Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Starfish, May 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Inderdaad en maar wachten, nou ik ga voor je duimen meid. NU weer even aan het werk groetjes

2. super80

super80 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    1,788
    0
    0
    ik duim ook voor jou!!!!!!
    werkze!

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    @1979... ik moest volgens de huisarts maar geduld hebben... dus dat doen we maar.... de 1e dag kan ik er best rust mee hebben maar soms heb ik echt een k*tdag dat ik overal kindjes zie o.i.d. en dan echt baal van mijn lichaam....
    Heb jij er ook last van??? Trouwens fijn je weer eens te spreken op het forum :D

@ de rest... Duim voor jullie allemaal... Hopelijk allen óf snel ongi bij geen zwangerschap maar hoop vooral op allemaal +testen!! :D

4. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Jufkrisje; Bedankt meid, ik duim voor jou dat je snel ongi wordt hoor, het is echt heel vervelend.

5. Viooltje8

Viooltje8 Nieuw lid

Jun 18, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Misselijkheid is wel een van de eerste signalen en constipatie. Maargoed, ik hoop voor jullie allen dat het snel raak is en voor mezelf natuurlijk ;)

Groetjes,

Viooltje

6. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,779
    0
    0
    Brabant!
    @mevrnathalie, tuurlijk duim ik voor je :) Maandag he?

Ik ga maandag zelf ook nog een keertje testen want ik geloof mijn ogen niet, of ik geloof de test niet...?!

Groeten!

7. 1979

1979 Bekend lid

Apr 22, 2009
    627
    0
    0
    @jufkrisje:
    Heb ik ook! Soms zie je echt overal dikke buiken en dan baal ik gewoon verschikkelijk dat m'n lichaam niet werkt zoals het hoort te werken! En andere dagen heb ik er wat meer vrede mee... Maar ik hoop wel dat er snel een regelmatige cyclus gaat komen! Dan zijn we in ieder geval weer een stapje dichterbij de kans op zwanger worden!

8. GirlyD

GirlyD Nieuw lid

Jun 18, 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op 4 mei mijn laatste pil geslikt en nu zit ik dus met het volgende probleem. Vooral de week voordag ik ongesteld moest worden heel erg last van me borsten gehad al een cup gegroeid en mega gevoelig.
    Toch op 8 juni ongesteld geworden en dacht ben nie zwanger, aangezien ik echt 5 dagen ongesteld was waarvan 2dgn echt hevig.
    Toen opeens gister een bloeding met pijn in mn rechter onderbuik. Ik voelde me raar en dacht weet je wat ik doe een test en jahoor een heel licht roze streepje. Ik dacht bij mezelf huh ik was toch echt ongesteld. Ik naar de dokter inwendig onderzoekje, eileider was iets verdikt. Ik schrok dacht wat is dat dan. Zegt ze ja kan een buitenbaarmoederlijke zijn of je hebt gewoon een miskraam. Ik gelijk in de stress natuurlijk, maar moet ik het dus op zn beloop laten en maandag terugkomen. Nu heb ik dus geen bloeding meer en alleen af en toe steekjes nog. Ben nu toch wel erg benieuwd en toch wel stresserig van wat het nu is en of ik nu toch wel zwanger kan zijn. Afwachten tot maandag is mij echt veel te lang, maar je mag denk nie zomaar binnenlopen bij de gyna.

Iemand hier ervaring mee of misschien een voorstel voor wat te doen?

9. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Bedankt meiden wie er allemaal gaan duimen hihihih ben zo benieuwd....

@GirlyD; wat vervelend zeg deze situatie. Ik snap dat je het vervelend vind om te moeten wachten tot maandag, maar volgens mij kun je nu niet zomaar terecht bij een gynocoloog hoor. Ik zou het even afwachten (hoe moeilijk dat ook is). veel succes. En hou ons op de hoogte

@Viooltje8; ze zeggen het he die misselijkheid kan een teken zijn van zwangerschap, normaal ben ik eigenlijk nooit misselijk vooral niet in de ochtend en nu dus al 3x. Nou geduld is een schone zaak

10. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

#650 BellaNoa, Jun 18, 2009
    Last edited by a moderator: Jun 18, 2009
    @ Jodelahiti: GEFELICITEERD!!!! super joh!!! Ik loop ongeveer gelijk met je zie ik... maar durf nog geen test te halen hihi... maar nu zie ik dat jij ook al 7 dager eerder hebt getest en dan zit ik toch te twijfelen van zal ik het ook doen... Is dat een aparte test dan die jij hebt gebruikt of kan ik gewoon de standaard etos zwangerschaptest pakken?

@ Nathalie, spannend joh.... as maandag! Ik zal voor je duimen, als je tot woensdag of donderdag kan wachten dan vind ik dat echt superrrr knap van je want ik zou het namelijk niet kunnen haha! Ik vind het al erg om nu nog 7 dagen te moeten wachten!

