Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurav

laurav Lid

26 apr 2009
    23
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Ik had woensdag ochtend een test gedaan, wordt ik niet diezelfde avond weer ong.
    Of dat ik eerst een test moet doen om ong te worden, had ik de vorige keer ook.
    @ starfisch jammer dat de uitslag negetief is.
    @vakantie ganger s allemaal een fijne vakantie.
    @jufkrisje jammer dat je uitslag ook negatief is, dus je gaat nu lekker een permanetje zetten.
    Ja nu kan het nog, als je zwanger bent zou ik het niet doen.
    Want dan is er een kans dat het niet pakt.
    Ik ben kapster vandaar. succes.
    Fijn weekend allemaal, nog 1 dagje werken zelf en dan heb ik ook weekend.

groetjes laura:)

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Jufkrisje: Ik ga niet op vakantie hoor, was dat maar waar! :D En jammer van je nega test....

@ Starfish: Met mij gaat het wel goed. Heb wel rare dingen gehad de laatste dagen. Af en toe beetje lichte menstruatiepijn, maar ook ja een soort spanning in mijn onderbuik ofzo, net of ik daar spierpijn had zeg maar, voelde hetzelfde.... raar maarja. Zou het door de eisprong komen, of....? En de laatste dagen ook super moe... ik kan echt de hele dag wel slapen haha, of zou het door het weer komen hihi...

3. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Volgens mij bedoelde ze Mutzie :D Ach, soms wel lastig om iedereen uit elkaar te houden, heb ik ook wel eens hihi!

Ik heb die klachten ook wel vaker die jij hebt Jandl....alleen bij mij is het probleem dat ik altijd wel een paar keer per week (lichte) buikpijn heb, is al jaren zo. Dus ik weet dan nooit of het iets kan betekenen qua zwanger worden of dat ik gewoon weer eens buikpijn heb, dat is wel vervelend.

Nouja, ik ga zo weer verder met inpakken, word gek van mezelf want ik wil weer eens veel te veel meenemen! AARGH! ;)

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ jandl... sorry, ik wens je gewoon een vakantie toe ;) dat verdien je wel hihi!!

@ starfish... Prop alles lekker vol en een fijne vakantie!

Hier even heerlijk van het weer genieten!!! en dan vanavond naar Footloose :D

5. BellaNoa

@ starfish: Dat is ook vervelend als je dat altijd een paar keer per week hebt... Succes met inpakken!

@ Jufkrisje: wat lief dat je mij toch een fijne vakantie wenst haha.. Naja als het een beetje tegenzit heb ik over 3 weken een hele lange vakantie haha...

6. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @ jandl! komop het is zooo mooi weer, blijf positief!! je had toch 2 sollicitatie gesprekken??? wanneer eigenlijk???? zal ik voor je duimen ;)

Het is maar stil hier.... Iedereen zit in de zon volgens mij... Hier net heeeeeel het huis van boven tot onder gepoetst.. Lichamelijk helemaal uitgeput hihi... :D

Nou al geinformeerd voor een permanentje, maar vond het vrij duur... 90 euro... Is dat altijd zo duur, of heeft niemand daar ervaring mee??

7. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Geen idee of dat duur is eigenlijk....misschien weet Laura het, zij is tenslotte kapster! :)

Ik ben ook bijna klaar, heb me kapot gewerkt vandaag, mijn vriend trouwens ook hoor! Had niet gedacht dat alles zou lukken wat ik gepland had maar tis dus wél gelukt! Zoiets geeft inderdaad voldoening ja! 8)

Net even in mijn "dagboekje" gekeken, het schrift waar ik elke dag in schrijf of ik iets raars voel of heb etc. en daar zag ik staan dat als ik terug kom van vakantie, ik ongesteld zou moeten worden....normaal gesproken lijkt dat nog eeuwen omdat je normaal moet werken enzo, maar nu zal het sneller gaan denk ik. Ben benieuwd! Gisteravond en vanmorgen geklust, zit nu in mijn vruchtbare periode! :D Zal wel even lastig worden de komende dagen om een geschikt plekje te vinden om te klussen :p We slapen namelijk de eerste paar dagen bij mijn zus. Zij zitten daar op dit moment in een caravan en wij slapen in de voortent...dus óf zachtjes doen óf een mooi plekje zoeken :p Is ook wel spannd trouwens hoor! ;)

@ Krisje: je zegt dat je vriend vrij nuchter is in het zwanger worden, jij zit er echter volgens mij echt mee dat je maar niet ongi wordt. Kun je daar wel goed met hem over praten of doet hij daar ook nuchter over?

8. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    hij baalt wel erg van de ha... Hij hoopte net als ik dat er eindelijk wat eraan gedaan zou gaan worden... Maar dan krijg je het ga maar wachten te horen... Baalden we beide er van... In het begin vroeg hij er ook elke dag na, nu gaat hij er wel een beetje van uit dat ik niet ongesteld ben geworden...
    Dus vraagt hij er ook minder na, terwijl ik er graag vaker over praat (dan hem dan ;))... Maar dat doe ik nu dus tegen jullie :D
    Moet zeggen, dat na de test gister het wel is gezakt... Weet nog goed toen ik net op het forum zat en ik zag dat sommige vrouwen na 100 dagen ongi werden ik dat zooo lang vond, maar nu ik zelf al de 70 dagen ben gepasseerd, verwacht ik ook die grens te gaan halen :(

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou ja, bijna de 70 dan ;) loop een beetje vooruit

Laura laat je horen... ik 90 euro duur voor een permantent???

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    gaat goed... :( haha, volgens mij helemaal moe van het huishoudelijk werk..

Zal er maar een permanent van maken ipv permantent bloos bloos

11. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Maakt niet uit hoor dat je er hier over praat, daar is een forum tenslotte voor :p

Ik denk wel dat het een "troost" is dat er hier op het forum inderdaad meerdere vrouwen zitten met dezelfde frustratie. Zo weet je in elk geval dat je niet de enige bent! :)

Zo, ik hoop dat ik morgen nog eventjes wat tijd heb om hier te spieken, lukt dat niet (druk programma!) dan spreek ik jullie over 2 weekjes weer! Ga jullie wel missen hoor! ;)

PS: Ben wel zenuwachtig hoor trouwens, morgen afdansen voor de jury....'s avonds diploma-uitreiking, hoop dat we erbij zitten! :)

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Sporten met een jury is altijd eng... Maar komop jullie kunnen het!!! :D

Ook alvast heeeeeel veeel plezier in Z-frankrijk...

Ps... jij zijn ook een geweldig luisterend oor, mijn vriend soms wat minder ;)

13. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Hallo, daar ben ik weer eens.
    Fijne vakantie gewenst voor degene die gaan.

Mijn lichaam zit deze (eerste) ronde ineens vreemd in elkaar. Ben al sinds november van de pil af en voelde elke maand me eisprong of had veel vruchtbaar slijm. Nu heb ik (volgens berekening van de site "menstruatiekalender" van dinsdag t/m vrijdag mijn vruchtbare periode gehad en zou ik vrijdag me eisprong gehad hebben. Nou, heb er niks van gemerkt, geen eisprong gevoeld en alleen dinsdag en woensdag een klein beetje vruchtbaar slijm gehad. Terwijl ik normaal veel slijm verloor. Nu hebben we wel dinsdag, donderdag en vandaag geklust. Maar nu heb ik sinds gisteren heeeel licht bloedverlies. Het is rood/rozig bloed en niet veel maar wel zo dat ik een maandverbandje moet gebruiken. Het is geen oud bloed en een innestelingsbloeding kan het ook niet zijn. Denk zelf dat we tijdens de sex iets vanbinnen geraakt hebben ofzo. Maar ja wel erg vreemd, en geen eisprong voelen en bloeden.
    Of weet iemand of je ook door een eisprong bloed kan verliezen?
    We zien het wel, we blijven zolang ik me eisprong nog niet gevoeld heb gewoon om de dag sexen en dan zien we het wel.
    Het is wel weer een spannende tijd tot aan de nod dag.

14. bullie

bullie Lid

19 feb 2007
    38
    0
    0
    limburg
    Meiden!!

