weer weer even 2 weken waar ik aan toe ben.. Dan weer testen als ik nog steeds geen ongi heb.. @ starfish.. mijn relatie met mijn moeder was altijd wel hecht, maar is veel hechter geworden na het uit huis gaan... Is wel erg fijn dat het bij jouw moeder ook beter gaat zeker met oog op de toekomst... @ jandl:Hopelijk nog op tijd, en anders op je vakantieplaats: FIJNE VAKANTIE!! de zon heb je al mee @ bullie: ik ben ook gependeld.. Geloof er niets van, maar vond het wel grappig... De ene zou juni zijn van een jongen (heeeeele kleine kans) de andere augustus zwanger en de andere zei zwanger van een jongen, zonder datum... @ annelies: ik zou helemaal hetzelfde doen.. Maar ben blij dat ik die keus niet heb hoeven maken, mede door de sterke band met mijn moeder, mijn vader die met zijn gezondheid sukkelt, mijn dementerende oma e.d. Maar ook vooral om mijn vriend(inn)en.... Hehe, eindelijk weekend! heerlijk Dadelijk lekker bij mijn ouders thuis eten, en dan sporten.. Tot vanavond!
hallo allemaal. eindelijk weekend ,was er aan toe zo'n drukke week gehad . morgen lekker weg voor een weekendje eindhoven,en het concert van guus meeuwis. we gaan met een heel stel vrienden dus dat wordt wel gezellig. voor alle vakantiegangers veel plezier en geniet ervan . starfish:jammer van je negatieve test . nieuwe ronde ,nieuwe kansen. heb zelf ook zitten twijfelen ,wel ongesteld geweest ,maar veel anders dan normaal met pilen voor pil. maar een dag dat ik echt dacht ok ben ongesteld ,verder had het net zo goed een doorbraak bloeding kunnen zijn . kwam verders wel goed uit,als ik aan de pil zou zijn was ik op de zelfde dag ongesteld geweest .wacht volgende maand wel af . verder allemaal een fijn weekend ,het schijnt mooi weer te worden dus dat wordt genieten . groetjes
Hallo, Ik ben ook pas gestopt met de pil. Wij gaan voor de 2e.Ik heb inmiddels mijn eerste menstruatie alweer gehad, na 26 dagen dus ik ben allang blij dat mijn cyclus een beetje op gang is gekomen. Volgende week moet ik ergens ongesteld worden. Maar eerst maar eens zwanger worden, vind het heel spannend. Bij de vorige ben ik uiteindelijk zwanger geworden met behulp van ovulatietesten, ik had een lange cyclus en achteraf bleek dat we vooral rond de verkeerde datum aan het klussen gingen. Daar letten we nu in ieder geval wel goed op... Succes allemaal Groetjes Debby