@ Viooltje: welkom! :D

11. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Ik heb net zwangerschapstesten gekocht bij Kriuitvat!!!! 2 testen voor 11,99. Dus geen 5 euro. Maar goed heb ze toch nodig.

@Jandl: Ik hoop dat het gaat lukken hoor tot woensdag of donderdag hahah...want heb de testen al in huis...maar probeer het vol te houden! Eigenlijk heb ik morgen en zaterdag zowiezo geen tijd om een test te doen, dus dat komt eigenlijk dan wel goed uit dan denk je er niet de heletijd aan...

Nou meiden fijne avond

12. BellaNoa

Haha dat is gevaarlijk om ze al in huis te hebben! Volgens mij gooi jij t weekend er toch een testje tegenaan denk ik zo :p

13. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    Nou wie weet hihhih misschien zondag maar ik denk het niet hoor hahaha probeer het zolang mogelijk uit te stellen, maar we zien het wel. Zou je dan zondag al wat kunnen zien, 1 dag voor je nod?

14. miss 83

miss 83 Lid

Jun 9, 2009
    76
    0
    0
    verkoopster
    noord-holland
    hey allemaal
    juf krisje gefeliciteerd met hel behalen van je diploma.

jodelahitie super gefeliciteerd ,hoop dat het voor ons allemaal zo snel mag gaan

jandl.fijn dat je solicitatie gesprek zo lekker ging,hoop dat je wordt aangenomen.

en voor aankomende week voor alle testers veel succes in deze spannende dagen!!:)dat het maar snel raak mag zijn.

hier verder wel al twee dagen last van een rare buik ,maar weet niet of dat wat te betekenen heeft. wacht het rustig af,heb expres nog geen test besteld ,ben bang dat ik mezelf dan alleen maar gek ga maken ,en mijn vriendje natuurlijk.
    groetjes miss 83

15. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    Hallo allemaal!

In het begin was ik nogal actief op het forum, de laatste tijd wat minder sorry:)

Ik was 14 mei gestopt met de pil daarom was ik af en toe op dit forum.

Vanmiddag heb ik 2x een test gedaan ( clear blue digitaal) en daar kwam 2x uit : ZWANGER!!!!

Binnen een maand dus! in de eerste ronde al!
    Morgen meteen afspraak bij de dokter maken want ik kan het nog niet helemaal geloven.

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn!

16. mevrnathalie

May 20, 2009
    1,494
    0
    0
    @Sleepy; gefeliciteerd meid, wat snel zeg! Succes morgen bij de huisarts! Had je symptomen en wanneer had je getest precies op je NOD?

@Miss83; ik heb ze wel al in huis, gister gekocht bij Kruitvat hahaha vanavond eerst even de gebruiksaanwijzing lezen...probeer te wachten met testen tot woensdag 9als ik niet ongi ben dan he) maaaaaaaaaar of dat lukt...

Zo laatste dag werken vandaag, en dan is het alweer weekend en dus nog maar 4 weken werken tot de vakantie, joepiiii hahaha

Wanneer is het beste tijdstip om te testen, in de ochtend?

17. Tinypieny

Tinypieny Lid

Jun 17, 2009
    6
    0
    0
    Hallo:D

Ik ben gestop vorig jaar zomer met de pil, maar zijn pas vorige maand begonnen!:) Ik vind het allemaal heel spannend.....
    ik kan bijna nergens anders aan denken....:(

Het ontpillen heb ik dus al gehad;)

Tinypieny

18. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    O ja en ik had niet echt last van dingen, heb een aantal dagen gehad dat ik zo moe was dat ik echt overdag een aantal malen op de bank lag te slapen, en dat is helemaal niets voor mij! maar dat valt nu wel mee.

Ook had ik wat steekjes links bij mijn eierstokken en van bepaalde geuren kan ik soms een vlaag van misselijkheid hebben maar is ook pas 2x gebeurt

19. Sleepy84

Sleepy84 Actief lid

May 15, 2009
    310
    0
    0
    Raamsdonksveer
    @mevr Nathalie: 17e was NOD en 18e gestest.
    Met clear blue digitaal om 15.00 en 19.00 ( hiermee kun je ieder moment vd dag testen.

De huisarts waar ik naartoe ga test niet opnieuw, hij geeft aan dat deze 2 testen van clear blue 99,9% zeker zijn!
    Ze kosten € 20,- en dan heb je 3 stuks. er verschijnt dan zwanger of niet zwanger in beeld, erg handig.

20. BellaNoa

@ sleepy84: Wat jij nu zegt heb ik precies hetzelfde!! wat eng!! Ik dacht dat het miss te maken zou kunnen hebben met ontpillen, maar nu zit er dus ook de mogelijkheid in dat ik zwanger ben....... misschien dan hihi... Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Share This Page