@gelukkig; Las teovallig dat als je eisprong er aan komt dat je dan last kan hebben van lichtroze afscheiding (had ik toevallig ook van de week) maar echt bloedverlies? Misschien toch eerder een eisprong gehad en toch een innesteling? Spannend....

@iedereen; Had weer testen besteld en gister binnen. Er maar 1 gedaan, natuurlijk negatief....Als die dingen in huis zijn kan ik het niet laten erg hè!!! as vrijdag kan ik weer testen (6 dagen voor nod)
    x Bullie

15. laurav

laurav Lid

26 apr 2009
    23
    0
    0
    @ Juf krisje. sorrie dat ik zo laat antwoord had gister geen tijd om het forum te lezen.
    Maar 90 euro is nomaal voor permanent ligt er ook aan of het knippen er bij in zit.
    En bij alle kapsalons zijn de prijzen verschillend ik werk zelf bij de cosmo bij ons is het wel prijzig.
    Jammer dat je niet in de buurt woont, had ik wel een permanetje voor je kunnen zetten hoor. Succes.
    Wat is het vandaag weer rot weer zeg.
    Ik dagt lekker in de tuin te kunnen zitten maar nee.
    Is jullie menstruatie ook anders dan toen je pil gebruikte.
    Ik heb meer last van me rug en koppijn:(.
    Fijne dag vandaag .

laurav

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    bannercheck

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    @laura, helaas... Ik ga voor het knippen van mijn har altijd bij een kennisje dat in een kapsalon heeft gewerkt... Wist niet dat ze ook thuis deed permanenten maar dat doet ze!! dus voor ongveer 40 euro ben ik straks gekruld en geknipt:D

Over je ongi vraagje kan ik je niet helpen, ben nog niet ongi geweest hihi... Misshien de andere meiden...

Inderdaad een vies en bah weer! blehhh... word ik altijd zo down van... zucht..

Gister trouwens een super avond gehad bij Footloose! zeker een aanrader... Kim lian hadden wij niet helaas, maar de haar stand in was zeker zo goed :D kreeg de cd van mijn moeder, dus kan nu lekker in de auto mee blerren met de nederlandse liedjes, die ik trouwens erg goed vind.. Dat is niet bij elke nederlandse musical!

Vanmiddag een verjaardag... Jammer dat we er zo weinig mensen kennen, dan maar tegen elkaar aanpraten ;)

18. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    @ Laura, mijn menstruatie duurt korter sinds ik met de pil gestopt ben maar ik heb wel méér bloedverlies. Verder geen verschillen volgens mij.

Ik heb sinds 2 uurtjes menstruatiekrampen e.d. Volgens de berekeningen zou vandaag mijn eisprong zijn...dus heb mijn vriend maar meteen de slaapkamer ingetrokken toen we thuis kwamen van het afdansen! :D Spannend!

Afdansen ging op zich wel goed, toch nog wat kleine foutjes maar volgens mij gaan we het wel redden ;) Vanavond om 21u weten we meer, dan is de diploma-uitreiking!

Ik heb genoteerd dat ik op blz. 60 ben blijven steken, dan weet ik vanaf waar ik terug moet lezen als we over 2 weekjes terug zijn hahaha! :) Au revoir et till next time dan maar weer! :p

19. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    nou starfish! zal rond 9 uur voor je duimen!!

Morgen afspraak voor mijn permanentje :D spannend!!!

20. BellaNoa

@ starfish: En wat is het geworden met afdansen? Nogmaals alvast een hele fijne vakantie toegewenst, geniet ervan!

@ Laura: Ik had ook meer hoofdpijn, ook meer bloedverlies, alleen duurde de ongi bij mij ook korter als met de pil. 3 daagjes maar.

Vandaag is onze hond 1 jaar geworden, hebben we met het hele nestje een wandeling gemaakt door het bos. Was super leuk al die honden bij elkaar. Gelukkig was het net droog. Nu ga ik lekker met vriendlief een filmpje kijken, de hond is helemaal uitgeteld maar zijn baasjes ook hahaha.... Misschien kom ik straks weer ff kijken op het forum.

Fijne avond allemaal!

Deel Deze Pagina